Lazy Bee Special by Clancy Aviation Un bondoc simpatic foc.
#92
Postat 22 July 2009 - 07:49 AM
dan_mitea, la Jul 22 2009, 04:00 AM, a spus:
Frumos si practic . De retinut !!!
Aceasta postare a fost editata de pccdtk: 22 July 2009 - 07:49 AM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#93
Postat 23 July 2009 - 02:21 AM
O prima injghebare a poponetului cel dragalas:
PS. Despre infoliere....Mare dilema pe capul meu. Tot stau si cuget. Folie normala? Un pic mai greu, rezistenta mai mare dar tare mi-e teama sa nu se deformeze structura diafana. Sau folie mai subtire?
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 23 July 2009 - 02:24 AM
#94
Postat 23 July 2009 - 10:22 AM
#95
Postat 24 July 2009 - 06:53 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#96
Postat 27 July 2009 - 04:36 PM
http://www.greatplan...s/gpma0491.html
sau de aici:
http://www.greatplan...s/gpma0492.html
#97
Postat 27 July 2009 - 04:45 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#98
Postat 27 July 2009 - 04:51 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#99
Postat 29 July 2009 - 02:03 AM
Suspensia hidraulica. Trebuie sa vorbesc cu cineva priceput de la auto. Nu prea m-am prins cat ulei sa pun...
#100
Postat 29 July 2009 - 02:05 AM
#101
Postat 29 July 2009 - 02:06 AM
#102
Postat 29 July 2009 - 02:06 AM
dan_mitea, la Jul 29 2009, 03:03 AM, a spus:
Suspensia hidraulica. Trebuie sa vorbesc cu cineva priceput de la auto. Nu prea m-am prins cat ulei sa pun...
Arata "scumpic" !!! De fapt a patit ceva ?!!!
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#103
Postat 29 July 2009 - 02:07 AM
Mai are nevoie de folie, receptor, baterie si cinci servo-uri. Oare sa fie prea durduliu?
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 29 July 2009 - 02:13 AM
#104
Postat 29 July 2009 - 02:11 AM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#105
Postat 29 July 2009 - 02:15 AM
#106
Postat 29 July 2009 - 02:19 AM
dan_mitea, la Jul 29 2009, 03:07 AM, a spus:
Mai are nevoie de folie, receptor, baterie si cinci servo-uri. Oare sa fie prea durduliu?
Doar judecand dupa varianta din depron ( cu suprafata alara comparabila ) care la 527 gr. ( cu tren cu tot ) isi mentine plafonul de zbor cu ~ 70 W cred ca nu . Imi place varianta aleasa pentru amortizare ....de abia astept impresii dupa cateva aterizari !!!
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#107
Postat 29 July 2009 - 10:42 AM
dar comparandu-l cu un avion similar ca greutate(pacer)...avea(si dupa reparatie o sa aiba mai mult) 950g RTF, dar cu OS de .15 (la ce compresie si vechime avea cred ca tragea ca un .10)....era racheta...
Ce suprafata portanta are? ei cat recomanda ca greutate?
Eu zic ca o sa zboare impecabil la cat de frumos e lucrat :D !
....sigura chestie pierduta cu greutatea in plus este viteza minima cu care va zbura, care va creste putin...si cea maxima, va scadea putin...
De aici vad ca motorasul tau are 200W...la 200W pe kilogram(ca atat cred ca o sa ai in final) o sa zboare frumos...
Multa bafta! si hai cu infoliatul :D
#109
Postat 29 July 2009 - 04:49 PM
Daca ma uit pe caracteristicile variantei fara eleroane:
http://www.rcuniverse.com/product_guide/ki...cfm?kit_id=1276
trag speranta ca sunt, inca, in carti. Sper sa ma incadrez intr-un kilogram RTF.
Suprafata portanta este uriasa. Este intalnita la trainere de aproximativ .30ic.
Incarcarea alara ar trebui sa fie, in acest caz, 1 000g/34dm=30g/dmp. Ar fi excelent...daca am facut bine socotelile.
Despre suspensie....Am facut exact cum recomanda proiectantul. Dar, in sclipirea de inteligenta, am facut cateva adaugiri: am ales amortizoare care au cursa mai mica decat cea permisa de fanta din fuselaj. Am pus ulei in ele asa incat cursa lor este redusa cu inca 1/4. In final am o cursa activa ceva 1/2 din plan. In plus la inceput merg usor si se mareste rezistenta lor pe masura ce insistam. Ideea este sa lucreze doar la primul soc....asa gandesc. Vom vedea ce va fi in realitate.
Ati vazut undeva indicatii cat de mari sa fie cursele suprafetelor de comanda?
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 29 July 2009 - 04:53 PM
#110
Postat 29 July 2009 - 11:11 PM
dan_mitea, la Jul 29 2009, 05:49 PM, a spus:
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Nu specific pentru Lazy-Bee insa m-as inspira din manualul tehnic pt.Slow-Poke ( multumesc pt.link ) fiind din familie :
"We recommend the following control surface throws:
NOTE: Throws are measured at the widest part of the
elevators, rudder and ailerons.
High Rate Low Rate
ELEVATOR: 7/16" up 1/4" up
7/16" down 1/4" down
AILERONS: 1" up 3/4" up
1" down 3/4" down
RUDDER: 1- 1/2" left
1- 1/2" right "
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#111
Postat 01 August 2009 - 03:31 AM
Am inceput sa acopar albinuta. Dupa indelungi framantari am ales ca folie Monokote. Galben cu negru. Culori solide. Am ales sa intaresc structura fragila cu pretul catorva grame in plus si a pericolului de a se deforma structura. Pentru a avita acest lucru am mai intarit aripa la bordul de fuga.
Solutia aleasa pentru actionarea eleroanelor este doar pentru persoane cu psihicul puternic. In nici un caz nu ma numar printre ele....
#112
Postat 01 August 2009 - 03:34 AM
#113
Postat 02 August 2009 - 02:10 AM
Ultima verificare:
#114
Postat 02 August 2009 - 02:12 AM
#116
Postat 02 August 2009 - 05:28 AM
#117
Postat 03 August 2009 - 12:14 AM
Sunt mai multe tipuri de ulei,depind de vascozitate.De obicei un amortizor se umple pana la capat,apoi se fac cateva curse cu tija in sus si in jos,fara capacul pus ca sa iasa toate bulele de aer si apoi se infileteaza capacelul.Te sfatuiesc sa pui uleiul cu vascozitatea cea mai mare pentru ca daca alegi sa pui ceva mai lichid o sa`ti topaie pe pista la aterizari.
#118
Postat 03 August 2009 - 12:31 AM
Uleiul este acesta:
http://rcmarket.com.hk/popup_image.php?pID...b36f3r547eh1gi0
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 03 August 2009 - 12:39 AM
#119
Postat 03 August 2009 - 01:09 AM
Am reusit sa termin aripa. Rezultatul nu-i nemaipomenit. Dar sper sa zboare. Pentru inceput am reglat cursele la eleroane la +-1". Voi vedea dupa primele zboruri daca va trebui sa modific ceva.
#120
Postat 03 August 2009 - 08:32 AM
dan_mitea, la Aug 3 2009, 02:09 AM, a spus:
Am reusit sa termin aripa. Rezultatul nu-i nemaipomenit. Dar sper sa zboare. Pentru inceput am reglat cursele la eleroane la +-1". Voi vedea dupa primele zboruri daca va trebui sa modific ceva.
Mi se pare perfecta . Mai poti pune poze cu detalii ?
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad