Astazi am lucrat la carburator. Pentru faptul ca trebuia sa tai prea mult din capota motorului, (practic aproape tot carburatorul iesea in afara modelului) am decis sa adopt aceeasi solutie pe care am folosit-o la Mustang. Am rotit galeria de admisie spre spate. Astfel dintr-un cot de teava de cupru si cu galeria de admisie veche taiata in doua, am intors carburatorul spre spate.
Pentru moment, am lipit flansele de cotul de cupru cu SuperBarra de la Ceys.
mini-Plastelina1.jpg (54.68K)
Number of downloads: 43
mini-Plastelina2.jpg (72.97K)
Number of downloads: 45
Este o plastelina din doua componente, care este specializata pentru tevi, metale, complectari piese rupte etc. In final, dupa ce s-a intarit, am ramas surprins de tenacitatea lipiturii. Eu doream ceva provizoriu, dar acum voi face si teste sa vad cum rezista. Se lauda cu temperaturi pana la 180ยบC si ca rezista foarte bine si la produse petroliere. Nu cred ca voi asa ca solutie definitiva.
Si galeria arata cam asa.
Carburator001.JPG (100.33K)
Number of downloads: 56
Carburator002.JPG (100.86K)
Number of downloads: 62
Carburator003.JPG (107.23K)
Number of downloads: 55
Dupa uscare, materialul rezultat se poate prelucra prin frezare, slefuire polizare etc.