Modelism - RHC Forum: Cessna 182 Sky Line 140 engine - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cessna 182 Sky Line 140 engine 2,1m de la CMPRO

#31 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 03 January 2014 - 08:20 PM

Astazi am amplasat si luminile de pozitie rosu/verde de pe winglete.
Si chiar asa...la Cessna daca sunt rasucite in jos, se numesc la fel?
Fisier atasat  P1060393.JPG (93.6K)
Number of downloads: 93
Fisier atasat  P1060394.JPG (72.85K)
Number of downloads: 92
Fisier atasat  P1060395.JPG (90.25K)
Number of downloads: 92

Ledurile sunt protejate de niste dispersoare transparente oferite de constructor. Nu prea suntmultumit cu prinderea asigurata de cele patru suruburi. Parca sunt prea mari. Arata a ceva improvizat. Poate voi face o schimbare.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#32 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 04 January 2014 - 11:13 PM

Astazi am lucrat la carburator. Pentru faptul ca trebuia sa tai prea mult din capota motorului, (practic aproape tot carburatorul iesea in afara modelului) am decis sa adopt aceeasi solutie pe care am folosit-o la Mustang. Am rotit galeria de admisie spre spate. Astfel dintr-un cot de teava de cupru si cu galeria de admisie veche taiata in doua, am intors carburatorul spre spate.
Pentru moment, am lipit flansele de cotul de cupru cu SuperBarra de la Ceys.
Fisier atasat  mini-Plastelina1.jpg (54.68K)
Number of downloads: 43Fisier atasat  mini-Plastelina2.jpg (72.97K)
Number of downloads: 45
Este o plastelina din doua componente, care este specializata pentru tevi, metale, complectari piese rupte etc. In final, dupa ce s-a intarit, am ramas surprins de tenacitatea lipiturii. Eu doream ceva provizoriu, dar acum voi face si teste sa vad cum rezista. Se lauda cu temperaturi pana la 180ยบC si ca rezista foarte bine si la produse petroliere. Nu cred ca voi asa ca solutie definitiva.
Si galeria arata cam asa.
Fisier atasat  Carburator001.JPG (100.33K)
Number of downloads: 56
Fisier atasat  Carburator002.JPG (100.86K)
Number of downloads: 62
Fisier atasat  Carburator003.JPG (107.23K)
Number of downloads: 55
Dupa uscare, materialul rezultat se poate prelucra prin frezare, slefuire polizare etc.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#33 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 04 January 2014 - 11:18 PM

Apoi am montat totul, sa vad daca incape sub capota. Oricum incapea, dar vroiam sa vad cum arata si cat loc ramane.
Fisier atasat  Carburator004.JPG (104.99K)
Number of downloads: 115
Fisier atasat  Carburator005.JPG (105.1K)
Number of downloads: 110
Fisier atasat  Carburator009.JPG (91.63K)
Number of downloads: 111

Cat despre comanda carburatorului, probabil voi folosi un cablu de acceleratie, in camasa, sau un cablu rotitor de comanda gen biax. Inca mai studiez variante. Reglajele H si L plus relanti, se vor face prin capota prin partea inferioara.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#34 Userul este online   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 January 2014 - 11:28 PM

Frumos model .. eu i-as pune o alta jamba de fata .. Robart e scumpa dar am vazut trenuri (inclusiv retracturi electrice )super O.K. la Hobby King.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#35 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 04 January 2014 - 11:42 PM

Jamba de fata este doar la numar acum. Pe forumurile straine RCGroup si RC.Networck, au fost nenumarate plangeri cu jamba asta. Toate se indoaie mai devreme sau mai tarziu.
Trenul la Cessna 182 nu este retractabil, dar are carenaje la roti. Eu voi face o jamba tyelescopica, la fel ca la Mustang, cu lira de ghidare si telescop. Doar ca va fi roata directoare si nerectractabil.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#36 Userul este online   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 05 January 2014 - 12:49 AM

Stiu ca Cessna nu are retract - a fost doar o remarca ..
Daca se poate face home made e super .. eu am vazut ca sunt destule modele ( mai simple, mai complicate , unele aproape scale ) la preturi modice 13-14 USD .. si chiar la 7 USD si usura efortul lasand timp pentru alte amanunte .

http://hobbyking.com...-Oleo_Legs.html

Spor la lucru .. si sa il vedem la zbor ( Mustangul a zburat ? )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#37 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 05 January 2014 - 04:23 PM

Servus
Cu vibratiile generate de un motor pe benzina nu-i de joaca,
asa ca sfatul este : sudura .
Numai bine
0

#38 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 January 2014 - 06:43 PM

@HOrja
Intentionez sa fac rodajul asa cum este. Dar in final cred ca il alamesc ca nici eu nu prea am incredere. Dar pentru probe....e bine de stiut ce poate plastelina aia.

Astazi, tot pe principiul vazand si facand, am terminat si comanda la acceleratie. Am taiat parghia originala a carburatorului si am intors-o 90ยบ ca sa vina spre spate comanda. Am facut un filet M2 si am pozitionat un surub, care are rolul sa pastreze functia de auto sock out. Apoi am pozitionat servomecanismul. Tija de comanda am echipat-o cu cuplaje sferice, caci miscarea nu este in acelasi plan. Astefl am reusit sa am functia de pornire cu soc, acceleratie si relanti, si oprire motor (servo-5%). MAi am de fixat cablul manual pentru tras socul la pornire.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#39 Userul este online   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 05 January 2014 - 10:10 PM

Nu stiu daca nu ar trebui si o gaura in panoul de foc in dreptul palniei de pe carburator .. asa am vazut ca au motoarele cu carburatorul catre
spate .. altfel nu stiu ce turbioane vor fi in acea zona si cum va functiona motorul .. dar se poate corecta si dupa primele zboruri daca sunt
probleme .. numa sa nu apara vre-un dead stick buclucas taman din cauza asta ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#40 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 January 2014 - 10:36 PM

Asa am facut la Mustang. Practic acolo palnia de aspiratie este in intregime in spatele peretelui de foc. Cochetez cu ideea de a da o gaura, dar inca ma mai gandesc. Totusi spatiul sub capota este destul de generos la acest model.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#41 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 15 January 2014 - 10:20 PM

Ieri si astazi am "macelarit" toba de esapament. Aveam alternativa sa fac una noua. Dar pentru ca nu era cu mult mai lata decat spatiul disponibil, m-am apucat sa o "sculptez" cu freza de mana, dupa ce in prealabil, mi-am desenat curbele de relief modelaste dupa capota.
Am taiat cu freza din mana si apoi am ajustat totul in modul cel mai fin, cu...ciocanul.
Dupa probe, am fost nevoit sa scurtez si teava de evacuare, asa ca a ramas ce vedeti. Acum mai trebuie sa o sudez si apoi urmeaza finisajul si resablarea.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#42 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 March 2015 - 09:37 PM

In weekendul care a trecut, ma uitam contemplativ la fuselajul atarnat de tavan si mi-am dat seama ca a trecut foarte multa vreme (sa nu crezi....un an de zile) de cand nu am mi lucrat nimic la proiect, dar nici la alte activitati modelistice.
Asa ca mi-am faut "mia culpa" (sau clipa?) si m-am apucat de treaba cu ceva usor dar migalos. Sa vopsesc interiorul. Scaunele, bordul, captuseala laterala si mansele.
Bordul este vopsit exterior in culoarea cockpitului si interior in negru, mai putin alveolele ceasurilor de bord, unde voi printa fiecare ceas, care vor fi luminate din spate cu leduri.
Scaunele doresc sa imite tapiteria tipic americana in doua culori, in ton cu tapiteria laterala. Pe fundal se vad si cele doua personaje care vor "lpcui" in cabina. Vor trebui putin ajustate dimensiunile picioarelor si ale corpului, caci sunt cu 2cm prea inalte. Oricum papusile din ziua de astazi sunt mult prea deformate de parca ar fi extraterestri.
Ceva fotografii cu piesele intinse la uscat.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro