Cessna 182 Sky Line 140 engine 2,1m de la CMPRO
#31
Postat 03 January 2014 - 08:20 PM
Si chiar asa...la Cessna daca sunt rasucite in jos, se numesc la fel?
P1060393.JPG (93.6K)
Number of downloads: 93
P1060394.JPG (72.85K)
Number of downloads: 92
P1060395.JPG (90.25K)
Number of downloads: 92
Ledurile sunt protejate de niste dispersoare transparente oferite de constructor. Nu prea suntmultumit cu prinderea asigurata de cele patru suruburi. Parca sunt prea mari. Arata a ceva improvizat. Poate voi face o schimbare.
#32
Postat 04 January 2014 - 11:13 PM
Pentru moment, am lipit flansele de cotul de cupru cu SuperBarra de la Ceys.
mini-Plastelina1.jpg (54.68K)
Number of downloads: 43 mini-Plastelina2.jpg (72.97K)
Number of downloads: 45
Este o plastelina din doua componente, care este specializata pentru tevi, metale, complectari piese rupte etc. In final, dupa ce s-a intarit, am ramas surprins de tenacitatea lipiturii. Eu doream ceva provizoriu, dar acum voi face si teste sa vad cum rezista. Se lauda cu temperaturi pana la 180ยบC si ca rezista foarte bine si la produse petroliere. Nu cred ca voi asa ca solutie definitiva.
Si galeria arata cam asa.
Carburator001.JPG (100.33K)
Number of downloads: 56
Carburator002.JPG (100.86K)
Number of downloads: 62
Carburator003.JPG (107.23K)
Number of downloads: 55
Dupa uscare, materialul rezultat se poate prelucra prin frezare, slefuire polizare etc.
#33
Postat 04 January 2014 - 11:18 PM
Carburator004.JPG (104.99K)
Number of downloads: 115
Carburator005.JPG (105.1K)
Number of downloads: 110
Carburator009.JPG (91.63K)
Number of downloads: 111
Cat despre comanda carburatorului, probabil voi folosi un cablu de acceleratie, in camasa, sau un cablu rotitor de comanda gen biax. Inca mai studiez variante. Reglajele H si L plus relanti, se vor face prin capota prin partea inferioara.
#34
Postat 04 January 2014 - 11:28 PM
#35
Postat 04 January 2014 - 11:42 PM
Trenul la Cessna 182 nu este retractabil, dar are carenaje la roti. Eu voi face o jamba tyelescopica, la fel ca la Mustang, cu lira de ghidare si telescop. Doar ca va fi roata directoare si nerectractabil.
#36
Postat 05 January 2014 - 12:49 AM
Daca se poate face home made e super .. eu am vazut ca sunt destule modele ( mai simple, mai complicate , unele aproape scale ) la preturi modice 13-14 USD .. si chiar la 7 USD si usura efortul lasand timp pentru alte amanunte .
http://hobbyking.com...-Oleo_Legs.html
Spor la lucru .. si sa il vedem la zbor ( Mustangul a zburat ? )
#37
Postat 05 January 2014 - 04:23 PM
Cu vibratiile generate de un motor pe benzina nu-i de joaca,
asa ca sfatul este : sudura .
Numai bine
#38
Postat 05 January 2014 - 06:43 PM
Intentionez sa fac rodajul asa cum este. Dar in final cred ca il alamesc ca nici eu nu prea am incredere. Dar pentru probe....e bine de stiut ce poate plastelina aia.
Astazi, tot pe principiul vazand si facand, am terminat si comanda la acceleratie. Am taiat parghia originala a carburatorului si am intors-o 90ยบ ca sa vina spre spate comanda. Am facut un filet M2 si am pozitionat un surub, care are rolul sa pastreze functia de auto sock out. Apoi am pozitionat servomecanismul. Tija de comanda am echipat-o cu cuplaje sferice, caci miscarea nu este in acelasi plan. Astefl am reusit sa am functia de pornire cu soc, acceleratie si relanti, si oprire motor (servo-5%). MAi am de fixat cablul manual pentru tras socul la pornire.
Fisiere atasate
-
Acceleratia001.JPG (103.19K)
Number of downloads: 112 -
Acceleratia002.JPG (98.16K)
Number of downloads: 109 -
right-Acceleratia003.JPG (68.19K)
Number of downloads: 110
#39
Postat 05 January 2014 - 10:10 PM
spate .. altfel nu stiu ce turbioane vor fi in acea zona si cum va functiona motorul .. dar se poate corecta si dupa primele zboruri daca sunt
probleme .. numa sa nu apara vre-un dead stick buclucas taman din cauza asta ..
#40
Postat 05 January 2014 - 10:36 PM
#41
Postat 15 January 2014 - 10:20 PM
Am taiat cu freza din mana si apoi am ajustat totul in modul cel mai fin, cu...ciocanul.
Dupa probe, am fost nevoit sa scurtez si teava de evacuare, asa ca a ramas ce vedeti. Acum mai trebuie sa o sudez si apoi urmeaza finisajul si resablarea.
Fisiere atasate
-
Esapament001.JPG (95.69K)
Number of downloads: 72 -
Esapament002.JPG (90.84K)
Number of downloads: 73 -
Esapament003.JPG (87.51K)
Number of downloads: 68 -
Esapament004.JPG (101.09K)
Number of downloads: 67
#42
Postat 11 March 2015 - 09:37 PM
Asa ca mi-am faut "mia culpa" (sau clipa?) si m-am apucat de treaba cu ceva usor dar migalos. Sa vopsesc interiorul. Scaunele, bordul, captuseala laterala si mansele.
Bordul este vopsit exterior in culoarea cockpitului si interior in negru, mai putin alveolele ceasurilor de bord, unde voi printa fiecare ceas, care vor fi luminate din spate cu leduri.
Scaunele doresc sa imite tapiteria tipic americana in doua culori, in ton cu tapiteria laterala. Pe fundal se vad si cele doua personaje care vor "lpcui" in cabina. Vor trebui putin ajustate dimensiunile picioarelor si ale corpului, caci sunt cu 2cm prea inalte. Oricum papusile din ziua de astazi sunt mult prea deformate de parca ar fi extraterestri.
Ceva fotografii cu piesele intinse la uscat.
Fisiere atasate
-
mini-Vopsire interior005.JPG (112.15K)
Number of downloads: 35 -
mini-Vopsire interior004.JPG (79.67K)
Number of downloads: 35 -
mini-Vopsire interior003.JPG (97.46K)
Number of downloads: 33 -
mini-Vopsire interior002.JPG (88.26K)
Number of downloads: 32 -
mini-Vopsire interior001.JPG (114.56K)
Number of downloads: 37