Postat 07 June 2009 - 10:24 AM
nen77, la Jun 7 2009, 10:38 AM, a spus:
la 1:
ce ai probat tu contrazice ceea ce spun manualel gyroscoapelor si cei care stiu despre ce vorbesc.SUNT CONVINS CA MERGE si daca faci dupa cum te taie capul , corect e insa altfel.
2.aici e vorba de gyroscoape nu de platoul ciclic , in urmatorul post iti pun linkuri cu poze si filmulete care sa argumenteze ce zic eu.
la 3 deschide ochi trim si sub-trim sunt chesti diferite ..absolut diferite ,nu ma contrazic deloc, cum am zis trim-ul e interpretat ca fiind miscare sub-trimul ca punct de mijloc
vorba unui coleg invata engleza:
Can I use rudder TRIM
==============
If you are using a heading hold gyro then the quick answer is no.If you move the rudder trim a few clicks one way or the other then a gyro in heading hold mode thinks that you wanting it to spin in that direction
......
first step is to center the trim and zero the SUB-TRIM. Next with the gyro in heading hold mode adjust the sub-trim so the helicopter does not rotate. Normally this should be zero but due to small differences in the radios as well as some gyros you may find you have to adjust the sub-trim
Daca spui tu ma apuc de invatat engleza. Sa revenim. Diferenta intre TRIM si SUB-TRIM e una singura: la trim ai butoanele la mana si te joci usor la ele in timp ce zbori iar la SUB-TRIM trebuie sa intri in meniuri, deci nu in timpul zborului. In rest sunt IDENTICE. Daca citeai cu atentie vedeai ca am spus ca se pot regla ori trim ori subtrim INAINTE de a porni gyro si astfel sa se initializeze cu noua pozitie. Si atunci, daca nu atingi trim-ul in timpul zborului, nu se schimba nimic.
La punctul 2 dadeam exemplu platoul ciclic ca fiind singurul loc unde conteaza sa fie la 90 gr. Spre deosebire de coada unde nu e esential. Deci nu era o discutie despre platoul ciclic.
La 3... ce sa mai zic... trimul e interpretat ca fiind miscare doar DACA umbli la el dupa pornire, nu si daca ramane setat de la o pornire anterioara.
Si singurul scop al unei reglari diferite de 0, asa cum spun manualele ca e PREFERABIL, este ca la Gy401 sa poti merge pana la AMBELE capete ale cursei fara sa lovesti, iar daca muti un dinte la bratul servo probabil nu e destul de fin reglajul si apelezi la subtrim (sau trim - pe care nu il mai misti dupa pornire)
Aceasta postare a fost editata de misumat: 07 June 2009 - 10:29 AM
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6