Jurnal de zbor - Baia Mare
#32
Postat 04 June 2009 - 10:25 PM
Hai succes....
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#33
Postat 04 June 2009 - 10:29 PM
Ambele au zburat si au zburat bine. Mici incidente, inerente inceputului in termice, din fericire, nesoldate cu pagube materiale importante: un batiu indoit si o aripa intepata pe sol intr-un mod ramas misterior.
O sa venim si cu poze si cu film. Multumim operatorului Kitsched.
#36
Postat 05 June 2009 - 09:25 AM
Am strans din tot ce am avut de strans gandind: "gata, muci se face". Dar reflexele unui om tanar...
Sol: Axial SCX10 | Axial Exo | HPI Sprint 2
#38
Postat 05 June 2009 - 10:16 AM
morph, la Jun 5 2009, 08:31 AM, a spus:
Rezistente modele..
Da rezistente modele avand in vedere calitatea pistei - atat cat se vede ea din poze.
Prea usor a capotat la rulare gen "taxi".
P.S.
Eu nu as zbura Sebart-urile si mai ales pe cel mare in locul lui Romulus pe terenul ala.
#39
Postat 05 June 2009 - 10:34 AM
Capotarea aia la taxi, daca te uiti putin mai atent e datorata... desprinderii rotii de pe jamba anterioara. Eu eram la mansa. Roata se desface, pleaca spre fata si modelul capoteaza. Da pe HD si vezi cu atentie. N-am vrut sa pun caption, dar o fac...
#40
Postat 05 June 2009 - 10:49 PM
Romulus, la Jun 5 2009, 11:34 AM, a spus:
My bad ... am uitat sa pun locktite :rolleyes:
Azi am zburat eu de 3 ori Sonic ul din care am gresit o decolare si am facut un crash :D
Crasul sa intamplat asa (trebuia sa fie o ranversare obisnuita) : mers drept , gaz max , ridicare pe verticala a modelului vreo 10 -15 m , directie max dreapta , facut 90grade, gax jos, facut inca 90 grade , coborat 10m , si din cauza ca aveam prea multa viteza mam impacientat putin si am dat de profundor la maxim sa il redresez pe linie dreapta si lam angazat , am facut un cerculet cu avionul angajat , lam lasat dupa aia sa capete viteza si lam redresat la vreo 10m de sol si am observat ca comenzile ierau razna ,am reusit sal redrezez spre pista dar dintro data a luato invers si sa indreptat inspre livada , iar eu din instinct iam dat maxim prundor invers dar tot in so sa dus si am aterizat fortat on livada inverted si CRRRrr!!(adica crash) , mam dus dupa el si lam gasit ok , fara nimic rupt sau crapat , cu motorul in pamant si sprijinit de copac dar ok . Problema - directia rupta cu totul in aer , dupa mine sa rupt la ranversare , dupa Romulus sa rupt la angajare . Si Dan a avut o aterizare urata care cred ca va fi pusa pe net de Romulus...
Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 05 June 2009 - 10:55 PM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#45
Postat 08 June 2009 - 10:14 PM
Cazatura lui joris a fost dupa cum s-a vazut destul de mare, dar nu s-a lasat cu nici un fel de avarii. A rupt doar doua elici si acum trebuie sa mai comande... :(
Azi s-a zburat din nou la Aeroclub. Fiecare 3 zboruri... Joris, BIGfoot si Romulus. Frumos, vant putin. Nici o avarie.
#46
Postat 08 June 2009 - 10:52 PM
Cu ajutorul profesorului Romulus sper sa reusesc sa fac aterizari bune.
Oricum pot sa spun ca Canary 40 este un trainer robust si rezistent.
#49
#53
Postat 11 June 2009 - 09:25 AM
#54
Postat 11 June 2009 - 09:26 AM
http://www.accuweather.com/world-index-for...20MARE|&u=1
#55
Postat 12 June 2009 - 12:10 PM
Asa nu.
#56
Postat 14 June 2009 - 09:54 PM
#58
Postat 16 June 2009 - 08:19 AM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.