F3A & F4C 2009 Strejnic,Ploiesti
#1
Postat 15 April 2009 - 01:21 PM
1. Decolare
2. Looping patrat cu ½ tonouri
3. Ranversare cu ½ tonou in urcare si coborire
4. ½ tonou si ½ tonou in directia opusa, intrare inversat , iesire inversat
5. ½ looping patrat cu ½ tonou in urcare , intrare inversat
6. Looping triunghiular inversat cu ½ tonou in coborire si urcare (intrare inversat)
7. ½ looping patrat cu tonou in coborire
8. Avalansa (snap pozitiv)
9. Immelman
10. Clepsidra , intrare la jumatate, se executa prima data partea inferioara
11. Split S
12. Looping diamant cu ½ tonouri pe laturile 2 si 4
13. Joben cu ¼ tonou in urcare si coborire
14. Opt cuban
15. ½ Looping diamant cu ½ tonou pe latura 2
16. Opt vertical
17. 2.5 ture vrie
18. ½ trifoi cu ½ tonou in urcare si coborire
19. Aterizare
data 20-23.08.2009 ,Strejnic,Ploiesti.
Intrucat se pare ca vor fi multi concurenti noi,s-a luat hotararea in Biroul Federal ca programul sa fie acelasi cu cel de anul trecut intrucat este destul de complex.
#2
Postat 16 April 2009 - 10:07 AM
SILVIU66, la Apr 15 2009, 02:21 PM, a spus:
1. Decolare
2. Looping patrat cu ½ tonouri
3. Ranversare cu ½ tonou in urcare si coborire
4. ½ tonou si ½ tonou in directia opusa, intrare inversat , iesire inversat
Am nevoie de o lamurire: atat din lista de mai sus, cat si din pdf-ul cu reprezentarea grafica a figurilor pentru 2008, rezulta ca intrarea si iesirea pentru figurile 2 si 3 este in zbor normal (pe fata), dar totusi intrarea in figura 4 se face din zbor inversat. Undeva este 1/2 tonou lipsa sau in plus.
O solutie ar fi loopingul patrat (figura 2) cu 1/2 tonou doar pe 3 laturi, cu intrarea in ranversare din zbor inversat.
#3
Postat 16 April 2009 - 11:38 AM
Figurile sint corecte asa cum sint prezentate si in descriere si in PDF. Figurile 2 si 3 au iesire in zbor normal. La figura 4 intrarea este inversata . Atunci cind modul de intrare este specificat in descrierea figurii , jumatatea de tonou ce trebuie facuta nu se mai reprezinta grafic. Aceasta jumatate de tonou nu este o figura de sine statatoare ci este un element de legatura ce iti permite sa aduci modelul in pozitia corecta de a executa figura de la punctul 4.
Cu stima ,
John
#5
Postat 30 April 2009 - 06:40 PM
Pentruca figurile se fac la cele doua capete si in mijloc ,fara sa se mai faca corecturi pentru a putea intra si incepe o figura de mijloc!
In acest caz ca sa te afli in pozitia inversat pentu fig.4 nu loopingul patrat se modifica ci RANVERSAREA(figura imediat anterioara)astfel se va face doar un singur 1/2 tonou,ori in urcare ori in coborire.In acest fel automat la iesirea din ranversare vei fi pe spate!!!
Asa este clar!Deci modificati RANVERSAREA!
#6
Postat 19 June 2009 - 10:55 AM
" Io ma gandeam ca daca s-ar introduce clase inferioare in care sa se inscrie si cei care nu se pot incadra la profi... poate incet incet ar ajunge si mai sus."
Cati dintre cei care se gandeau in felul asta vor participa in august anul asta?.....adica la F3A, incepatori (sau , ma rog, nou veniti) si nelegitimati?
Poate silviu66 are situatia exacta....?
#11
Postat 12 August 2009 - 06:34 PM
19.08
Cupa federatiei nelegitimati +sosire F4C
20.08
F4C, sosire F3C
21.08
F3C(inscriere, sedinta tehnica, antrenament oficial, mansa calificare)
22.08
3 manse CN
23.08
Rezerva meteo, plecare
1. NU TOTI DIN CEI NELEGITIMATI AU TRIMIS DATELE PERSONALE (BULETIN, MASINA). NICI OPTIUNI CAZARE.
2. PANA MAINE 13.08 MAI PRIMESC DATELE PENTRU CAZARE. DUPA ACEASTA DATA/ORA, ACADEMIA DE AVIATIE NU SE MAI ANGAJEAZA LA CAZARI EXTRA SAU MASA.
#13
Postat 14 August 2009 - 08:34 PM
zgr_44, la Aug 14 2009, 08:28 PM, a spus:
Vezi aici: http://www.rhc.ro/fo...showtopic=21142
#15
Postat 20 August 2009 - 11:09 PM
Aceasta postare a fost editata de shogi: 20 August 2009 - 11:09 PM
#16
Postat 21 August 2009 - 09:56 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#22
Postat 21 August 2009 - 09:56 PM
1 A-ti copiat! ...se practica cand arbitri stau unul langa celalalt. Coeficientii K de dificultate inmultiti cu nota de evolutie departajaza de k ori.de ex la un k=7 daca un arbitru da nota 9 si unul 8 diferenta de puncte pe figura va fi de 7 puncte pe figura. Nu cred ca zborurile sunt trase la indigo intre 2 concurenti.
2. Exista un singur arbitru celalalt nu noteaza, pierde sirul...etc. Doar Marius Conu merge la un national si e singurul arbitru pe pista.
Regulamentul FAI explica foarte clar cum stau treburile.Minim 3 arbitri (5 la competitiile internationale). Se elimina cel mai mic punctaj si se face media aritmetica intre cei doi arbitri.Dupa 2 (3) manse de departajare primii 15 intra in finala dar nu cred ca este cazul de mai mult de 15 concurenti. Asta cu regulamentul FAI oricum e doar de forma si regulile se fac inainte de concurs cum doreste directorul de concurs.
Ce nu stiati este ca FAI permite acest lucru in campionatele nationale unde precizeaza clar ca regulamentul international FAI se aplica doar la concursurile si cupele unde participa mai multe natiuni lasand cale libera catre federatiile nationale sa organizeze cum vor intre ei. Asta e una din cauzele care m-au scarbit sa mai particip:
Acum exact trei editii a fost circul cu cantarul, acei 5000+-50gr. In afara de John nimeni nu a avut sub 5000 gr dintre modelele dedicate F3A 2mpe2m. Desi nu se facea nici un lot national, nu pleca nimeni la nici o cupa, european sau mondial, pentru al scoate pe John numero 1 au bagat cantarul dupa prima mansa. O participare numeroasa dar care a trebuit sa plece acasa dupa un zbor.D-l Federatie putea ca si acuma cu nr de arbitri sa nu restrictioneze accesul in concurs, putea sa bage si "nelegirtimatii" in concurs si i-ar fi tras in sus pentru anul viitor. Oricum investitia e minima pentru Federatie, o diurna simbolica , o diploma la xerox, o medalie de tinichea si o cupa. Ca noi avem modele de la 1000 de euro in sus nu conteaza pentru nimeni, da conteaza cateva sute de grame in plus.
Sunt foarte curios daca concurentii au vizualizat fisele de arbitraj ale fiecarui arbitru dupa fiecare mansa. Fiecare sportiv are dreptul sa stie in orice moment pe ce pozitie este si poate consulta fisele de arbitraj. Abia atunci daca are ceva de obiectat plateste taxa de contestatie care o inmaneaza directorului de concurs spre rezolvare imediata.
Mai sunt curios si daca cei trei campioni de la machete vor fi in lotul national pentru la anul la europeanul de machete de la Strejnic Ploiesti.Regula era ca lotul se facea cu un an inainte , doar daca nu se va hotara sa se tina nationalul de anul viitor inaintea europeanului.
Eu personal daca eram in locul D-lui Federatie, care are si diploma Paul Tissandie pentru merite deosebite in dezvoltarea aeromodelismului, deschideam larg acest campionat, eliminam restrictiile de participare atat tehnice cat si cu legitimati sau nu si faceam un concurs adevarat , cu mult fair play, spirit de echipa, de competitie si cu multa adrenalina, deschizand calea spre viitor.
Cand mergi pe stada vietii te uiti imprejurul tau sa-ti gasesti puncte de sprijin si valori ca insuti tu sa devi punct de sprijin pentru cei ce va sa vina. . Cand nu le gasesti sau le pierzi nu poti fi OM.
M-am saturat sa inghit aceste fapte iresponsabile, m-am saturat de circurile nationale si falsele glorii ale Federatiei, de indiferenta si neputinta in care se scufunda. Intr-o naivitate gresita am crezut ca lucrurile se vor indrepta.Daca nu puteti sa faceti treaba si sunteti depasiti de timpuri lasati locul la altii care chiar vor sa faca ceva.Eu zic sa predati stafeta onorabil si sa nu stingeti lumina dupa voi!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#23
Postat 22 August 2009 - 06:26 AM
Dom*PROFESOR, la Aug 21 2009, 10:56 PM, a spus:
2. Exista un singur arbitru celalalt nu noteaza, pierde sirul...etc. Doar Marius Conu merge la un national si e singurul arbitru pe pista.
3.Regulamentul FAI explica foarte clar cum stau treburile.
4.Acum exact trei editii a fost circul cu cantarul, acei 5000+-50gr. In afara de John nimeni nu a avut sub 5000 gr dintre modelele dedicate F3A 2mpe2m.
5.Sunt foarte curios daca concurentii au vizualizat fisele de arbitraj ale fiecarui arbitru dupa fiecare mansa. Fiecare sportiv are dreptul sa stie in orice moment pe ce pozitie este si poate consulta fisele de arbitraj.
6.Mai sunt curios si daca cei trei campioni de la machete vor fi in lotul national pentru la anul la europeanul de machete de la Strejnic Ploiesti.Regula era ca lotul se facea cu un an inainte , doar daca nu se va hotara sa se tina nationalul de anul viitor inaintea europeanului.
1.dar daca la urmatoarea figura cu k=3 "unul da 8 si unul da 9" diferenta scade la 4 puncte.corect?
2.exista un singur arbitru si totusi apare diferenta de 6 puncte? intre ce si ce daca e unul singur?
3.il stiu pe de rost,multumesc de explicatii.
4.acuma nu a fost nici un circ,Absolut toate modelele au fost cantarite,masurate si "sonorizate".scrie in FAI-ul de care vorbeai mai sus,nu e nici un circ.
5.Da.
6.europeanul este in 2011,deci lotul se va constituii abia la anul.
#24
Postat 22 August 2009 - 04:46 PM
deocamdata pun cateva poze :
un jet :
baietii veseli :
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#25
Postat 22 August 2009 - 05:27 PM
Locul I Brezeanu Ioan (John) CSTA Bucuresti
Locul II Marinescu Dragos (Focke) CS AEROPOWER Bucuresti
Locul III Bilbie Catalin (Cataero) CS AEROPOWER Bucuresti
Clasament pe echipe:
Locul I CS AEROPOWER Bucuresti
Locul 2 CSTA Bucuresti
Locul 3 CS AEROSTAR BACAU.
cateva poze si de la mine:
#26
Postat 22 August 2009 - 05:33 PM
#27
Postat 22 August 2009 - 05:38 PM
Cat despre acuzele aduse de subinginerul profesor cum ca am copiat notele unul de la altul,ii rog pe toti concurentii sa-si exprime opinia vis-a-vis de calitatea arbitrajului,pozitia arbitrilor unul fata de celalalt,diferentele de punctaj intre arbitrii sau orice a parut a fi in neregula.
Multumesc.
#29
Postat 22 August 2009 - 07:21 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()