Filip 400 Sport E, hotliner T-tail
#91
Postat 13 November 2014 - 10:34 PM
#92
Postat 13 November 2014 - 10:51 PM
Turnigy GliderDrive SK3 Competition Series - 3850 - 3.5 1400kv (EU Warehouse)
adyrex, la 13 November 2014 - 06:09 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#93
Postat 14 November 2014 - 05:40 PM
Aceasta postare a fost editata de adyrex: 14 November 2014 - 05:43 PM
#94
Postat 14 November 2014 - 05:44 PM
Fisiere atasate
-
DSCF7170.jpg (108.41K)
Number of downloads: 31
#95
Postat 14 November 2014 - 08:32 PM
#96
Postat 14 November 2014 - 10:53 PM
P.S. Nu încerca să faci reparaţia cu gelcoat dacă nu adaugi şi ulei de parafină. Gelcoatul nu se usucă bine în prezenţa aerului (de aceea se dă în matriţă)
P.P.S. Cea mai ieftină soluţie este cea propusă de Mihai.
#97
Postat 15 November 2014 - 11:27 AM
Si cu gelcoat merge fara stiren parafina si cu dar o sa iasa coaja de portocala si ai mult de slefuit , nu merita.
Ciao Sorin
#98
Postat 15 November 2014 - 05:33 PM
Fisiere atasate
-
SAM_3925_resize.JPG (191.46K)
Number of downloads: 34 -
SAM_3923_resize.JPG (141.11K)
Number of downloads: 32 -
SAM_3919_resize.JPG (138.58K)
Number of downloads: 34
#99
Postat 15 November 2014 - 05:34 PM
Fisiere atasate
-
SAM_3928_resize.JPG (168.38K)
Number of downloads: 24 -
SAM_3927_resize.JPG (173.33K)
Number of downloads: 24
#100
Postat 15 November 2014 - 05:36 PM
Fisiere atasate
-
SAM_3932_resize.JPG (182.89K)
Number of downloads: 21 -
SAM_3933_resize.JPG (192.1K)
Number of downloads: 21
#101
Postat 15 November 2014 - 05:38 PM
#102
Postat 16 November 2014 - 11:16 AM
Filip-ul meu a venit cu eleroane scurte !
Nu inteleg de ce ... chiar vroiam sa fac niste tonoo-uri ca lumea dar din pacate nu prea am cu ce !
Vad ca voi toti aveti eleroane lungi cat china acolo ...la mine sunt scurte .
Nu stiu ce sa zic - de modificat acum nu mai imi vine dupa ce l-am terminat de echipat pentru zbor.
Imi pare rau ca nu am facut foto pe parcursul lucrarii pentru a vedea mai in detaliu anumite puncte privind motorul servo ...etc :
Fisiere atasate
Aceasta postare a fost editata de marius11: 16 November 2014 - 11:17 AM
#103
Postat 16 November 2014 - 11:26 AM
Si ultimele :
Fisiere atasate
-
F5.jpg (64.71K)
Number of downloads: 33 -
F6.jpg (74.62K)
Number of downloads: 29 -
F7.jpg (72.56K)
Number of downloads: 35 -
F8.jpg (109.45K)
Number of downloads: 38 -
F9.jpg (61.21K)
Number of downloads: 28 -
F10.jpg (66.83K)
Number of downloads: 34 -
F11.jpg (68.33K)
Number of downloads: 35 -
F12.jpg (61.84K)
Number of downloads: 35 -
F13.jpg (75.33K)
Number of downloads: 32
#104
Postat 16 November 2014 - 11:37 AM
Nu ai ce cauta aici cu scotch - categoric .
Ca problema deosebita pot sa precizez doar faptul ca motorul a intrat la locul lui cu foarte mare precizie si a trebuit sa gasesc o solutie ca firele de comanda sa treaca perfect pe sub calota rotativa a motorului .
O alta problema mai delicata a fost cu fixarea piulitelor care fixeaza aripile de fuselaj- cele doua - vezi foto !
Totusi dupa prima sedinta de zbor - trei baterii descarcate, am observat ca datorita vitezei si a fortelor aerodinamice , ansamblul aripilor sau miscat putin de la locul lor, in consecinta va trebuie sa fixez si partea din fata tot cu doua suruburi de plastic , adica sa ii fac o modificare ca in final pe aripi sa am patru puncte de fixare !
Cam slabuta abordare a celor de la PELIKAN in anumite puncte - in concluzie Kitul se poate imbunatati pentru un zbor in deplina siguranta !
#105
Postat 16 November 2014 - 11:52 AM
gap-ul lasat este imens, poate mai carpiti ceva daca puneti un scotch pe extrados, sa aveti macar acolo flux ca lumea... rolul scotch-ului fiind nu de balama, ci de sigilare a spatiului ramas prin montarea incorecta a balamalelor, care trebuiau montate in unghi si ingropate pana la pin-ul de rotatie.
#106
Postat 16 November 2014 - 11:55 AM
Felicitari pentru fuselaj, arata de nu e adevarat.
adyrex, la 15 November 2014 - 05:38 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#107
Postat 16 November 2014 - 12:42 PM
Poate niste poze ar fi de ajutor, daca are cineva.Oricum daca folosim balamale va ramane o distanta.
Chiar nu stiu ce sa fac...?!
In legatura cu folia oracover ce am pus-o pe fuselaj, cred ca ar fi iesit si mai bine daca foloseam folie oracal, cum se foloseste la colantarea taxi-urilor, este mult ,ai flexibila pe suprafete curbe, si ar fi iesit perfect.Dar poate, voi incerca si asa ceva in viitor.
#108
Postat 16 November 2014 - 01:38 PM
Explicaţiile sunt mai mult decât acoperitoare :yahoo:
#109
Postat 16 November 2014 - 03:40 PM
La Filip , unde pot fi montate balamale ca sa nu ramana distanta fata de aripa si sa aiba cursa ampla?
Fisiere atasate
-
eleron Filip 400.jpg (14.83K)
Number of downloads: 12
#110
Postat 16 November 2014 - 04:07 PM
Balamalele vin sub un unghi, muchiile de sus de la aripa si eleron trebuie sa se lipeasca perfect, eventual sigilate de o banda adeziva dupa ce pui balamalele, iar in locul unde pui balamalele, pe langa taietura adanca pentru balama, mai trebuie scobit putin ca sa faci loc articulatiei, partea ingrosata a balamalei, al carui pin trebuie sa fie aliniat perfect cu imbinarea eleron aripa.
Fisiere atasate
-
eleron Filip 400.jpg (13.06K)
Number of downloads: 15
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 16 November 2014 - 04:08 PM
#111
Postat 16 November 2014 - 04:50 PM
Fisiere atasate
-
8-0104.jpg (221.31K)
Number of downloads: 7 -
SZEGESZSANER.JPG (43.81K)
Number of downloads: 7
#112
Postat 16 November 2014 - 05:11 PM
Ma tem ca cele pin (gri) sunt cam groase pentru grosimea baghetei bord de fuga care o ai la dispozitie :unsure:
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 16 November 2014 - 05:11 PM
#113
Postat 16 November 2014 - 05:13 PM
In cazul de fata as folosi fasii de folie oracal sau un scoci de foarte buna calitate.
Nu as folosi balamale.
#114
Postat 16 November 2014 - 05:35 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#115
Postat 16 November 2014 - 05:50 PM
renatoa, la 16 November 2014 - 05:11 PM, a spus:
Ma tem ca cele pin (gri) sunt cam groase pentru grosimea baghetei bord de fuga care o ai la dispozitie :unsure:
Aripa este din polistiren placat cu balsa. Diametrul balamalelor gri este de 2mm. Bagheta bordului de fuga a aripii este de 9mm, deci nu ar fi problema grosimea. Din ce am mai vazut, modelul asta vine din fabrica cu balamale de scotch...
#116
Postat 16 November 2014 - 06:14 PM
oachidori, la 16 November 2014 - 05:35 PM, a spus:
Baietii cam zboara in forcing genul asta de planoare, vezi postul #90. Banuiesc ca de aia...
La 100-120 la ora nu prea iti mai inspira incredere balamaua de scotch... :unsure:
#117
Postat 16 November 2014 - 07:24 PM
La o oarecare viteza eu nu mai am increderea in niste puncte de sprijin folosind SCOTCH - plus ca eu ma gandesc si la durabilitatea si robustetea lor, desigur in detrimentul aspectului sau al luftului ramas acolo .
Credeti-ma ca la acest Filip, balamalele sunt o optiune mai mult decat rezonabila !
Cat despre luftul ramas trebuia modificat punctul de intrare-ancorare al balamalei conform desenelor foarte exacte de voi expuse mai sus.
Asa cum erau taiate cele de la Filip, pentru a avea curse mai mari a trebuit sa ii permit balamalei si al eleronului gradul de libertate prin urmare mi-a aparut acolo un luft care din foto pare foarte exagerat dar va asigur ca nu este asa de mare cat sa afecteze negativ curgerea aerului pe acolo, si fie vorba intre noi Filip nu este un planor de prim rang, asa ca putem trece cu vederea zic eu .
In alta ordine de idei al meu merge foarte frumos si echilibrat (o sa pun un filmulet in curand) iar daca vreau sa il trag de gat sa stiti ca ma distrez tare cu el si la urcare si la coborare unde suiera extraodrinar si viteza nu este de neglijat fata de un avion obisnuit.
Intr-un cuvant mie imi place la nebunie, as zbura neintrerupt cu el, mai ales ca acum ii pregatesc si un flash super elegant pe burta cu un led super bright de 1W .
Mai am cateva foto :
Apropo ce e cu eleroanele alea scurte ale mele ?
Fisiere atasate
Aceasta postare a fost editata de marius11: 16 November 2014 - 07:29 PM
#118
Postat 16 November 2014 - 07:41 PM
Da-i bre un scotch de etansare, sau un snur de silicon, nu ne mai arata prapastia aia, ca am rau de inaltime :p
#119
Postat 18 November 2014 - 02:13 PM
stiganas, la 16 November 2014 - 11:55 AM, a spus:
Felicitari pentru fuselaj, arata de nu e adevarat.
Am cercetat si eu cum e cu astea si tot neincrezator sunt... pur si simplu nu am vazut silicon asa elastic si aderent pana acum... stii in tara cineva sa fi facut, sa vedem o poza ?
Plus ca aplicarea pe suprafete deja infoliate citesc ca nu e prea recomandata... :unsure:
#120
Postat 18 November 2014 - 05:01 PM
renatoa, la 16 November 2014 - 11:52 AM, a spus:
gap-ul lasat este imens, poate mai carpiti ceva daca puneti un scotch pe extrados, sa aveti macar acolo flux ca lumea... rolul scotch-ului fiind nu de balama, ci de sigilare a spatiului ramas prin montarea incorecta a balamalelor, care trebuiau montate in unghi si ingropate pana la pin-ul de rotatie.
Mi-ai furat gindul. Renatoa este foarte corect. Sigileaza spatui cu scoci pina una alta.
Eu fac asa si la modele captive sa am eficienta mai mare la comenzi.