Modelism - RHC Forum: Filip 400 Sport E, hotliner T-tail - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Filip 400 Sport E, hotliner T-tail

#61 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 12 August 2009 - 07:41 PM

Atunci cand ne vedem? VIN CU X-TREMUL ! ..FACEM SUIERATURI........ :)
ADOR VITEZA!!!
0

#62 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 October 2009 - 02:31 PM

L-am vazut pe camp pe Andrix_y cu un hotliner si am fost atat de impresionat incat am inceput sa studiez piata. Pana la urma m-am oprit la Filip 400, nu este prea scump, componentele sunt banale.

A venit acum cateva zile si m-am luat cu mainile de cap. Stiam ca vine fara mare manual si trebuie sa tai tu totul dar parca ma asteptam sa fie mai usor. 2 zile cat l-am facut i-am tot injurat pe cehi. Asta e foarte departe de ARF. Cu fiecare surub, cu fiecare gaura m-am luptat minute in sir. Initial am vrut sa il las pentru mai tarziu dar mi-am dat seama ca daca il las o sa il mai fac peste 2 ani, asa ca am zis, fie ce o fi.

Echipare:

- servo elevator Turnigy echivalent HS81, ruder un servo de 9g
- eleroane Turnigy 9g
- Motor AXI de 45 g KV1900, elice 6x4,5
- ESC de 60A si baterie de 2600 mah ca asta am avut la dispozitie.

Am taiat conul dupa ureche. Am pus servo de coada direct in coada. Se vede in poze. Coada a iesit foarte bine, am avut bafta ca aveam doua prelungitoare de 45cm prin casa. Servo de aripe le-am montat cu ceva chin, si iarasi chin la prelungitul cablurilor si trecutul prin canal. Iar am avut bafta ca aveam in casa o pereche de cabluri fara mufa mama, special pentru asa ceva. Eu le luasem ca mai aveam cateva grame libere.

Motorul Axi cu elicea asta suge cam 13A si tractiunea pare de 500g. Motorul a intrat lejer, a ramas loc si pentru cabluri. Cu pak-ul de 2600, esc de 60A tot nu se echilibreaza, a trebuit sa mai pun plumb inauntru.

Una peste alta l-am terminat. Poze:

Fisiere atasate


0

#63 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 October 2009 - 02:42 PM

Si am iesit la primul zbor.

Prima lansare nu a avut vlaga, eu l-am lansat prea moale, a luat-o pe o parte si a ajuns in pamant fara daune, a doua lansare cu avant mai mare acelasi rezultat. Un surb de plastic retezat, alte daune, in mod miraculos, nu.

Mi-am dat seama ca motorul si elicea asta, oricat de frumos ar arata nu merg. Asa ca am pus (tot din ce am avut prin casa) un motor Turnigy 35-42. Am facut diverse teste, in timpul carora o elice a zburat prin bucatarie si am ramas pe un motor cu KV900 si elice 11x8.

Am inceput experimentele cu motor Kv 1100 si elice 12x8, cand a ajuns la 50A m-am oprit. Combinatia actuala (Kv900 si elice 11x8) suge putin peste 40A, deci 500W.

Motorul a intrat dar firele au devenit o problema. In final m-am prins ca in partea superioara e mai mult loc asa ca firele vin pe sus si le-am prins cu un soricel.

Azi am avut inaugurarea si pot spune: WOOAU. E tot ce am citit si mai mult. Masa total e de 980g, acum se centreaza perfect, nu mai e nevoie de plumb, tractiunea este muuuult supraunitara. In cateva secunde se face mic, si cand vine jos cu viteza e o nebunie. Mai ca am inceput sa ii iert pe cehi. Am facut un singur zbor de proba, toate pe zero, fara diferential pe eleroane, fara flaps, fara nimic. Motorul si ESC au venit jos reci. Fara flaps vine tare la aterizare si se angajeaza foarte usor

Acum, ca zboara, vreau sa-l bibilesc. Ceva sfaturi pentru flapsuri, diferential pe eleroane, astept cu placere. Pozele cu noul motor.

Sambata, daca vremea e OK, sunt cu el la zbor. Stefan

Fisiere atasate


0

#64 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 01 October 2009 - 06:19 PM

pune un con mai mic ........... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
ADOR VITEZA!!!
0

#65 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 October 2009 - 07:49 PM

Sa traiti, asa e. conul mic e pe drum. L-am facut cu ce am avut in casa ca omul (conul asta il luasem pentru un potential Cularis). Oricum mai bine un con mare pe un bot mic decat un con mic pe un bot mare. Intre timp am inceput sa il bibilesc sa arate cum trebuie.

De pilda soricelul care tine firele de la motor este acum cu motul inauntru si se inchide canopia perfect. Am pus capacele la servo, chestii de astea.

Stefan

Vezi postareaTUROK, la Oct 1 2009, 07:19 PM, a spus:

pune un con mai mic ........... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif

0

#66 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 02 October 2009 - 10:32 AM

Vezi postareastiganas, la Oct 1 2009, 03:42 PM, a spus:

Acum, ca zboara, vreau sa-l bibilesc. Ceva sfaturi pentru flapsuri, diferential pe eleroane, astept cu placere. Pozele cu noul motor.

Sambata, daca vremea e OK, sunt cu el la zbor. Stefan


Felicitari. Intradevar, este o masina de creat adrenalina. Eu ma gandeam sa fac un zbor diseara. Daca poti sa vii il aduc si eu pe al meu.

Eu folosesc diferential la eleroane de 50%, si frana aerodinamica (adica amandoua eleroanele in sus circa 30 de grade). Cred ca o incerc sa ridic mai mult eleroanele pentru ca si asa franeaza destul de greu.

In totdeauna am emotii cu el la aterizare pentru ca vine foarte tare, si mereu se comporta altfel. Am incercat si flapsuri dar nu mi s-au parut la fel de eficiente ca frana.

Tare as vrea sa-l vad pe al tau cu 500W, al meu are doar 200W si tot naravas este.
0

#67 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 02 October 2009 - 07:22 PM

taie motorul la viraj si vino mai in lung cu el ....... :blink:
..pt Matei>
In totdeauna am emotii cu el la aterizare pentru ca vine foarte tare, si mereu se comporta altfel. Am incercat si flapsuri dar nu mi s-au parut la fel de eficiente ca frana.

Aceasta postare a fost editata de TUROK: 02 October 2009 - 07:23 PM

ADOR VITEZA!!!
0

#68 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 18 October 2009 - 07:15 PM

Am achizitionat si fratele Filp V tail
Motor ROXXY 2445/ 08
Film http://www.youtube.c...h?v=mYXnnVCW6y8

Fisiere atasate


Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#69 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 October 2009 - 09:13 PM

Zboara frumos, din ce am citit eu nu lansezi niciodata holtlinere fara motor, crash garantat. Eu pe al meu l-am avariat serios.

Mergea bine, dar am ajuns cu el in limita la inaltime mica (am fost neatent) s-a angajat si a luat-o drept in bot. Acu trebuie sa repar fuselajul. Cel putin al meu trebuie zburat repede tot timpul. Am zburat dupa aceea Formosa si mi-a parut extrem de lenta. Si nu se angajeaza orice ai face.

Intrebare:

aripile au diedru ? Al meu nu are pic de diedru.

Stefan

Vezi postareaold-boy, la Oct 18 2009, 08:15 PM, a spus:

Am achizitionat si fratele Filp V tail
Motor ROXXY 2445/ 08
Film http://www.youtube.c...h?v=mYXnnVCW6y8

0

#70 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 19 October 2009 - 07:24 AM

Ambele au diedru
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#71 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 19 October 2009 - 08:52 AM

Vezi postareastiganas, la Oct 18 2009, 10:13 PM, a spus:

Zboara frumos, din ce am citit eu nu lansezi niciodata holtlinere fara motor, crash garantat. Eu pe al meu l-am avariat serios.

Mergea bine, dar am ajuns cu el in limita la inaltime mica (am fost neatent) s-a angajat si a luat-o drept in bot. Acu trebuie sa repar fuselajul. Cel putin al meu trebuie zburat repede tot timpul. Am zburat dupa aceea Formosa si mi-a parut extrem de lenta. Si nu se angajeaza orice ai face.

Intrebare:

aripile au diedru ? Al meu nu are pic de diedru.

Stefan


Da, are diedru.

http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...st&id=54926
0

#72 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2009 - 02:41 PM

Multumesc de informatie, diedrul e dat de tija de otel dintre aripi ?

A mea e dreapta. Nu e de mirare ca se angaja usor. Multam Stefan

Vezi postareamatei_silviu, la Oct 19 2009, 09:52 AM, a spus:


0

#73 Useril este offline   VasiM 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 114
  • Inregistrat: 24-July 08

Postat 19 October 2009 - 05:09 PM

Vezi postareastiganas, la Oct 19 2009, 03:41 PM, a spus:

Multumesc de informatie, diedrul e dat de tija de otel dintre aripi ?

A mea e dreapta. Nu e de mirare ca se angaja usor. Multam Stefan


Nu stiu daca cauza angajarii este lipsa diedrului. Dar ma tem cu nu.
0

#74 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 19 October 2009 - 08:40 PM

Vezi postareastiganas, la Oct 19 2009, 03:41 PM, a spus:

Multumesc de informatie, diedrul e dat de tija de otel dintre aripi ?

A mea e dreapta. Nu e de mirare ca se angaja usor. Multam Stefan


La cel cu codain T si la al meu este dreapta dar are diedru din gaurile din aripa.La cel cu coada in V diedru este din tija.
Nu se angajeaza de la diedru, umbla la centru de greutate.
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#75 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 19 October 2009 - 11:25 PM

v-tail`ul de unde l`ai luat?
0

#76 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 20 October 2009 - 06:03 AM

Vezi postareashogi, la Oct 20 2009, 12:25 AM, a spus:

v-tail`ul de unde l`ai luat?

De pe RHC
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#77 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 June 2010 - 10:55 PM

Cu ajutorul lui Gicosu Filip 400 e din nou in aer. Anul trecut l-am angajat la inaltime mica, a venit drept in bot si s-a fracturat fuselajul.

Gicosu care e artist in fibra de sticla l-a reparat (inca odata multumest) si l-am refacut. Acum are un motor cu 780 KV. Cu elice 11x8 consuma cam 24A.

I-am facut proba de zbor si este super, suiera grozav, nu l-am mai busit, am fost mai precaut. Reparatiile se vad inca urat dar am vrut intai sa-l zbor si abia dupa aceea sa-l fac frumos.

Am comandat si un Multiplex Blizzard, vreau un hotliner bine construit care sa se monteze ca un heli, fara improvizatii. O sa pun si acolo poze.

Fisiere atasate


0

#78 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 18 June 2010 - 09:07 AM

Salut,

Ce motor i-ai pus, da te rog da mai multe detalii. Ma gandeam sa-l remotorizez pe al meu.
La ultima aterizare undeva acum doua luni l-am busit si eu un pic. Am venit la aterizare cu eleroanele fixate ca flapsuri (vreo 20 de grade) si a venit foarte frumos dar nu a mai raspuns la stanga dreapta nici din eleroane nici din directie; asa ca am intrat cu el intrun umbrar si sa rupt o ureche de prindere a aripii.
Deci nu recomand folosirea franelor aerodinamice su flapsuri doar daca esti pe directia de aterizare dorita.

Aceasta postare a fost editata de matei_silviu: 18 June 2010 - 09:08 AM

0

#79 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 June 2010 - 11:14 AM

Am folosit pe asta:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...er_Eq:_AXi_2826

si acum pe acesta:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...er_Eq:_AXi_2826

sunt la fel fizic, difera putin KV. Motorul este cel mai mare de 35. Este greu. La mine se balanseaza perfect pentru ca am pus servourile direct in coada, nu in fuselaj cum este in manual. Marea dibacie e sa rutezi firele sa nu frece de motor.

Daca ai servo in fuselaj cred ca un motor mai scurt din aceeasi clasa este bun. 35-42 sau 35-30.

Acum am pe drum acest motor:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...?idProduct=3886 pentru Blizzard.

Mai exista si acest inrunner mare:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...1200kv_Inrunner care poate fi pus pe direct fara reductor in fuselaje inguste.


Am vazut si eu ca nu mai raspunde cu flapsuri, poate am bagat prea mult.

Vezi postareamatei_silviu, la Jun 18 2010, 10:07 AM, a spus:

Salut,

Ce motor i-ai pus, da te rog da mai multe detalii. Ma gandeam sa-l remotorizez pe al meu.
La ultima aterizare undeva acum doua luni l-am busit si eu un pic. Am venit la aterizare cu eleroanele fixate ca flapsuri (vreo 20 de grade) si a venit foarte frumos dar nu a mai raspuns la stanga dreapta nici din eleroane nici din directie; asa ca am intrat cu el intrun umbrar si sa rupt o ureche de prindere a aripii.
Deci nu recomand folosirea franelor aerodinamice su flapsuri doar daca esti pe directia de aterizare dorita.

0

#80 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 21 June 2010 - 02:03 PM

Motorul tau care il ai acum pare cel putin din specificatii de doua ori mai puternic ca al meu. Al meu este AXI 2808/24 GOLD LINE.
Daca as trece pe acelasi motor ca si tine as avea mari probleme cu centrajul (chiar si asa e putin greu de bot). Dar suna al naibii de tentant :unsure:.

Motorul din poza de mai sus este cel nou?

Ce nu inteleg din poze este unde ai pozitionat bateria. Poti pune o poza te rog cu el echipat? ai cumva bateria in CG? Daca da atunci cred ca daca as muta sevo-urile in coada as putea sa fac aceiasi pozitionare ca si tine.

Aceasta postare a fost editata de matei_silviu: 21 June 2010 - 02:07 PM

0

#81 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 June 2010 - 02:45 PM

Am mai zburat cu al meu, zboara bine dar se angajeaza extrem de usor, in continuare cred ca vine de la lipsa diedrului. Pun o poza cu pozitionarea bateriei. Motorul greu din bot se compenseaza cu servo puse in coada. Trebuie sa ii fac niste fante pentru aerisire. Tot timpul am folosit acelasi motor ca dimensiuni, difera doar KV-ul (putin). Acum sug la maxim cam 24A in static ceea ce e rezonabil si pentru baterie si pentru motor.

Cu elicea 11x8 nu are viteza mare dar are tractiune, ajunge sus foarte repede, nu am nici o bucurie sa il plimb cu motorul pornit, tot ce vreau e sa-l duc sus repede.

Fisiere atasate


0

#82 Useril este offline   adyrex 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1489
  • Inregistrat: 06-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 12 November 2014 - 09:12 AM

Începând de astăzi voi fi posesor de Filip 400, modelul este cel de la stiganas. Intentionez să mut servourile din coada undeva in fuselaj sub aripă şi am nevoie de putin ajutor.Rog pe cei care au acest model sa-mi dea şi mie dimensiunea (int.-ext.şi lungime) a cablurilor bowden. O poză ar fi de mare ajutor ţinând cont că nu am instrucţiunile de asamblare.
0

#83 Useril este offline   adyrex 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1489
  • Inregistrat: 06-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 12 November 2014 - 09:14 AM

Începând de astăzi voi fi posesor de Filip 400, modelul este cel de la stiganas. Intentionez să mut servourile din coada undeva in fuselaj sub aripă şi am nevoie de putin ajutor.Rog pe cei care au acest model sa-mi dea şi mie dimensiunea (int.-ext.şi lungime) a cablurilor bowden. O poză ar fi de mare ajutor ţinând cont că nu am instrucţiunile de asamblare.
0

#84 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 November 2014 - 09:26 AM

Surpriza, am gasit si am pus pe cutie instructiunile. Am si uitat ca am scris candva despre planorul asta, alte vremuri. O sa mut topicul la planoare (sper ca Matei Silviu e de acord)

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 12 November 2014 - 09:28 AM

0

#85 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 November 2014 - 09:37 AM

Ca un mic offtopic, motorul l-am pastrat pentru Grace Pelican luat de la Mihai Suppy. Problema mea era ca nu mai stiam ce motor am, noroc ca am scris pe vremuri, de altfel motorul nici nu mai exista la hobbyking.

L-am pus pe Grace cu pale 12,5x6.5 si trage 30 si un pic de A (320W). L-am bagat si in www.ecalc.ch si surpriza - 32A, rar s-a intamplat sa se potriveasca atat de bine realitatea cu calculul. Grace inca nu a zburat, astept o zi frumoasa.
0

#86 Useril este offline   adyrex 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1489
  • Inregistrat: 06-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 13 November 2014 - 04:36 PM

Mi-a ajuns planorul de la Ştefan si mă gândesc sa fac cateva modificari in sensul ca as vrea sa ii pun balamale la suprafetele de control inclusiv la elevator.A mai facut cineva lucrul asta? Nu stiu ce motor si elice sa cumpăr. Ce sugestii aveţi?
0

#87 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 November 2014 - 04:56 PM

Sugerez fara rezerve un motor gliderdrive de la hobbyking, la fuselajul acela ingust orice altceva e un chin. Cel de 1400Kv e perfect pentru un hotliner.

Vezi postareaadyrex, la 13 November 2014 - 04:36 PM, a spus:

Mi-a ajuns planorul de la Ştefan si mă gândesc sa fac cateva modificari in sensul ca as vrea sa ii pun balamale la suprafetele de control inclusiv la elevator.A mai facut cineva lucrul asta? Nu stiu ce motor si elice sa cumpăr. Ce sugestii aveţi?

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 13 November 2014 - 04:57 PM

0

#88 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 November 2014 - 05:00 PM

Sa vedem, poate scot la vanzare un MVVS 3.5 de 1200kv, cam strange praf... nu e pentru ce zbor eu...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#89 Useril este offline   adyrex 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1489
  • Inregistrat: 06-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 13 November 2014 - 06:09 PM

Vezi postareastiganas, la 13 November 2014 - 04:56 PM, a spus:

Sugerez fara rezerve un motor gliderdrive de la hobbyking, la fuselajul acela ingust orice altceva e un chin. Cel de 1400Kv e perfect pentru un hotliner.

Ştefan, ai putea pune un link cu un astfel de motor de care zici?
0

#90 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1388
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 13 November 2014 - 10:23 PM

Buna Seara tuturor ...
Azi am iesit si eu la zbor pentru teste cu hotliner-ul meu FILIP 400 Sport .
L-am luat acum o luna ...am inteles ca l-am luat pe ultimul fabricat.Adica nu se mai face imi zicea Kele'...
Deci ...bine am venit in clubul Filp 400 !
Ce sa va zic ...echiparea si pregatirea de zbor - nu este pentru incepatori,clar .
Tre' sa ai scule,multa precizie si rabdare.
Senzatia de zbor este excelenta.Viteza in coborare este ametitoare, colegii mei de zbor au ramas cu gura cascata !
Fluieratul pe mine ma da gata ...fluiera extraordinar - chiar si la viteza mai mica - imi place la nebunie CE MAI !
Un hotliner pe cinste .
Este echipat cam dupa recomandarile din fabrica, motor seria 3537 de pe HK - Turnigy Aerodrive SK3 - 1450Kv si elice 10 ori 6 . Trage foarte bine in sageata ...in doua secunde e sus, nu se torsioneaza de cuplu, nu se incalzesc agregatele etc ....timp de zbor excelent cu bat. de 2200 mA .
Numai cuuvinte de lauda ....o sa pun si foto in curand cu opera mea de arta !

Numai bine

Aceasta postare a fost editata de marius11: 13 November 2014 - 10:26 PM

0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro