Modelism - RHC Forum: RC DRIFTING - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »

RC DRIFTING tips and tricks

#451 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 19 April 2012 - 11:25 AM

Vezi postareasmk, la 18 April 2012 - 09:35 AM, a spus:

ok, thx. A incercat cineva kitul de la speedrc de 100 ron, cum e?

Eu nu stiu despre care vorbesti.dane un link.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#452 Useril este offline   smk 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 598
  • Inregistrat: 05-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 April 2012 - 01:35 PM

nu cred ca am voie , intra pe speedrc cauta drift si e un sistem acolo la 100 ron.
Garajul:
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
0

#453 Useril este offline   The Game 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 332
  • Inregistrat: 23-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 24 April 2012 - 03:45 PM

Salut, am si eu un serpent s400 luat de pe forum, initial am avut o tamiya tt01 care nu mi-a placut din cauza jocurilor mari pe care le avea la directie.
Prima modificare pe care am facut-o a fost sa ii pun roti de drift si sa ii pun diferential blocat pe spate.
Ca si combo am un esc brushless http://www.hobbyking...5A_CAR_ESC.html cu un motor de 9t 4300Kv.
Am urmatoarele intrebari:
Daca stie cineva cat m-ar tine un acumulator lipo de 6A si ce roti de drift imi recomandati pt asfalt? ca astea de acum nu cred ca ma mai tin mult

Multumesc!
Axial AX10 RTC cu esc traxxas xl5
Serpent s400 brushless
HPI Blitz
IMax B6 Charger
0

#454 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 24 April 2012 - 05:19 PM

acumulator de 6000 mah te tine lejer o ora jumatate, roti pentru asfalt sunt cele din plastic tare asemanatoare cu cele din poza

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 0001316-1.jpg

RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

#455 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 30 April 2012 - 11:20 PM

As avea si eu nevoie de o curea cu lungimea de 425 mm pentru kyoshoul meu. Stie cineva unde as putea gasi asa ceva, in Romanica? Poate sa fie si mai lunga.. pot monta un intinzator.

Aa si.. ce inseamna termenul asta "UG"?
Multumesc!
I reject your reality and substitute my own.
0

#456 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 30 April 2012 - 11:27 PM

Spune te rog modelul de kyosho si totodata, UG in ce context?
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#457 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 30 April 2012 - 11:31 PM

Caut acea curea pentru un Kyosho Pureten vechi. Vreau sa il fac 4wd si doar acea curea imi mai lipseste, mai exact cureaua de pe fata, care dupa calculele mele ar trebui sa aiba aprox 425 mm (poate sa fie si mai lunga, dar nu cu mult)

Iar ug am gasit pe siteul prietenilor nostri de la hpi: Curea Transmisie URETHANE BELT S3M 507 UG 4mm (fata)
I reject your reality and substitute my own.
0

#458 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 30 April 2012 - 11:43 PM

Dupa mine, ar trebui sa ai cam 85 dinti.
Si nu imi vine nici un model care sa fie atat de mic sa intre un 425.
Cauta 345441 de la xray.Este un 432mm dar este de 6.S-ar putea sa nu mearga.
Poate au baietii care au RX8
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#459 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 30 April 2012 - 11:59 PM

Am 2 curele din cele 3 care se monteaza pe masina, iar cureaua de pe spate, cea care se monteaza pe diferential, are 48 de dinti la 145 mm. Deci, o curea de 435 mm ar trebui sa aiba 144 dinti.
I reject your reality and substitute my own.
0

#460 Useril este offline   Jet 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 497
  • Inregistrat: 18-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 May 2012 - 04:15 PM

Asi vrea sa-mi cumpar un sasiu de carbon(OTA R31)si am de ales intre doua modele.
Pentru drift cum este mai indicat sa fie asezata bateria,longitudinal sau transversal?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20120328172818.jpg
  • Imagine atasata: 581197502.jpg
  • Imagine atasata: err31up02.jpg
  • Imagine atasata: Eagle-Racing-R31-GRT-Side-Mount-Chassis-2.jpg

Aceasta postare a fost editata de Jet: 09 May 2012 - 04:17 PM

Imagine postata
Aero: DX6i,FalconWing,UltimateS,TelinK Yak55-M ; Auto:Sanwa Mx-3x,TA5-VDF Drift,SC10 4x4 fr Street.

KEEP IT SLIDEWAYS

0

#461 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 09 May 2012 - 04:44 PM

Este doar o parere, transversal.
Uitate la ta-05vdf, la tc-fd.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#462 Useril este offline   Jet 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 497
  • Inregistrat: 18-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 May 2012 - 10:07 PM

Am vazut ta-05vdf si tc-fd dar si Yokomo DIB.
De aici si intrebarea.
Imagine postata
Aero: DX6i,FalconWing,UltimateS,TelinK Yak55-M ; Auto:Sanwa Mx-3x,TA5-VDF Drift,SC10 4x4 fr Street.

KEEP IT SLIDEWAYS

0

#463 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 10 May 2012 - 09:32 AM

Vezi postareaJet, la 09 May 2012 - 04:15 PM, a spus:

Asi vrea sa-mi cumpar un sasiu de carbon(OTA R31)si am de ales intre doua modele.
Pentru drift cum este mai indicat sa fie asezata bateria,longitudinal sau transversal?



practice is everything! te poate bate unul cu un automodel de plastic , fara rulmenti...

daca esti profesor la drift atunci trebuia sa stii ca in functie de sasiu si de stilul tau de pilotaj i-ti echilibrezi masina, adica te folosesti de greutatea acumulatorilor si de pozitionarea lor pe post de greutate de echilibrare.un sasiu de carbon e usor si asta are avantaje si dezavantaje la drift.tocmai de aceea e important sa echilibrezi masina cu acumulatorii.sa poti folosi inertia in favoarea ta.
succes!
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#464 Useril este offline   Jet 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 497
  • Inregistrat: 18-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2012 - 12:19 PM

Vezi postareaSkipper74, la 10 May 2012 - 09:32 AM, a spus:

daca esti profesor la drift


Am intrebat pentru ca sunt incepator...
Imagine postata
Aero: DX6i,FalconWing,UltimateS,TelinK Yak55-M ; Auto:Sanwa Mx-3x,TA5-VDF Drift,SC10 4x4 fr Street.

KEEP IT SLIDEWAYS

0

#465 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 10 May 2012 - 06:06 PM

Poate e mai bine sa incepi cu o masina fara pretentii (care sa nu coste cit un rinichi), pregatita minimal de drift (nu ma pricep, dar cred ca roti de drift, diferential spate blocat si reglat toe-in e un inceput - si daca n-ai roti de drift pui niste banda izolatoare d-aia lucioasa peste rotile normale), vezi daca iti place, iti faci un pic de mina si mai apoi decizi daca mergi mai departe sau nu.

Aia de pe youtube chiar sint profesori, una e sa derapezi voios pe unde vrea masina intr-o parcare mare si goala si cu totul alta e drift pe traseu marcat
USER BANNED BY ADMIN
0

#466 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 10 May 2012 - 07:05 PM

Nu e chiar atat de incepator
RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

#467 Useril este offline   cosmin65397 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 296
  • Inregistrat: 06-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2012 - 07:48 PM

@Jet De LRP de ce nu esti multumit?
0

#468 Useril este offline   Jet 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 497
  • Inregistrat: 18-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2012 - 09:06 PM

@cosmin65397:LRP cu diferential blocat si cu arcuri moi pe fata mi-a placut,dar de R31 sunt mai incantat.
@DanB:Sasiul il am deja(nu costa o avere)si sunt foarte multumit de el dupa upgrade-urile facute.Dilema era daca sa-mi iau un sasiu cu bateria asezata transversal sau longitudinal.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 0461.JPG

Imagine postata
Aero: DX6i,FalconWing,UltimateS,TelinK Yak55-M ; Auto:Sanwa Mx-3x,TA5-VDF Drift,SC10 4x4 fr Street.

KEEP IT SLIDEWAYS

0

#469 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 10 May 2012 - 09:08 PM

Jet, punele pe cantare digitale si vezi cum stai cu balansarea greutatii.
Eu pe t2 am probleme maricele la balansare.Nu pot sa il balansez cum vreau.
Verifica in situatia asta cum se prezinta fara nici un plumb.Daca se balanseaza ok, atunci ia varianta care o ai acum :p

LE
Dar, exista un dar, acu mi-am dat seama.Daca iei varianta longitudinala, nu mai pui in balanta greutatea motorului.
Vezi cum se prezinta acuma.

Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 10 May 2012 - 09:11 PM

Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#470 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 10 May 2012 - 09:22 PM

Pt drift nu deranjeaza pe spate toe-in? Nu are tendinta sa o ia in toate partile din cauza ca rotile nu au aderenta si prinde cind una cind alta?
USER BANNED BY ADMIN
0

#471 Useril este offline   Jet 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 497
  • Inregistrat: 18-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2012 - 09:30 PM

Asa cum este acum am aproape 50/50 fata/spate si 50/50 laterale, +30grame pe fata.
Cu sasiu de carbon sigur o sa fie alta distributie a greutatii.
Cred ca o sa-l iau pe cel transversal la care suportul pentru baterie se poate regla fata/spate(are 2 pozitii).
La cel longitudinal suportul este fix.

In poza apare exagerat toe-in pe spate.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Eagle-Racing-R31-GRT-Side-Mount-Chassis-2.jpg

Aceasta postare a fost editata de Jet: 10 May 2012 - 09:34 PM

Imagine postata
Aero: DX6i,FalconWing,UltimateS,TelinK Yak55-M ; Auto:Sanwa Mx-3x,TA5-VDF Drift,SC10 4x4 fr Street.

KEEP IT SLIDEWAYS

0

#472 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 10 May 2012 - 10:02 PM

Jet, tu ai R31 original de la Street Jam sau clona de pe r2hobbies? In caz de ai clona, te rog sa faci si un mic review. Cred ca sunt multi care ar fi interesati de un drifter la 70$.

Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 10 May 2012 - 10:02 PM

0

#473 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 10 May 2012 - 10:07 PM

Tudor, nu vreau sa il jignesc pe Jet dar ai o gramada de reviewuri de la oameni care au vazut multe rollere in viata lor si stiu la ce exact sa se uite.
Un raspuns simplu?E ok atata timp cat adaugi cate upgrade-uri care nu costa extrem de mult.

Am uitat sa mentionez, el are clona.

Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 10 May 2012 - 10:11 PM

Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#474 Useril este offline   Jet 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 497
  • Inregistrat: 18-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2012 - 11:31 PM

vgeorge are dreptate,la nici 2 luni si jumatate de cand am pus mana pe un automodel nu am atata experienta incat sa scriu un review.
Pot sa-ti spun ca am fost multumit de clona dupa ce am schimbat diferentialele de plastic(se pot folosi totusi) cu unele de aluminiu,suportul pentru spur(este foarte greu de centrat) si cele 2 axe pe care se monteaza pinioanele.Amortizoarele si sistemul de directie sunt ok si cele originale.Toate upgrade-urile sunt de la "Eagle Racing" care au preturi rezonabile dupa parerea mea.
Cu pinionul metalic si spurul original este foarte zgomotoasa.Le-am schimbat cu un pinion de carbon si un spur Kimbrough Racing si sa rezolvat problema.
Sasiul de carbon nu este necesar, dar il vreau.:)
Imagine postata
Aero: DX6i,FalconWing,UltimateS,TelinK Yak55-M ; Auto:Sanwa Mx-3x,TA5-VDF Drift,SC10 4x4 fr Street.

KEEP IT SLIDEWAYS

0

#475 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 11 May 2012 - 06:26 AM

Jet, nu m-am referit la faptul ca ai o masina doar de 2 luni jumate, ci la faptul ca cei care au facut review-uri, sunt de mult in lumea driftului,au o alta experienta, stiu ce vor de la o masina.
Din cate imi amintesc, oamenii mai spuneau ceva de CVD-uri si ca ar fi bine sa se schimbe si amortizoarele stoc.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#476 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 11 May 2012 - 06:56 AM

Vezi postareavgeorge, la 10 May 2012 - 10:07 PM, a spus:

Tudor, nu vreau sa il jignesc pe Jet dar ai o gramada de reviewuri de la oameni care au vazut multe rollere in viata lor si stiu la ce exact sa se uite.
Un raspuns simplu?E ok atata timp cat adaugi cate upgrade-uri care nu costa extrem de mult.

Am uitat sa mentionez, el are clona.

Am cautat pe net si gaseam doar forumuri de prin america, unde lumea da sute de dolari pe un roller, iar toata lumea de acolo spunea ca sunt niste porcarii si tot asa mai departe. Vroiam si o parere onesta, de la cineva de la noi. Mi-am dat seama ca trebuie schimbate niste piese cheie, dar nu stiam care sunt acelea. La comportament ar trebui sa semene cu originalul. Curiozitatea mea era mai mult legat de piesele ce trebuie upgradate. Mersi pentru raspunsuri.
0

#477 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 11 May 2012 - 07:36 AM

In America lumea da sute de dolari...pai ce sa faca "saracii" daca dolarul e moneda nationala?
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#478 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 11 May 2012 - 07:45 AM

Cred ca vroia sa sune mai mult pe linia lumea arunca cu bani in upgrade-uri lucioase fara sa stie de fapt care sint necesare, care sint pur pentru placerea ochiului (oare de ce piesele de aluminiu sint colorate asa frumos in loc sa fie negre) si care fac mai mult rau decit bine. La americani e tragedie nationala daca se rupe un fir, sa vezi discutie despre cum se lipeste la loc.

Si la noi mai sint din cei carora le face placere sa faca toate upgrade-urile posibile, mai putin sa conduca masina. Mai vezi si pe la vinzari cite una full aluminiu rulata de 3 ori in casa si hopa cu ea la vinzare.

Rar mai apare cite un gigi contra care zice pe fata (nu stiu daca are si dreptate) aluminiu se indoaie si e mai greu, diff de nu stiu care nu are rost cel mult iti rupi ceva la primul demaraj in forta etc.
USER BANNED BY ADMIN
0

#479 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 11 May 2012 - 08:17 AM

ok, ok, eram doar amuzat de expresie...
In alta ordine de idei, un roller bun este "cateva sute de dolari" fara brizbizuri.
Uitati-va pana si la noi in campionat (HPI-Racing.ro, care este unicul pana acum), sunt piloti talentati care nu au cea mai buna dotare tehnica si inca mai au rezultate, dar vin din spate cei care cu un roller performant si putina practica pun mari probleme.
Oare cum ar arata o competitie in care toti participantii ar avea TC-FD, Yokomo-uri sau chiar rollere touring performante si special setate pentru drift ?
Cand am inceput eu sa particip se castiga chiar si cu E-10 de la HPI (ce vremuri...), acum nu cred ca mai alearga nimeni cu ele...
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#480 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 11 May 2012 - 12:29 PM

Vezi postareafasconal, la 11 May 2012 - 07:36 AM, a spus:

In America lumea da sute de dolari...pai ce sa faca "saracii" daca dolarul e moneda nationala?

Recunosc, exprimarea a lasat de dorit, dar ai inteles ce vroiam sa spun. Ma refer ca ei au venituri exponential, in unele cazuri, mai mari decat noi si ceva la 70$ li se pare o gluma. Nu stiu cum sunt altii, dar eu nu imi permit sa dau zeci de mii de lei pe ultimul model cu sasiu de fibra de carbon cu piese de titaniu si alte materiale exotice, care, daca nu ai indemanare, nu prea fac mare diferenta.

Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 11 May 2012 - 12:30 PM

0

Arata acest topic


  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro