RC DRIFTING tips and tricks
#331
Postat 07 February 2012 - 11:47 PM
In functie de preferinte, am vazut setari cu toe in si/sau toe out pe fata, la fel am vazut persoane care utilizeza camber negativ, pozitiv, dar si persoane care folosesc camber negativ pe fata si pozitiv pe spate (sau vice-versa).
In principiu, camberul negativ pe fata, are rolul de a ajuta masina sa urmeze traseul curbei in drift, lasand spatele, care are o aderenta mai scazuta in cazul in care camberul de pe fata este mai agresiv de cel de pe puntea spate, sa alunece pe toata durata curbei.
Toe'ul influenteaza si el modalitatea masinii de a parcurge virajul. Un toe-in ajuta masina sa ia virajul mai in larg permitandu-i sa iasa din viraj cu o viteza mai mare, iar toe-out'ul pe intrare de viraj are o tendinta de subvirare, apoi cand cursa servo-ului ajunge la maxim, roata din interiorul curbei, trage masina pe viraj si o ajuta sa ia virajul cat mai strans, lasand totodata spatele sa plece in drift.
Dupa preferinte masina poate ajunge mai tail-happy/mai stabila sau mai imprevizibila/previzibila.
Totul depinde de preferinta fiecaruia, iar pentru o setare corecta si completa, este desigur nevoie de timp si antrenament.
#334
Postat 08 February 2012 - 06:10 PM
radufirstro, la 07 February 2012 - 11:47 PM, a spus:
Asta am spus si eu cu alte cuvinte.Se pare ca nici tu nu sti fizica,conform lui Thatsme
#338
Postat 14 February 2012 - 12:54 PM
#341
Postat 14 February 2012 - 03:46 PM
posteaza si locatia ta, si poate gasesti pe cineva in zona pasionat de drift
Aceasta postare a fost editata de geicsu: 14 February 2012 - 03:47 PM
#342
Postat 14 February 2012 - 08:50 PM
Cu stima
#343
Postat 14 February 2012 - 09:03 PM
#344
Postat 14 February 2012 - 09:06 PM
geicsu, la 14 February 2012 - 09:03 PM, a spus:
merci , montajul trebuie sa mearga la 6v , ce magazin mai exact , stiu ca sunt vreo 7-8 magazine pe acolo
#346
Postat 15 February 2012 - 02:42 PM
off-road, la 08 February 2012 - 06:10 PM, a spus:
Ai spus suprafata de contact mai mica => alunecare mai usoara, insist, nu e adevarat !
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD DriftÂ
#347
Postat 15 February 2012 - 03:11 PM
marian.dumitru74, la 14 February 2012 - 09:06 PM, a spus:
cel mai simplu mod este cu setul de bicicleta care contine atat lampile albe de fata cat si cele rosii de spate,sunt 3 moduri pt lumina de fata iar cea de spate(ledurile rosii) au 5 moduri de intermitenta fiecare set se alimenteaza cu 2 baterii de 1.5 v. Se trag cabluri de pe placuta de circuite din pinii de la leduri dupa care le cositoresti la leduri(rosii sau albe).
spor la treaba!
#348
Postat 15 February 2012 - 07:30 PM
am confectionat alt upper deck,dupa configuratia curelei.
dar cea mai multa migala mi-a luat sa fac un intercooler si faruri/stopuri 3d.
astept sa se usuce epoxy,conectez bateria si ii frig niste poze.
#356
Postat 20 February 2012 - 11:04 AM
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 20 February 2012 - 11:04 AM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#357
Postat 20 February 2012 - 11:08 AM
am facut teste pe gresie,probabil mata,sau nu asa lucioasa si merge super ok masina,insa ieri am incercat pe gresie super fina si nu aveam nici un control.
poate o sa iau de la cluj niste gume daca o sa ma incadrez in buget,daca nu ne descurcam cu ce avem.
Aceasta postare a fost editata de prisi: 20 February 2012 - 11:09 AM
#358
Postat 20 February 2012 - 11:26 AM
prisi, la 20 February 2012 - 11:08 AM, a spus:
am facut teste pe gresie,probabil mata,sau nu asa lucioasa si merge super ok masina,insa ieri am incercat pe gresie super fina si nu aveam nici un control.
poate o sa iau de la cluj niste gume daca o sa ma incadrez in buget,daca nu ne descurcam cu ce avem.
Din proprie experienta iti spun ca te vei descurca foarte greu cu acel tip de gume pe gresia de la polus, DAR, te voi invata un tip & trick la fata locului pentru a avea aderenta pe ele :D
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#360
Postat 20 February 2012 - 01:39 PM
prisi, la 20 February 2012 - 12:23 PM, a spus:
Chiar te asteptam, prima strangere e la polus, vineri seara, pentru amenajarea circuitelor. Vine toata lumea! Si vedem acolo ce si cum cu rotile :D
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM