Al3xandru239, la Jun 2 2010, 11:20 PM, a spus:
Acu intelegeti domnilor, automodelel difera,unii au in cap numai hpi alti au si automodele facute SPECIAL de drift.
Desi am spus ca nu mai intru in polemica nu ma pot abtine.
Raspund acum si pentru tine si pentru "Zue".
Nu mai faceti afirmatii categorice daca nu sunteti documentati.
1. Nu "am in cap doar HPI" si spun asta pentru ca n-am mers degeaba la scoala mai bine de 20 de ani (fara repetentie bineinteles)
2. Masini de drift scara 1/1 = doar tractiune spate = FALS. Ex: Ken Block (Subaru impreza 2007, 2008 4x4) si nu e singurul exemplu.
3. Diferentialul blocat pe fata se foloseste (la orice scara) atunci cand se ruleaza cu viteza mica si se doreste aderenta maxima. Cand se foloseste diferentialul blocat pe fata (la orice scara) rotile se invart cu aceeasi viteza si acest lucru ingreuneaza spre a face aproape imposibila virarea (la viteze mari). La masinile cu tractiune fata, sau 4x4 diferentialul de pe fata are exact rolul ca in viraje, rotile sa se invarta cu viteze diferite pentru a inlesni virarea, astfel ca, roata de pe exteriorul curbei se roteste mai repede decat cea de pe interior.
4. Faptul ca are diferentiale blocate pe ambele punti (acum ma refer la Zue si am dubii ca asa a venit automodelul din fabrica) face ca virarea sa fie mai greoaie, fapt certificat chiar de el:
Y intra usor in drift dar raza este mare fata de TL.
5. Folosirea diferentialelor cu bile este chiar recomandata (pentru finetea rularii) si cum tot Zue spune : strans la maxim pe spate si mai putin strans pe fata sau mai exact:
(aproape blocate dar nu de tot) (acest "mai putin" fiind foarte greu de cuantificat) (exact asa am eu pe Sprint 2 Flux)
Spor la drift !