Aceasta postare a fost editata de icepatoru': 18 February 2010 - 06:27 PM
RC DRIFTING tips and tricks
#152
Postat 18 February 2010 - 06:31 PM
daniZZ, la Feb 18 2010, 06:06 PM, a spus:
Am vazut aici mai multe metode de a le face, dar intrebarea mea este daca a facut cineva de pe aici asa ceva......
Daca da, imi puteti spune si mie ce fel de teava trebuie sa caut? Ce dimensiune trebuie sa aiba (in general sa da diametrul exterior, deci o teava de 32 are 32mm in exterior) si unde asi putea gasi asa ceva.....
Mentionez ca am trecut pe la Practiker si Baumax, char si pe la Ambient....nimeni nu are nimic peste 32 (daca am inteles bine trebuie 50 interior)........cel putin aici pe la noi......
Am mai citit ca ABS este mai bun decat PVC. Se gaseste la noi ABS? Are cumva alta denumire? Daca se gaseste, la ce se foloseste si unde s-ar putea procura.
Merci
Daniel
Eu am facut! Sunt foarte tari , am facut cu teava de pp(cea de canalizare), aluneca foarte bine,teava am luat de la un magazin de vindea closete,chiuvete ,etc.
Abs nu am cautat dar o sa caut si am sa imi fac.
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
#153
Postat 27 February 2010 - 07:59 AM
Nu stiu daca va merge insa sunt dispus sa incerc...
Nu am vazut nicaieri pe forum nimic despre drifturi cu un monster truck. Am un Savage Flux si cam sunt hotarat sa fac drifturi cu el.
Motorul este foarte puternic si are si cuplu mare.
1."Fabric" un set de roti din PVC,
2.Cobor si rigidizez suspensia,
3.Upgrade la servo digital 13kg/cm si 0.058 sec/60grade
Apoi daca nu sunt multumit de rezultate pot sa fac niste profile gen F1 in PVC(nu adanci, doar cat sa scad suprafata de contact), eventual scot cardanul fata, si la urma daca tot nu mere un D-box cred ca ma va ajuta.
Am vazut pe youtube un flux cu roti PVC, insa cam luneca haotic, nu prea se chema drift ce facea el...
In afara de "planul" de mai sus ceva sfaturi, pareri ?
P.S. Radiocomanda am un Spektrum DX3R, care ar trebui sa ma ajute, avand timpii de reactie destul de mici.
Art-tech Cessna 182
#154
Postat 27 February 2010 - 12:01 PM
Dboxul e ca si cum ai trisa mare parte din drift tine de mana si de capacitatea ta de controla in conditii de aderenta scazuta. Savageul pe care l-ai vazut pare haotic pentru ca respectivul nu avea capacitatea de al controla.
#157
Postat 27 February 2010 - 09:34 PM
Ramane sa comand rotile si sa prelucrez PVC-ul. Din ce am mai cercetat azi, o eventuala problema ar putea sa imi faca jocul directiei, care nu este foarte precisa. Va tin la cuetn cu evolutia, eventual poate chiar reusesc sa fac un clip si sa il ridic pe youtube.
In continuare, orice sfaturi si sugestii sunt binevenite.
Art-tech Cessna 182
#159
Postat 28 February 2010 - 01:06 PM
Marius Sava, la Feb 27 2010, 09:34 PM, a spus:
Ramane sa comand rotile si sa prelucrez PVC-ul. Din ce am mai cercetat azi, o eventuala problema ar putea sa imi faca jocul directiei, care nu este foarte precisa. Va tin la cuetn cu evolutia, eventual poate chiar reusesc sa fac un clip si sa il ridic pe youtube.
In continuare, orice sfaturi si sugestii sunt binevenite.
Jocul din directie nu este o problema asa mare, in general toate masinile capata un joc la legaturi. Chiar si dupa ce am schimbat capetele de bara dupa 3-4 manse au aparut la loc jocurile.
O alta problema ar trebui sa vina in atentia ta si anume servosaverul, cum savage este o masina offroad este gandita cu un servosaver moale care sa faca fata conditilor extreme, daca treci pe onroad ar trebui sa gasesti o varinata sa il intaresti, dar nu sa il blochezi.
#162
Postat 28 February 2010 - 08:11 PM
prisi, la Feb 28 2010, 01:43 PM, a spus:
Sunt diferite tipuri de servo savere reglabile ,nergelabile cu piulita cu saibe cu schimbare de arc. Nu am intrat in detalii ideea conteaza.
#163
Postat 01 March 2010 - 08:59 AM
Unul e aici: http://www.hbeurope....en&partNo=67991
Al doilea e aici: http://www.hbeurope....en&partNo=67992
Ambele au preturi de preturi, dar si caracteristicile sunt pe masura. In jur de 130 euro.
In legatura cu servosaverul, sincer nu ma gandisem ca ar putea sa ma incurce cu ceva, dar multumesc Flo234. Am sa vad ce se poate face cu el, nu cred sa ridice probleme asa mari, in sensul ca nu ar trebui sa fie foarte dificil de intarit.
Prisi, azi am sa caut sa vad ce teava gasesc, la ce diametre, si functie de asta vad ce fac mai departe.
Art-tech Cessna 182
#164
Postat 01 March 2010 - 10:37 AM
Marius Sava, la Mar 1 2010, 08:59 AM, a spus:
Unul e aici: http://www.hbeurope....en&partNo=67991
Al doilea e aici: http://www.hbeurope....en&partNo=67992
Ambele au preturi de preturi, dar si caracteristicile sunt pe masura. In jur de 130 euro.
In legatura cu servosaverul, sincer nu ma gandisem ca ar putea sa ma incurce cu ceva, dar multumesc Flo234. Am sa vad ce se poate face cu el, nu cred sa ridice probleme asa mari, in sensul ca nu ar trebui sa fie foarte dificil de intarit.
Prisi, azi am sa caut sa vad ce teava gasesc, la ce diametre, si functie de asta vad ce fac mai departe.
Oricare din cele 2 servouri isi va face treaba, dar pretul mi se pare un pic cam mare si la bani aceea poti cumpara ceva de la airtronics/sanwa.
Orice servo sub 0.10 secunde isi va face treaba pe directie la offroad sub 0.15 este ok.
http://www.rc-mushroom.com/index.php?cPath...mp;filter_id=82
Si Savox are face niste servouri bune pentru RC si se gasesc in tara
Oricum sunt facute de unul din marii producatori de servouri si branduite pentru HotBodies
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 01 March 2010 - 10:38 AM
#165
Postat 01 March 2010 - 10:57 AM
#166
Postat 01 March 2010 - 02:39 PM
bogdan luben, la Mar 1 2010, 10:57 AM, a spus:
eh...cine stie ce considerente au avut cand au afisat asa viteza... Luat cu un compas si un echer, pe un arc de cerc cu raza de 1 cm(asa se masoara cuplul la servo, nu, la 1cm de ax), unei lungimi de arc de cerc de 1 cm ii corespund aproximativ 60 grade. Nu vreau sa le caut scuze, dar nici ageamii nu cred ca sunt...:angry2:
Art-tech Cessna 182
#167
Postat 01 March 2010 - 03:21 PM
Marius Sava, la Mar 1 2010, 02:39 PM, a spus:
Asta e doar o supozitie. Nu vad unde scrie in specificatii asa ceva. Poti la fel de bine sa consideri raza cercului de 10 cm, si atunci pe arcul de cerc de 1 cm esti departe de cele 60 de grade.
Ori e o gresala in specificatii (specificata gresit unitatea de masura), ori e un fel nebulos de a preciza viteza, pentru a nu te putea raporta la alte servo-uri.
In unele magazine online am vazut ca cifra aceea e data ca timpul pentru efectuarea celor 60 de grade de cursa, dar asta poate si sa insemne ca pur si simplu s-au copiat datele de pe site-ul producatorului si s-au incadrat pe unde se puteau incadra, fara a le despica prea mult in patru.
Nici eu n-am observat prima data modul ciudat in care a fost exprimata viteza servo-urilor. Din pacate "X seconds per centimeter" la o miscare de rotatie nu inseamna nimic.
Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 01 March 2010 - 03:27 PM
#168
Postat 02 March 2010 - 12:13 PM
Mai incerc pe la firmele mari de constructii cu santiere deschise, poate reusesc sa gasesc ceva ceva printre resturi...
Alte sugestii, pareri?
Multam fain.
Art-tech Cessna 182
#170
Postat 02 March 2010 - 05:57 PM
#171
Postat 02 March 2010 - 06:01 PM
Printre altele un cauciuc a fost rupt si o janta ovalizata bine. Acum fluxul are goliath-uri si cu ele alearga ...
Nu cunosc exact dar cred ca rotile stoc de la flux erau peste 150 diametru. Aici ne poate ajuta Prisi cu o masuratoare aproximativa.
Plus ca rotile de offroad, au balonul inalt si risc sa se dejanteze la viraje. Chiar daca nu dejanteaza, or sa ma incurce la ruperea aderentei prin elasticitatea balonului de la cauciuc...
Am sa caut tub de 140, dar se pare ca e mult mai dificil decat mi-am imaginat.:D
Art-tech Cessna 182
#172
Postat 03 March 2010 - 09:48 AM
De ce nu pui doar o pereche de jante fara cauciucuri pe care pui tub de PVC.
Probabil ca nu va arata extraordinar de estetic dar isi va face treaba, plus ca mai scazi din masa rotativa a rotilor.
Gasisem pe youtube un filmulet cu 2 Savage-uri termice cu PVC tras direct pe jante. Aratau caraghios dar la drift isi faceau treaba.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#173
Postat 03 March 2010 - 09:04 PM
elbutchos, la Mar 3 2010, 09:48 AM, a spus:
De ce nu pui doar o pereche de jante fara cauciucuri pe care pui tub de PVC.
Probabil ca nu va arata extraordinar de estetic dar isi va face treaba, plus ca mai scazi din masa rotativa a rotilor.
Gasisem pe youtube un filmulet cu 2 Savage-uri termice cu PVC tras direct pe jante. Aratau caraghios dar la drift isi faceau treaba.
M-am gandit si la treaba asta, dar nu gasesc tub de pvc la dimensiunea jantelor care le am
Am mai vb cu un prieten poate reuseste sa imi faca din fibra de sticla niste tuburi de pus pe roti. Numai ca nici el nu stia cum se va comporta fibra la frecarea cu asfaltul.
Art-tech Cessna 182
#174
Postat 04 March 2010 - 12:48 PM
sau
acelasi procedeu pt o teava de pvc cu diametrul mai mare din care decupezi lungimea unui arc de cerc: (pi*D teava)- (pi*d roata), lipesti, incalzesti roata la final....
bafta
Aceasta postare a fost editata de Zue: 04 March 2010 - 12:48 PM
#175
Postat 04 March 2010 - 09:18 PM
Pana una alta, am sa sacrific un set de jante sa le vad cum luneca direct pe asfalt. :angry:
Oricum, mai am ceva timp sa mai gasesc solutii...
Art-tech Cessna 182
#177
Postat 07 March 2010 - 10:39 AM
Nelutu35, la Mar 7 2010, 09:58 AM, a spus:
Da..in principiu asta intentionez...:D Stiu ca suna ciudat, dar asta vreau in momentul de fata...
Sunt constient ca nu voi reusi drifturi asa spectaculoase ca la modelele onroad, dar vreau sa incerc sa ma apropii cat de mult...
Sunt jocuri destul de mari in directie, la roti, pe care nu le pot elimina si cu siguranta ma vor impiedica. Cobor garda la sol la maxim, rigidizez amortizoarele.
Eu cred ca voi reusi daca cobor centrul de greutate la nivelul axelor de la roti. Nu stiu in ce masura am sa reusesc asta, dar am sa incerc.
Art-tech Cessna 182
#178
Postat 08 March 2010 - 10:03 AM
Marius Sava, la Mar 7 2010, 10:39 AM, a spus:
Sunt constient ca nu voi reusi drifturi asa spectaculoase ca la modelele onroad, dar vreau sa incerc sa ma apropii cat de mult...
Sunt jocuri destul de mari in directie, la roti, pe care nu le pot elimina si cu siguranta ma vor impiedica. Cobor garda la sol la maxim, rigidizez amortizoarele.
Eu cred ca voi reusi daca cobor centrul de greutate la nivelul axelor de la roti. Nu stiu in ce masura am sa reusesc asta, dar am sa incerc.
Exagerezi, un set de gume fara aderenta si nu vei avea probleme sa o faci sa faca drifturi ca un 1/10. Nu te ferii prea mult de drobul de sare, pune-i rotile si vorbim dupa :(.
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 08 March 2010 - 10:03 AM
#179
Postat 09 March 2010 - 08:02 PM
Flo234, la Mar 8 2010, 10:03 AM, a spus:
Am incercat putin cu rotile de asfalt si nu prea a dat semne ca ar face drifturi, insa nu am putut sa ma joc prea mult ca am avut niste probleme cu pinionul de pe axul motorului.S-a rotunjit hexul din surubul ce fixeaza pinionul pe ax si nu am mai putut sa il desfac....ma rog ..mai putin conteaza asta acum....
Dupa ce se va termina cu sezonul de iarna o sa mai mult timp pentru Flux si am sa vad ce mai fac....
La ce anume te referi prin "gume fara aderenta" ? E drept, rotile de asfalt sunt cu totul alta treaba fata de Goliath-uri, insa tot nu e suficient...
Art-tech Cessna 182
#180
Postat 10 March 2010 - 01:34 PM
Marius Sava, la Mar 9 2010, 08:02 PM, a spus:
Dupa ce se va termina cu sezonul de iarna o sa mai mult timp pentru Flux si am sa vad ce mai fac....
La ce anume te referi prin "gume fara aderenta" ? E drept, rotile de asfalt sunt cu totul alta treaba fata de Goliath-uri, insa tot nu e suficient...
cauta niste chinezarii ieftine cat mai tari, asa am pus pe slash niste cauciucuri proaste si tari care n-aveau aderenta pe nici-o suprafata dupa ce s-au tocit piniii
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]