Modelism - RHC Forum: RC DRIFTING - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »

RC DRIFTING tips and tricks

#151 Useril este offline   icepatoru' 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 304
  • Inregistrat: 15-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2010 - 06:26 PM

Eu am comandat de pe ebay ABS. sa vina caldura sa vedem cum se comporta. la noi nu gasesti.Poate in weekend daca e mai cald in parc in tineretului la pista de carting daca e curata. Daca mai vine cineva sa anunte o ora.

Aceasta postare a fost editata de icepatoru': 18 February 2010 - 06:27 PM

0

#152 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 18 February 2010 - 06:31 PM

Vezi postareadaniZZ, la Feb 18 2010, 06:06 PM, a spus:

In legatura cu rotile de drift home made.....
Am vazut aici mai multe metode de a le face, dar intrebarea mea este daca a facut cineva de pe aici asa ceva......
Daca da, imi puteti spune si mie ce fel de teava trebuie sa caut? Ce dimensiune trebuie sa aiba (in general sa da diametrul exterior, deci o teava de 32 are 32mm in exterior) si unde asi putea gasi asa ceva.....
Mentionez ca am trecut pe la Practiker si Baumax, char si pe la Ambient....nimeni nu are nimic peste 32 (daca am inteles bine trebuie 50 interior)........cel putin aici pe la noi......
Am mai citit ca ABS este mai bun decat PVC. Se gaseste la noi ABS? Are cumva alta denumire? Daca se gaseste, la ce se foloseste si unde s-ar putea procura.

Merci
Daniel

Eu am facut! Sunt foarte tari , am facut cu teava de pp(cea de canalizare), aluneca foarte bine,teava am luat de la un magazin de vindea closete,chiuvete ,etc.
Abs nu am cautat dar o sa caut si am sa imi fac.
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#153 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 27 February 2010 - 07:59 AM

Am stat si m-am gandit unde sa postez.....am de ceva timp o idee care nu imi da pace deloc.
Nu stiu daca va merge insa sunt dispus sa incerc...

Nu am vazut nicaieri pe forum nimic despre drifturi cu un monster truck. Am un Savage Flux si cam sunt hotarat sa fac drifturi cu el.
Motorul este foarte puternic si are si cuplu mare.

1."Fabric" un set de roti din PVC,
2.Cobor si rigidizez suspensia,
3.Upgrade la servo digital 13kg/cm si 0.058 sec/60grade

Apoi daca nu sunt multumit de rezultate pot sa fac niste profile gen F1 in PVC(nu adanci, doar cat sa scad suprafata de contact), eventual scot cardanul fata, si la urma daca tot nu mere un D-box cred ca ma va ajuta.

Am vazut pe youtube un flux cu roti PVC, insa cam luneca haotic, nu prea se chema drift ce facea el...

In afara de "planul" de mai sus ceva sfaturi, pareri ?

P.S. Radiocomanda am un Spektrum DX3R, care ar trebui sa ma ajute, avand timpii de reactie destul de mici.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#154 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2010 - 12:01 PM

Suna bine si vei reusi fara probleme dar cardanul fata il lasi acolo. Pentru roti vezi in magazinele de instalatii sanitare sa gasesti ceva la diametrul protrivit care doar sa le aplici peste rotile de cauciuc.Roland parca facuse ceva de genul acesta folosise teava de scurgere gri inchis.
Dboxul e ca si cum ai trisa mare parte din drift tine de mana si de capacitatea ta de controla in conditii de aderenta scazuta. Savageul pe care l-ai vazut pare haotic pentru ca respectivul nu avea capacitatea de al controla.
0

#155 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 27 February 2010 - 03:58 PM

Dbox-ul e un giroscop.
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#156 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2010 - 08:42 PM

Multumim de lamurire dar nu a intrebat nimeni ce este. Capacitatea ta de posta fara a spune nimic de fapt ma uimeste in continuare continua tot asa.

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 27 February 2010 - 08:44 PM

0

#157 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 27 February 2010 - 09:34 PM

Da, am sa caut un set de roti cu balonul la cauciuc cat mai mic (ca si inaltime) pentru a reduce glisarea laterala... Nu stiu exact cum sa denumesc fenomenul asta, la rotile normale, in curbe luate cu viteza masina gliseaza efectiv spre exterior pe cauciuc....am patit chiar sa ating cu buza jantei pe asfalt. La drifturi fenomenul asta incurca complet socotelile. Am vazut ceva seturi de roti cu diametrul de 150 mm, si la 150 este si tub de PVC. Eventual, cum mi-a sugerat Prisi, as putea sa adaug o pelicula de prenandez intre cauiuc si PVC pentru a elimina o posibila alunecare.

Ramane sa comand rotile si sa prelucrez PVC-ul. Din ce am mai cercetat azi, o eventuala problema ar putea sa imi faca jocul directiei, care nu este foarte precisa. Va tin la cuetn cu evolutia, eventual poate chiar reusesc sa fac un clip si sa il ridic pe youtube.

In continuare, orice sfaturi si sugestii sunt binevenite.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#158 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 27 February 2010 - 09:47 PM

daca gasesti o teava de 13 cm la interior de pvc iti ofer eu spre experimentare un set de roti de x-ray.chiar is si eu curios ce o sa iasa.daca gasesti teava da un telefon si vedem cum iti trimit rotile la piatra.
If it is to be it is up to me
0

#159 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2010 - 01:06 PM

Vezi postareaMarius Sava, la Feb 27 2010, 09:34 PM, a spus:

Da, am sa caut un set de roti cu balonul la cauciuc cat mai mic (ca si inaltime) pentru a reduce glisarea laterala... Nu stiu exact cum sa denumesc fenomenul asta, la rotile normale, in curbe luate cu viteza masina gliseaza efectiv spre exterior pe cauciuc....am patit chiar sa ating cu buza jantei pe asfalt. La drifturi fenomenul asta incurca complet socotelile. Am vazut ceva seturi de roti cu diametrul de 150 mm, si la 150 este si tub de PVC. Eventual, cum mi-a sugerat Prisi, as putea sa adaug o pelicula de prenandez intre cauiuc si PVC pentru a elimina o posibila alunecare.

Ramane sa comand rotile si sa prelucrez PVC-ul. Din ce am mai cercetat azi, o eventuala problema ar putea sa imi faca jocul directiei, care nu este foarte precisa. Va tin la cuetn cu evolutia, eventual poate chiar reusesc sa fac un clip si sa il ridic pe youtube.

In continuare, orice sfaturi si sugestii sunt binevenite.



Jocul din directie nu este o problema asa mare, in general toate masinile capata un joc la legaturi. Chiar si dupa ce am schimbat capetele de bara dupa 3-4 manse au aparut la loc jocurile.
O alta problema ar trebui sa vina in atentia ta si anume servosaverul, cum savage este o masina offroad este gandita cu un servosaver moale care sa faca fata conditilor extreme, daca treci pe onroad ar trebui sa gasesti o varinata sa il intaresti, dar nu sa il blochezi.
0

#160 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 28 February 2010 - 01:43 PM

pai servosaver-u are un arc care se poate tensiona cu ajutorul unei piulite,cel putin la savage.sau mai este varianta schimbarii arcului cu unul mai puternic aftermarket.
If it is to be it is up to me
0

#161 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2010 - 06:09 PM

Vezi postareaMarius Sava, la Feb 27 2010, 08:59 AM, a spus:

[...]
3.Upgrade la servo digital 13kg/cm si 0.058 sec/60grade
[...]

Ce servo ar fi asta?
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#162 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2010 - 08:11 PM

Vezi postareaprisi, la Feb 28 2010, 01:43 PM, a spus:

pai servosaver-u are un arc care se poate tensiona cu ajutorul unei piulite,cel putin la savage.sau mai este varianta schimbarii arcului cu unul mai puternic aftermarket.

Sunt diferite tipuri de servo savere reglabile ,nergelabile cu piulita cu saibe cu schimbare de arc. Nu am intrat in detalii ideea conteaza.
0

#163 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 01 March 2010 - 08:59 AM

Un mic ajutor.....Am decis sa raman la un servo de la HPI, si am de ales intre 2 modele: unul de 13kg/cm si 0.06 sec/60 grade si al doilea de 16kg/cm si 0.09 secunde/60 grade.
Unul e aici: http://www.hbeurope....en&partNo=67991

Al doilea e aici: http://www.hbeurope....en&partNo=67992

Ambele au preturi de preturi, dar si caracteristicile sunt pe masura. In jur de 130 euro.


In legatura cu servosaverul, sincer nu ma gandisem ca ar putea sa ma incurce cu ceva, dar multumesc Flo234. Am sa vad ce se poate face cu el, nu cred sa ridice probleme asa mari, in sensul ca nu ar trebui sa fie foarte dificil de intarit.
Prisi, azi am sa caut sa vad ce teava gasesc, la ce diametre, si functie de asta vad ce fac mai departe.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#164 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 March 2010 - 10:37 AM

Vezi postareaMarius Sava, la Mar 1 2010, 08:59 AM, a spus:

Un mic ajutor.....Am decis sa raman la un servo de la HPI, si am de ales intre 2 modele: unul de 13kg/cm si 0.06 sec/60 grade si al doilea de 16kg/cm si 0.09 secunde/60 grade.
Unul e aici: http://www.hbeurope....en&partNo=67991

Al doilea e aici: http://www.hbeurope....en&partNo=67992

Ambele au preturi de preturi, dar si caracteristicile sunt pe masura. In jur de 130 euro.


In legatura cu servosaverul, sincer nu ma gandisem ca ar putea sa ma incurce cu ceva, dar multumesc Flo234. Am sa vad ce se poate face cu el, nu cred sa ridice probleme asa mari, in sensul ca nu ar trebui sa fie foarte dificil de intarit.
Prisi, azi am sa caut sa vad ce teava gasesc, la ce diametre, si functie de asta vad ce fac mai departe.



Oricare din cele 2 servouri isi va face treaba, dar pretul mi se pare un pic cam mare si la bani aceea poti cumpara ceva de la airtronics/sanwa.
Orice servo sub 0.10 secunde isi va face treaba pe directie la offroad sub 0.15 este ok.
http://www.rc-mushroom.com/index.php?cPath...mp;filter_id=82


Si Savox are face niste servouri bune pentru RC si se gasesc in tara

Oricum sunt facute de unul din marii producatori de servouri si branduite pentru HotBodies

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 01 March 2010 - 10:38 AM

0

#165 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 March 2010 - 10:57 AM

Ciudate specificatii la HPI, sunt "inovatori": "as fast at 0.09 seconds per centimeter" nu am vazut pana acum masurata in felul acesta viteza unui servo. Dau dovada de pricepere... si vor sa mai avem si incredere in produsul acela?!
Hormonu' bate neuronu'
0

#166 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 01 March 2010 - 02:39 PM

Vezi postareabogdan luben, la Mar 1 2010, 10:57 AM, a spus:

Ciudate specificatii la HPI, sunt "inovatori": "as fast at 0.09 seconds per centimeter" nu am vazut pana acum masurata in felul acesta viteza unui servo. Dau dovada de pricepere... si vor sa mai avem si incredere in produsul acela?!


eh...cine stie ce considerente au avut cand au afisat asa viteza... Luat cu un compas si un echer, pe un arc de cerc cu raza de 1 cm(asa se masoara cuplul la servo, nu, la 1cm de ax), unei lungimi de arc de cerc de 1 cm ii corespund aproximativ 60 grade. Nu vreau sa le caut scuze, dar nici ageamii nu cred ca sunt...:angry2:
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#167 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 March 2010 - 03:21 PM

Vezi postareaMarius Sava, la Mar 1 2010, 02:39 PM, a spus:

Luat cu un compas si un echer, pe un arc de cerc cu raza de 1 cm(asa se masoara cuplul la servo, nu, la 1cm de ax), unei lungimi de arc de cerc de 1 cm ii corespund aproximativ 60 grade. Nu vreau sa le caut scuze, dar nici ageamii nu cred ca sunt...:angry2:

Asta e doar o supozitie. Nu vad unde scrie in specificatii asa ceva. Poti la fel de bine sa consideri raza cercului de 10 cm, si atunci pe arcul de cerc de 1 cm esti departe de cele 60 de grade.
Ori e o gresala in specificatii (specificata gresit unitatea de masura), ori e un fel nebulos de a preciza viteza, pentru a nu te putea raporta la alte servo-uri.

In unele magazine online am vazut ca cifra aceea e data ca timpul pentru efectuarea celor 60 de grade de cursa, dar asta poate si sa insemne ca pur si simplu s-au copiat datele de pe site-ul producatorului si s-au incadrat pe unde se puteau incadra, fara a le despica prea mult in patru.
Nici eu n-am observat prima data modul ciudat in care a fost exprimata viteza servo-urilor. Din pacate "X seconds per centimeter" la o miscare de rotatie nu inseamna nimic.

Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 01 March 2010 - 03:27 PM

Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#168 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 02 March 2010 - 12:13 PM

Revenind la subiect.... Am rotile phaltline de 140 mm diametru insa, nu gasesc de nici o culoare tub de PVC sau plastic de 140 diametru interior. Doar la un depozit mare am gasit ceva dar tub de presiune e destul de scump si nu vand bucati mai mici de 5 metri.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif O bucata m-ar ajunge undeva in jur de 300 Ron....E oarecum aberant sa cumpar 5 metri ca sa folosesc 40 cm...

Mai incerc pe la firmele mari de constructii cu santiere deschise, poate reusesc sa gasesc ceva ceva printre resturi...

Alte sugestii, pareri?

Multam fain.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#169 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2010 - 04:48 PM

Dar rotile stock ce diametru au??? Nu ai gasi mai usor pentru acelea stiu ca au un dimetru mai mic. Chiar daca sunt pentru offroad tu oricum nu le folosesti decat ca un suport pentru pvc.

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 02 March 2010 - 04:49 PM

0

#170 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2010 - 05:57 PM

pe rotile cu balon mare nu o sa mearga prea bine...o sa iti iasa teava de roti...
0

#171 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 02 March 2010 - 06:01 PM

Rotile stoc nu le mai am pentru ca la prima iesire fluxul a avut un accident cu o Octavia 1:1, si a ajuns efectiv sub rotile ei... Daunele au fost minore in comparatie cu diferentele dintre masini:D
Printre altele un cauciuc a fost rupt si o janta ovalizata bine. Acum fluxul are goliath-uri si cu ele alearga ...

Nu cunosc exact dar cred ca rotile stoc de la flux erau peste 150 diametru. Aici ne poate ajuta Prisi cu o masuratoare aproximativa.

Plus ca rotile de offroad, au balonul inalt si risc sa se dejanteze la viraje. Chiar daca nu dejanteaza, or sa ma incurce la ruperea aderentei prin elasticitatea balonului de la cauciuc...
Am sa caut tub de 140, dar se pare ca e mult mai dificil decat mi-am imaginat.:D
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#172 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 397
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 03 March 2010 - 09:48 AM

Salut.

De ce nu pui doar o pereche de jante fara cauciucuri pe care pui tub de PVC.
Probabil ca nu va arata extraordinar de estetic dar isi va face treaba, plus ca mai scazi din masa rotativa a rotilor.
Gasisem pe youtube un filmulet cu 2 Savage-uri termice cu PVC tras direct pe jante. Aratau caraghios dar la drift isi faceau treaba.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#173 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 03 March 2010 - 09:04 PM

Vezi postareaelbutchos, la Mar 3 2010, 09:48 AM, a spus:

Salut.

De ce nu pui doar o pereche de jante fara cauciucuri pe care pui tub de PVC.
Probabil ca nu va arata extraordinar de estetic dar isi va face treaba, plus ca mai scazi din masa rotativa a rotilor.
Gasisem pe youtube un filmulet cu 2 Savage-uri termice cu PVC tras direct pe jante. Aratau caraghios dar la drift isi faceau treaba.



M-am gandit si la treaba asta, dar nu gasesc tub de pvc la dimensiunea jantelor care le am
Am mai vb cu un prieten poate reuseste sa imi faca din fibra de sticla niste tuburi de pus pe roti. Numai ca nici el nu stia cum se va comporta fibra la frecarea cu asfaltul.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#174 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 March 2010 - 12:48 PM

daca nu gasesti pin a la urma o teava din PVC cu diametrul dorit ai putea incerca o placa de PVC, ABS de 2-3 mm taiata ca latime cit este este latimea rotii si la lungimea de pi*D....lipesti un capat pe roata faisia de PVC sau ABS apoi la cald (uscator de par sau apa calda) mulezi pe roata si lipesti toate imbinarile, la final incarzesti din nou toata roata pt. a elimina tensiunile din placa de pvc sa abs.

sau

acelasi procedeu pt o teava de pvc cu diametrul mai mare din care decupezi lungimea unui arc de cerc: (pi*D teava)- (pi*d roata), lipesti, incalzesti roata la final....

bafta

Aceasta postare a fost editata de Zue: 04 March 2010 - 12:48 PM

tel.0745026562
0

#175 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 04 March 2010 - 09:18 PM

M-am gandit si la varianta asta , insa nu stiu daca imbinarile vor rezista la frecarea cu asfaltul si apoi ma tem ca dupa incalzire pvc-ul nu va mai fi perfect rotund, adik e posibil sa apara descentrari...

Pana una alta, am sa sacrific un set de jante sa le vad cum luneca direct pe asfalt. :angry:
Oricum, mai am ceva timp sa mai gasesc solutii...
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#176 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 07 March 2010 - 09:58 AM

acuma intreb si eu...Marius vrea sa faca drift cu fluxul???e tare cu pi=d+c= ce ABS! :D :D
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#177 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 07 March 2010 - 10:39 AM

Vezi postareaNelutu35, la Mar 7 2010, 09:58 AM, a spus:

acuma intreb si eu...Marius vrea sa faca drift cu fluxul???e tare cu pi=d+c= ce ABS! :D :D


Da..in principiu asta intentionez...:D Stiu ca suna ciudat, dar asta vreau in momentul de fata...
Sunt constient ca nu voi reusi drifturi asa spectaculoase ca la modelele onroad, dar vreau sa incerc sa ma apropii cat de mult...
Sunt jocuri destul de mari in directie, la roti, pe care nu le pot elimina si cu siguranta ma vor impiedica. Cobor garda la sol la maxim, rigidizez amortizoarele.

Eu cred ca voi reusi daca cobor centrul de greutate la nivelul axelor de la roti. Nu stiu in ce masura am sa reusesc asta, dar am sa incerc.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#178 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 March 2010 - 10:03 AM

Vezi postareaMarius Sava, la Mar 7 2010, 10:39 AM, a spus:

Da..in principiu asta intentionez...:( Stiu ca suna ciudat, dar asta vreau in momentul de fata...
Sunt constient ca nu voi reusi drifturi asa spectaculoase ca la modelele onroad, dar vreau sa incerc sa ma apropii cat de mult...
Sunt jocuri destul de mari in directie, la roti, pe care nu le pot elimina si cu siguranta ma vor impiedica. Cobor garda la sol la maxim, rigidizez amortizoarele.

Eu cred ca voi reusi daca cobor centrul de greutate la nivelul axelor de la roti. Nu stiu in ce masura am sa reusesc asta, dar am sa incerc.


Exagerezi, un set de gume fara aderenta si nu vei avea probleme sa o faci sa faca drifturi ca un 1/10. Nu te ferii prea mult de drobul de sare, pune-i rotile si vorbim dupa :(.

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 08 March 2010 - 10:03 AM

0

#179 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 09 March 2010 - 08:02 PM

Vezi postareaFlo234, la Mar 8 2010, 10:03 AM, a spus:

Exagerezi, un set de gume fara aderenta si nu vei avea probleme sa o faci sa faca drifturi ca un 1/10. Nu te ferii prea mult de drobul de sare, pune-i rotile si vorbim dupa :).


Am incercat putin cu rotile de asfalt si nu prea a dat semne ca ar face drifturi, insa nu am putut sa ma joc prea mult ca am avut niste probleme cu pinionul de pe axul motorului.S-a rotunjit hexul din surubul ce fixeaza pinionul pe ax si nu am mai putut sa il desfac....ma rog ..mai putin conteaza asta acum....
Dupa ce se va termina cu sezonul de iarna o sa mai mult timp pentru Flux si am sa vad ce mai fac....

La ce anume te referi prin "gume fara aderenta" ? E drept, rotile de asfalt sunt cu totul alta treaba fata de Goliath-uri, insa tot nu e suficient...
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#180 Useril este offline   XJ39 El'Diablo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 30-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Automodelism

Postat 10 March 2010 - 01:34 PM

Vezi postareaMarius Sava, la Mar 9 2010, 08:02 PM, a spus:

Am incercat putin cu rotile de asfalt si nu prea a dat semne ca ar face drifturi, insa nu am putut sa ma joc prea mult ca am avut niste probleme cu pinionul de pe axul motorului.S-a rotunjit hexul din surubul ce fixeaza pinionul pe ax si nu am mai putut sa il desfac....ma rog ..mai putin conteaza asta acum....
Dupa ce se va termina cu sezonul de iarna o sa mai mult timp pentru Flux si am sa vad ce mai fac....

La ce anume te referi prin "gume fara aderenta" ? E drept, rotile de asfalt sunt cu totul alta treaba fata de Goliath-uri, insa tot nu e suficient...


cauta niste chinezarii ieftine cat mai tari, asa am pus pe slash niste cauciucuri proaste si tari care n-aveau aderenta pe nici-o suprafata dupa ce s-au tocit piniii
* Kyosho Mini-Z MR02 ASF Stock
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
0

Arata acest topic


  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »

36 useri citesc topicul
0 membri, 36 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro