Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 04 October 2012 - 04:14 PM
RC DRIFTING tips and tricks
#511
Postat 04 October 2012 - 04:13 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#512
Postat 04 October 2012 - 05:12 PM
cati `t` pui in functie de stilul de mers, suprafata de rulare dar de obicei se foloseste 10,5-13,5 T la un combo brushless sau 20-27 T pentru brushed
brushless ca nu prea are nevoie de intretinere, mai multa eficienta, mai multa putere
#513
Postat 04 October 2012 - 05:17 PM
Sa socotesti doar in T mi se pare cam aiurea, la acelasi T difera mult kV si puterea, functie de cit de bun e motorul.
Putem sa detaliem - combo-uri sensored, bune de drift, care sa nu coste cit un rinichi? Si in acelasi timp ar fi interesant sa spuneti ce fdr are masina.
Aceasta postare a fost editata de DanB: 04 October 2012 - 05:18 PM
#514
Postat 04 October 2012 - 05:17 PM
geicsu, la 04 October 2012 - 05:12 PM, a spus:
cati `t` pui in functie de stilul de mers, suprafata de rulare dar de obicei se foloseste 10,5-13,5 T la un combo brushless sau 20-27 T pentru brushed
brushless ca nu prea are nevoie de intretinere, mai multa eficienta, mai multa putere
Yokomo al tau din semnatura mi-a placut cum se misca. Ce fel de motor avea?
#515
Postat 04 October 2012 - 05:19 PM
DanB, la 04 October 2012 - 05:17 PM, a spus:
Flight Data Recorder ? :yahoo:
Da, doar la brushless ma gandesc, dar pe orice site mai de specialitate mai uit, sunt enorm de multe variante. De asta intreb cat mai multe pe aici, macar sa stiu de ce am ales ce am ales.
#516
Postat 04 October 2012 - 05:21 PM
DanB, la 04 October 2012 - 05:17 PM, a spus:
Sa socotesti doar in T mi se pare cam aiurea, la acelasi T difera mult kV si puterea, functie de cit de bun e motorul.
Putem sa detaliem - combo-uri sensored, bune de drift, care sa nu coste cit un rinichi? Si in acelasi timp ar fi interesant sa spuneti ce fdr are masina.
Nu conteaza neaparat kv, ci infasurarile.Nu iti trebuie viteza ci cuplu.Ultima oara m-am dat cu motor de 9.5 in loc de 10.5.10.5 are 4100kv iar 9.5 4000kv. A fost diferenta mare.
Eu m-am dat o perioada mare cu 20T, geicsu mi se pare cu 35T ambele brushed.Sandrei se da numai cu 20t brushed.Nu exclude brushed-ul.Iti da o acceleratie mai lina.
FDR=Final drive ratio
Esc-ul eu zic ca e bun si cel de hk de 60a.
Jet-ul poate confirma asta.
Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 04 October 2012 - 05:24 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#517
Postat 04 October 2012 - 05:43 PM
Eu nu am experienta suficienta ca sa ma pronunt, dar uitindu-ma la la de ex. drift 44 tot ce vad e ca poate rupe instant aderenta si poate intoarce masina cam pe loc daca are chef. Cu brushed no way sa faci asta, poate pe gheata. El zice in descriere ca are un combo 13.5 sensored, banuiesc ca cel de la yokomo, 3500kV, pentru care yokomo recomanda un fdr de 6.0 pt drift.
A, ca poti face drift asa lin si frumos si cu silver can-ul de 27T, da, daca te satisface, ok.
#518
Postat 04 October 2012 - 06:52 PM
Fiind promotorul evenimentelor de RC DRIFT in Romania si participand la aceste evenimente de 4 ani (luna aceasta si la campionatul european), pot spune ca vorbesc in cunostinta de cauza si am vazut si testat numeroase modele de masini si motorizari (tinand cont ca detin si un magazin de modelism).
Eu personal rulez pe masinile mele de drift si voi rula in continuare cu BRUSHED 20T . ..... DAR . ..... acompaniate de un variator de turatie de competitii. Momentan folosesc TEKIN FXR. La brushed cele mai indicate motorizari pentru drift sunt 20T,dar tine minte ca ESC-ul face totul la o masina, un esc ieftin si chinezesc nu te va incanta deloc si nici nu va oferi competitivitate.
Ca si motorizare brushless la drift in general se folosesc variantele de 10.5T si 13.5T in functie de greutatea masinii si de necesitatea pilotului (mai mult cuplu sau viteza). Asta tine totul de stilul de condus. Ca si motorizari care sunt descrise prin KV poti alege intre 4000 si 5900KV. Din nou totul tine de variator pentru a oferi tranzitii corecte si line intre input-urile tale de comanda. De aceea se prefera motoarele cu senzori, dar nici cele sensorless nu sunt de uitat,fiind putin mai brutale la acceleratii (ceea ce de multe ori ajuta)
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#519
Postat 04 October 2012 - 06:55 PM
DanB, la 04 October 2012 - 05:43 PM, a spus:
Drift44 este un canal pe youtube care ofera MONTAJE cu mini sesiuni de rc drift. Pentru acele montaje sunt convins ca se trag multe cadre sa iasa cum trebuie. Cu brushed poti sa faci EXACT ce face si acel pilot, nu tine de motorizare, tine strict de diferentiale si de CS cu rata foarte mare (CS=counter steer) :yahoo:
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 04 October 2012 - 06:58 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#520
Postat 04 October 2012 - 07:20 PM
Referitor la brushed, am un combo lrp brushed cu motor 18t, imi place cum merge, trage bine, dar... de cind am imprumutat in ezrun 9t dus de un esc de 30a facut din doua defecte, si mi-a cazut fata la prima proba pe teren (nu ma asteptam, credeam ca o sa ma tina doar in cog-uri), nu ma mai intorc. Tot ce vreau e sa trec la un moment dat pe sensored.
Unele esc-uri brushed (ex. rookie) sint proiectate sa accelereze mai domol (e scris si in manual, dar nu in mod clar si evident), si se simte al naibii in sens negativ. Dar motorul decide cit de repede se invirte, esc-ul doar ii da tensiune.
#521
Postat 08 December 2012 - 09:44 AM
Yokomo DPM SSG, doar $442 plus transport plus taxe
http://www.rc-race-a...roducts_id=4039
Din pacate mos craciun nu e atit de bogat
#522
Postat 21 December 2012 - 08:42 PM
Va multumesc si va doresc o seara placuta.
#523
Postat 22 December 2012 - 12:39 AM
angelove, la 21 December 2012 - 08:42 PM, a spus:
Va multumesc si va doresc o seara placuta.
Ce ai tu aici e Maverick Strada ,daca e sasiul pt drift EVO ar trebui sa ai diferentialul spate blocat.Piese pt ea se gasesc si la noi,si se potrivesc de la HSP,Maverick,Himoto,Amax sunt aceleasi sasiuri.O setare pt drift in cazul sasiului tau,diferentiale fata si spate blocate, planetare cvd-uri fata,suspensie moale in fata si tare in spate,garda la sol 5mm...
#527
Postat 23 December 2012 - 07:44 AM
Daca ai esc de 35a iti e de ajuns si una de 5000mah 20c.Asta ca sa ai mult timp de joaca.Deci poti lua o baterie cu mai multi mah dar cu cei mai putin C.Adica 20C.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#528
Postat 23 December 2012 - 10:50 PM
Aceasta postare a fost editata de angelove: 23 December 2012 - 10:51 PM
#529
Postat 23 December 2012 - 11:58 PM
angelove, la 23 December 2012 - 10:50 PM, a spus:
Bateria e super buna numai ca ai o problema cu ESCU de 35 A, in burst suporta 190 amperi pe cand bateria ta scoate 300 amperi in discharcge,poate gresesc dar tare mi-e teama ca se prajeste escu...
#530
Postat 24 December 2012 - 01:16 AM
Esc-ul isi ia cat are nevoie din baterie.Poti avea esc de 10a si baterie de 6000 50c fara probleme.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#531
Postat 24 December 2012 - 03:37 PM
cosmin65397, la 23 December 2012 - 11:58 PM, a spus:
Curentul din circuit = cu cel scos de baterie cerut de ESC. Daca ESC-ul cere mai mult decit capacitatea maxima a bateriei= =@ si apoi :wacko:
#532
Postat 24 December 2012 - 04:50 PM
Daca ai o baterie care nu poate da cit curent cere motorul, asta e, o sa ai acceleratie mai slaba (scade pe moment tensiunea pe baterie). In caz extrem pe lipo poti intra in lvc si se opreste, pe nimh poti sa scazi sub minimul sub care functioneaza receptia si se opreste.
#533
Postat 24 December 2012 - 05:06 PM
In alta ordine de idei , a venit si la mine Mosul....
De abia astept sa ma apuc de proiect, cred ca va fi singurul hot bodies tc-fd brushed din lume :)) .........
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#534
Postat 24 December 2012 - 06:09 PM
(nu, nu va fi brushed)
Sarbatori Fericite
#537
Postat 24 December 2012 - 08:26 PM
cosmin65397, la 23 December 2012 - 11:58 PM, a spus:
Acum am deschis calculatorul si am citit ce este nou. In alta ordine de idei, e buna sau nu bateria? Trebuie sa iau una care sa scoata mai putin de 190 de amperi? Va intreb aceste lucruri pentru ca sunt novice prin aceste parti. Va multumesc si Craciun Fericit si multe cadouri.