Modelism - RHC Forum: RC DRIFTING - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »

RC DRIFTING tips and tricks

#391 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 01 March 2012 - 12:02 AM

am atasat un video cu directia la hpi sprint facuta la conversia motorului pe fata.

If it is to be it is up to me
0

#392 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 01 March 2012 - 12:06 AM

.

.

.

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 29022012031.jpg
  • Imagine atasata: 29022012035.jpg
  • Imagine atasata: 29022012036.jpg

Aceasta postare a fost editata de prisi: 01 March 2012 - 12:06 AM

If it is to be it is up to me
0

#393 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 01 March 2012 - 12:22 AM

Upperdeck-ul ti-a iesit superb iar l-a directie m-ai lasat praf.E foarte ciudata, foarte ciudata dar daca merge totul e bine.
Ma bucur sa vad ca cineva mai mestereste alte prostioare la sprintu meu.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#394 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 March 2012 - 12:30 AM

Upper deck-ul arata foarte bine, zici ca e de fabrica :mellow:.

Nu ai cum sa fixezi partea de servo-saver si sus cumva (cu vreo prindere conectata la motor mount, nu stiu...) nu doar jos in sasiu? Cand virezi, ansamblul ala se misca cu totul de am senzatia ca o sa se smulga la un moment dat din sasiu. Probabil ca nu e chiar asa dar la un impact nu se stie niciodata ce se intampla...
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#395 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 01 March 2012 - 12:33 AM

da,flexeaza la capatul cursei deoarece am setat epa sa traga putin mai tare la capat sa fiu sigur ca vireaza maxim in orice conditie.
de smuls nu se smulge ca l-am testat eu bine la impact.. :mellow:
am sa vad daca gasesc o solutie estetica si practica fara sa ingreunez prea mult partea din fata inutil.
If it is to be it is up to me
0

#396 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 01 March 2012 - 02:06 AM

Ovidiu inainte sa ajunga la prisi am incercat toate variantele pt directie.Nu reusisem una sa ma satisfaca 100%.
Se pare ca el a gasit.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#397 Useril este offline   thatsme 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 447
  • Inregistrat: 14-January 04
  • Gender:Male
  • Location:Targu Lapus, Maramures
  • Interests:Automodele

Postat 01 March 2012 - 11:01 AM

Vezi postareaprisi, la 01 March 2012 - 12:02 AM, a spus:

am atasat un video cu directia la hpi sprint facuta la conversia motorului pe fata.
http://www.youtube.c...=1&feature=plcp


Bravo, se vede ca ai muncit pe sistem. Cred ca ar trebui sa faci ceva cu axul din fata pinioanelor, se misca cam tare, pare solicitat. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif. Cum merge in teren?
HPI RS4 Nitro 3.0 CC
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD Drift 
0

#398 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 01 March 2012 - 04:40 PM

Stii eu ce nu inteleg? De ce ai mutat si bateria mai departe de motor? Scopul de baza nu era sa punem cat mai multa greutate pe puntea din fata? Daca am fi lasat bateria in locul ei original am am fi avut pe puntea fata atat greutatea motorului cat si a bateriei. Mutand si bateria in spate am reusit mai mult o distributie 50/50 a greutatii, nu?

Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 01 March 2012 - 04:45 PM

0

#399 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 01 March 2012 - 04:53 PM

Vezi postareaTudor Daniel, la 01 March 2012 - 04:40 PM, a spus:

Stii eu ce nu inteleg? De ce ai mutat si bateria mai departe de motor? Scopul de baza nu era sa punem cat mai multa greutate pe puntea din fata? Daca am fi lasat bateria in locul ei original am am fi avut pe puntea fata atat greutatea motorului cat si a bateriei. Mutand si bateria mai in spate s-a reusit mai mult o distributie 50/50 a greutatii, nu?


Am postat din greseala a 2-a oara. Scuze.
0

#400 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 01 March 2012 - 05:50 PM

distributia greutatii iar e o chestie interminabila de discutat.
nu e chiar asa,sa fie cat mai grea in fata,dupa devine incontrolabila,daca nu ai aderenta suficienta pe spate o sa faca drifturi in reluare,adica ff incet.
din ce ma mai vazut se prefera 60/40 % distributia,60% pe partea fata.
in configuratia asta cam cam iese,chiar mai putin 55/45 dar e ok din ce simt eu.
If it is to be it is up to me
0

#401 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 02 March 2012 - 03:36 PM

Diesel, am nevoie de o parere de la tine legat de transmisie.
Sau de la cunoscatorii de xray



Aici se vede CS 25% in actiune.
Scuze calitatea, nu am telefon de fite :drinks:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF0079.JPG

Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#402 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 02 March 2012 - 08:02 PM

Put it in a race,otherwise it's worthless ;))))

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 02 March 2012 - 08:02 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#403 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 17 March 2012 - 10:59 PM

Nu e chiar worthless, dar testeaza pe traseu. Intradevar se vede ceea ce ai facut, si ceea ce se discuta. Dar cum se comporta?
0

#404 Useril este offline   thatsme 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 447
  • Inregistrat: 14-January 04
  • Gender:Male
  • Location:Targu Lapus, Maramures
  • Interests:Automodele

Postat 18 March 2012 - 12:53 AM

Vezi postareavgeorge, la 02 March 2012 - 03:36 PM, a spus:

Diesel, am nevoie de o parere de la tine legat de transmisie.
Sau de la cunoscatorii de xray

http://www.youtube.c...eature=youtu.be

Aici se vede CS 25% in actiune.
Scuze calitatea, nu am telefon de fite :rofl:


Parerea mea, cureaua spate are contact prea putin cu pinionul de pe axul spur-ului, dar avand in vedere ca va fi mai putin solicitata, poate sa fie ok . Ai putea sa incerci o trecere a curelei spate deasupra intinzatorul inferior. :mellow:
HPI RS4 Nitro 3.0 CC
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD Drift 
0

#405 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 18 March 2012 - 11:50 PM

@Thatsme
Nu prea vad care ar fi problema daca cureaua nu ar rula in acelasi mod pe pinion ca in starea initiala :)
Intinzatorul de pe sasiu principal, este pus deoarece daca nu il faceam,cureaua atingea pinionul de la motor si riscam alte probleme.

Am incercat-o acum 2 saptmani la sala si mie unul mi se pare incontrolabila, adica spatele fuge cand nu te astepti.
Au incercat masina Alfa si Radufistro si la ei parca se misca mai bine (se vede ca am ruginit rau)

Wekendul care vine imi fac timp si vin la sala indiferent ce am altceva de facut.Trebuie sa ma mai joc un pic cu setarile.
Totodata astept sa iesim pe asfalt, deoarece mi se pare mai atractiv.

As vrea sa ii fac un CS mai mare, cam de 50% si totodata sa ma joc cu diferentialele pana aflu ce imi place :(
Sa vad unde gasesc niste pulley de diferentiale de 32T si 38T

Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 18 March 2012 - 11:53 PM

Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#406 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 19 March 2012 - 03:12 PM

Vezi postareavgeorge, la 18 March 2012 - 11:50 PM, a spus:

@Thatsme
Nu prea vad care ar fi problema daca cureaua nu ar rula in acelasi mod pe pinion ca in starea initiala :rolleyes:
Intinzatorul de pe sasiu principal, este pus deoarece daca nu il faceam,cureaua atingea pinionul de la motor si riscam alte probleme.

Am incercat-o acum 2 saptmani la sala si mie unul mi se pare incontrolabila, adica spatele fuge cand nu te astepti.
Au incercat masina Alfa si Radufistro si la ei parca se misca mai bine (se vede ca am ruginit rau)

Wekendul care vine imi fac timp si vin la sala indiferent ce am altceva de facut.Trebuie sa ma mai joc un pic cu setarile.
Totodata astept sa iesim pe asfalt, deoarece mi se pare mai atractiv.

As vrea sa ii fac un CS mai mare, cam de 50% si totodata sa ma joc cu diferentialele pana aflu ce imi place :)
Sa vad unde gasesc niste pulley de diferentiale de 32T si 38T



Daca acum te plangi ca pierzi spatele, stai sa vezi cum o sa fie cu CS 50%...:)
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#407 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 19 March 2012 - 04:22 PM

Ma gandeam sa il fac la 50% ca sa raman la 50% si sa ma obisnuiesc sa merg asa.
Mana mea a ruginit rau de tot la drift, imi trebuie mult antrenament sa fiu in forma :rolleyes:
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#408 Useril este offline   andreitza bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 507
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 March 2012 - 08:43 PM

poate te-ar ajuta mai mult daca ai face si akerman 0...

P.S. vezi pozele

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 7f91eb43.jpg
  • Imagine atasata: e5f3d1df.jpg

0

#409 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 19 March 2012 - 08:50 PM

Daca spui tu ca m-ar ajuta, sa incercam...

Pana cand iti dau un feedback ia cauta tu site-ul unde ai vazut modificarile la steering (CVD) ca eu nu prea am gasit.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#410 Useril este offline   andreitza bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 507
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 March 2012 - 09:06 PM

daca faci modelu ala de akerman cum te-am aratat nu stiu daca mai merge si sa maresti directia...
dar oricum poti mari directia simplu... decupezi umpic din fuzeta iar din cupa cvdului.. frezezi umpic buza
acu... nu stiu la xray cam cat trebuie si cum trebuie dar ca idee eu zic ca e asemanator

p.s. vezi poze

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 60800_437644737193_579152193_5243895_1891355_n.jpg
  • Imagine atasata: 62804_437644387193_579152193_5243874_1323885_n.jpg
  • Imagine atasata: 49e3d057.jpg

Aceasta postare a fost editata de andreitza bv: 19 March 2012 - 09:09 PM

0

#411 Useril este offline   andreitza bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 507
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 March 2012 - 09:57 PM

Si cateva poze cu Sprint 2 meu terminat ,,cap-coada"

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1629.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1627.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1620.JPG

Aceasta postare a fost editata de andreitza bv: 19 March 2012 - 09:57 PM

0

#412 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 19 March 2012 - 10:40 PM

Nu este 2wd ca sa cresti unghiul de virare din fuzeta. Daca era, asa trebuia sa faci. Fiindca este 4wd virajul este putin din steering si mult din acceleratie.
0

#413 Useril este offline   andreitza bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 507
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 March 2012 - 11:39 PM

Vezi postareaDiesel, la 19 March 2012 - 10:40 PM, a spus:

Nu este 2wd ca sa cresti unghiul de virare din fuzeta. Daca era, asa trebuia sa faci. Fiindca este 4wd virajul este putin din steering si mult din acceleratie.

foarte corect dar cu countersteer se schimba povestea si devine masina ,,mai 2wd" :()
0

#414 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 20 March 2012 - 08:28 AM

Vezi postareaandreitza bv, la 19 March 2012 - 11:39 PM, a spus:

foarte corect dar cu countersteer se schimba povestea si devine masina ,,mai 2wd"


Si cum faci sa nu ai "vibratiile si zbuciumurile" atunci cand este virata roata si ruleaza?
0

#415 Useril este offline   andreitza bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 507
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 20 March 2012 - 02:25 PM

Vezi postareaDiesel, la 20 March 2012 - 08:28 AM, a spus:

Si cum faci sa nu ai "vibratiile si zbuciumurile" atunci cand este virata roata si ruleaza?

asta nu mai stiu... dar stiu ca exista ceva gen dublu cvd special pt drift

p.s. poza

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: CVU002.jpg

0

#416 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 20 March 2012 - 03:13 PM

Corect. Stii tu ceva, dar nu sunt pentru drift. La orice touring apar acele vibratii daca virarea rotilor este lasata la maxim. Atunci s-au inventat "double cvd joints' si s-a scos de tot acea vibratie. Insa, daca virezi mai mult decat prevede fuzeta, prin alezarea ei, s-ar putea sa nu te ajute nici astea. S-ar putea ca dupa astea sa apara pentru drift "triple cvd joints" ;))))
0

#417 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 20 March 2012 - 05:52 PM

Andreitza bv, vad ca ai diferentialul pe bile pe fata. L-ai blocat cumva? Cum se comporta? Eu il am pus pe spate si imi fuge destul de frumos spatele. Pierde tractiunea destul de usor. Ce efect are pentru drift un diferential blocat de fata? Intreb pentru ca pur si simplu imi vine greu sa il scot de pe spate si sa il pun pe fata doar de proba.

Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 20 March 2012 - 05:53 PM

0

#418 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 26 March 2012 - 10:46 PM

CS 50% pe sprint

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 26032012053.jpg

If it is to be it is up to me
0

#419 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 26 March 2012 - 10:49 PM

.

hpi sprint 2 drift countersteer 50%

.

http://www.youtube.c...eature=youtu.be


masina o sa fie scoasa la vanzare,daca este cineva interesat poate sa ma contacteze pe pm.
multumesc

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 26032012054.jpg
  • Imagine atasata: 26032012055.jpg
  • Imagine atasata: 26032012053.jpg

Aceasta postare a fost editata de prisi: 26 March 2012 - 10:51 PM

If it is to be it is up to me
0

#420 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 01 April 2012 - 11:45 AM

Ai folosit cumva un pinion de elicopter pentru countersteer, sau mi se pare mie? Daca da, de care si de cati dinti?

Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 01 April 2012 - 11:46 AM

0

Arata acest topic


  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »

13 useri citesc topicul
0 membri, 13 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro