RC DRIFTING tips and tricks
#302
Postat 01 November 2011 - 06:04 PM
Cel care a initiat acest topic si-a dorit sigur ca aici sa se posteze "tips & tricks" asa cum spune si sub-titlul.
Invitatii la iesiri prin parcari si alte locuri le puteti face fara sa deranjati pe nimeni la sectiunea "intalniri si concursuri", poze cu masinile voastre le puteti pune la topicele deja deschise pe tema asta.
Chiar e nevoie sa nenorociti si topicul asta ?
#303
Postat 14 November 2011 - 07:03 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#304
#305
Postat 14 November 2011 - 08:12 PM
Munca multa, rabdare multa, timp liber mult si iti iese ceva asemanator.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#307
Postat 17 November 2011 - 07:50 PM
In frunte la drift tot electricul ramane, nici pe afar nu se omoara oameni cu termicele.
LE. In curand (in wekend daca am timp) o sa fac un mic tutorial pt mici modificari la sprint 2.
Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 17 November 2011 - 07:50 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#308
Postat 17 November 2011 - 08:25 PM
#309
Postat 17 November 2011 - 08:39 PM
Credema.Nu este topicul potrivit.Ai pe forum o gramada de topicuri legate de electrice.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#310
Postat 18 November 2011 - 09:47 AM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
âIf everything seems under control, you're not going fast enough.â
â Mario Andretti
#311
Postat 02 December 2011 - 04:29 PM
Sunt nou pe aici, nou in domeniul rc, dar destul de experimentat in ceea ce priveste driftul, fie el pe tastatura, joystick, volan, si in cele din urma masina 1:1.
De curand am pus mana pe o jucarica de la maisto 4x4 de asa zis drift,ce se gaseste prin mai toate hypermarketurile.
Desi nu este cine stie ce, nu se duce rau, si de-aici mi-a venit ideea de a imi achizitiona ceva profi, electric nu termic, pentru ca am masina care consuma combustibil si nu mi se pare o idee prea buna sa dau ~200 lei pe 2.5 litri, avand in vedere ca cu aceasta suma merg o saptamana prin bucuresti.
Si cum am decis ca masina sa fie electrica, v-as cere voua pareri despre ce ar fi mai ok pentru inceput, sa nu depaseasca 1500 lei, dar sa fie destul de upgradabila. Credeti ca un hpi e10 este suficient pentru inceput, sau ar trebui sa merg pe ceva mai customizabil, de exemplu cu suspensii reglabile ( sprint 2 drift) ?
Astept pareri si dezbateri din partea voastra si sper sa ne intalnim cat mai curand pentru o sesiune de drift rc.
Fac eu cinste cu locatia :drinks:
#313
Postat 02 December 2011 - 05:01 PM
fasconal, la 02 December 2011 - 04:53 PM, a spus:
S-a dus dracu' forumul asta.
@radufirstro, nu te supara, de ce crezi ca exista "coltul incepatorului" ?
Ma scuzi ca am postat aici, am vazut ca in coltul incepatorului nu sunt prea multe lucruri, iar cum problema mea era legata de drift am crezut ca cel mai bun loc de a posta este in sectiunea aceasta. Daca reprezinta vreo problema, rog un moderator sa mute postul meu, insa cred ca as fi gasit mai multe raspunsuri aici. Nu vreau sa ofensez pe nimeni. Stima
#314
Postat 08 December 2011 - 07:15 PM
Al3xandru239, la 01 April 2009 - 10:35 PM, a spus:
Catre toti posesorii de Driftere : VA rog frumos anuntati.va aici.
Poate reusim sa organizam si un concurs :rolleyes:. :good:
Asta e primul post... catre toti posesorii de driftere, va rog anuntati-va aici...
fasconal, la 01 November 2011 - 06:04 PM, a spus:
Cel care a initiat acest topic si-a dorit sigur ca aici sa se posteze "tips & tricks" asa cum spune si sub-titlul.
Invitatii la iesiri prin parcari si alte locuri le puteti face fara sa deranjati pe nimeni la sectiunea "intalniri si concursuri", poze cu masinile voastre le puteti pune la topicele deja deschise pe tema asta.
Chiar e nevoie sa nenorociti si topicul asta ?
Cu tot respectul iti spun, daca tu te astepti ca intr-un topic sa se discute strict ce ti-ai dori tu, te invit sa deschizi un topic al tau si sa specifici clar ce vrei de la cei care posteaza acolo... Te rog sa nu te superi, nu o zic cu rautate, din primul post eu vad ca e destul de elastic topicul, atata timp cat postezi ceva legat de drift.
Alfa, la 18 November 2011 - 09:47 AM, a spus:
Cat despre poze, tin sa va anunt ca inclusiv cel care a deschis topicul a postat poze cu masina lui, plus multi altii... Inainte sa postez si eu am citit topicul de la pagina 1 pana la sfarsit, pt ca asa e normal, si sincer, nu am vazut pe nimeni sa se planga ca s-au postat poze, etc...
Iar in legatura cu Radu, eu zic ca omul e indreptatit sa posteze aici, in primul rand s-a anuntat ca drifter, apoi a pus o intrebare legata de drift si de ce sa-si achizitioneze... pentru mine personal acest topic de drift e foarte bine venit nu numai pt tips and tricks... si cam asta rezulta si din primul post...
Repet, nu o zic cu rautate, dar fiti putin mai flexibili in ceea ce priveste topicul si userii noi veniti...
1 : 8 HSP Bazooka LRP Z28R 4WD
1:10 HPI Sprint 2 Drift 4WD
1:10 HPI E10 Drift 4WD
#317
Postat 20 December 2011 - 04:31 PM
Merci!
Aceasta postare a fost editata de Otmarel: 20 December 2011 - 04:33 PM
#318
Postat 28 December 2011 - 12:50 PM
fasconal, la 08 December 2011 - 11:02 PM, a spus:
Imi cer scuze. Cum de nu m-am gandit ca daca vreau calitate si nu cantitate trebuie sa-mi deschid propriul topic eventual forum...
Promit sa nu se mai repete.
Va salut !
Eu mi-as permite sa-ti sugerez a deschide o pista de drift, se vede ca e gros praful pe monster. :D Tot astept si eu o convocare la un concurs ceva ... dar nimic, nimic ... pana atunci drifturi pe gresie in baie :drinks:
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD DriftÂ
#319
Postat 28 January 2012 - 06:01 PM
Voi ati observat vreo schimbare la comportarea masinii atunci cand schimbi camberul? Am vazut ca multi tin rotile in modul asta / \, dar singura diferenta pe care am observat-o e faptul ca se rod cauciucurile inegal. Voi ati avut alta experient?
Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 28 January 2012 - 06:02 PM
#320
Postat 28 January 2012 - 06:03 PM
#321
Postat 29 January 2012 - 11:49 PM
Tudor Daniel, la 28 January 2012 - 06:01 PM, a spus:
Voi ati observat vreo schimbare la comportarea masinii atunci cand schimbi camberul? Am vazut ca multi tin rotile in modul asta / \, dar singura diferenta pe care am observat-o e faptul ca se rod cauciucurile inegal. Voi ati avut alta experient?
Sper ca extrasul acesta de pe un forum te va ajuta sa intelegi beneficiile unui camber negativ pe rotile masinii de drift, chiar daca nu este o explicatie stufoasa,tinand cont ca circuitele de drift sunt in general circuite cu curbe stranse si multe,fara linii drepte.
"If you were to drive your RC car round a fast right-hand corner, the body rolls to the left. This reaction also happens to the wheel, if there is no camber on the wheels the top of the left wheels will lean out and you will end up running on the outside tire. To counteract this you would need to put negative camber on the wheels. This allows the wheel to tip over in corners but still maintains full surface contact on the track giving maximum grip on corners"
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 29 January 2012 - 11:50 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#322
Postat 30 January 2012 - 12:12 PM
sandrei, la 29 January 2012 - 11:49 PM, a spus:
"If you were to drive your RC car round a fast right-hand corner, the body rolls to the left. This reaction also happens to the wheel, if there is no camber on the wheels the top of the left wheels will lean out and you will end up running on the outside tire. To counteract this you would need to put negative camber on the wheels. This allows the wheel to tip over in corners but still maintains full surface contact on the track giving maximum grip on corners"
Mersi pentru raspuns. Ma bucur ca se mai uita cineva pe topic. Chiar incepusem sa ma gandesc ca e un topic mort.
#323
Postat 30 January 2012 - 01:21 PM
Cam asta am observat eu dupa niste ture de dat cu masina.Am observat corect?
#324
Postat 30 January 2012 - 04:38 PM
off-road, la 30 January 2012 - 01:21 PM, a spus:
Cam asta am observat eu dupa niste ture de dat cu masina.Am observat corect?
Sincer, nu stiu. Inca nu sunt atat de expert incat sa observ schimbarile astea. Sunt probabil prea fine pentru mine. Eu mi-am setat camberul astfel incat, atunci cand virez una din roti sa aiba suprafata de contact maxima cu podeaua, iar cealalta sa stea pe o margine. O fi bun, n-o fi bun... voi vedea pe masura ce va trece timpul. Singura modificarea facuta a fost sa mai maresc unghiul de virare, pilind putin din portfuzeta.
#325
Postat 31 January 2012 - 12:09 AM
off-road, la 30 January 2012 - 01:21 PM, a spus:
O lege simpla in Fizica spune asta : "Forta de frecare la alunecare nu depinde de aria suprafetei de contact", greu de crezut dar au demonstrat-o altii cu sute de ani in urma :clapping:
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD DriftÂ
#326
Postat 31 January 2012 - 12:19 PM
thatsme, la 31 January 2012 - 12:09 AM, a spus:
Nu si pentru anvelopele de cauciuc, totusi (care oricum probabil ca nu sunt prea folosite la drift).
#327
Postat 31 January 2012 - 01:39 PM
thatsme, la 31 January 2012 - 12:09 AM, a spus:
mda...fizica...uite ca nici altii nu stiu fizica atunci:
"The ridiculous camber is usually for Countersteer drifting. Its purpose is to make the car understeer"
"Actually, boza, it's to copy 1:1 drifters.
Full-size drifters use camber for yes, understeer"
#328
Postat 31 January 2012 - 09:41 PM
Multumeesc!
#329
Postat 01 February 2012 - 09:52 AM
#330
Postat 06 February 2012 - 12:08 AM
off-road, la 31 January 2012 - 01:39 PM, a spus:
"The ridiculous camber is usually for Countersteer drifting. Its purpose is to make the car understeer"
"Actually, boza, it's to copy 1:1 drifters.
Full-size drifters use camber for yes, understeer"
O fi bun el la Drift dar nu datorita suprafetei de contact redusa, probabil datorita unghiului de tractiune ?:yahoo:
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD DriftÂ