Modelism - RHC Forum: RC DRIFTING - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »

RC DRIFTING tips and tricks

#301 Useril este offline   obbamaa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 24-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Drift Rc

Postat 01 November 2011 - 04:10 PM

sambata sau duminica daca e frumos ce ziceti ne vedem sa dam cateva ture?
astept oferte
<_<
Latraxx Teton
HPI Dash
0

#302 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 01 November 2011 - 06:04 PM

Urmaresc acest topic pentru ca imi place drift-ul, particip la toate concursurile si de cate ori vad ca este o postare noua deschid la gandul ca a mai aparut ceva interesant.
Cel care a initiat acest topic si-a dorit sigur ca aici sa se posteze "tips & tricks" asa cum spune si sub-titlul.
Invitatii la iesiri prin parcari si alte locuri le puteti face fara sa deranjati pe nimeni la sectiunea "intalniri si concursuri", poze cu masinile voastre le puteti pune la topicele deja deschise pe tema asta.
Chiar e nevoie sa nenorociti si topicul asta ?
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#303 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 14 November 2011 - 07:03 PM

Adevarata bijuterie


Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#304 Useril este offline   Ioan95 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 21-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Focsani, Vrancea

  Postat 14 November 2011 - 08:10 PM

Vezi postareavgeorge, la 14 November 2011 - 07:03 PM, a spus:



Sall...

Foooarte tare "bijuteria".... mai ales omuletii (sau cum le zice) din interior... cum ai facut sa se miste? exista vreun KIT sau ceva de genul acesta???


Stima, Ioan! :drinks:
0

#305 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 14 November 2011 - 08:12 PM

Daca ar fi existat kit, multi dintre noi am avea asa ceva pe masinute.
Munca multa, rabdare multa, timp liber mult si iti iese ceva asemanator.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#306 Useril este offline   Drifter. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 14-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism,mountain bike

Postat 17 November 2011 - 01:10 PM

Salut. Ce parere aveti despre HPI NITRO RS4 DRIFT a avut cineva aceasta masina si daca da la ce sa ma astept?app.exista concursuri de drift pentru termice?
Pamantul este limita pentru ca mai jos dam de apa.
0

#307 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 17 November 2011 - 07:50 PM

Drifter, concursuri de drift pt termice nu sunt si nici nu vad in curand ca se vor organiza.
In frunte la drift tot electricul ramane, nici pe afar nu se omoara oameni cu termicele.

LE. In curand (in wekend daca am timp) o sa fac un mic tutorial pt mici modificari la sprint 2.

Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 17 November 2011 - 07:50 PM

Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#308 Useril este offline   Drifter. 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 14-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism,mountain bike

Postat 17 November 2011 - 08:25 PM

Deci ma sfatuiesti sa imi iau o electrica. Pe mine la electrice ma cam ,,bat,, Acumulatorii. Nu inteleg toate acele valori si ce fel s-ar potrivi la combo si ce fel de incarcator. Daca ar fi cineva amabil sa imi explice cum sta vorba as fi recunoscator. Cu stima
Pamantul este limita pentru ca mai jos dam de apa.
0

#309 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 17 November 2011 - 08:39 PM

Daca nu intelegi electricele termicele nici atat.
Credema.Nu este topicul potrivit.Ai pe forum o gramada de topicuri legate de electrice.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#310 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 November 2011 - 09:47 AM

Si eu sunt un mare fan drift (incercam asta prin 2005 cu un victory hawk 32) dar subscriu cu ce spune "fasconal"...tips&triks....atat, pentru ca sincer vad ca doar 2 useri tin cont de asta. Aveti topice precum "cumpar" "poze cu masinile noastre" etc. Eu urmaresc acest topic si e bine sa fie curat nu numai pentru mine ci pentru toti.
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#311 Useril este offline   radufirstro 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 93
  • Inregistrat: 29-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 December 2011 - 04:29 PM

Buna ziua,

Sunt nou pe aici, nou in domeniul rc, dar destul de experimentat in ceea ce priveste driftul, fie el pe tastatura, joystick, volan, si in cele din urma masina 1:1.
De curand am pus mana pe o jucarica de la maisto 4x4 de asa zis drift,ce se gaseste prin mai toate hypermarketurile.
Desi nu este cine stie ce, nu se duce rau, si de-aici mi-a venit ideea de a imi achizitiona ceva profi, electric nu termic, pentru ca am masina care consuma combustibil si nu mi se pare o idee prea buna sa dau ~200 lei pe 2.5 litri, avand in vedere ca cu aceasta suma merg o saptamana prin bucuresti.
Si cum am decis ca masina sa fie electrica, v-as cere voua pareri despre ce ar fi mai ok pentru inceput, sa nu depaseasca 1500 lei, dar sa fie destul de upgradabila. Credeti ca un hpi e10 este suficient pentru inceput, sau ar trebui sa merg pe ceva mai customizabil, de exemplu cu suspensii reglabile ( sprint 2 drift) ?

Astept pareri si dezbateri din partea voastra si sper sa ne intalnim cat mai curand pentru o sesiune de drift rc.
Fac eu cinste cu locatia :drinks:
0

#312 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 02 December 2011 - 04:53 PM

Tocmai ce postase @Alfa ceva...
S-a dus dracu' forumul asta.
@radufirstro, nu te supara, de ce crezi ca exista "coltul incepatorului" ?
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#313 Useril este offline   radufirstro 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 93
  • Inregistrat: 29-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 December 2011 - 05:01 PM

Vezi postareafasconal, la 02 December 2011 - 04:53 PM, a spus:

Tocmai ce postase @Alfa ceva...
S-a dus dracu' forumul asta.
@radufirstro, nu te supara, de ce crezi ca exista "coltul incepatorului" ?


Ma scuzi ca am postat aici, am vazut ca in coltul incepatorului nu sunt prea multe lucruri, iar cum problema mea era legata de drift am crezut ca cel mai bun loc de a posta este in sectiunea aceasta. Daca reprezinta vreo problema, rog un moderator sa mute postul meu, insa cred ca as fi gasit mai multe raspunsuri aici. Nu vreau sa ofensez pe nimeni. Stima
0

#314 Useril este offline   Replici 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 17-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC, MTB, Tuning Auto, PaintBall, Arme BB, FHM.

Postat 08 December 2011 - 07:15 PM

Vezi postareaAl3xandru239, la 01 April 2009 - 10:35 PM, a spus:

Salutare la toata lumea! De azi am intrat in posesia unui drifter , mai exact un Hpi Sprint 2 Drift Sport.Am vazut ca in ultimul timp automodelisti care au in posesie un offroad vor si un on road sau au deja , mai exact un drifter(daca nu au masina speciala au roti).Din ce am vazut pe aici, driftul incepe sa fie foarte popular, din aceasta cauza am deschis acest topic, vroiam sa aveam un loc al nostru....
Catre toti posesorii de Driftere : VA rog frumos anuntati.va aici.
Poate reusim sa organizam si un concurs :rolleyes:. :good:


Asta e primul post... catre toti posesorii de driftere, va rog anuntati-va aici...


Vezi postareafasconal, la 01 November 2011 - 06:04 PM, a spus:

Urmaresc acest topic pentru ca imi place drift-ul, particip la toate concursurile si de cate ori vad ca este o postare noua deschid la gandul ca a mai aparut ceva interesant.
Cel care a initiat acest topic si-a dorit sigur ca aici sa se posteze "tips & tricks" asa cum spune si sub-titlul.
Invitatii la iesiri prin parcari si alte locuri le puteti face fara sa deranjati pe nimeni la sectiunea "intalniri si concursuri", poze cu masinile voastre le puteti pune la topicele deja deschise pe tema asta.
Chiar e nevoie sa nenorociti si topicul asta ?


Cu tot respectul iti spun, daca tu te astepti ca intr-un topic sa se discute strict ce ti-ai dori tu, te invit sa deschizi un topic al tau si sa specifici clar ce vrei de la cei care posteaza acolo... Te rog sa nu te superi, nu o zic cu rautate, din primul post eu vad ca e destul de elastic topicul, atata timp cat postezi ceva legat de drift.


Vezi postareaAlfa, la 18 November 2011 - 09:47 AM, a spus:

Si eu sunt un mare fan drift (incercam asta prin 2005 cu un victory hawk 32) dar subscriu cu ce spune "fasconal"...tips&triks....atat, pentru ca sincer vad ca doar 2 useri tin cont de asta. Aveti topice precum "cumpar" "poze cu masinile noastre" etc. Eu urmaresc acest topic si e bine sa fie curat nu numai pentru mine ci pentru toti.


Cat despre poze, tin sa va anunt ca inclusiv cel care a deschis topicul a postat poze cu masina lui, plus multi altii... Inainte sa postez si eu am citit topicul de la pagina 1 pana la sfarsit, pt ca asa e normal, si sincer, nu am vazut pe nimeni sa se planga ca s-au postat poze, etc...

Iar in legatura cu Radu, eu zic ca omul e indreptatit sa posteze aici, in primul rand s-a anuntat ca drifter, apoi a pus o intrebare legata de drift si de ce sa-si achizitioneze... pentru mine personal acest topic de drift e foarte bine venit nu numai pt tips and tricks... si cam asta rezulta si din primul post...

Repet, nu o zic cu rautate, dar fiti putin mai flexibili in ceea ce priveste topicul si userii noi veniti...
1 : 5 KM 26cc Baja RWD - Custom - SOLD
1 : 8 HSP Bazooka LRP Z28R 4WD
1:10 HPI Sprint 2 Drift 4WD
1:10 HPI E10 Drift 4WD
0

#315 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 08 December 2011 - 08:36 PM

\o/

+1
RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

#316 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 08 December 2011 - 11:02 PM

Aveti perfecta dreptate.
Imi cer scuze. Cum de nu m-am gandit ca daca vreau calitate si nu cantitate trebuie sa-mi deschid propriul topic eventual forum...
Promit sa nu se mai repete.
Va salut !
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#317 Useril este offline   Otmarel 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:MTB, RC, Drag

Postat 20 December 2011 - 04:31 PM

Am luat recent un set de roti de drift de la cineva, dar in set sunt doua offset-uri diferite (ET). Doua au offset zero, doua au offset de 3 mm. Cum ar trebui sa le montez pe masina a.i. sa ajute la controlarea masinii in drift? Cele cu offset de 3 mm pe fata sau pe spate? Imi aduc aminte de la Solenza ca ecartamentul pe puntea fata era mai mare, cu o diferenta de vreo 1-2 cm. Dar ma gandesc totusi ca Solenza nu era conceputa pt drift, nu? :)
Merci!

Aceasta postare a fost editata de Otmarel: 20 December 2011 - 04:33 PM



0

#318 Useril este offline   thatsme 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 447
  • Inregistrat: 14-January 04
  • Gender:Male
  • Location:Targu Lapus, Maramures
  • Interests:Automodele

Postat 28 December 2011 - 12:50 PM

Vezi postareafasconal, la 08 December 2011 - 11:02 PM, a spus:

Aveti perfecta dreptate.
Imi cer scuze. Cum de nu m-am gandit ca daca vreau calitate si nu cantitate trebuie sa-mi deschid propriul topic eventual forum...
Promit sa nu se mai repete.
Va salut !


Eu mi-as permite sa-ti sugerez a deschide o pista de drift, se vede ca e gros praful pe monster. :D Tot astept si eu o convocare la un concurs ceva ... dar nimic, nimic ... pana atunci drifturi pe gresie in baie :drinks:
HPI RS4 Nitro 3.0 CC
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD Drift 
0

#319 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 28 January 2012 - 06:01 PM

Am si eu o intrebare on-topic.
Voi ati observat vreo schimbare la comportarea masinii atunci cand schimbi camberul? Am vazut ca multi tin rotile in modul asta / \, dar singura diferenta pe care am observat-o e faptul ca se rod cauciucurile inegal. Voi ati avut alta experient?

Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 28 January 2012 - 06:02 PM

0

#320 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 28 January 2012 - 06:03 PM

Vezi postareathatsme, la 28 December 2011 - 12:50 PM, a spus:

Eu mi-as permite sa-ti sugerez a deschide o pista de drift, se vede ca e gros praful pe monster. :D Tot astept si eu o convocare la un concurs ceva ... dar nimic, nimic ... pana atunci drifturi pe gresie in baie :good:

Da cat de mare ti-e baia? :D
0

#321 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 29 January 2012 - 11:49 PM

Vezi postareaTudor Daniel, la 28 January 2012 - 06:01 PM, a spus:

Am si eu o intrebare on-topic.
Voi ati observat vreo schimbare la comportarea masinii atunci cand schimbi camberul? Am vazut ca multi tin rotile in modul asta / \, dar singura diferenta pe care am observat-o e faptul ca se rod cauciucurile inegal. Voi ati avut alta experient?


Sper ca extrasul acesta de pe un forum te va ajuta sa intelegi beneficiile unui camber negativ pe rotile masinii de drift, chiar daca nu este o explicatie stufoasa,tinand cont ca circuitele de drift sunt in general circuite cu curbe stranse si multe,fara linii drepte.

"If you were to drive your RC car round a fast right-hand corner, the body rolls to the left. This reaction also happens to the wheel, if there is no camber on the wheels the top of the left wheels will lean out and you will end up running on the outside tire. To counteract this you would need to put negative camber on the wheels. This allows the wheel to tip over in corners but still maintains full surface contact on the track giving maximum grip on corners"

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 29 January 2012 - 11:50 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#322 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 30 January 2012 - 12:12 PM

Vezi postareasandrei, la 29 January 2012 - 11:49 PM, a spus:

Sper ca extrasul acesta de pe un forum te va ajuta sa intelegi beneficiile unui camber negativ pe rotile masinii de drift, chiar daca nu este o explicatie stufoasa,tinand cont ca circuitele de drift sunt in general circuite cu curbe stranse si multe,fara linii drepte.

"If you were to drive your RC car round a fast right-hand corner, the body rolls to the left. This reaction also happens to the wheel, if there is no camber on the wheels the top of the left wheels will lean out and you will end up running on the outside tire. To counteract this you would need to put negative camber on the wheels. This allows the wheel to tip over in corners but still maintains full surface contact on the track giving maximum grip on corners"

Mersi pentru raspuns. Ma bucur ca se mai uita cineva pe topic. Chiar incepusem sa ma gandesc ca e un topic mort.
0

#323 Useril este offline   off-road 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 27-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures
  • Interests:sportul cu motor

Postat 30 January 2012 - 01:21 PM

Am observat si eu chestia cu camberul pe fata.Unii au asa mare camberul incat rotile raman inclinate si cand intra masina in drift.Dupa mintea mea e cam asa:Rotile inclinate dau suprafata mica de contact,ceea ce rezulta in alunecari mai mari,mai prelungite.La drift e cam asa la 4wd:spatele fuge in lateral si fata "trage masina" in directia in care sunt rotile.In cazul asta(camber mare) fata aluneca si ea pentru a nu corecta in totalitate alunecarea spatelui si pentru a nu aduce asa de repede masina in pozitia de mers drept.
Cam asta am observat eu dupa niste ture de dat cu masina.Am observat corect?
Drive them like you hate them!!!

0

#324 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 30 January 2012 - 04:38 PM

Vezi postareaoff-road, la 30 January 2012 - 01:21 PM, a spus:

Am observat si eu chestia cu camberul pe fata.Unii au asa mare camberul incat rotile raman inclinate si cand intra masina in drift.Dupa mintea mea e cam asa:Rotile inclinate dau suprafata mica de contact,ceea ce rezulta in alunecari mai mari,mai prelungite.La drift e cam asa la 4wd:spatele fuge in lateral si fata "trage masina" in directia in care sunt rotile.In cazul asta(camber mare) fata aluneca si ea pentru a nu corecta in totalitate alunecarea spatelui si pentru a nu aduce asa de repede masina in pozitia de mers drept.
Cam asta am observat eu dupa niste ture de dat cu masina.Am observat corect?

Sincer, nu stiu. Inca nu sunt atat de expert incat sa observ schimbarile astea. Sunt probabil prea fine pentru mine. Eu mi-am setat camberul astfel incat, atunci cand virez una din roti sa aiba suprafata de contact maxima cu podeaua, iar cealalta sa stea pe o margine. O fi bun, n-o fi bun... voi vedea pe masura ce va trece timpul. Singura modificarea facuta a fost sa mai maresc unghiul de virare, pilind putin din portfuzeta.
0

#325 Useril este offline   thatsme 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 447
  • Inregistrat: 14-January 04
  • Gender:Male
  • Location:Targu Lapus, Maramures
  • Interests:Automodele

Postat 31 January 2012 - 12:09 AM

Vezi postareaoff-road, la 30 January 2012 - 01:21 PM, a spus:

Rotile inclinate dau suprafata mica de contact,ceea ce rezulta in alunecari mai mari,mai prelungite.


O lege simpla in Fizica spune asta : "Forta de frecare la alunecare nu depinde de aria suprafetei de contact", greu de crezut dar au demonstrat-o altii cu sute de ani in urma :clapping:
HPI RS4 Nitro 3.0 CC
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD Drift 
0

#326 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2012 - 12:19 PM

Vezi postareathatsme, la 31 January 2012 - 12:09 AM, a spus:

O lege simpla in Fizica spune asta : "Forta de frecare la alunecare nu depinde de aria suprafetei de contact", greu de crezut dar au demonstrat-o altii cu sute de ani in urma :rolleyes:

Nu si pentru anvelopele de cauciuc, totusi (care oricum probabil ca nu sunt prea folosite la drift).
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#327 Useril este offline   off-road 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 27-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures
  • Interests:sportul cu motor

Postat 31 January 2012 - 01:39 PM

Vezi postareathatsme, la 31 January 2012 - 12:09 AM, a spus:

O lege simpla in Fizica spune asta : "Forta de frecare la alunecare nu depinde de aria suprafetei de contact", greu de crezut dar au demonstrat-o altii cu sute de ani in urma :lol:

mda...fizica...uite ca nici altii nu stiu fizica atunci:
"The ridiculous camber is usually for Countersteer drifting. Its purpose is to make the car understeer"
"Actually, boza, it's to copy 1:1 drifters.
Full-size drifters use camber for yes, understeer"
Drive them like you hate them!!!

0

#328 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 31 January 2012 - 09:41 PM

Ma scuzati ca ma bag si eu, chiar daca n-am nici o treaba cu driftul. E mai bine sa ai tractiune spate in cazul asta? Vad ca nu a renuntat nimeni la 4Wd pana acum, si de aia cred ca e mai bine sa ai 4wd decat 2wd, dar as vrea sa vad ce spuneti si voi.
Multumeesc!
I reject your reality and substitute my own.
0

#329 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 February 2012 - 09:52 AM

2WD la scara nu se preteaza la drift fiind mult mai dificil de echilibrat si controlat. Bineinteles ca poti face foarte simplu cerculete cu un 2WD dar ala nu este drift in adevaratul sens al cuvantului. De aceea toate sasiele automodelelor dedicate de drift sunt 4WD.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#330 Useril este offline   thatsme 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 447
  • Inregistrat: 14-January 04
  • Gender:Male
  • Location:Targu Lapus, Maramures
  • Interests:Automodele

Postat 06 February 2012 - 12:08 AM

Vezi postareaoff-road, la 31 January 2012 - 01:39 PM, a spus:

mda...fizica...uite ca nici altii nu stiu fizica atunci:
"The ridiculous camber is usually for Countersteer drifting. Its purpose is to make the car understeer"
"Actually, boza, it's to copy 1:1 drifters.
Full-size drifters use camber for yes, understeer"


O fi bun el la Drift dar nu datorita suprafetei de contact redusa, probabil datorita unghiului de tractiune ?:yahoo:
HPI RS4 Nitro 3.0 CC
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD Drift 
0

Arata acest topic


  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro