Modelism - RHC Forum: RC DRIFTING - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »

RC DRIFTING tips and tricks

#181 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 March 2010 - 03:15 PM

Vezi postareaMarius Sava, la Mar 9 2010, 08:02 PM, a spus:

Am incercat putin cu rotile de asfalt si nu prea a dat semne ca ar face drifturi, insa nu am putut sa ma joc prea mult ca am avut niste probleme cu pinionul de pe axul motorului.S-a rotunjit hexul din surubul ce fixeaza pinionul pe ax si nu am mai putut sa il desfac....ma rog ..mai putin conteaza asta acum....
Dupa ce se va termina cu sezonul de iarna o sa mai mult timp pentru Flux si am sa vad ce mai fac....

La ce anume te referi prin "gume fara aderenta" ? E drept, rotile de asfalt sunt cu totul alta treaba fata de Goliath-uri, insa tot nu e suficient...


Mai sus parca vorbeai de construirea unor roti din pvc la acelea ma refeream sau pur si simplu pune niste inele de abs peste cauciuc nu trebuie sa fie neaparat teava peste tot cauciucul.
Cum a zis si El' Diablo si un cuciuc foarte prost este bun.
Goliathuri-le daca nu ma insel sunt cuciucuri gandite pentru asfalt si deci sunt gandite sa iti ofere o aderenta cat mai buna motiv pentru care nu poti face drift si nici nu este recomandat ai dat 40 de euro pe set ca sa le distrugi.
0

#182 Useril este offline   csabi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 21-November 09
  • Gender:Male

Postat 05 April 2010 - 02:17 PM

Vezi postareaFlo234, la Feb 27 2010, 09:42 PM, a spus:

Multumim de lamurire dar nu a intrebat nimeni ce este. Capacitatea ta de posta fara a spune nimic de fapt ma uimeste in continuare continua tot asa.

si ce daca ?asa stiu ca este un forum si iti poti exprima opinia ...dar trebe sa existe unii sai critice pe altii...mari forumisti :)
0

#183 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 30 April 2010 - 11:13 PM

Ok...intr-un tarziu am reusit sa imi fac un set de roti cu capace de PVC. Am folosit roti Phaltline de la HPI si tub de PVC de 140 diametru(foarte greu de gasit, dar nu imposibil). Roata intra un pic fortat in tub, insa in drifturi tubul are tendinta de a iesi de pe roata. Eu sperasem ca datorita fortei centrifuge guma sa faca o presiune suficient de mare in PVC incat sa nu il lase sa lunece, dar nu a fost sa fie. Prin urmare am recurs la ideea de a lipi pvc-ul de guma cu adeziv de roti. Ma rog, in final am rezolvat problema asta...

Am reusit sa fac drifturi, unele mai sectaculoase, alteel mai putin...inca mai am mult de invatat....insa.... Am senzatia ca servoul nu isi face treaba suficient de rapid. La acceleratii mai intense chiar daca contravirez nu reusesc sa tin directia in drift. Am impresia ca servoul reactioneaza cu intarziere, ceva de genul.... M-am uitat pe net la clipuri cu automodele de drifting si am remarcat ca la ele rotile vireaza aproape instantaneu si rapid. La mine rotile vireaza vizibil mai greoi.
Bun, am decis sa mai fac o investitie si sa schimb si servoul. Acum am un Bluebird 620MG acum.

Ce model de servo recomandati pentru un Savage Flux? In principiu nu pretul conteaza ci cuplul si timpul pentru 60 grade.

La capitolul servosaver este stock. Ar trebui sa schimb si pe aici cate ceva? Ce recomandati?

Multam fain de idei si sfaturi.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#184 Useril este offline   lucas 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 29-March 10

  Postat 01 June 2010 - 04:28 PM

pt drift care dintre differentiale ii mai bine sa le ai blocate cel spate sau cel din fata.?
"Intre oameni exista unii care n-au depasit cu mult forma de existenta animala sau de planta" - Emil Cioran
0

#185 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 01 June 2010 - 07:44 PM

La automodele treaba sta putin altfel decat la 1/1. Daca la 1/1 trebuie sa rupi aderenta rotilor din spate(functie de tractiune faci asta din acceleratie sau din frana de mana) la automodele din experienta am observat ca daca nu rupi aderenta pe toate rotile nu reusesti sa faci drifturi. Bine, ma refer la automodel de offroad 1/8. La cele onroad, pot sa confirme sau sa infirme cei care detin asa ceva.


Pe langa cele de mai sus mai exista asa zisa metoda a "balansului"...de exemplu daca vrei sa initiezi un drift spre dreapta, in prealabil trebuie sa virezi scurt stanga, apoi dreapta...Astfel vei amplifica de fapt forta centrifuga in special pe puntea spate a masnii, fapt ce va duce la pierderea aderentei si initierea driftului.

De raspuns la subiect e mai dificil, pentru ca nu ai precizat ce tip de masina, ce motor, ce putere, ce tractiune are............Functie de ce masina ai, poate te ajuta cele de mai sus sa vezi ce diferential trebuie blocat.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#186 Useril este offline   lucas 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 29-March 10

Postat 01 June 2010 - 08:46 PM

Vezi postareaMarius Sava, la Jun 1 2010, 08:44 PM, a spus:

La automodele treaba sta putin altfel decat la 1/1. Daca la 1/1 trebuie sa rupi aderenta rotilor din spate(functie de tractiune faci asta din acceleratie sau din frana de mana) la automodele din experienta am observat ca daca nu rupi aderenta pe toate rotile nu reusesti sa faci drifturi. Bine, ma refer la automodel de offroad 1/8. La cele onroad, pot sa confirme sau sa infirme cei care detin asa ceva.


Pe langa cele de mai sus mai exista asa zisa metoda a "balansului"...de exemplu daca vrei sa initiezi un drift spre dreapta, in prealabil trebuie sa virezi scurt stanga, apoi dreapta...Astfel vei amplifica de fapt forta centrifuga in special pe puntea spate a masnii, fapt ce va duce la pierderea aderentei si initierea driftului.

De raspuns la subiect e mai dificil, pentru ca nu ai precizat ce tip de masina, ce motor, ce putere, ce tractiune are............Functie de ce masina ai, poate te ajuta cele de mai sus sa vezi ce diferential trebuie blocat.

ma refeream la un e 10 hpi cu motor stock...face slidurile frumos dar am auzit ca prin blocarea diff. (dar nu stiu care ii mai bine sa il blochezi fata sau spate ) iti iese mult mai bine orice slide.....
"Intre oameni exista unii care n-au depasit cu mult forma de existenta animala sau de planta" - Emil Cioran
0

#187 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 01 June 2010 - 09:30 PM

Vezi postarealucas, la Jun 1 2010, 09:46 PM, a spus:

ma refeream la un e 10 hpi cu motor stock...face slidurile frumos dar am auzit ca prin blocarea diff. (dar nu stiu care ii mai bine sa il blochezi fata sau spate ) iti iese mult mai bine orice slide.....

Drift calumea se face cu dif spate blocat si fata one way sau spate bine si fata oneway dar mai strans cel cu bile.Eu pe yokomo am spate blocat si fata cu bile si face drifturi de mama mama. :rolleyes:
Da Marius e valabila si treaba cu rupere dar ai nevoie de o pista mai lata daca o sa te dai la concursuri de drift.

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 01 June 2010 - 09:33 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#188 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 June 2010 - 09:30 PM

ambele diferentiale trebuie sa le blochezi
tel.0745026562
0

#189 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 02 June 2010 - 06:31 AM

Omu' facea referire la HPI E10.
Pentru acest tip nu exista decat varianta : diferential blocat pe spate si diferential one-way pe fata.
Varianta diferential cu bile (strans la maxim pana la blocare) pe spate si diferential cu bile, eventual one-way pe fata este pentru modelul Sprint 2 (cu toate variantele).
In nici un caz nu se pun diferentiale blocate pe fata.
Dar cum bine specifica @Marius Sava, "metodele" de a realiza derapaje controlate, cel mai mult tine de tehnica soferului.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#190 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 02 June 2010 - 01:18 PM

Vezi postareafasconal, la Jun 2 2010, 07:31 AM, a spus:

Omu' facea referire la HPI E10.
Pentru acest tip nu exista decat varianta : diferential blocat pe spate si diferential one-way pe fata.
Varianta diferential cu bile (strans la maxim pana la blocare) pe spate si diferential cu bile, eventual one-way pe fata este pentru modelul Sprint 2 (cu toate variantele).
In nici un caz nu se pun diferentiale blocate pe fata.
Dar cum bine specifica @Marius Sava, "metodele" de a realiza derapaje controlate, cel mai mult tine de tehnica soferului.

Ba se pune,de exemplu yokomo mr4tc vine cu ambele difuri blocate.
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#191 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 02 June 2010 - 01:34 PM

Vezi postareaAl3xandru239, la Jun 2 2010, 02:18 PM, a spus:

Ba se pune,de exemplu yokomo mr4tc vine cu ambele difuri blocate.

http://www.drccentra...showtopic=15640 gasesti aici detalii.
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#192 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 02 June 2010 - 02:41 PM

Vezi postareaAl3xandru239, la Jun 2 2010, 02:34 PM, a spus:




1. era vorba de HPI E10 si la asta e asa cum zic eu si n-o sa dau link ca sa sustin cele spuse.
2. n-am gasit nicaieri in expunerea lui nenea de forumu' strain cele afirmate de tine.
Dif blocat pe fata e o mare prostie ca sa fiu elegant in exprimare. Daca ai avea minime cunostinte de mecanica auto ai intelege.

Aceasta postare a fost editata de fasconal: 02 June 2010 - 02:44 PM

Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#193 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 02 June 2010 - 04:54 PM

Vezi postareafasconal, la Jun 2 2010, 03:41 PM, a spus:

1. era vorba de HPI E10 si la asta e asa cum zic eu si n-o sa dau link ca sa sustin cele spuse.
2. n-am gasit nicaieri in expunerea lui nenea de forumu' strain cele afirmate de tine.
Dif blocat pe fata e o mare prostie ca sa fiu elegant in exprimare. Daca ai avea minime cunostinte de mecanica auto ai intelege.

Te-am inteles ca vorbesti de E10, dar exista si pt acelsasiu piese de upgrade ,nu de la hpi ci de la alte firme,dif one way blocat,directie de aluminiu,sasiu de carbon upper dech etc.
Multe lucruri de la auto 1:1 nu merge la automodele un exemplu ai driftul la 1/1 ai tractiune pe spate la 1/10 ai 4X4.
Nu eu am inventat difu blocat pe fata , cei de pe drc il folosesc eu vorbesc din teste si din ce citesc.
De exemplu la auto care il vreau Yokomo D-max mi se propune dif 1/20 pe spate(adica coroana de dif egala cu cea de cardan) si pe fata one way.Dupa mine one way e dif blocat care cand nu accelerezi merge in gol adica patineaza mai mult spatele.

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 02 June 2010 - 04:58 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#194 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 02 June 2010 - 08:11 PM

Vezi postareaAl3xandru239, la Jun 2 2010, 05:54 PM, a spus:

Te-am inteles ca vorbesti de E10, dar exista si pt acelsasiu piese de upgrade ,nu de la hpi ci de la alte firme,dif one way blocat,directie de aluminiu,sasiu de carbon upper dech etc.
Multe lucruri de la auto 1:1 nu merge la automodele un exemplu ai driftul la 1/1 ai tractiune pe spate la 1/10 ai 4X4.
Nu eu am inventat difu blocat pe fata , cei de pe drc il folosesc eu vorbesc din teste si din ce citesc.
De exemplu la auto care il vreau Yokomo D-max mi se propune dif 1/20 pe spate(adica coroana de dif egala cu cea de cardan) si pe fata one way.Dupa mine one way e dif blocat care cand nu accelerezi merge in gol adica patineaza mai mult spatele.


Gata, acum m-am lamurit.
Tu spui ca one-way = diferential blocat. FALS.
Scuze daca am fost off-topic. Ma retrag din polemica asta caci vad ca nu vrei sa inveti nimic.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#195 Useril este offline   lucas 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 29-March 10

Postat 02 June 2010 - 08:35 PM

as vrea sa imi schimb caroseria de pe e10-meu sau cel putin sa o modific putin(o alta culoare..alte stickere..o toba ..)poate ma ajutati cu niste sit-uri de specialitate de unde sa fur niste idei..va multumesc
"Intre oameni exista unii care n-au depasit cu mult forma de existenta animala sau de planta" - Emil Cioran
0

#196 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 02 June 2010 - 09:22 PM

Nici eu nu cred ca diferentialul din fata trebuie blocat. Dupa logica mea, un diferential blocat pe fata te incurca foarte mult la drifting, pentru ca vei pierde mult mai usor traiectoria imaginara pe care vrei sa se incadreze masina. Din punctul meu de vedere directia se controleaza mult mai greu daca ai raport stanga/dreapta de 1/1.
La masinile 1/1 daca se pierde aderenta rotilor din fata in timpul unui drift, rezulta o intoarcere scurta de 360 grade aproape in loc.....Teoretic si la automodele ar trebui sa fie cam la fel. Rotile din fata trebuie sa se poata invarti liber, independent una de alta, pentru a avea aderenta maxima...

Nu stiu exact ce este diferentialul one-way. Banui ca intr-un sens de rotatie se comporta ca un diferential normal, in sens invers ca unul blocat? Daca banui tampenii nu dati cu pietre....am recunoscut ca nu stiu despre ce e vorba :unsure:
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#197 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 June 2010 - 10:18 PM

exista o diferenta majora intre o masina de drift 1:1 si una de 1:10. La 1:1 tractiunea este numai spate, coeficientul de frecare intre asfalt si pneu este mult mai mare fata de cauciucurile de 1:10. Dinamica driftului este aceeasi pentru ambele.

O simpla comparatie:
Am 2 masini 1:10 de drift : un Team Losi si un Yokomo, ambele echipate cu acelasi tip de cauciuc

Y: Diferentiale conice blocate, cardan simplu (am renuntat la cel unisens pentru ca nu puteam sa o mentin si sa ies usor din drift)
TL : Diferentiale pe bile strinse (aproape blocate dar nu de tot)

Y intra usor in drift dar raza este mare fata de TL.
Ambele se mentin usor in drift, cu mentiune ca doar cu Y pot sa prelungesc driftul dupa viraj
Y iese mult mai usor din drift decit TL.

Nu stiu cum se comporta HPI E10 in drift, pe baza comparatiei de mai sus am pus de recomandarea de dif blocate. Acum daca E10 are dif unisens pe fata ar trebuii sa vada cum se comporta masina mai bine (cu dif blocat sau doar strins). Mai este vorba si de indeminarea pilotului.
tel.0745026562
0

#198 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 02 June 2010 - 10:20 PM

Vezi postareaZue, la Jun 2 2010, 11:18 PM, a spus:

exista o diferenta majora intre o masina de drift 1:1 si una de 1:10. La 1:1 tractiunea este numai spate, coeficientul de frecare intre asfalt si pneu este mult mai mare fata de cauciucurile de 1:10. Dinamica driftului este aceeasi pentru ambele.

O simpla comparatie:
Am 2 masini 1:10 de drift : un Team Losi si un Yokomo, ambele echipate cu acelasi tip de cauciuc

Y: Diferentiale conice blocate, cardan simplu (am renuntat la cel unisens pentru ca nu puteam sa o mentin si sa ies usor din drift)
TL : Diferentiale pe bile strinse (aproape blocate dar nu de tot)

Y intra usor in drift dar raza este mare fata de TL.
Ambele se mentin usor in drift, cu mentiune ca doar cu Y pot sa prelungesc driftul dupa viraj
Y iese mult mai usor din drift decit TL.

Nu stiu cum se comporta HPI E10 in drift, pe baza comparatiei de mai sus am pus de recomandarea de dif blocate. Acum daca E10 are dif unisens pe fata ar trebuii sa vada cum se comporta masina mai bine (cu dif blocat sau doar strins). Mai este vorba si de indeminarea pilotului.

Acu intelegeti domnilor, automodelel difera,unii au in cap numai hpi alti au si automodele facute SPECIAL de drift.

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 02 June 2010 - 10:30 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#199 Useril este offline   smk 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 598
  • Inregistrat: 05-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 June 2010 - 01:08 PM

am vazut ceva ca va scoate si hpi ceva special pt drift cu carbon... etc...
Garajul:
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
0

#200 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 03 June 2010 - 02:01 PM

Vezi postareaAl3xandru239, la Jun 2 2010, 11:20 PM, a spus:

Acu intelegeti domnilor, automodelel difera,unii au in cap numai hpi alti au si automodele facute SPECIAL de drift.



Desi am spus ca nu mai intru in polemica nu ma pot abtine.
Raspund acum si pentru tine si pentru "Zue".
Nu mai faceti afirmatii categorice daca nu sunteti documentati.
1. Nu "am in cap doar HPI" si spun asta pentru ca n-am mers degeaba la scoala mai bine de 20 de ani (fara repetentie bineinteles)
2. Masini de drift scara 1/1 = doar tractiune spate = FALS. Ex: Ken Block (Subaru impreza 2007, 2008 4x4) si nu e singurul exemplu.
3. Diferentialul blocat pe fata se foloseste (la orice scara) atunci cand se ruleaza cu viteza mica si se doreste aderenta maxima. Cand se foloseste diferentialul blocat pe fata (la orice scara) rotile se invart cu aceeasi viteza si acest lucru ingreuneaza spre a face aproape imposibila virarea (la viteze mari). La masinile cu tractiune fata, sau 4x4 diferentialul de pe fata are exact rolul ca in viraje, rotile sa se invarta cu viteze diferite pentru a inlesni virarea, astfel ca, roata de pe exteriorul curbei se roteste mai repede decat cea de pe interior.
4. Faptul ca are diferentiale blocate pe ambele punti (acum ma refer la Zue si am dubii ca asa a venit automodelul din fabrica) face ca virarea sa fie mai greoaie, fapt certificat chiar de el: Y intra usor in drift dar raza este mare fata de TL.
5. Folosirea diferentialelor cu bile este chiar recomandata (pentru finetea rularii) si cum tot Zue spune : strans la maxim pe spate si mai putin strans pe fata sau mai exact:(aproape blocate dar nu de tot) (acest "mai putin" fiind foarte greu de cuantificat) (exact asa am eu pe Sprint 2 Flux)

Spor la drift !
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#201 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 03 June 2010 - 02:28 PM

Am vrut sa spun si eu ceva....dar ai spus tu tot,cu exceptia ca la CONCURSURILE DE DRIFT 1/1 nu vei gasi 4x4 pentru ca este specificat in regulament partea cu "counter steering".Ce face Ken este show si de aceea foloseste tractiunea integrala pentru un control cat mai eficient,daca ar fii jurizat intr-un concurs ar lua 0pct.

PS : Diferential fata blocat nu face decat sa ingreuneze driftul unui automodel indiferent de marca,"semiblocat" este un artificiu pentru "one-way" care la franare simuleaza frana de mana prin faptul ca nu franeaza trenul fata numai spatele...
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#202 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 11 June 2010 - 09:52 AM

Ma bag si el la drift cu un x-ray t1r la care am pus electronica si l-am setat noaptea trecuta :),are pe ea un sistem carson de 12 ture brushless,servo airtronics fast,statie airtronics mx-2,azi dupa-masa ma duc intr-o sala de sport sa o mai setez si sa ma antrenez pentru concursul de la cluj...
(scuzati calitatea pozelor,dar sunt facute cu tel-u)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC00044.JPG

0

#203 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 11 June 2010 - 09:54 AM

2

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC00042.JPG

0

#204 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 11 June 2010 - 10:14 AM

Vezi postareadadooo-stayl, la Jun 11 2010, 10:52 AM, a spus:

Ma bag si el la drift cu un x-ray t1r la care am pus electronica si l-am setat noaptea trecuta :),are pe ea un sistem carson de 12 ture brushless,servo airtronics fast,statie airtronics mx-2,azi dupa-masa ma duc intr-o sala de sport sa o mai setez si sa ma antrenez pentru concursul de la cluj...
(scuzati calitatea pozelor,dar sunt facute cu tel-u)



Unde mergi sa te antrenezi? Mai ca as veni si eu.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#205 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 11 June 2010 - 10:16 AM

Vezi postareafasconal, la Jun 11 2010, 11:14 AM, a spus:

Unde mergi sa te antrenezi? Mai ca as veni si eu.


in sala de sport de la UPM,aia de langa 7 noiembrie
P.S. ar fi super daca ai veni ca m-ai ajuta la reglaje...

Aceasta postare a fost editata de dadooo-stayl: 11 June 2010 - 10:17 AM

0

#206 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 11 June 2010 - 10:53 AM

Vezi postareadadooo-stayl, la Jun 11 2010, 11:16 AM, a spus:

in sala de sport de la UPM,aia de langa 7 noiembrie
P.S. ar fi super daca ai veni ca m-ai ajuta la reglaje...



Da-mi te rog pe PM locatia mai exact si ora la care vrei sa mergi.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#207 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 20 July 2010 - 02:47 AM

Helllo-u.....!!!!!!E vara parcarile sunt mai goale,uscate si perfecte pentru putin drifting.Nimeni numai practica?Va place sa "aspirati" tarana?
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#208 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 20 July 2010 - 07:22 AM

Vezi postareaAl3xandru239, la Jul 20 2010, 03:47 AM, a spus:

Helllo-u.....!!!!!!E vara parcarile sunt mai goale,uscate si perfecte pentru putin drifting.Nimeni numai practica?Va place sa "aspirati" tarana?



Nu stiu altii cum sunt, dar eu...
Eu unul am jurat (mi-am jurat) ca nu mai scot masina de drift afara. Prea mult am bagat in ea asa incat nu mai vreau nici macar o zgarietura pe sasiu (am schimbat si sasiul pentru un look perfect).
Ramane ca optiune doar traseul in sala. Astept urmatoarea etapa, "cunoscatorii" stiu despre ce e vorba.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#209 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 28 December 2010 - 04:19 PM

@nelutu35
Nu ne pui 2-3 poze cu sprintul tau?
Am o presimtire ca a suferit multe modificari.

Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 28 December 2010 - 04:20 PM

Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#210 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 28 December 2010 - 05:43 PM

@nelutu35, "ne-a pus gand rau la toti" cei ce participam la concursul de drift. Pregateste o caroserie speciala pentru Best Body & Light Sistem, chestie ce se premiaza in competitia amintita.
Si cand ma gandesc ca i-am dat si o mana de ajutor...
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

Arata acest topic


  • 21 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »

22 useri citesc topicul
0 membri, 22 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro