Eu mizez pe bunul-simt, pe colegialitate si prietenie. Astfel fiecare se va asigura ca nu ii face rau altui coleg de suferinta modelistica.
La fel, atunci cand cineva greseste cred ca cel mai bine este sa se discute direct cu omul, si doar dupa, informatia sa ajunga la omul cu portavocea - maciuca si matza cu 9 cozi plumbuite!
renatoa, la Apr 26 2009, 08:04 AM, a spus:
Sigur ca da, aliniati cate doi, big are o rigla mare pentru cei care ies din rand, sa il vezi cum se incrunta :-p
Si cand ajungi in fata, faci o plecaciune, te uiti speriat daca "carligul" cu frecventa ta mai e disponibil, si, cu o voce pierduta, zici: as vrea sa zbor si eu ... :))
Acum serios, scopul inscrierii este evitarea coliziunilor intre frecvente, regula este: nu se porneste nici o statie daca nu ai "carligul" agatat de antena! Nici macar pentru probe !!! Asa s-a crashuit un avion anul trecut, cu o scuza din asta... "eu faceam doar probe la sol cu antena stransa..."
Carligul este de fapt o cioaca de rufe :rolleyes: cu frecventa /canalul inscrisa pe ea.
Nu se ia carligul pentru toata perioada cat stai acolo !!! Il iei numai cand vrei sa zbori, la bunul simt, o ora sa zicem. Te gandesti ca altii nu au 4 cuarturi pe receptie ca tine si sinteza pe emisie :) Cum ai aterzat il duci inapoi, altcineva poate ca sta la rand rabdator sa zboare si el. Nu se pleaca de pe camp cu carligul !!!
Ce ar mai trebui Big sa lamureasca... daca cineva este vazut zburand fara carlig, poate oricine sa il someze sa coboare imediat sau trebuie sa raporteze in sus pe cale ierarhica la comenduire la omul cu megafonul ;) ?