Pagina 1 din 1
CrakerBox Barci clasice de viteza
#1
Postat 30 January 2009 - 02:16 PM
CrakerBox este o barca de viteza de 2 persoane, aparuta odata cu RoundNose unde participau impreuna la cursele din USA si Canada. Viteza atinsa be barcile reale este undeva in jur de 80mph.
CrakerBox este una din barcile cele mai greu de pilotat (atit RC cit si cea reala), in mars barca ruleaza pe pe elice (care se afla sub barca) si pe turfin. In concurs ca sa obtii performanta se incearca sa se tina barca cit mai mult timp suspendata.
Pt. modele RC se recomanda motoare cu 4000 kva si elice de maxim 36mm si un turnfin cit mai mare, dar sa nu prea mare ca apoi scade viteza.
Am vrut initial sa-mi construiesc unul din balsa dar.... nu am spatiu unde sa sa o construiesc (mai am si un bebe mic ) asa ca am decis sa-mi cumpar una gata facuta. Am gasit pina la urma in UK dar kit-ul este din ABS si sunt un pic dezamagit pt. ca plasicul este f subtire si ca atare trebuie sa o intaresc cu fibra de sticla sau carbon, la defecte pot sa mai adaug ca harware-rul este de proasta calitate, ce imi place este motorul desi este periat, dar pina la urma in suma de 200RON ce sa ceri mai mult.
CrakerBox este una din barcile cele mai greu de pilotat (atit RC cit si cea reala), in mars barca ruleaza pe pe elice (care se afla sub barca) si pe turfin. In concurs ca sa obtii performanta se incearca sa se tina barca cit mai mult timp suspendata.
Pt. modele RC se recomanda motoare cu 4000 kva si elice de maxim 36mm si un turnfin cit mai mare, dar sa nu prea mare ca apoi scade viteza.
Am vrut initial sa-mi construiesc unul din balsa dar.... nu am spatiu unde sa sa o construiesc (mai am si un bebe mic ) asa ca am decis sa-mi cumpar una gata facuta. Am gasit pina la urma in UK dar kit-ul este din ABS si sunt un pic dezamagit pt. ca plasicul este f subtire si ca atare trebuie sa o intaresc cu fibra de sticla sau carbon, la defecte pot sa mai adaug ca harware-rul este de proasta calitate, ce imi place este motorul desi este periat, dar pina la urma in suma de 200RON ce sa ceri mai mult.
tel.0745026562
#5
Postat 14 February 2009 - 11:44 AM
platbanda de carbon este groasa de 1mm si o folosesc doar ca element de armare
testul cu rasina este ok, abs-ul nu s-a deformat si ca atare am inceput sa pun fibra de sticla....recunosc ca merge mai greu cu fibra de sticla decit cu carbon (reusesc f greu sa o pozitionez, este f subtire)
testul cu rasina este ok, abs-ul nu s-a deformat si ca atare am inceput sa pun fibra de sticla....recunosc ca merge mai greu cu fibra de sticla decit cu carbon (reusesc f greu sa o pozitionez, este f subtire)
tel.0745026562
#6
Postat 14 February 2009 - 10:33 PM
Adi incearca sa o lipesti mai intai cu epoxi si apoi sa pui fibra(rasina) ca altfel te chinui......dupa ce o sa o vopsesti o sa arate fain......isi merita banii......sfatul meu e sa pastrezi motorul periat si ai grija .....nu exagera cu rasina(nu pune in exces)......trebuie sa fie cat mai usoara....
spor....
spor....
nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#9
Postat 21 March 2009 - 12:48 AM
numai sunt sigur cum se monteaza flapsurile...va rog daca ma puteti ajuta....
Varianta 1 > cu tesitura in exterior
Varianta 2 > tesitura in interior
Cred ca este cu tesitura in exterior, dupa cum am zis nu sunt sigur si nu am gasit poze cu flapsuri cu tesitura pe navomodele. O sa montez si 2 turfinuri pe laterale, asa ca trebuie sa tin cont si de ele.
Multumesc Anticipat
Varianta 1 > cu tesitura in exterior
Varianta 2 > tesitura in interior
Cred ca este cu tesitura in exterior, dupa cum am zis nu sunt sigur si nu am gasit poze cu flapsuri cu tesitura pe navomodele. O sa montez si 2 turfinuri pe laterale, asa ca trebuie sa tin cont si de ele.
Multumesc Anticipat
tel.0745026562
#12
Postat 09 April 2009 - 11:55 PM
Sa zicem ca l-am terminat, vreau sa-l testez duminica sa vad cum se comporta pe apa pt. ca mai am citeva lucruri de care nu sunt sigur ca o sa mearga cum trebuie
1) motorul daca este destul de puternic si are turatii suficiente ( este un periat MIG 550)
2) cirma cit de eficienta?
3) daca este nevoie sau nu de turfinuri pe lateral
rezulta
4) racirea
vedem duminica
1) motorul daca este destul de puternic si are turatii suficiente ( este un periat MIG 550)
2) cirma cit de eficienta?
3) daca este nevoie sau nu de turfinuri pe lateral
rezulta
4) racirea
vedem duminica
tel.0745026562
#13
Postat 27 April 2009 - 02:05 PM
dupa cum m-am asteptat este o barca foarte dificil de condus, nu se compara cu nimic nici chiar cu riggerul....
m-am convins ca-i trebuie turn-finuri pe laterale si trimtab-urile trebuiesc reglate foarte fin ca sa stea ca in pozele de sus.
fara turn-finuri cel mai mic val o poate rasturna. Viteza este acceptabila cind barca este ridicata, poate Ilpadrino a filmat-o...
Motorul Mig 500 este puternic dar ii trebuie racire, o sa incerc sa fac setarile pt. motorul asta si apoi vad daca trec pe BL
m-am convins ca-i trebuie turn-finuri pe laterale si trimtab-urile trebuiesc reglate foarte fin ca sa stea ca in pozele de sus.
fara turn-finuri cel mai mic val o poate rasturna. Viteza este acceptabila cind barca este ridicata, poate Ilpadrino a filmat-o...
Motorul Mig 500 este puternic dar ii trebuie racire, o sa incerc sa fac setarile pt. motorul asta si apoi vad daca trec pe BL
tel.0745026562
Arata acest topic
Pagina 1 din 1