''La trei drumuri'' teren de zbor in estul Capitalei
#271
Postat 17 July 2009 - 09:31 AM
Dar am negociat cu nevasta si ajung si eu cu tot calabalacu la 8:30 pe camp. Pot sta pana la max 10:30 cand trebuie sa "decolez". Asadar sper sa nu fiu singur la 8:30 pe camp...
Am o cazmaluta zdravana in dotare... si un toporas...
#273
Postat 17 July 2009 - 07:24 PM
De asemenea nici eu nu voi mai veni maine...
Pe de alta parte, am dat o tura astazi p-acolo. Pista principala este in bune conditii si se poate zbura orice model fara probleme. Sunt niste urme de tractor dar nu suficient de grave. Oricum acelor urme nu cred ca se va putea face ceva, fiind destul de "fine", iar o eventuala retusare mai mult ar strica. Pista secundara este intradevar impracticabila avioanelor, dar daca ai putin control te poti strecura chiar si la o aterizare cu vant puternic din fata.
Tot astazi am vazut trecand peste pista o duba plina de chinezi. Sa mor daca stiu ce mama naibii faceau p-acolo. I-am oprit si am conversat in romaneste, unul din ei parand ca stie limba noastra, insa privirea lui trada expresia aluia de se uita la gardu' nou. I-am rugat sa nu mai treaca peste pista, dar cred ca deja eu insumi ma transformasem intr-un gard :rolleyes:. Chiar nu inteleg de unde veneau ... Din pacate drumul creeat de noi a atras astfel de "turisti" prin zona. Cea mai buna optiune pe care o avem este sa punem cateva plancarde.
Concluzia este ca se poate zbura linistit deocamdata, iar lucrarea in cauza ar trebui amanata pentru atunci cand pamantul va fi umed... actualmente e cam beton!
Iarba permite zborul in acest weekend, insa in urmatorul trebuie tunsa.
#278
Postat 18 July 2009 - 10:25 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#280
Postat 19 July 2009 - 08:39 AM
TUROK, la Jul 18 2009, 11:30 PM, a spus:
:rolleyes: si eu care la prima vedere am citit mult EPOXI...
Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 19 July 2009 - 08:40 AM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#282
Postat 20 July 2009 - 11:47 AM
Evident cred ca primul pas va fi tunderea ierbii. Asta e lejer!
In cel de-al doilea ar fi bine sa nivelam pista mica.
Rog veniti cu idei pentru nivelare. Eu personal cred ca trebuie sa luam pamant din afara pistei, de la min 10m distanta, si sa acoperim gaurile. Singura chestie e ca ne-ar fi buna o roaba.... are cineva in dotare asa ceva?
#283
Postat 20 July 2009 - 04:16 PM
Abburo, la Jul 20 2009, 12:47 PM, a spus:
Evident cred ca primul pas va fi tunderea ierbii. Asta e lejer!
In cel de-al doilea ar fi bine sa nivelam pista mica.
Rog veniti cu idei pentru nivelare. Eu personal cred ca trebuie sa luam pamant din afara pistei, de la min 10m distanta, si sa acoperim gaurile. Singura chestie e ca ne-ar fi buna o roaba.... are cineva in dotare asa ceva?
lucrarea in cauza ar trebui amanata pentru atunci cand pamantul va fi umed... actualmente e cam beton!
:ph34r: ...pai nu ziceai tu asa? :lol:
de tuns da ..dar de nivelat in conditile actuale ...nici o sansa!
parerea mea dupa o ploaie zdravana sa trecem la actiune ...desi tunsul ierbi se putea face si sambata . ;)
Aceasta postare a fost editata de TUROK: 20 July 2009 - 04:19 PM
#284
Postat 20 July 2009 - 04:22 PM
Spor la treaba!
#289
Postat 20 July 2009 - 04:35 PM
Pot spune ca am experimentat, am acoperit o parte din gropi cu pamant afanat, si cealalta cu blocuri compacte de pamant umed (prin bloc a se citi cat am putu scoate cu lopata din groapa ce-am facut-o pt foc). Unde am pus afanat iarba a inceput sa acopere din laterale spre centru. Unde e bloc compact n-a facut decat crapaturi. Pana nu se erodeaza complet acel bloc, iarba nu va putea penetra pentru a-l acoperi... Ideal sa faceti asta inainte de ploaie (doar inceputul gropii donoare de pamant va fi greu de sapat), pentru a uda imediat dupa ce ati astupat gropile :lol:
Spor la treaba si nu uitati, ierbii ii trebuie apa, soare si AER ;) nu exagerati cu presatul pamantului in gropi.
Numai bine,
Calin
#293
Postat 22 July 2009 - 01:45 PM
Abburo, la Jul 22 2009, 12:47 PM, a spus:
Stii doar ca vine si elevul tau silitor... adica io... dar vin doar cu YAk-ul, ca la heli mi s-a rupt azi ambreiajul si dureaza pana vine unul nou. Si iau si o lopatica de la copil, sa nu ziceti ca vin doar sa zbor...
Aceasta postare a fost editata de misumat: 22 July 2009 - 01:48 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#294
Postat 22 July 2009 - 02:47 PM
voi v-ati uitat la vreme?
cica o sa fie 40'C...
daca vin simbata, vin la 7 dimineata si pe la 9 maxim 10 Pa.
de santuri uitati o vreme ca nu le facem nimic cu lopatele...
singura varianta ar fi nisip la saci dar ce rost are?!
bafta
PS. cred ca nu am fost eu atent; pina la urma se taie iarba?
voiam sa probez un bimotor dar nu pe iarba mare. daca nu, data vitoare.
#295
Postat 22 July 2009 - 03:10 PM
iesirea din Bucuresti pe drumul vechi spre Constanta-Cora Pantelimon-Selgros Pantelimon-Tuborg-trecem podul peste centura pentru a face stanga spre Pipera-approx 1,3 km pe centura spre Pipera-STOP-blocam marea centura a capitalei pentru a face stanga peste calea ferata-drum nemodernizat pana la locul de zbor.
sper ca pozele sa ajute la clarificare.
#296
Postat 22 July 2009 - 04:12 PM
http://www.wikimapia.org/#lat=44.4687956&a...amp;l=0&m=b - zona de zbor este marcata si centrata.
Pentru cei care doresc sa vina la lucru: doar tundem iarba.... santurile cu alta ocazie
Caldura mare clar ne va trimite acasa destul de repede... la ora 8 masina de tuns ar trebui sa bazaie deja :).
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 22 July 2009 - 04:13 PM