Care ma ajuta si pe mine? ajutati-me va rog
#3
Postat 22 April 2004 - 04:59 PM
Telefon: 0721 385365
#4
Postat 22 April 2004 - 05:25 PM
Poate ai un prieten care are un motoras de 2,5 si ii zici sa iti imprumute un pic bujia lui sa ii dai drumu.
Se pare ca nu are bujie , sau ma insel eu .
#6
Postat 22 April 2004 - 09:18 PM
Cred ca este vorba de acelasi model, diferind modul de actionare al surubului.
Oricum, din cate stiu eu, rusii nu au fabricat motoare de 2,5 cmc cu bujie.
RECTIFICARE:
Am spus ca din cate stiu eu.....
In urma unui mesaj din partea unui om de bine am aflat ca exista si motoare rusesti de 1,5 si 2,5 cmc cu bujie.
Multumesc!
Aceasta postare a fost editata de Bibanu: 23 April 2004 - 07:28 AM
#7
Postat 22 April 2004 - 09:36 PM
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
#8
Postat 22 April 2004 - 09:40 PM
Oricum sa nu incerci cu combustibil pe baza de metanol deoarece tie iti trebuie etanol nu metanol.In rest il amesteci cu ulei de ricin si poti incerca motorul...dar mai bine dute la cineva cu experienta sa ti-l regleze el primul si dupa aia la zbor cu el!
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
#9
Postat 22 April 2004 - 10:04 PM
E de admirat dorinta ta de a fi de ajutor, dar este indicat sa o faci in cunostinta de cauza. Cu combustibilul indicat de tine nu va functiona in veci.
De asemenea faci confuzie intre etanol (alcool etilic) si eter etilic.
Se mai utilizeaza si petrol lampant in compozitia combustibilului pentru motoarele cu aprindere prin autocompresie (uzual 1/3 eter etilic, 1/3 ulei de ricin si 1/3 petrol lampant).
Pentru competitii, daca la celalalt tip de motor se utilizeaza ca "aditiv" nitometanul, in cazul nostru se foloseste amilnitratul (cateva procente).
Bafta la studiu!
Aceasta postare a fost editata de Bibanu: 22 April 2004 - 10:04 PM
#10
Postat 22 April 2004 - 10:17 PM
Enigma ai dreptate, kmd 2,5. Sincer sa fiu nu credeam ca aia chiar este o bujie, dar am zis........asa sunt motoarele astea mai mici. Eu sunt incepator in domeniu!!! Bine ca este diesel pt ca aveam intentia sa-l pun pe un camion( sper ca nu este vreo problema). Totushi mai am o nelamurire? Ce combustibil sa folosesc? N-am nici o idee, nici despre etanol si nici despre metanol. (v-am spus, sunt nou in domeniu) :D
#11
Postat 23 April 2004 - 07:19 AM
Bibanu, la 22 Apr 2004, 22:18, a spus:
...sa fii sanatos...in domeniu motoarelor termice, rusii au spart de mult piata...motoare rusesti de competitie si de serie, cu bujie, de 1.5-2.5 cc...nici nu-ti imaginezi cate tipuri!!!...si ca o confirmare, da, motorul este diesel, KMD si merge cu eter etilic, ulei de ricin sau ulei mineral si gaz lampant amestecat in cantitati egale! Mergi la o benzinarie si cumpara un spray de pornire pe timp de iarna...citeste pe eticheta daca contine eter dietilic!!! Il bagi in congelator, il lasi cateva ore sau peste noapte si-l golesti normal (fara sa-l tai, pur si simplu folosesti spraiul...daca a stat destul la rece, o sa se pise cu jet in loc sa vaporizeze) intr-un recipient de sticla sau metalic....nu din plastic! La cantitatea obtinuta adauga uleiul!!!(ulei pui cam jumatate din cat e cantitatea scaosa din spray)...cauta o elice cu diametrul de 200-230 mm...si renunta la ideea cu camionul...!!!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 23 April 2004 - 07:22 AM
Cu rabdare si ciocan.
#13
Postat 23 April 2004 - 10:19 AM
Marinaru, nu pot renunta la ideea cu acel camion, sunt pasionat de asa ceva si deja am dat cuiva sa-mi faca puntea pe spate, cu diferential, iar daca ii pun elice o sa-l folosesc pe post de ventilator, si atat.
Intereseaza pe careva un motor de 25 cc cu 2 pistoane? are un prieten asa ceva si in curand o sa pun si niste poze.
Marinaru, mai am o intrebare? daca gauresc acel spary si pur si simplu ii scot continutu, fara sa-l bag in congelator?
#14
Postat 23 April 2004 - 10:45 AM
Numai bine!
#15
Postat 23 April 2004 - 11:17 AM
Cat despre recipientele de plastic...eterul are molecula foarte mica si penetreaza in timp prin peretele recipientului...ramai fara eter in combustibil...in rest poti sa folosesti rezervor de plastic...era vorba doar de stocarea combustibilului pe termen lung!!!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 23 April 2004 - 11:25 AM
Cu rabdare si ciocan.
#21
Postat 23 April 2004 - 05:04 PM
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.