Piper Super J3 Cub Proiect avion
#1
Postat 12 November 2011 - 08:54 PM
Am un Piper J3 Super Cub cu anvergura de 2,06m.
Am cateva nelamuriri:
1. Ma uit pe HobbyKing si vad cateva sute de mi de servouri :rolleyes: si nu stiu care sa il aleg. Vreau unul care sa nu depaseasca 30$ si neaparat minim 10kg . De preferat cu metal gear si digital.
2. Pentru piper mi se recomanda motor termic 2T 10 cmc sau 4T 15 cmc. Eu vreau neaparat sa il fac benzinar.. M-am gandit sa il modific pentru un RCG 15cc Gas engine. Cand am spus sa il modific ma refeream sa ii ranforsez placajul pe care se prinde motorul la imbinari peste tot.
Astept parerile voastre.
Aaa... si era sa uit sa mentionez, eu vreau ca acest aeromodel sa fie unul destul de sigur in partea de electronica, cat si mecanica.
Il voi folosi atat pentru acrobatie , in primul rand Hover :D, cat si pentru zbor scale.
Voi monta pe el o pompa Suilivan.
Va avea demaror onboard.
Ma cam ingrijoreaza greutatea modelului, pentru ca o sa aiba pe el 3 acumulatori LiPo 2 cu 2 celule pentru Dual U-bec si unul cu 3 celule pentru motorul de la demaror onboard.
Si inca o problema care o sa imi dea umpic batai de cap este cum o sa introduc eu furtunul de la pompa de fum in esapament deoarece benzinarele nu au iesire pt furtunas .
Multumesc, si scuzati-mi greselile de exprimare si ortografie.
#2
Postat 12 November 2011 - 09:13 PM
Eu zic ca te complici sa pui demaror pe el, nu este scale iar acel demaror cantareste destul de mult si adio Hover mai ales la un asa avion.
Daca nu ai motor inca atunci pune unul in 4 timpi, va suna bestial.
Alege niste servo-uri bune caci altfel daca cumperi unele doar avind in vedere pretul atunci risti sa nu mearga cum trebuie mai ales cand este vorba de punctul zero al cursei servo-ului.
Aceste a sunt parerile mele. BAFTA
#3
Postat 13 November 2011 - 03:14 AM
UIte doua optiuni:
http://www.servocity...tra_torque.html
http://www.servocity...tal_torque.html
Multa, multa bafta.
#4
Postat 13 November 2011 - 08:49 AM
Se pare ca da, caci eu unul te-as fi sfatuit sa mai cresti, er... evoluezi putin, inainte de a te arunca la asta...
Citez dintr-un amic cu care am comentat inainte de a posta "cea ce le lipseste copiilor acum e RABDAREA DE A CITI"
Daca nu mai ai in Timisoara nici un maestru in termice, iti recomand o excursie pana la Lugoj la cei doi Jimmy, o sa te invete multe.
Si apoi ne spui cum l-ai echipat.
#5
Postat 13 November 2011 - 01:13 PM
Un video cu motorul dorit de mine si smoke pump.
Si apropo avionul este scale 1/5 ;-)..
Avionul: http://phoenixmodels...06m-p-2986.html
Ce parere aveti despre : http://www.hobbyking..._8kg_14sec.html
Dar despre: http://www.hobbyking..._17sec_52g.html
Dar: http://www.hobbyking..._13sec_52g.html
Si: http://www.hobbyking...65g_0_2sec.html
#6
Postat 13 November 2011 - 01:29 PM
#7
Postat 13 November 2011 - 01:36 PM
#8
Postat 13 November 2011 - 02:37 PM
http://www.hobbyking...low_Engine.html
stie cineva?
#9
Postat 13 November 2011 - 03:45 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#10
Postat 13 November 2011 - 11:33 PM
Oricum nu mai are importanta, ca l-am demoralizat in asa hal ca l-a si scos la vanzare... dar sunt si eu curios cum e cu incarcare asta alara.
#11
Postat 13 November 2011 - 11:55 PM
http://phoenixmodels...h58-p-2257.html
http://phoenixmodels.ro/shop/images/blackhorsepcub.jpeg
Si apropo:)) sincer nici eu nu am priceput din prima chestia cu incarcarea alara...adica nici acum nu m-am prins exact.. Oricum a trebuit sa caut in dex online ca sa fiu si eu pe subiect umpic :angry2: si nici din definitia de acolo nu aminteles chiar asa bine ce vroia sa imi zica .
Incarcare alara ( def. DEX) = greutatea totală a unei aeronave împărțită pe suprafața totală a aripilor acesteia. Încărcarea alară primește frecvent valori de 400-500 Kg/m2 în special la avioane comerciale de pasageri sau de mărfuri.
#12
Postat 13 November 2011 - 11:56 PM
#13
Postat 14 November 2011 - 12:05 AM
In schimb il critici pe florin in privat ca nu a stiut sa faca nu stiu ce figura cu care tu i-ai fi salvat sbach-ul... asta este, lautareste iese intotdeauna mai bine ! Nu stii de ce, dar ti-a iesit. Dar nu poti explica de ce...
#14
Postat 14 November 2011 - 12:12 AM
#15
Postat 14 November 2011 - 12:16 AM