tubul metode de constr ca nua am momenten spatziu disponibil; sa arunc teoria
asa ca :
1. se ia una bucata inel(sa zicem de la un cooler vechi rotund, fara asperitatzi exterioare multe)(alb)
2.se ia multe buc nervdin placaj de 1-1.5(mat lemnos)dar 4 din ele sa fie de rezistentza, deci mai groase shi intarite dublu cu coltzare
2' se face o fanta in nervuri unde intra inelul
3.se imbina avand grija ca nerv sa fie perpendic pe tangenta la supr resp a tubului
4.se intareste lipirea prin adaugarea unor coltzare ce se fac din tr-un placaj din care s-a extras diam tubului puse perpendicular pe nervuri(sunt omise din desen)
5. se face centrul tubului si statorii din 4 baghete profilate shi asezate ca-n desen(s-a omis profilarea) shi un disc cu prelungiri in cruce prevazut cu un lagar in centru(albastru)
6.se umple locurile dintre nervuri cu una bucata polistiren mare din care s-a extras inelul si in care se executa fantele in care intra nervurile( sa se aiba grija de conicitatea tubului shi profilul nerv.)
7. se profileaza shi se inpanzeste cu bucatzele de hartie ca aia de imprim shi aracet
8.se finiseaza produsul cu un smirghel fin si se lacuieste prin suflare in straturi multe shi fine(grija mare sa nu ajunga la polistiren)
cam asta e tubu'
urmeaza elicea:
a. se ia una buc elice cooler shi se indeparteaza centrul din plastic(va ramane un sptziu in care trebuie punem butucul motorului---partea rosie)
b. se executa butucul motorului care este prevazut cu tzeava de prelungire de la axul mot-lui(tzeva trebuie sa fie ditr-un mat destul de rezistent shi greu deformabil),butucul trebuie introdus fortzat in gaura din elice shi lipit (acu sa nu ma intrebatzi din ce facetzi butucu ca ma nervatzi... ori la strung ori cu ce avetzi acasa sa se potriveasca sistemului dar sa fie ceva centrat shi de calitate)---partea verde
c. se urmareste taierea elicei a.i. sa se potriveasca perfect in tub(luft de max1-1,5mm) shi se are in vedere sa se taie shi sa se slefuiasca egal toate palele
cam asta e elicea( sa va uitatzi bine la elice sa nu fie ciobite palele la BA,BF sau sa aiba fisuri la incastrare)
Finalul
se face batiul motorului care trebuie rigid prins de tub dar demontabil(trebe sa va descurcatzi de data asta)
spor la munca
obs
desenul e doar orientativ shi nu are toate elem vizualizate
Aceasta postare a fost editata de Mamutel: 20 April 2004 - 06:00 PM