Disciplina de zbor unde zburam termice ??
#31
Postat 24 February 2009 - 06:23 PM
imi permit sa postez aici pentru ca intr-o zi friguroasa si cu vant erai pe chitila cu baietelul tau si mai eram numai eu cu un trainer termic (cred ca o sa-ti aduci aminte - intrasei pe la unitate si ai iesit odata cu mine pe la petrom)
si atunci ai zburat aproape din portbagaj si cu hoovering la 5-6 m de mine si de fiul tau
iti spun ca am regretat ca firea mea inchisa nu m-a lasat sa-ti atrag atentia atunci dar crede-ma pe mine si pe toti ceilalti de aici mai virulenti sau mai timizi ca in realitate nu iti vrem decat binele tie si celor din jur
intamplarea poate genera situatii pe care doar prevederea le poate diminua efectele si oamenii care au postat aici au vazut nu o data ca situatii aparent sub control total au luat-o razna in fractiuni de secunda
intreaba-i pe cei de la aeropower (care pe langa experienta si indemanare au si scule de cea mai buna calitate) cum e treaba asta ... in materie de elicoptere
retine ca de fapt toti de aici nu vor de fapt decat sa fie bine si sa nu existe evenimente neplacute
andrei
#32
Postat 24 February 2009 - 06:31 PM
andreirosca1967, la Feb 24 2009, 06:23 PM, a spus:
imi permit sa postez aici pentru ca intr-o zi friguroasa si cu vant erai pe chitila cu baietelul tau si mai eram numai eu cu un trainer termic (cred ca o sa-ti aduci aminte - intrasei pe la unitate si ai iesit odata cu mine pe la petrom)
si atunci ai zburat aproape din portbagaj si cu hoovering la 5-6 m de mine si de fiul tau
iti spun ca am regretat ca firea mea inchisa nu m-a lasat sa-ti atrag atentia atunci dar crede-ma pe mine si pe toti ceilalti de aici mai virulenti sau mai timizi ca in realitate nu iti vrem decat binele tie si celor din jur
intamplarea poate genera situatii pe care doar prevederea le poate diminua efectele si oamenii care au postat aici au vazut nu o data ca situatii aparent sub control total au luat-o razna in fractiuni de secunda
intreaba-i pe cei de la aeropower (care pe langa experienta si indemanare au si scule de cea mai buna calitate) cum e treaba asta ... in materie de elicoptere
retine ca de fapt toti de aici nu vor de fapt decat sa fie bine si sa nu existe evenimente neplacute
andrei
Multumesc pentru sfaturi. Cu exceptia aterizarilor si decolarilor (care nu pot fi facute de la 50m) am grija sa tin o distanta suficienta intre heli si mine sau alte persoane. De atunci, de cand s-au intamplat cele de mai sus, am mai schimbat cate ceva.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#33
Postat 24 February 2009 - 06:39 PM
misumat, la Feb 24 2009, 05:43 PM, a spus:
2. Care e treaba cu televiziunea, e ceva degradant? Sau care e nuanta, ca nu am prins-o....
Tati, nu le am cu violenta, dar din experienta cu inconstienta altora, daca cineva face un lucru periculos, de care nu e constient, si care poate avea repercursiuni ce ma pot afecta in mod direct, daca omul nu intelege cu vorba buna, da, devin violent. Daca trebuie sa faram niste elicoptere si niste avioane eventual sa scap si niste palme pt. a ma asigura ca nu o sa apara o lege cretina care sa-mi interzica zborul, o voi face. De ce? Simplu. Pt. niste palme si niste modele rupte, platesc o amenda, in schimb o lege care-mi interzice zborul imi va transforma modelele in machete statice si sincer, nu vreau asta.
Parlamentarii nostri, cand nu au interese, se preocupa al dracului de bine de siguranta cetateanului.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#34
Postat 24 February 2009 - 06:40 PM
ZOD, la Feb 24 2009, 05:50 PM, a spus:
Incerc din rasputeri sa ma abtin .. Sa speram ca nu o sa lovesti pe nimeni. Oricum probabil ca nu ai primit destul atentie acasa cand erai mic si acum o cauti cu disperare ca alta explicatie nu am.. Nu stiu daca pricepi.. chiar poti rani pe cineva cu ala si chiar iti poti face tu viata de cacat .. Pricepi asta ? Constientizezi ?
Cine te crezi tu amice de faci comentarii despre atentia primita acasa de mine? Ce fapte eroice ai facut ca sa ma tratezi cu superioritate si cu lipsa de politete? Cine ti-a cerut tie o explicatie pe care vad ca nu o gasesti? Cine naiba te crezi sa-mi faci tocmai tu morala, sa ma intrebi daca pricep, daca... constientizez? Vai, si trebuie sa ma bucur ca ai reusit sa te abtii, vai de mine ce pateam daca nu te abtineai. Este incredibil. Si tot incredibil este cum moderatorii accepta jigniri de acest fel pe baza prieteniilor existente. Daca faceam eu comentarii despre acest ZOD, despre infatisarea lui sau alte prostii presupun ca zburam pentru 250 de ani de pe acest forum.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#35
Postat 24 February 2009 - 06:41 PM
personal consider ca indepartarea chiar si a unui singur modelist de ceilalti este o pierdere pentru noi toti.
mai ales in lumina evenimentelor de la bacau cred ca trebuie acum mai mult ca oricand sa dovedim ca suntem uniti, constienti de ceeace facem , disciplinati chiar si atunci cand nu ne constrange nimic - adica chiar daca nu avem o organizare oficiala ne comportam ca atare.
bafta si sa stii ca pe aici nu se poarta pica si supararile nu tin mult (iti spun sigur ca nu) !
Aceasta postare a fost editata de andreirosca1967: 24 February 2009 - 06:43 PM
#36
Postat 24 February 2009 - 06:45 PM
andreirosca1967, la Feb 24 2009, 06:41 PM, a spus:
personal consider ca indepartarea chiar si a unui singur modelist de ceilalti este o pierdere pentru noi toti.
mai ales in lumina evenimentelor de la bacau cred ca trebuie acum mai mult ca oricand sa dovedim ca suntem uniti, constienti de ceeace facem , disciplinati chiar si atunci cand nu ne constrange nimic - adica chiar daca nu avem o organizare oficiala ne comportam ca atare.
bafta si sa stii ca pe aici nu se poarta pica si supararile nu tin mult (iti spun sigur ca nu) !
Multumesc, dar decizia cu Chitila tine doar de comoditatea mea de a zbura singur sau aproape singur, mai ales ca am putin timp de stat acolo de fiecare data.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#37
Postat 24 February 2009 - 06:52 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#38
Postat 24 February 2009 - 07:12 PM
misumat, la Feb 24 2009, 06:45 PM, a spus:
Eu nu-ti doresc sa ai doamne fereste un accident mai serios (gen o pala peste mana) si sa fii singur pe camp... ca de acolo ajungi direct la morga.
#39
Postat 24 February 2009 - 07:26 PM
misumat, la Feb 24 2009, 06:52 PM, a spus:
Nu te-a jignit nimeni, Zod cauta o cauza a inversunarii tale total nejustificate impotriva unor oameni care nu iti vor decat binele, pentru ca - intamplator - binele tau coincide, IN ACEST CAZ, cu binele lor (adica al nostru al tuturor modelistilor). "Faptele eroice" ale lui Zod sunt rabdarea de a asculta si de a invata de la altii mai trecuti prin evenimente decat el, pe principiul "invata din greselile altora, viata e prea scurta ca sa le faca fiecare singur pe toate." Si, intamplator, Zod se crede unul cu oleaca mai multe ore de zbor la activ decat tine, timp in care a avut ocazia sa vada si sa invete tot felul de lucruri. Eu am invatat multe de la el, si de la multi altii, si poti si tu invata. Insa se pare ca tie daca ti se spune, cu frumosul sau pe un ton mai agresiv dat de incapatanarea ta prosteasca ca "cine sunteti voi ba sa ma luati pe mine la intrebari!", nu vrei sa pricepi tocmai pentru ca tu esti mai "altfel", mai bun decat toata turma de "prapaditi" si stii mai bine decat oameni cu SUTE de ore de zbor in spate. Stii ce? Ne e total indiferent ce anume o sa patiti la un moment dat, tu sau cei apropiati tie, pentru ca nu vrei - scuze, refuzi sa pricepi. Dar crede-ma ca nu doresc sa fiu in locul tau daca vreunul dintre noi va avea de suferit - direct sau indirect - din cauza ta.
#40
Postat 24 February 2009 - 07:29 PM
misumat, la Feb 24 2009, 06:52 PM, a spus:
Nu a fost nicio jignire.. era doar o presupunere .. si nu vin din partea moderatorilor.. vin chiar de la moderatori .. adica IO. Singurul motiv pentru care n-ai zburat de pe forum e sa te tinem aproape sa vedem cand faci fro postie.. si probabil din cauza faptului ca ave mai crede ca te poate convinge sa iti reconsideri optiunile cu privire la locul de zbor.
Si ce te acidulezi asa.. stai linisit ca plezneste ceva in tine.Relaxeaza-te ia o gura de aer si pune si tu in balanta ce zic oamenii astia pe aici. Daca 10 oameni iti zic ca e gresit.. poate or avea dreptate dar daca nu pricepi si nu pricepi ca e periculos ce faci tu .. normal ca te ia lumea la misto..
SI nu suntem amici. Si nu te-am intrebat daca te pricepi sau nu.. AM intrebat daca constientizezi si daca pricepi ca e periculos.. macar sa stim ca avem un punct de plecare in discutie. Ce am zis eu .. nu poate fi considerata jignire.. am fost un pic acid.. Dar daca continui cu cine te crezi .. putem sa dam drumu la porcarii si sa ajungem la tomberon si sa faci o pauza de frum.
Deci.. intrebarea raman.. iti dai seama ca e periculos ori ba ?
#41
Postat 24 February 2009 - 07:32 PM
parerea generala este clara.
asta nu inseamna ca noi toti nu putem fi niste dobitoci,si tu singurul intreg la minte.dar parerea nostra este invers.
degeaba o dai in moderatori ,MODERATORII DE PE ACEST FORUM nu sunt de acord cu ce ai facut tu.Nici eu nu sunt.Si dupa cum vad nici zburatorii pasionati-nemoderatori .
si nu sunt degeaba moderatori.au o experienta de zbor in spate,cu tot cu accidentele de rigoare.Mai ales Zod care e si moderator.
#42
Postat 24 February 2009 - 07:36 PM
Mai cu seama daca e vorba de un termic din clasa 600.
Orice poate ceda la un moment dat, si a scapat de sub control! Chiar cu foarte multa experienta poti rani pe cineva rau!
Intrebati-l pe florin100%, allen si cine mai era duminica la Chitila, ce se intampla cand iti zboara un surub de la esapamentul unui Raptor 50 in flip. :)
Fiti responsabili, dragii mei!
p.s. cand ma gandesc ce aproape de mine e Parcul Circului sau Tei... :rolleyes:
#43
Postat 24 February 2009 - 07:39 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#44
Postat 24 February 2009 - 07:49 PM
Vreau sa multumesc in special urmatorilor useri sau cavaleri de onoare, (sper ca n-am stalcit nici un nume cu umila mea insiruire, care nu are nici o ierarhie) ai acestui forum:
MLGore
ZOD
ave
SILVIU66
REAL DESIGN
Kriminel
Va multumesc ca existati, si datorita voua pot spune ca am acumulat multa cunoastere si pricepere si nu in ultimul rand intelepciune. Prin maretia spuselor voastre vom ajunge foarte departe...
Pentru urmatorii useri mai de rand, dar rataciti in drumul spre glorie, am urmatoarele umile precizari:
Laur73
pavcostel
protheus
allen q30
andreirosca1967
Fimul a fost realizat in urmatoarele conditii:
1. s-a zburat in secvente succesive controlate
2. s-a asigurat paza pe intreg perimetru fata de persoanele mai curioase
3. s-a zburat in proportie de 99% deasupra boschetilor si unui camp liber de orice vietate sau obiect (nu uitati, exista zoom, montaj video si optica chiar deformeaza realitatea)
4. cel mai important, nu efectuam astfel de zboruri zilnice. In realitate, ca si ceilalti aeromodelisti, cautam zone cat mai ferite de ochii publicului. Atat pentru siguranta noastra a tuturor, cat si pentru usurinta efectuarii unui asemenea film.
As ruga ca pe viitor, unii dintre voi se uite la trecutul lor si la propria experienta ca sa nu zic activitate si inainte de a posta diferite comentarii sa se asigure ca stiu cu adevarat despre ce este vorba.
Multumesc pentru comentarii tuturor, sa fiti iubiti!
#45
Postat 24 February 2009 - 08:21 PM
Mag, la Feb 24 2009, 07:49 PM, a spus:
Vreau sa multumesc in special urmatorilor useri sau cavaleri de onoare, (sper ca n-am stalcit nici un nume cu umila mea insiruire, care nu are nici o ierarhie) ai acestui forum:
MLGore
ZOD
ave
SILVIU66
REAL DESIGN
Kriminel
Va multumesc ca existati, si datorita voua pot spune ca am acumulat multa cunoastere si pricepere si nu in ultimul rand intelepciune. Prin maretia spuselor voastre vom ajunge foarte departe...
Pentru urmatorii useri mai de rand, dar rataciti in drumul spre glorie, am urmatoarele umile precizari:
Laur73
pavcostel
protheus
allen q30
andreirosca1967
Fimul a fost realizat in urmatoarele conditii:
1. s-a zburat in secvente succesive controlate
2. s-a asigurat paza pe intreg perimetru fata de persoanele mai curioase
3. s-a zburat in proportie de 99% deasupra boschetilor si unui camp liber de orice vietate sau obiect (nu uitati, exista zoom, montaj video si optica chiar deformeaza realitatea)
4. cel mai important, nu efectuam astfel de zboruri zilnice. In realitate, ca si ceilalti aeromodelisti, cautam zone cat mai ferite de ochii publicului. Atat pentru siguranta noastra a tuturor, cat si pentru usurinta efectuarii unui asemenea film.
As ruga ca pe viitor, unii dintre voi se uite la trecutul lor si la propria experienta ca sa nu zic activitate si inainte de a posta diferite comentarii sa se asigure ca stiu cu adevarat despre ce este vorba.
Multumesc pentru comentarii tuturor, sa fiti iubiti!
Trecand peste caterinca ieftina ,de restantier al cursului de filozofie al facultatii de teatru si film, cu care incepi postul, tin sa subliniez urmatoarele:
1. "s-a zburat in secvente succesive controlate" - :rolleyes: buna gluma
2. s-a asigurat paza pe intreg perimetru fata de persoanele mai curioase - de catre cine? Ati chemat BGS-ul brigada invizibila de nu apar pe film sau i-ati decupat pe croma?
3. s-a zburat in proportie de 99% deasupra boschetilor si unui camp liber de orice vietate sau obiect (nu uitati, exista zoom, montaj video si optica chiar deformeaza realitatea) - in caz ca ramaneati fara control, banuiesc ca elicopterul era dresat sa cada in boscheti, departe de orice vietate....
4. cel mai important, nu efectuam astfel de zboruri zilnice. In realitate, ca si ceilalti aeromodelisti, cautam zone cat mai ferite de ochii publicului. Atat pentru siguranta noastra a tuturor, cat si pentru usurinta efectuarii unui asemenea film.- Sa intelegem ca daca nu zburati zilnic in parc scade probabilitatea de accident?!?
Aceasta postare a fost editata de MLGore: 24 February 2009 - 08:22 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#46
Postat 24 February 2009 - 08:24 PM
gicosu, la Feb 24 2009, 08:14 PM, a spus:
Cat de usor e sa jignesti din fata monitorului,sa dai palme,sa spui lucruri urate despre oameni pe care nici macar nu-i cunosti!De ce nici unul,fie el si moderator nu-si cere scuze?Eu cred ca ar trebui inceput chiar de acum!Cred ca ar fi un mic pas inainte.
Imi cer scuze pentru orice deranj sau neplacere cauzata, cu stiinta sau fara, oricarui modelist real sau virtual cu care am avut placerea de a interactiona in trecut...
Multumesc !
#47
Postat 24 February 2009 - 08:24 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#48
Postat 24 February 2009 - 08:34 PM
#49
Postat 24 February 2009 - 09:32 PM
Bafta si CAVOK ( cat mai curand)
#50
Postat 25 February 2009 - 10:45 AM
din ce am citit pana acum am inteles ca voi nu va dati seama cum e un heli scapat de sub control. Pentru ca nu ati vazut. mi se pare perfect normal. si eu eram indiferent pana am vazut un incident pe clinceni. zbura frumos in hover cam la juma de m de pamant si 5 m de proprietari. la un moment dat ii cedeaza ceva. nu stiu ce. cert e ca a luat-o brusc in spate catre pilot si printr-o minune sa infipt in pamant foarte foarte aproape de el. oricum se mai dadusera si ei inapoi. de atunci am capatat un pic de frica.
un heli nu are o traiectorie previzibila. nu e ca un avion. daca ti se rupe o aripa, sare motoru, se rupe profondoru, directia, in principiu iti poti da seama unde se va duce. un heli e ca o musculita din aia mica de otet. nu poti sa spui unde va fi in momentul urmator.
vedeti ca e cineva de la elicoptere parca cu un hbk2. i-a dat peste fata cu elicea. ghici unde a ajuns de urgenta? l-a taiat rau(parca pusese omu poze pe forum) si ala e un rahat de elicopter in comparatie cu ale voastre.
bafta !
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#51
Postat 25 February 2009 - 11:46 AM
hash84, la Feb 25 2009, 10:45 AM, a spus:
din ce am citit pana acum am inteles ca voi nu va dati seama cum e un heli scapat de sub control. Pentru ca nu ati vazut. mi se pare perfect normal. si eu eram indiferent pana am vazut un incident pe clinceni. zbura frumos in hover cam la juma de m de pamant si 5 m de proprietari. la un moment dat ii cedeaza ceva. nu stiu ce. cert e ca a luat-o brusc in spate catre pilot si printr-o minune sa infipt in pamant foarte foarte aproape de el. oricum se mai dadusera si ei inapoi. de atunci am capatat un pic de frica.
un heli nu are o traiectorie previzibila. nu e ca un avion. daca ti se rupe o aripa, sare motoru, se rupe profondoru, directia, in principiu iti poti da seama unde se va duce. un heli e ca o musculita din aia mica de otet. nu poti sa spui unde va fi in momentul urmator.
vedeti ca e cineva de la elicoptere parca cu un hbk2. i-a dat peste fata cu elicea. ghici unde a ajuns de urgenta? l-a taiat rau(parca pusese omu poze pe forum) si ala e un rahat de elicopter in comparatie cu ale voastre.
bafta !
Asa este, ai perfecta dreptate. Este un aparat mai imprevizibil decat un avion. Sunt perfect de acord. Dar nici useri nu sunt asa multi. Deci probabilitatea scade. Sunt mult mai multe accidente de avion decat de heli. Si este o certitudine. Numarul uneori chiar conteaza. Vezi statisticile numarului de morti vis a vis de transporturi: aer vs apa si pamant.
Pe mine era sa ma "tunda" un avion (nu dau nume) la chitila de curand. Dar n-am vociferat, nici macar alarmat. La urma urmei, ne asumam niste riscuri pe propria piele. Raspundem pt actiunile noastre fie ca vrem ori ba. Puteam sa stau acasa la televizor, ce mi-a trebuit modelism. Intelegi unde bat?
Repet ai perfecta dreptate, este mult mai periculos un heli decat un avion si inteleg foarte bine atitudinea vis a vis de aceasta problema. Dar si noi incercam sa fim la asteptarile acestui aparat asa de complex. Si parca e nevoie de mai multa intelegere si complicitate la dezvlotare decat o atitudine politieneasca. Sa nu taiem craca dezvoltarii si asa anevoioasa intr-o tara mica si saraca ca asta.
Apropos, foarte tare mesajul tau din semnatura, subscriu :rolleyes:
#52
Postat 25 February 2009 - 01:14 PM
#53
Postat 25 February 2009 - 01:59 PM
#54
Postat 25 February 2009 - 02:03 PM
rad_gaby, la Feb 25 2009, 01:59 PM, a spus:
Nu e adevarat.. daca pui paza la zona de zbor esti safe...
#57
Postat 25 February 2009 - 02:14 PM
Mag, la Feb 25 2009, 02:11 PM, a spus:
No.. tu esti cel mai bun... Doar tu ai pus pe toata lumea la gazeta de perete si ne-ai multumit. Iti dai seama ca daca ai zis.. toti aia de i-ai mentionat sunt imbecili .. doar tu esti destept.. si frumos ca te place gicos.
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 25 February 2009 - 02:15 PM
#58
Postat 25 February 2009 - 02:18 PM
http://www.youtube.c...h?v=I_Y9a25SuqI
Gandeste-te ce se intampla daca erau oameni care se plimbau pe acolo...
Am patit-o si eu cu al meu T-Rex, desi il verfic in amanunt inainte de fiecare zbor, mi-a cedat un Ball Link si ma bucur foarte mult ca nu era nimeni prin zona cand a luat-o razna :lol:
Aceasta postare a fost editata de MihaiD: 25 February 2009 - 02:21 PM
#59
Postat 25 February 2009 - 02:23 PM
MihaiD, la Feb 25 2009, 02:18 PM, a spus:
http://www.youtube.c...h?v=I_Y9a25SuqI
Gandeste-te ce se intampla daca erau oameni care se plimbau pe acolo...
Am patit-o si eu cu al meu T-Rex, desi il verfic in amanunt inainte de fiecare zbor, mi-a cedat un Ball Link si ma bucur foarte mult ca nu era nimeni prin zona cand a luat-o razna ^_^
Da ..dar nu a zburat deasupra boschetilor.. in reprize scurte.. si nu a avut paza... Acolo a gresit omu.
iti zic io ca nu te pricepi ne-a invatat pe toti cineva ..:lol:
#60
Postat 25 February 2009 - 02:32 PM
Si daca a luat-o razna, D-zeu cu mila... E mai simplu sa gasesti un teren liber, unde daca cade se strica doar elicopterul, ca omul din filmul dinainte, decat sa omori pe cineva, cu consecintele aferenta (inchisoare, remuscari toata viata, etc...). Si cazuri in care oameni au murit au fost multe...
Aceasta postare a fost editata de MihaiD: 25 February 2009 - 02:33 PM