Dacă Jurgen Hubbert pleacă de la echipa McLaren, David Coulthard şi-ar pierde cel mai important susţinător. McLaren ar putea primi o nouă lovitură după abandonurile în serie din debutul sezonului 2004: furnizorul de propulsoare vrea să renunţe. Trei curse, tot atîtea eşecuri pentru Kimi Raikkonen, toate din aceeaşi cauză penibilă: explozia motorului .
Pesimismul a pus stăpînire peste gruparea din Woking. Nimeni nu mai vorbeşte de succese, acum se discută doar de revenirea la un nivel în care lumea să nu înceapă să compare “Săgeţile Argintii†cu echipa lui Paul Stoddart, “Cenuşăreasa†Minardi. Iar pentru ca situaţia să fie şi mai tensionată, cei din mass media din Germania, au publicat o ştire menită să facă şi mai multă vîlvă: noua conducere a companiei DaimlerChrysler este tentată să pună capăt implicării prin marca Mercedes în Formula 1.
Wolfgang Bernhard (43 de ani) va prelua şefia concernului german, în locul lui Jurgen Hubbert, iar proiectele sale prevăd revigorarea companiei pe toate planurile. Maestru al planurilor de însănătoşire economică, Bernhard a luat o decizie drastică la sediul din Detroit al Chrysler, unde a concediat 26.000 de angajaţi.
Noul şef nu este în cele mai bune relaţii nici cu Norbert Haug, directorul Mercedes Motorsport. Bernhard ar putea decide fie reorganizarea departamentului competiţii, fie - cazul extrem - abandonarea proiectului Formula 1. Cu un buget anual de 280 de milioane de euro, gruparea anglo-germană nu a acumulat decît patru puncte.
Mercedes are 1.050 de angajaÅ£i, în comparaÅ£ie cu cei 850 de lucrători de la Ferrari sau cu cei 750 de la BMW, furnizorul echipei Williams. “Problema centralăâ€, este “colaborarea defectuoasă între McLaren ÅŸi Mercedes. Firma germană deÅ£ine 40% din acÅ£iunile grupării, furnizează motoare, dar numai ea încasează castane cînd nu merge treabaâ€.
Ce va urma?
:lol:
Pagina 1 din 1
Probleme la team-uri !!! ghinionul care "este":
#2
Postat 09 April 2004 - 11:48 AM
Din nefericire singurul lucru care mai este interesant in marele circ sunt picanteriile de acest gen si "accidentele" ocazionale cand podiumul nu este ocupat de masinile calutului cabrat...acest monopol al echipei Ferrari per ansamblu a dus la scaderea audientei, spectacolul devenind o raritate...din ce in ce mai multa lume devine mai interesata de competitiile FIA GT si cursele de 24 de ore. Din nefericire federatia de automobilism nu mai are "bilutele" pe care le-a avut acum cativa ani cand, cu totii ne putem aduce lesne aminte ca echipa lui Frank W. era pur si simplu imbatibila...si pentru ca avansul acestora din punct de vedere tehnologic era atat de mare, FIA a impus noi restrictii si regulamenteri doar pentru a plafona diferentele dintre echipele participante. Se pare ca nu este cazul si acum insa...pacat..
Pararea mea
Pararea mea
Crash is my midlle name
#3
Postat 09 April 2004 - 12:03 PM
Totul a mers deci fara nici o problema pentru Ferrari. Sansele contracandidatilor la titlu ai lui Michael Schumacher s-au (poate e mult spus) naruit astfel: Kimi Raikkonen a luat foc la figurat, dupa ce motorul sau a luat foc la propriu in turul cu numarul 7..., iar Montoya s-a racorit incepand sa faca la pas cursa cand mai erau numai 8 tururi de parcurs, iar el se afla pe pozitia a treia - cutia de viteze ramanand probabil blocata intr-o treapta, ori pierzand una sau mai multe trepte.
Pana peste trei saptamani, cand Formula 1 va intra in Europa, "muritorii de rand", adica nu Ferrari, ci Williams, Renault si Mclaren trebuie sa se gandeasca cum vor putea sa-i ajunga pe italieni, si cum vor reusi sa se mentina in fata celor de la BAR.
:lol:
Pana peste trei saptamani, cand Formula 1 va intra in Europa, "muritorii de rand", adica nu Ferrari, ci Williams, Renault si Mclaren trebuie sa se gandeasca cum vor putea sa-i ajunga pe italieni, si cum vor reusi sa se mentina in fata celor de la BAR.
:lol:
Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 13 April 2004 - 02:59 PM
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
Arata acest topic
Pagina 1 din 1