Modelism - RHC Forum: Mustang P-51 140 ARF - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Mustang P-51 140 ARF de la CM PRo

#31 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 May 2009 - 11:12 PM

140 inseamna ca modelul este facut pentru un motor in doi timpi de 1,4inci cubici.
0

#32 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 20 May 2009 - 03:01 PM

Am fost plecat.

date tehnice

motorul este mai usor de cat cel recomandat. In rest, am sa vad cum se comporta cand va fi gata.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#33 Useril este offline   Marton Csaba 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 08-October 08

Postat 22 June 2009 - 01:03 PM

Vezi postareaRadu_, la May 13 2009, 09:14 PM, a spus:

Ieri am avut ma mult timp si am "taiat" tot cnc primul inel pentru jambe, pentru prinderea foarfecii. Nu am debitat inca materialul caci dupa cum se vede am inceput si la al doilea (mai trebuiesc 3). Poate maine sau saptamana viitoare caci voi pleca cateva zile de acasa.
Uite si poza facuta din pacate cu telefonul, dar va puteti face o idee.


Salut!

Ai mai facut ceva la model?
0

#34 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 22 June 2009 - 01:16 PM

Saptamana asta voi relua lucru la model. Am avut aventuri cu Ventusul si am fost si foarte ocupat.
M-am oprit mai mult la inelele de la jambe, care nu au iesit foarte bine si vreau sa le refac. Sigur, asta nu inseamna ca nu puteam sa fac altceva, dar timpul este foarte scurt cand ajungi seara acasa
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#35 Useril este offline   Marton Csaba 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 08-October 08

Postat 22 June 2009 - 01:57 PM

Vezi postareaRadu_, la Jun 22 2009, 02:16 PM, a spus:

Saptamana asta voi relua lucru la model. Am avut aventuri cu Ventusul si am fost si foarte ocupat.
M-am oprit mai mult la inelele de la jambe, care nu au iesit foarte bine si vreau sa le refac. Sigur, asta nu inseamna ca nu puteam sa fac altceva, dar timpul este foarte scurt cand ajungi seara acasa


Si eu strang banii pentru un model ca asta :)

Sper ca intr-o zi reusim sa zburam in formatie
Foarte fain topicul.

Astept cu nerabdare continuarea!

Bafta!!
0

#36 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 27 June 2009 - 09:51 PM

Astăzi am lucrat la bechie. Am confecționat un suport din placaj de 3mm pe care l-am prins în șuruburi de una din coastele fuselajului. Asa am observat ca coasta cu pricina a fost lipita puțin strâmb fata de "verticala" fuselajului, dar fără consecințe. Am optat la prinderea cu șuruburi in eventualitatea unei demontări ulterioare ( cine știe ce probleme apar și ai nevoie de demontare).
La trape am folosit patru balamale, cam mari, dar asta am găsit. Am avut intenția sa fac balamale din pânza dar ma gândesc ca totuși trapele vor avea o garda la sol destul de mica si pot sa fie "agresate" de orice fir de iarba mai rebel sau alt obstacol nedorit, si trebuie sa aibă o prindere solida. Fiind făcute din fibra de sticla destul de subțire, le-an căptușit cu cate o placuta de placaj de 1mm lipita cu epoxy. Astfel s-au rigidizat fiind mai putin vulnerabile. Pentru inchiderea trapelor, voi adopta solutia constructiva a lui Benoit (un modelist din Franta) conform fotografiei, dar trebuie sa caut o bucata de sarma de otel de 0,7mm pentru firul de legătură dintre trape. Acesta tine trapele deschise și este și mecanismul de închidere al lor, în sensul ca axul bechiei, in momentul închiderii apasă pe firul de otel, trăgând trapele după el.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#37 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 28 June 2009 - 01:59 PM

foare destept sistemul de inchidere al usitelor.Ai adus niste modifiari bune si nu`ti face griji pentru balamalele care le`ai pus,o sa`si faca treaba foarte bine.
0

#38 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 28 June 2009 - 10:26 PM

Astazi am definitivat bechia, am montat si firul de otel intre trape si sistemul functioneaza bine. A mai ramas de montat cablul bowden la servomecanismul care va comanda si robinetul de aer la trenul din fata.
Intre timp, am pozitionat si suportul la servomecanismul de acceleratie. am fost nevoit sa-l plasesz in dreptul carburatorului si o sa-i fac o protectie sa nu curga benzina pe el cand modelul este intors pe spate, modul uzual de lucru la motor. Am terminat si intaritura din spate la suportul de motor care se vede in aceeasi poza.
Fisier atasat  q_Tije005.JPG (170.71K)
Number of downloads: 830

Am cumparat de la Hornbach niste tije rotunde de fag, perfect executate(made in germany)de diametru Ø8mm si Ø6mm pe care intentionez sa le bag prin gaurile din coaste din fata pana in spate ca sa intaresc fuselajul. In special intre motor si carlinga unde fuselajul nu are nici un fel de intaritura. Totul se bazeaza pe peretele de foc si o coasta pe care se sprijina rezervorul. Acelasi lucru ma gandesc sa-l fac si in partea superioara a motorului unde iarasi nu este nimic ca intaritura.
Va prezint poze cu o tija Ø6 introdusa prin gauri de proba, pentru exemplificare si va cer sfatul sa va dati cu parerea daca merita sau este ca o frectie la un picior de lemn. Personal ma gandesc ca la o aterizare mai "dura" este posibil ca fuselajul sa crape neavand nici un fel de lonjeroane

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#39 Useril este offline   Marton Csaba 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 08-October 08

Postat 29 June 2009 - 02:54 PM

Lonjeroanele ar fi bine sa lipesti si la pereti, ori sa faci legaturi in diagonala impotriva torsionarii.
(Parere de incepator in constructii)
0

#40 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 01 July 2009 - 08:47 PM

Astazi am definitivat toba de esapament. Din Aluminiu, modificata din toba veche. Am taiat cu freza flansa de fixare de pe toba veche si am confectionat o teava patrata. Apoi am fixat flansa cu cele doua tevi de fixare pe teava patrata confectionata si am sudat ansamblul pe toba veche. Am acoperit gaurile ramase si ...uite ce a iesit.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#41 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 01 July 2009 - 08:48 PM

Va mai fi nevoie de un pic de "ciopleala" langa carburator caci pe moment atinge in parghia de comanda.
Apoi am incercat sa pozitionez capota motorului. Pentru a identifica gaurile necesare, am confectionat doua sabloane din hartie mai groasa, pe care le-am lipit de fuselaj. Apoi am decupat gaurile.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#42 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 01 July 2009 - 08:53 PM

Am scos motorul, si am glisat sub sabloane capota. Apoi am desenat gaurile necesare. Nu a mai fost nevoie de nicio ajustare ulterioara, totul potrivindu-se la fix. Acum mutunache de pe capota are un nas "proeminet" datorita surubului de relanti.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#43 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 01 July 2009 - 08:54 PM

Si cam asa arata fara capota, cu servo, carburator, si toba montate.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#44 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 02 July 2009 - 09:32 PM

Astazi am definitivat grupul propulsor. Acum este gata de montat pe un stand de rodaj. Elicea este Master Airscrew MA1810C de 18X10 in (46X25cm) fabricata din material plastic armat cu firbra de sticla si este echilibrata din fabrica. La con s-a potrivit perfect, de unde trag concluzia ca pasul este acelas. Am terminat si axul cel nou, si bucsa prelungitoare. Totul s-a lungit fata de axul original cu 21mm. Bucsa este confectionata din DurAl si are guler de centrare fata de bucsa originala. Surubul de strangere este confectiont dintr-o tija de telescop auto, facut dintr-o singura prindere. Astfel am eliminat orice "bataie" sau descentrare a intregului sistem.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#45 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 03 July 2009 - 12:08 AM

http://www.youtube.c...h?v=5_Gi8Bv8wZE :)
0

#46 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 03 July 2009 - 07:15 AM

Multumesc Shogi, am vizionat cam tot ce se poate gasi pe net despre acest model. Zboara bine. Sa vedem daca eu o sa fiu un pilot pe masura acestui model.

Aceasta postare a fost editata de Radu_: 03 July 2009 - 07:15 AM

Invata repede si aplica...tot repede!
0

#47 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 July 2009 - 11:08 AM

Astazi am definitivat comanda profundorului. Asa cum preconizam, am utilizat gaurile din coastele laterale, pentru a rigidiza comanda , in asa fel incat sa nu "flendure" prin fuselaj. Pentru asta am utilizat tot sistemul dat de chinez, doar ca am confectionat doua ghidaje din teava de carbon, prin care am trecut cele doua tije. Am decupat conform instructiunilor lui Actro fuselajul pentru iesirea comenzilor.
Prin incercari succesive am obtinut forma optima a tijelor in asa fel incat miscarea sa fie in acelasi plan cu echiile de comanda.
In final am o deplasare de 40mm (-20 +20) la echie ceea ce inseamna maximum de unchi + - 45º la profundor de si nu cred ca va fi nevoie de o asemena amplitudine a comenzii. Chinezul nu sugereaza amplitudinea maxima a comenzilor. O sa caut pe forumurile internationale sa vad daca cineva face aceasta precizare conform eperientei de zbor.
Ceva poze.....

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#48 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 05 July 2009 - 10:26 PM

bai bestial! imi place mult cum le mesteresti! de curiozitate asa, cam cate servouri bagi in modelu asta nene ?
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#49 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 July 2009 - 11:05 PM

@florin100%

Pai sa vedem.....
unul pe directie,
unul pe profundor,
unul pe trenuri escamotabile, mai precis cablu bowden pentru bechie si comanda directa la distribuitorul pneumatic pe aceeasi echie de servo,
doua pe eleroane,
unul pe flapsuri,
unul pe acceleratie,

X...la primarie si prefectura,,,etc
in total 7 sa traiti!!

Am continuat cu directia. Am "simulat" o aranjare a cabluilor de comanda cu niste sarme ca sa vad unde cad echiile directiei si sa evidentiez eventualele "conflicte" cu directia bechiei. Asa am ajuns la concluzia ca unul din cabluri va trece tot prin gaurile din coaste, ca sa ajunga intr-o linie dreapta la servomecanism. Fiind diferente mari de dimensiuni, si neavand frecari sau pozibilitati de intepenire, nu am mai tras tub pentru el.
In pozitia cu bechia stransa, cablurile aferente stau semilibere, asa incat chiar numai la capatul de cursa al directie, bechia misca foarte putin. Cu bechia in pozitie activa, cablurie stau intinse si urmaresc fara sa se slabeasca pozitia directiei. A trebuit sa demontez usile bechiei ca sa pot efectua reglajul corect. Mai trebuiesc puse sigurantele la furci, dar pe moment raman asa.
O idee de ultim moment, de si chginezul spne sa se lipeasca definitiv, voi face ampenajul orizontal demontabil. Blocajul se va face pe teva principala fie cu stift si siguranta, fie cu surub de de fretaj.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#50 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 06 July 2009 - 09:54 AM

super tare ! 7 zbucati....

spor la lucru in continuare !
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#51 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 06 July 2009 - 10:33 AM

Vezi postareaRadu_, la Jul 6 2009, 12:05 AM, a spus:

unul pe flapsuri,


Doar unul pentru flapsuri? spune-mi si mie cum ai facut sistemul :D o poza daca se poate...
In planurile mele sistemul e cu cate un servo pe fiecare flaps...Un servo in minus e mereu binevenit :D
Multumesc!
0

#52 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 06 July 2009 - 10:37 AM

Am o intrebare in legatura cu decalurile de pe model.
Si anume despre numarull de inregistrare, si numele celor doi piloti.
Daca dati o cautare pe Google (sau goange a la Vanghelie) veti observa ca sunt foarte multe inregistrari cu aceste insemne si legate de numele respectiv.
si anume:
U.S AIR FORCE 474651
FF-651

capt L.W. Rogers
t/sgt H.J. Wilkens

Pilotul si numarul de inregistrare, sunt legendare sau este o coincidenta?
Ce semnificatie au inregistrarile respective?
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#53 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 06 July 2009 - 12:01 PM

@lefmir
Asa a prevazut chinezul, nu am facut nicio inventie. Sistemul este asemanator cu cel pentru profundor, doar ca este foarte scurt. servo ste incastrat sub aripa din st si are furca spre cele doua echii ale flapsurilor , si tot sistemul este mascat de fuselaj.
Am sa postez si aici planurile date de chinez.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#54 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 06 July 2009 - 11:12 PM

Pe aceasta cale multumesc celor care au incredere in mine si nu "au pus botu" la cele scrise in ADMINISTRATIVE.

Cat despre cel care a facut asta, nu am nicio idee. Dar era mai cuminte sa-mi spuna daca are ceva cu mine.

Revenind la topicul curent, revin cu intrebarea despre insemnele de pe model:
U.S AIR FORCE 474651
FF-651

capt L.W. Rogers
t/sgt H.J. Wilkens
Buckeye Blitz-VI
Red Eraser
U.S. AIR FORCE P-51 D-20-AN
AF SERIAL NO. 44-12943.


chiar nu stie nimeni despre semnificatia inscrisului??

Aceasta postare a fost editata de Radu_: 06 July 2009 - 11:13 PM

Invata repede si aplica...tot repede!
0

#55 Useril este offline   atro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 10-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 07 July 2009 - 12:36 AM

Salut,

Radu, inmatricularea este fantezista desi a existat si avionul Buckeye Blitz-VI si capitanul Rogers.

Despre capitan gasesti cate ceva aici:

http://www.arlington.../jwrogersjr.htm
http://www.456fis.or..._JOE_ROGERS.htm
http://www.mcchordairmuseum.org/REV%20B%20...JOE_RODGERS.htm

Dar este J. W. Rogers jr. si este printre altele detinatorul recordului mondial de viteza cu un monomotor.
In timpul Razboiului din Corea, este cotat cu doborarea unui MIG15, desi victoria nu a fost confirmata, la bordul unui F51D "Buckeye Blitz-VI".



Inmatricularea modelului nostru este dupa modelul din timpul razboiului din Corea dar este fantezsta.

Si este F51D nu P51D. In perioada razboiului din Corea s-a trecut de la P (pursuit) la F (fighter)

Corect ar fi fost:

36th FBS 8th FBW Capt. JW Rogers "Buckeye Blitz VI" S/N 474941


Seria de la modelul nostru am cautat-o si eu acum vre-o doi ani si nu se potriveste cu nimic.

Cat despre seria 44-12943, ea exista, e de la un F51D pilotat de Edwin K. Jones, tot in Corea.
Despre mecanic nu stiu nimic, nu am cautat.

Spor la lucru,

Adrian

Aceasta postare a fost editata de atro: 07 July 2009 - 12:46 AM

0

#56 Useril este offline   atro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 10-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 07 July 2009 - 12:56 AM

Am gasit si inmatricularea FF-651:

18th FBG Col W. Clark, CO, FF-651 S/N 474651

Adrian
0

#57 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 July 2009 - 08:46 AM

Vorba lui Florin 100 % - " SUPER TARE " ce faci tu acolo !
Cu modificarile astea , desi nu stiu care este regulamentul
cred ca poti merge cu el la concursul de machete zburatoare.

O intrebare : modificarile aduse la tren , bechie etc ridica mult
greutatea peste cea data de producator ?
Intreb pentru ca am si eu pe fratele lui mai mic ( 50 Size ) si i-mi este
teama sa il ridic neavand la Chitila o pista cat de cat dreapta.

Sper ca tu ai o pista lunga si dreapta pentru a veni la aterizare !

Spor la treaba in continuare ! Sa pui si pilot ( figurina ) !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#58 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 07 July 2009 - 10:42 AM

@real design
@florin100%

Multumesc de aprecieri, dar cred ca este inca foarte departe de a fi considerata o macheta. Poate scala, dar oricum nu cunosc criteriile si nici nu-mi propun asa ceva.
Doresc sa ajunga o zburatoare frumoasa si functionala. Cat despre greutatea in plus, nu cred ca este cazul. Motorul deja este mai usor decat cel indicat si ceva mai "tare" (40cmc). Oricum inca nu am ajuns la faza de cantar, dar nici nu cred ca este "supraponderal" Modelul este prevazut (optional) si pentru tren escamotabil, deci nu cred ca are mare importanta. Cat despre pilot figurina, sigur ca voi pune cel putin ca sa am pe cine sa dau vina :(

Cat despre pista, noi avem (inca) aeroclubul de la Sanpetru unde suntem tolerati si chiar primiti cu bucurie. Acum se vorbeste despre amenajarea unei piste de 100m pentru aeromodele (avem un coleg cu un JET) dar este inca in faza de proiect.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#59 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 08 July 2009 - 09:53 PM

Astazi am definitivat trapa la bechie si am facut proba si cu statia si receptorul ca sa ma conving ca functioneaza. Se pare ca mecanismul este perfect functional


Am continuat cu aranjamentul copkitului. Acum cateva zile vopsisem toaste elementele prima data cu un grund si apoi cu un spray gri care s-au dovedit a fi de doi lei. Dupa cateva manipulari s-au exfoliat si practic se cojesc in intregime daca insist.
Asta nu ma oprit in a efectua aranjamentul final al elementelor. Acum toate panourile stau netensionate la locul lor. Faptul ca s-a cojit vopseaua pe ici pe colo da un aspect de "patina a vremii" care nu arata tocmai rau. Totusi este un model de epoca. Dupa ce o sa p un si decalurile o sa fie mai "animat " si mai putin monoton.
Voi ce parere aveti, sa refac vopsirea sau sa o mai cojesc suplimentar pe ici pe colo?

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#60 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 08 July 2009 - 11:05 PM

rau nu arata ..dar gandeste`te ca asa cum s`a cojit acum in timp o sa se cojeasca si mai mult si n`ai de unde sa stii daca mai arata bine sau nu :D
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro