Mustang P-51 140 ARF de la CM PRo
#121
Postat 11 April 2011 - 05:38 PM
Pai in postul 117 am intrebat "natiunea zburatoare" daca sa fac prindere rigida sau elastica si nu prea au fost pareri. Tocmai spuneam ca nu am experienta la asa ceva si ceream un sfat. Deci???
#122
Postat 11 April 2011 - 06:13 PM
Radu_, la 11 April 2011 - 05:38 PM, a spus:
Pai in postul 117 am intrebat "natiunea zburatoare" daca sa fac prindere rigida sau elastica si nu prea au fost pareri. Tocmai spuneam ca nu am experienta la asa ceva si ceream un sfat. Deci???
1 - Lumea mai este si ocupata
2 - de multe ori prea multe pareri chiar deranjeaza pe "propitar"
3 - sunt multe de review-uri cu benzinare de 2,2 sau 2,7 sau 3,0 m facute doar pe RHC de colegii nostrii , d'apai pe
alea ( la forumuri ma refer ) din afara.
4 - si nu in ultimul rand eu nu sunt un " brand " in a carui parere sa te poti increde 100 % - vezi cazul echiilor ( la al meu s-a rupt cea de pe directie desi era modelul cel mic din clasa 50 - acelasi Mustang si producator sub 2,8 Kg ) - acum nu am model fara tija carbon peste tija filetata si articulatii sferice - JOC ZERO daca si servoul este de calitate.
Bafta.
#123
Postat 11 April 2011 - 09:46 PM
Astazi am facut verificarea CG-ului si am cantarit modelul.
Are exact 7Kg cu toate pe el , fara carburant. Deci probabil 7,2Kg cu benzina cu tot. Cand voi monta si rezervoarele suplimentare pe care le voi face largabile, va avea 7,4Kg.
Chinezul spune ca are 59dm² si o greutate de 4,7Kg, calculand 78-80g/dm². Dar modelul gol are 4,7Kg asa ca nu stiu cum a calculat.
Eu o sa am 118-120gr/dm². Oare o fi mult , putin...nu stiu. Este sigur o greseala undeva. Am sa consult forumurile de pe RCGroup si RC Univers sa vad altii cum au iesit.
Centrul de greutate este la locul lui, chinezul apreciind intre 130 si 140mm de la bordul de atac. Eu sunt cam la 140, fara carburant. Cu carburant, va ma scadea putin.
Am dat putin la pala la "sec" si se cam zgaltaie motorasul. Probabil ca voi renunta la prinderea elastica. Practic in momentul cand dai la pala atinge axul motorului pe iesirea din fuselaj, apoi revine elastic. Nu cred ca este in regula nici chiar la pornire.
Am facut si ceva poze daca va mai intereseaza. Oricum, pe langa alti parteneri de forum care au creat adevarate bijuterii la scara, modelul meu este doar o palida incercare de model semi-scale.
Fisiere atasate
-
q-La final001.JPG (313.16K)
Number of downloads: 139
#124
Postat 11 April 2011 - 09:53 PM
Fisiere atasate
-
q-La final010.JPG (495.03K)
Number of downloads: 291 -
q-La final012.JPG (470.42K)
Number of downloads: 277 -
q-La final015.JPG (492.34K)
Number of downloads: 245 -
q-La final016.JPG (446.47K)
Number of downloads: 220 -
q-La final017.JPG (409.3K)
Number of downloads: 226 -
q-La final018.JPG (493.84K)
Number of downloads: 225 -
q-La final024.JPG (493.7K)
Number of downloads: 229 -
q-La final025.JPG (427.87K)
Number of downloads: 248 -
q-La final026.JPG (441.21K)
Number of downloads: 259 -
q-La final028.JPG (455.75K)
Number of downloads: 258 -
q-La final029.JPG (452.18K)
Number of downloads: 304
Aceasta postare a fost editata de Radu_: 11 April 2011 - 09:54 PM
#125
Postat 11 April 2011 - 10:05 PM
George
#126
Postat 11 April 2011 - 10:10 PM
Aceasta postare a fost editata de Radu_: 11 April 2011 - 10:11 PM
#127
Postat 12 April 2011 - 09:47 AM
Asta la marimea lui este greu rau (fata sa spunem de un acrobat de 1,9 m anv care nu sare de 5 kg ).
Deci mare atentie la terenul unde vei face maiden-ul caci nu vad bine trenul de aterizare daca are denivelari - daca ar fi o pista betonata ar fi bine si important ... cat mai lunga ca sa ai unde sa il filezi pana se aseaza .
Dupa mai multe zboruri o sa incepi sa il cunosti dar emotiile nu vor dispare niciodata la acest gen de modele, si doamne fereste de un dead stick si
intr-o pozitie rea fata de directia vantului .
Bafta .
P.S.
Elicea aia crezi ca este buna pentru benzinar ? Stiu si din experienta ca M.A- urile sunt cele mai putin grozave dar aici parerile sunt impartite.
As fi pus lemn sau carbon ( un carbon tripala era grozav si ca aspect.)
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 April 2011 - 09:49 AM
#128
Postat 14 January 2013 - 12:10 AM
Rezultatul se vede in fotografii.
Fisiere atasate
-
Rezervoare002.JPG (105.11K)
Number of downloads: 108 -
Rezervoare003.JPG (105.83K)
Number of downloads: 111 -
Rezervoare004.JPG (105.27K)
Number of downloads: 109 -
Rezervoare005.JPG (104.74K)
Number of downloads: 111