Yak 54 - Jamara povestea
#61
Postat 23 August 2009 - 12:16 AM
#62
Postat 23 August 2009 - 09:50 AM
adrian82, la Aug 23 2009, 01:16 AM, a spus:
Pe dopuri pui super glue la greu si le infigi in teava dintr-o miscare ferma si gata.... nu mai ies de acolo niciodata. Fara nici o incalzire. Asa am facut si merge perfect.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#63
Postat 23 August 2009 - 09:59 AM
1. Capota motorului trebuie intarita din start, mai ales daca ai o decupare mare la toba. Altfel, la cea mai mica lovitura se va rupe din ea prin partea din fata. Eu am pus un singur strat de fibra pe interior pe toata partea frontala si acum tine perfect. Greutatea adaugata e foarte mica si e in zona unde oricum vei adauga greutati.
2. Asa cum a zis si Abburo trebuie intarita zona de prindere a trenului. Doar ca eu am fost nevoit sa intaresc zona chiar mai mult tot cu un strat suplimentar de fibra dupa ce s-a crapat zona. Am pus fibra pe exteriorul avionului pe toata zona in forma de U unde vine trenul. Zona aia va veni oricum sub capota motorului asa ca nu strici infatisarea.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#64
Postat 23 August 2009 - 07:57 PM
#65
Postat 24 August 2009 - 10:48 AM
Oricum, iti recomand sa tii legatura cu misumat. A asamblat acest chit ireprosabil. I s-a centrat corect din prima ... doar ca a tinut cont de cateva sfaturi de la mine si le-a adaptat in cel mai fericit mod posibil. Stabileste-ti o intalnire cu el si nu vei avea decat de castigat ;).
Ahh... trimurile la zborul inaugural au fost 0 !
Spor la treaba!
#66
Postat 25 August 2009 - 08:34 PM
#67
Postat 25 August 2009 - 09:13 PM
Ca si con pui de care vrei, in functie de ce greutate suplimentara ai nevoie pentrui echilibrare. Probabil ca vei avea nevoie de un con greu. Diametrul optim pentru con in cazul elicelor de 12" este de aprox 50-55mm
#68
Postat 31 August 2009 - 06:55 PM
#69
Postat 31 August 2009 - 07:43 PM
adrian82, la Aug 31 2009, 07:55 PM, a spus:
Daca citeai macar acest topic de la inceput aflai si raspunsul, Abburo iti da solutia, pe care o folosesc si eu...
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#70
Postat 31 August 2009 - 07:53 PM
#71
Postat 31 August 2009 - 11:05 PM
#72
Postat 31 August 2009 - 11:10 PM
Sarme de 0.8... nu inteleg? Deci vrei sa pui sarme de 0.8 in loc de bowden? Retine totusi ca "sarmulitele" pt comenzi pull-pull sunt multifilare. Sarma de 0.8 se va rupa dupa cateva flexari.
Asadar ai doua optiuni:
1. cabluri bowden
2. cabluri multifilare - sunt special pt asa ceva
#74
Postat 01 September 2009 - 12:19 PM
Dar na', decizia e a ta :unsure:
#75
Postat 01 September 2009 - 12:29 PM
#76
Postat 01 September 2009 - 12:41 PM
"- sufa mecanismului pull-pull al directiei s-a dovedit a fi prea scurta, asa ca am optat pt doua cabluri bowden pentru acelasi tip de actionare."
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 01 September 2009 - 12:41 PM
#77
Postat 01 September 2009 - 12:50 PM
#78
Postat 01 September 2009 - 03:13 PM
adrian82, la Sep 1 2009, 01:50 PM, a spus:
Cand zbori cu el si unde ? Ca vin si eu....
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#79
Postat 03 September 2009 - 01:38 PM
Misumat mai am de lucru la el.
#80
Postat 03 September 2009 - 01:57 PM
#81
Postat 08 October 2009 - 05:04 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#82
Postat 27 March 2010 - 08:23 PM
Sa auzim numai de bine.