Calin, la Jul 28 2009, 08:16 AM, a spus:
Urmariti:
si
Nota: Ambele zboruri au fost facute pe un vant lateral crunt...
Intrebari:
- decolarea e ok?
- tonoul cat de rapid/incet tre sa fie
- in general pozitia manevrelor e ok?
voi reveni si alte intrebari...
Calin
Salut Calin,
Daca imi permiti o sa fac citeva aprecieri constructive ,sper ca asa o sa le vezi, ca sa poti imbunatati modul de zbor.
In primul rind o apreciere generala care afecteaza tot zborul . Te grabesti - viteza modelului este prea mare, il cam alergi , redu viteza cu minim 1/3 fata de cea de acum.
Decolarea nu prea este OK. Virajul de 270 este facut foarte repede fata de primul, cel de 90. Din cauza asta nu evoluezi in ecranul de zbor care trebuie sa fie la 150 m fata de pilot. Inclinarea in aceste viraje este foarte mare, uneori si la unghi de 90, nu ar trebui sa depasesti cu aripa un unghi de 45.
Tonoul este OK ca si rapiditate mai putin atunci cind executi 1/2 tonou la immelman, acela este prea rapid.
Ranversarea nu este facuta corect. Ai o distanta de 5-6 anverguri intre urcare si coborire.Nu ai voie sa depasesti 1 anvergura a aripii.
Vria este complet gresita. Nu astepti sa intre modelul in vrie. Executi practic o rasturnare. Dupa aceea la final trebuie sa existe o linie dreapta in coborire si apoi se redreseaza modelul.
De pozitionarea manevrelor nu pot spune foarte mult pentru ca nu esti si tu in cadru ca sa existe punctul de reper in functie de care se executa acestea. Dar se pare ca esti prea aproape de tine(nu ai 150m ) cu modelul. Uneori figurile de capat sint facute prea repede dupa cea de la centru fara linie dreapta intre ele si practic nu ajungi mereu sa fie executate in marginile ecranului care se regasesc la 520 m una de cealalta. Mai sint citeva fineturi dar astea se rezolva cu mai multa atentie.
Daca este ceva neclar sau esti dornic de mai multe detalii suna-ma .0722697010
Cu stima ,
John