FORMULA 1 Rezultate, stiri, teste, culise
#1
Postat 05 December 2002 - 05:24 PM
Flickr - pozele mele
#2
Postat 05 December 2002 - 05:40 PM
- echipa Arrows nu va lua parte in 2003 la Campionatul Mondial de F1, din motive financiare.
- iata cum arata, pana acum, echipele pentru 2003:
(TBA=to be announced=urmeaza a fi anuntat ulterior)
Flickr - pozele mele
#3
Postat 07 December 2002 - 01:26 AM
Asa cum a votat FIA constructorii de motoare nu mai pot furniza catre doua echipe. Observam si eu in tabelul publicat de presa ca Jordan urmeaza sa fie echipat cu motoare Ford.... shock iata ca si Jaguar are motoare Ford... ceva pute.
Apropos sti cati ani are Antonio Pizzonia? Fix 17! Si noi ne dam cu automodele...
Mare noroc,
URK
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 07 December 2002 - 10:16 AM
#4
Postat 07 December 2002 - 01:29 AM
Lista participantilor pentru 2003
Vor fi 10 echipe in Campionatul Mondial de Formula 1 in 2003 si nu sunt surprize majore.
Participantii sunt:
1. Michael Schumacher (D), Scuderia Ferrari Marlboro, Ferrari;
2. Rubens Barrichello (BR), Scuderia Ferrari Marlboro, Ferrari;
3. Juan Pablo Montoya (CO), BMW Williams F1, Williams-BMW;
4. Ralf Schumacher (D), BMW Williams F1, Williams-BMW;
5. David Coulthard (GB), West McLaren Mercedes, McLaren- Mercedes;
6. Kimi Raikkonen (SF), West McLaren Mercedes, McLaren-Mercedes;
7. Jarno Trulli (I), Mild Seven Renault F1 Team, Renault;
8. Fernando Alonso (E), Mild Seven Renault F1 Team, Renault;
9. Nick Heidfeld (D), Sauber Petronas, Sauber-Petronas;
10. Heinz-Harald Frentzen (D), Sauber Petronas, Sauber-Petronas;
11. Giancarlo Fisichella (I), Jordan Ford, Jordan-Ford;
12. Va fi nominalizat, Jordan Ford, Jordan-Ford;
14. Mark Webber (AUS), Jaguar Racing, Jaguar-Cosworth;
15. Antonio Pizzonia (BR), Jaguar Racing, Jaguar-Cosworth;
16. Jacques Villeneuve (CDN), Lucky Strike BAR Honda, BAR-Honda;
17. Jenson Button (GB), Lucky Strike BAR Honda, BAR-Honda;
18. Va fi nominalizat, Minardi, Minardi-Cosworth;
19. Va fi nominalizat, Minardi, Minardi-Cosworth;
20. Olivier Panis (F), Panasonic Toyota Racing, Toyota;
21. Cristiano da Matta (BR), Panasonic Toyota Racing, Toyota.
Punctele de interes sunt faptul ca Jordan nu a nominalizat un al doilea pilot, desi Takuma Sato avea un contract pe doi ani cu echipa, ca Mild Seven va ramane sponsor la Renault si ca BAR va avea in continuare ca sponsor principal pe Lucky Strike.
Pilotii pot fi schimbati sau nominalizati pana la data de 6 martie. Ce data trista pentru Romania.
Deci pana atunci se vor mai intampla sigur multe.
Mare noroc,
URK
#5
Postat 07 December 2002 - 10:15 AM
P.S. attachment-ul de la mine e acelasi cu al tau...
Flickr - pozele mele
#6
Postat 11 December 2002 - 01:22 AM
Minardi a confirmat in sfarsit ca va folosi motoarele Cosworth V10 in 2003. Echipa va fi cea dea treia ce va folosi aceste motoare, ce vor fi similare cu cele utilizate de Arrows anul acesta. Asta inseamna ca Arrows nu mai are posibilitatea de a utiliza acest tip de motoare in 2003.
Motorul va fi mult mai puternic decat cel Asiatech V10 pe care echipa l-a utilizat anul acesta. Partea negativa e ca motoarele Cosworth costa in jur de 15mil$ pe cand cele Asiatech erau gratis.
Surse FIA
#7
Postat 11 December 2002 - 01:25 AM
Zvonurile prin cercurile F1 spun ca fostul pilot Sauber Felipe Massa a gasit un sponsor puternic care sa-l sustina pentru a gasi un volan in F1 in 2003. Se pare ca e vorba de o sponsorizare in valoare de 4mil$.
Aceasta suma ar putea sa nu fie de ajuns pentru un volan in momentul acesta, dar trecand zilele si cerintele scad am putea astepta ca Massa sa gaseasca un volan.
#8
Postat 19 December 2002 - 02:12 AM
Flickr - pozele mele
#9
Postat 19 December 2002 - 02:13 AM
Flickr - pozele mele
#10
Postat 20 December 2002 - 02:23 AM
Utlima sesiune de teste din 2002 pentru Toyota s-a incheiat astazi cand Olivier Panis si Cristiano da Matta au terminat cele patru zile de teste pe circuitul Paul Ricard din Franta. Din cauza vremii cei de la Toyota s-au concentrat asupra testelor de pneuri pentru conditii ude, setari ale masinii pentru aceleasi conditii si setari ale motorului.
Olivier Panis a completat in total 226 tururi cu masina TF102B, 1311km si in ciuda conditiilor atmosferice s-a aratat multumit cum au decurs lucrurile. Francezul va avea acum o binemeritata vacanta si se va intoarce la teste dupa Anul Nou dar la bordul noii masini TF103.
"Vreau sa spun ca am realizat multe saptamana aceasta. A fost o vreme ploioasa aproape toata sesiunea si am realizat multe lucruri incluzand aici si un test de pneuri pentru Michelin," a spus Panis. "Cred ca am facut o treaba buna si am completat multi kilometri. Azi circuitul inca a fost ud si am facut cateva lucruri asupra sistemelor electronice. Facem progrese si astept testele cu TF103 in ianuarie."
In acelasi timp, noul sau coechipier Cristiano da Matta a condus masina TF102 in toate zilele si a completat un totat de 167 ture, o distanta de 969 km. Desi nu a mers la fel de mult ca Panis datorita unor mici probleme brazilianul e bucuros ca acestea au aparut la inceput si nu la sfarsit.
"Nu am realizat cate tururi as fi dorit deoarece am avut cateva mici probleme saptamana asta, ce trebuie sa le rezolvam," a spus da Matta. "Totusi e bine ca avem aceste probleme acum decat sa apara sezonul vitor. Am mers la maxim tot anul, asa ca va fi bine sa am o vacanta de 3 saptamani. Va fi mai mult decat necesar pentru a-mi incarca bateriile si abia astept reinceperea testelor in ianuarie."
Si Panis si da Matta vor reincepe testele dupa pauza de Craciun, dar primul capitol al sezonului 2003 pentru Panasonic Toyoya Racing va incepe pe circuitul Paul Ricard pe 8 ianuarie cand echipa va prezenta noua masina TF103.
#11
Postat 21 December 2002 - 08:35 PM
Flickr - pozele mele
#13
Postat 06 January 2003 - 01:06 AM
E interesanta "impartirea" sponsorilor pe categorii. La Jordan era cam asa (in 2002):
1. Sponsori oficiali: Deutsche Post, Benson & Hedges, Damovo, Brother, Imation Corp., Hewlett-Packard, Virgin Mobile, Liqui Moly, MasterCard, Puma, Infineon
2. "Official suppliers" (sa ma scuze Dl. Pruteanu, dar nu mi-a venit traducerea... :) ): vielife, Powermarque, Sparco, Grundig, Laurent-Perrier
3. Parteneri tehnici: Honda, Bridgestone, Imation Corp., Hewlett-Packard, Celerant Consulting, Schroth, Touchpaper, Infineon, Imasaf
4. Parteneri internet: Atos KPMG Consulting, Attenda, Tridion, Bang New Media
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 06 January 2003 - 01:17 AM
Flickr - pozele mele
#14
Postat 09 January 2003 - 02:15 AM
Flickr - pozele mele
#15
Postat 09 January 2003 - 02:30 AM
Pilotii pentru 2003 sunt Olivier Panis si Cristiano da Matta, carora li s-a alaturat Ricardo Zonta ca pilot de teste.
Iata si 2 poze de la lansare:
Flickr - pozele mele
#16
Postat 09 January 2003 - 02:32 AM
Flickr - pozele mele
#17
Postat 20 January 2003 - 06:07 PM
Flickr - pozele mele
#18
Postat 20 January 2003 - 06:09 PM
Flickr - pozele mele
#19
Postat 21 January 2003 - 03:22 AM
Tu chiar crezi ca cineva chiar citeste sectiunea asta de forum?
Eu cred ca ne batem degetu' degeaba!
Si ca sa ma contrzic, mai na o stire...
Noul Sauber C22 a fost pornit pentru prima data ieri la sediul echipei din Hinwil. Masina a fost lansata conform programului si acum va fi trimisa in Italia unde vor incepe testele pe circuitul de teste de la Fiorano al echipei Ferrari unde Nick Heidfeld va face primii kilometri cu masina.
Nu au fost probleme cu lansarea. Echipa va realiza lansarea oficiala la Zurich la inceputul lui februarie dar masina va fi rulata inainte. Nu sunt noutati pentru moment despre sponsorii echipei, dar pare din ce in ce mai probabil ca echipa isi va reinoi intelegerea cu Red Bull. Echipa va avea binenteles suport din partea Credit Suisse si Petronas.
#20
Postat 21 January 2003 - 03:31 AM
Ralf straluceste la Jerez
Cand cei sase piloti ce aveau in program teste pe la Jerez au ajuns la circuit, traseul era din nou udat de ploaie. Desi conditiile s-au imbunatatit si s-a putut testa in conditii insorite, ploaia s-a intors si dupa amiaza a fost pierduta.
Pilotul BMW williams Ralf Schumacher a stabilit cel mai rapid tur cu 1:21.575, in fata ambilor piloti de teste Ferrari, Luca Badoer si Luciano Burti, ce s-au concentrat asupra continuarii testelor pneurilor si electronicii ce le-au inceput marti. Marc Gene a fost al patrulea urmat de pilotii Renault, Jarno Trulli si Fernando Alonso. Testele continua maine.
Timpii de joi:
1. Ralf Schumacher - Williams - 1'21.575 - 78 tururi 2. Luca Badoer - Ferrari - 1'21.708 - 68 tururi 3. Luciano Burti - Ferrari - 1'23.278 - 73 tururi 4. Marc Gen - Williams - 1'27.980 - 49 tururi 5. Jarno Trulli - Renault - 1'24.435 - 47 tururi 6. Fernando Alonso - Renault - 1'30.739 - 30 tururi
Ati auzit ca sasiul Wiliams chiar va da bataie de cap anul asta constructorilor de masini in formula 1? Stiti de ce? BMW are din nov. 2002 cel mai performant tunel aerodinamic din lume!!!!!!!
Royal Air Force testeaza deja noile proiecte aeronautice in acest tunel cu succes.
Succes Wiliams
#21
Postat 21 January 2003 - 10:13 AM
Flickr - pozele mele
#23
Postat 21 January 2003 - 11:11 AM
Flickr - pozele mele
#25
Postat 21 January 2003 - 02:54 PM
Flickr - pozele mele
#26
Postat 21 January 2003 - 04:34 PM
Flickr - pozele mele
#27
Postat 22 January 2003 - 10:22 AM
- Telemetria de la boxe la masina - se elimina imediat;
- Telemetria de la masina la boxe - se elimina din 2004;
- Comunicatiile radio intre echipa si driver sa fie permise daca:
(i) sistemul este de sine statator si nu poate sa transmita alte date
(ii) comunicatiile sunt deschise si accesibile FIA si pentru broadcast. Se studiaza si posibilitatea unui sistem standard accesibil publicului larg.
De asemenea: Controlul Tractiunii, Launch-control-ul si cutiile de viteze automate vor fi interzise incepand cu Marele Premiu al Marii Britanii din 2003!!!
Flickr - pozele mele
#28
Postat 22 January 2003 - 10:37 AM
- masinile vor fi tinute intr-un parc inchis (sau in garajul constructorului, dar sub stricta supraveghere) intre calificari si cursa. Orice interventie asupra masinii, alta decat cea de pe o lista foarte stricta, se va face numai dupa o autorizare speciala;
- Launch-control-ul se va opri in acelasi timp pentru toate echipele, in conditiile in care ele vor putea actiona ambreiajul manual.
Flickr - pozele mele
#30
Postat 22 January 2003 - 10:57 AM
Pana atunci, ceva poze cu noul JAGUAR R4:
Flickr - pozele mele