Modelism - RHC Forum: Ruslter VXL - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Ruslter VXL Problema tehnice

#1 Useril este offline   Bogdan G. 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 22-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cam tot ce are motor :)

  Postat 27 January 2009 - 12:16 PM

Salutare,

Vroiam sa va cer parerea in legatura cu un rustler vxl. Din mai multe comenzi pe ebay am reusit sa asamblez un rustler. Problema ar fi:
Dupa ce incarc acumulatorul (un robitronic lipo de 5000 cu 25A discharge 7,4V) si il cuplez la masinuta, dau drumu la esc si la statie si cand ii dau acceleratie
se intampla urmatorul lucru:

Masina da sa porneasca dar se inneaca, daca apas de la telecomanda de mai multe ori pe acceleratie, din innecataturi, reuseste sa plece.
Vroiam niste sfaturi cu privire la care ar fi problema... Motorul si bateria au fost SH. Sa fie bateria, care nu da suficient curent sau sa fie motorul care are ceva stricat in el...
Bateria se incarca undeva la 4000 si ceva de amperi din cate am vazut eu... sa nu reuseasca sa ii dea suficient curent?
Sau sa fie ars in motor vreo infasurare si sa nu se poata invarti. Pana acum am avut numai masini termice, aceasta fiind prima electrica.

Am mai observat ca in momentul in care accelerez masina si se opreste, scoate un sunet ascutit.

Sunt disperat, am bagat o gramada de bani in ea si nu merge... (in momentul in care porneste si prinde viteza merge cu max 45/km (cu spur-ul pentru 75mph).
Carson Vulcano
Rustler VXL
HPI RS4
RK Buggy
0

#2 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2009 - 12:20 PM

vezi sa nu ai raportul prea mare sau sa fie din acumulator

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 27 January 2009 - 12:32 PM

0

#3 Useril este offline   Bogdan G. 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 22-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cam tot ce are motor :)

Postat 27 January 2009 - 12:38 PM

Vezi postareaFlo234, la Jan 27 2009, 12:20 PM, a spus:

vezi sa nu ai raportul prea mare sau sa fie din acumulator

Salut flo, daca ar fi raportul prea mare, zic eu, viteza ar trebui sa depaseasca 40 - 45km/h,
Daca ridic masinuta in aer, se ineaca si in aer.
Acumulatorul suporta 25C discharge ... si asta era problema ... ca nu stiu care din ele ar putea fi cu probleme...
Exista vreo modalitate de a testa acumulatorul lipo?

Partea cu motorul sa aiba ceva ars prin el sa inteleg ca e exclusa?
Carson Vulcano
Rustler VXL
HPI RS4
RK Buggy
0

#4 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2009 - 01:20 PM

nu este exclusa varianta cu motorul dar este mai usor sa verifici acumulatorul...25 c la lipo este mai mult decat suficient.. nu stiu cum ai putea sa vezi daca are ceva decat la incarcare descarcare pe charger...sau poare e ceva la mufe ...vezi ce mai zic si ceilalti care au avut vxl
0

#5 Useril este offline   gigelm5m3 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 119
  • Inregistrat: 03-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2009 - 01:38 PM

Ce fel de motor e? Dupa denumire ar trebui sa fie brushless. Daca da verifica firele dintre motor si variator sa fie puse in ordine si sa faca contact bine.
Daca e cu perii verifica periile sa faca contact cu rotorul, adica arcurile sa le impinga corect in rotor.
0

#6 Useril este offline   Axu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 460
  • Inregistrat: 17-August 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 27 January 2009 - 02:00 PM

@Bogdan G.

Ai setat ESC-ul inainte sa il pornesti?
In mod normal cam orice ESC, are un buton de setare al punctelor extreme, asta insemnand acceleratie, frana si punctul mort.
Eu am patit cam ce zici tu si cu o setare s-a rezolvat. Mai verifica odata si pozitiile in care ai bagat mufele de la ESC si servo, in receiver.
Bafta

Aceasta postare a fost editata de Axu: 27 January 2009 - 02:01 PM

Ceva nu-i bine oricum!
0

#7 Useril este offline   Bogdan G. 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 22-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cam tot ce are motor :)

Postat 27 January 2009 - 02:09 PM

Vezi postareagigelm5m3, la Jan 27 2009, 01:38 PM, a spus:

Ce fel de motor e? Dupa denumire ar trebui sa fie brushless. Daca da verifica firele dintre motor si variator sa fie puse in ordine si sa faca contact bine.
Daca e cu perii verifica periile sa faca contact cu rotorul, adica arcurile sa le impinga corect in rotor.

Este VXL , adica este brushless. Am sa verific firele dintre motor si variator, mufele par foarte bine bagate sa vad sa nu fie intrerupt vreun cablu.


Vezi postareaAxu, la Jan 27 2009, 02:00 PM, a spus:

@Bogdan G.

Ai setat ESC-ul inainte sa il pornesti?
In mod normal cam orice ESC, are un buton de setare al punctelor extreme, asta insemnand acceleratie, frana si punctul mort.
Eu am patit cam ce zici tu si cu o setare s-a rezolvat. Mai verifica odata si pozitiile in care ai bagat mufele de la ESC si servo, in receiver.
Bafta

De setat am facut setarile, in momentul in care dau acceleratia la maxim se inneaca. Daca apas de mai multe ori acceleratia isi revine.
Am incercat si programul cu 50/50 fata si masalier, am incercat si cu 100/100 si tot asha face.

O sa verific mai atent cablurile.( ca sa nu fie intrerupt vreunul)

Pe mine ma interesa daca se arde ceva in motor sa faca asha.
Sau daca este ceva la acumulator.
Carson Vulcano
Rustler VXL
HPI RS4
RK Buggy
0

#8 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2009 - 02:20 PM

Dupa stiinta mea orice esc pt brushless are setate implicit valori ale tensiunii minime pt acumulatorul LiPo. Daca tensiunea scade in sarcina sub o anumita valoare scot un semnal acustic de avertizare, concomitent cu reducerea curentului catre sarcina. Cred ca ideal ar fi sa incerci cu un LiPo nou. Acumulatorii LiPo uzati nu mai au rata de descarcare trecuta pe ei deci e foarte probabil ca acel acumulator sa nu mai fie capabil sa dea suficient curent la o tensiune corecta.
Hormonu' bate neuronu'
0

#9 Useril este offline   roland_fzj 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 903
  • Inregistrat: 07-November 06

Postat 27 January 2009 - 02:40 PM

Vezi postareaBogdan G., la Jan 27 2009, 12:16 PM, a spus:

Salutare,

Vroiam sa va cer parerea in legatura cu un rustler vxl. Din mai multe comenzi pe ebay am reusit sa asamblez un rustler. Problema ar fi:
Dupa ce incarc acumulatorul (un robitronic lipo de 5000 cu 25A discharge 7,4V) si il cuplez la masinuta, dau drumu la esc si la statie si cand ii dau acceleratie
se intampla urmatorul lucru:

Masina da sa porneasca dar se inneaca, daca apas de la telecomanda de mai multe ori pe acceleratie, din innecataturi, reuseste sa plece.
Vroiam niste sfaturi cu privire la care ar fi problema... Motorul si bateria au fost SH. Sa fie bateria, care nu da suficient curent sau sa fie motorul care are ceva stricat in el...
Bateria se incarca undeva la 4000 si ceva de amperi din cate am vazut eu... sa nu reuseasca sa ii dea suficient curent?
Sau sa fie ars in motor vreo infasurare si sa nu se poata invarti. Pana acum am avut numai masini termice, aceasta fiind prima electrica.

Am mai observat ca in momentul in care accelerez masina si se opreste, scoate un sunet ascutit.

Sunt disperat, am bagat o gramada de bani in ea si nu merge... (in momentul in care porneste si prinde viteza merge cu max 45/km (cu spur-ul pentru 75mph).

daca acumulatorul este de 2 celule adica 7.4V si de 5000mah nu are cum sa depaseasca 50km ca sa ajungi la viteza pe care o vrei iti trebuie un lipo de 7-8000mha de 3 celule.
la faza cu piuitu asa mai face si al meu de obicei o rezolv prin setarea programului la esc. motorul cam sigur nu este ars, dar ti-am zis uitate in el ca se vede daca este ceva aiurea acolo
0

#10 Useril este offline   Bogdan G. 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 22-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cam tot ce are motor :)

Postat 05 February 2009 - 04:31 PM

Salutare,

Am facut testele de mai sus, am verificat firele, am schimbat statia/receptia, acumulatorul dar nimic, tot asha face.
Au mai ramas doua posibile probleme, motorul si ESC-ul. ESC-ul e nou, asha ca dau momentan vina pe motor.
Daca are cineva un ESC sau un motor brushless sa pot sa testez care din ele e.... testul e simplu, o ridic in aer si cuplez bornele la motor si o accelerez.
Cablurile le-am verificat si sunt ok. O sa incerc sa le schimb de tot.
I-am dat capacul jos de la motor dar nu pare ars. Acum nu stiu.
O sa incerc sa trec pe la baietii de la MR sa vad care poate sa fie problema...


Toate bune,
Bogdan
Carson Vulcano
Rustler VXL
HPI RS4
RK Buggy
0

#11 Useril este offline   Faur Senior 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 05-January 09
  • Gender:Male

Postat 06 February 2009 - 01:50 PM

-Sigur ESC-ul nu este setat corespunzator. Suna daca vrei la 0745 655248, de luni incolo, si o rezolvam. Setarea dureaza 2 minute.

faur senior
0

#12 Useril este offline   Bogdan G. 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 22-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cam tot ce are motor :)

Postat 10 February 2009 - 01:39 PM

Vezi postareaFaur Senior, la Feb 6 2009, 01:50 PM, a spus:

-Sigur ESC-ul nu este setat corespunzator. Suna daca vrei la 0745 655248, de luni incolo, si o rezolvam. Setarea dureaza 2 minute.

faur senior


Buna ziua,
Cand as putea sa va deranjez cu un telefon?
Ideea e ca am fost la baietii de la MR si mai mult ca sigur e motorul, dar merita sa incerc si varianta asta.

Toate cele bune,
Bogdan
Carson Vulcano
Rustler VXL
HPI RS4
RK Buggy
0

#13 Useril este offline   Bogdan G. 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 22-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cam tot ce are motor :)

Postat 13 February 2009 - 11:55 AM

Am testat aseara ESC-ul pe alt motor si merge bine,
Se pare ca motorul e de vina. Asta e.

Toate bune,
Bogdan
Carson Vulcano
Rustler VXL
HPI RS4
RK Buggy
0

#14 Useril este offline   cosmin_carjan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 07-November 07

Postat 09 April 2009 - 11:11 AM

Cam tarziu m-am trezit si eu, dar sa stii ca eu am luat kitul VXL nou, baterie Reedy 2s 5000 noua si tot asa imi face, si merg cu el asa de un an de zile de cand am luat bateria si kitu si nu s-a ars nimic. Da sa plece si se inneaca ii dau un sut si pleaca si dupaia nu mai am probleme pana nu se opreste iar pe loc.
Roland e mare "Rustler-ist" (sau a fost) sa ma contrazica el sau cine stie, dar am impresia ca asa fac mai toate VXLurile.

Cu reglatu eu zic ca nu se pune problema la VXL pt ca nu are reglaje pentru limite, curbe de throttle si brake, daca era Mamba, da.
Si inca o chestie, eu cu 2s 7.4 de 5000(20c) si raport 26-83 am prins cam 70 la ora.
M-am lasat de sportu asta
0

#15 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 09 April 2009 - 01:44 PM

Io nu am avut problema asta cu rustlerul (si nici cu sprint 2-ul nu o am), deci nu cred ca "e de la ei"
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#16 Useril este offline   roland_fzj 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 903
  • Inregistrat: 07-November 06

Postat 09 April 2009 - 03:32 PM

Vezi postareadiesel1.4, la Apr 9 2009, 01:44 PM, a spus:

Io nu am avut problema asta cu rustlerul (si nici cu sprint 2-ul nu o am), deci nu cred ca "e de la ei"


nu mai minti lumea, ca a facut asa si cand erai cu mine pe sprint ai uitat :rolleyes: si mie imi face la fel mai ales la sala cand cu vrea sa plece pana nu ii dau un vant :rolleyes:
0

#17 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 09 April 2009 - 11:07 PM

Vezi postarearoland_fzj, la Apr 9 2009, 04:32 PM, a spus:

nu mai minti lumea, ca a facut asa si cand erai cu mine pe sprint ai uitat ;) si mie imi face la fel mai ales la sala cand cu vrea sa plece pana nu ii dau un vant http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif



Ce ai ma? :rolleyes: nu mai stii ca intra in protectie termica?... nu mai stii cat de incins era?

Aceasta postare a fost editata de diesel1.4: 09 April 2009 - 11:10 PM

MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#18 Useril este offline   roland_fzj 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 903
  • Inregistrat: 07-November 06

Postat 10 April 2009 - 09:37 AM

Vezi postareadiesel1.4, la Apr 9 2009, 11:07 PM, a spus:

Ce ai ma? :rolleyes: nu mai stii ca intra in protectie termica?... nu mai stii cat de incins era?


ba eu te injur, cum sa fie incins pe srint? mai ales cu gume de drift
0

#19 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 10 April 2009 - 01:22 PM

Vezi postarearoland_fzj, la Apr 10 2009, 10:37 AM, a spus:

ba eu te injur, cum sa fie incins pe srint? mai ales cu gume de drift


Injura-ma, da' era incins, intreaba-l pe Cornel ca tu ai zis ca nici tie la sala nu ti se incinge asa :)
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#20 Useril este offline   roland_fzj 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 903
  • Inregistrat: 07-November 06

Postat 10 April 2009 - 02:12 PM

Vezi postareadiesel1.4, la Apr 10 2009, 01:22 PM, a spus:

Injura-ma, da' era incins, intreaba-l pe Cornel ca tu ai zis ca nici tie la sala nu ti se incinge asa :rolleyes:


aha deci ai un jaf de vxl care vroiai sa mi-l vinzi mie tepareeeee sa nu te mai vad
0

#21 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 10 April 2009 - 03:14 PM

Problema seamana cu simptomele motoarelor vechi sensorless. probabil ca intr-un kit ieftin au pus motoarele cele mai ieftine posibile (a se citi fara ctc serios). Motoarele respective ar trebui sa fie cam primele generatii de brushless fara senzor. Un motor mai nou n-ar trebui sa aiba problemele astea.
0

#22 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 10 April 2009 - 03:32 PM

Vezi postarearoland_fzj, la Apr 10 2009, 03:12 PM, a spus:

aha deci ai un jaf de vxl care vroiai sa mi-l vinzi mie tepareeeee sa nu te mai vad


Ce vroiam sa iti vand io? ... Roli, ti-am zis sa nu mai fumezi tampenii ca faci urat :) :rolleyes: :)

tu m-ai prostit sa imi cumpar vxl pana una alta.... :(
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#23 Useril este offline   roland_fzj 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 903
  • Inregistrat: 07-November 06

Postat 10 April 2009 - 04:17 PM

Vezi postareadiesel1.4, la Apr 10 2009, 03:32 PM, a spus:

Ce vroiam sa iti vand io? ... Roli, ti-am zis sa nu mai fumezi tampenii ca faci urat :) :rolleyes: :)

tu m-ai prostit sa imi cumpar vxl pana una alta.... :(


o sa-ti creasca nasul mare si o sa-ti inghete apa in radiator
0

#24 Useril este offline   Bogdan G. 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 22-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cam tot ce are motor :)

Postat 10 April 2009 - 07:41 PM

Salut,

Nu va mai certat ca nu are rost. Am luat 2 motoare VXL noi si nu au aceasta problema. Ce cred eu e ca daca motorul se incinge prea tare exista riscul ca magnetii sa nu isi mai faca treaba.

La motorul care il am de la Roland axul nu era asa de magnetizat ca la astea 2 noi care le am.
Tin sa va zic ca si in momentul cand acumulatorii sunt goi, tremuratul acela nu mai exista cu motoarele astea 2 noi.

Posibil sa fi fost dintr-un lot mai vechi de apar problemele astea cu motorul.
La ora actuala singura chestie care o am sa o reprosez motorasului e ca se supraincinge (i-am pus pack de 9 celule iar pe ESC am ventilator).
Poate ca pinionul esta cam mare (pe site precizeaza sa pun Lipo) Ma gandesc ca e diferenta enorma de greutate la packuri si de aceea se incinge cu pinionul de 33 si spur de 76
Carson Vulcano
Rustler VXL
HPI RS4
RK Buggy
0

#25 Useril este offline   roland_fzj 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 903
  • Inregistrat: 07-November 06

Postat 10 April 2009 - 07:49 PM

Vezi postareaBogdan G., la Apr 10 2009, 07:41 PM, a spus:

Salut,

Nu va mai certat ca nu are rost. Am luat 2 motoare VXL noi si nu au aceasta problema. Ce cred eu e ca daca motorul se incinge prea tare exista riscul ca magnetii sa nu isi mai faca treaba.

La motorul care il am de la Roland axul nu era asa de magnetizat ca la astea 2 noi care le am.
Tin sa va zic ca si in momentul cand acumulatorii sunt goi, tremuratul acela nu mai exista cu motoarele astea 2 noi.

Posibil sa fi fost dintr-un lot mai vechi de apar problemele astea cu motorul.
La ora actuala singura chestie care o am sa o reprosez motorasului e ca se supraincinge (i-am pus pack de 9 celule iar pe ESC am ventilator).
Poate ca pinionul esta cam mare (pe site precizeaza sa pun Lipo) Ma gandesc ca e diferenta enorma de greutate la packuri si de aceea se incinge cu pinionul de 33 si spur de 76


la 33 /76 nu are de unde sa-si traga curent A sa intre in turatie si asta poate fii motivul din care se incazeste pune un 28 si o sa vezi ca prinzi aceiasi viteza consum mai mic si temperaturi mai mici


noi nu ne certam ne alintam nu-i asa ba asta cu nasu mare crescut artificial http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
0

#26 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 10 April 2009 - 07:53 PM

Sper ca lumea s-a prins ca nu ne certam de fapt...... el doar incearca sa fraiereasca lumea (ii pune sa cumpere vxl-uri) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif :D
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#27 Useril este offline   roland_fzj 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 903
  • Inregistrat: 07-November 06

Postat 10 April 2009 - 09:03 PM

Vezi postareadiesel1.4, la Apr 10 2009, 07:53 PM, a spus:

Sper ca lumea s-a prins ca nu ne certam de fapt...... el doar incearca sa fraiereasca lumea (ii pune sa cumpere vxl-uri) :) :)


da am un contract cu traxxas si-mi ies bani frumosi din fraierit oameni si tu ai fost cel mai usor de fraierit :D :lol: :lol: :lol:
0

#28 Useril este offline   Bogdan G. 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 22-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cam tot ce are motor :)

  Postat 11 April 2009 - 12:23 PM

Eu am fost al doilea nu :( ?
Oricum sunt multumit de masinuta. Poti sa faci si liniute, poti sa sari lejer cu ea (pana acum am rupt doar hub-uri de la roti.
Apropo, Diesel mai ai hub-urile alea? Ai putea sa ne vedem azi? Am ramas fara (iar).

Toate bune si luati-va VXL-uri !!! (ca sa fie mai multi cu piese de schimb :() in cazul in care ramai in pana :()

Aceasta postare a fost editata de Bogdan G.: 11 April 2009 - 12:24 PM

Carson Vulcano
Rustler VXL
HPI RS4
RK Buggy
0

#29 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 11 April 2009 - 12:28 PM

Vezi postareaBogdan G., la Apr 11 2009, 01:23 PM, a spus:

Eu am fost al doilea nu :( ?
Oricum sunt multumit de masinuta. Poti sa faci si liniute, poti sa sari lejer cu ea (pana acum am rupt doar hub-uri de la roti.
Apropo, Diesel mai ai hub-urile alea? Ai putea sa ne vedem azi? Am ramas fara (iar).

Toate bune si luati-va VXL-uri !!! (ca sa fie mai multi cu piese de schimb :() in cazul in care ramai in pana :()


Le am, dar nu am timp nici azi nici maine.... daca vrei, vorbim luni..
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#30 Useril este offline   clown_h3h3 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:modelism(fara machete)

Postat 03 January 2011 - 05:45 PM

Pun si eu o intrebare(cam prosteasca cred)despre un Rustler VXL.Ce lipo ar trebui sa imi iau si ce configuratie"spur-pinion"pt. a putea face wheelie si atinge viteze mari?:DMa adresez celor care au acest model si care si-au pus aceeasi intrebare si au gasit raspunsuri la alti colegi(poate).Tocmai mi-am comandat un lipo turnigy 3s de 2200 20c si vreau sa stiu daca e bun pt. ce imi trebuie mie.
NU MA DERANJA!!!!!!!!
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro