ASW 28 motoplanor din spuma de la ST MODEL
#91
Postat 21 March 2010 - 05:45 PM
Trebuie o tara de viteza. Atata tot.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#92
Postat 22 March 2010 - 11:12 PM
ASW 28 2m (pelikan)
Canary 40 1,6m (termic)
Minimag multiplex...
Planor (motoplanor) 2m...home made
Auto XSTAR PRO- electric brushless
#93
Postat 23 March 2010 - 09:11 PM
S-a potrivit la fix, si parca arata mai bine asa cu varful conului rosu
 Duminica  trecuta l-am zburat in draci in configuratia antementionata, folosind un pack de 1500 si unul de 2500 mA
Aceasta postare a fost editata de tetea: 23 March 2010 - 09:16 PM
#94
Postat 30 March 2010 - 10:27 PM
http://www.youtube.c...h?v=usjGrl1gJM8
ASW 28 2m (pelikan)
Canary 40 1,6m (termic)
Minimag multiplex...
Planor (motoplanor) 2m...home made
Auto XSTAR PRO- electric brushless
#95
Postat 01 April 2010 - 04:24 PM
Acuma ca am si Tulix-ul 2.0 (DG 1000), facut tot de ST models (producatorul ASW-ului, am sa mai incerc o mica smecherie.....sa-i fac un didru mic. Cele doua modele sunt asemanatoare la anvergura, suprafata alara, la ochi si profilul aripii este la fel, in plus Tullix-ul are profundorul mai mare si putin diedru. De zburat zboara sigur mai bine decat ASW-ul. Asdtept o zi fara vant deloc sa mai fac comparatii....va tin la curent
#96
Postat 01 April 2010 - 06:15 PM
Daca unu citeste topicul asta si vede filmuletele se pisa pe el de plans ... :)
Va doresc numai bine si bafta maxima .... :D
Cu Stima ,
Raul
YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF
Heli
Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
#97
Postat 01 April 2010 - 06:57 PM
Va salut cu respect. Fiind incepator si citind topicele de mai sus .chiar nu inteleg ce ar trebui sa fac ,sa rad sau sa plang.Daca sunteti expert in domeniu,de ce nu corectati greseala acolo unde este , ca sa intelegem si noi cei care suntem incepatori cate ceva.
Cu respect,
Adrian
CAP 232
ASW 28
ST MX2
Team Durango DESC410R
Mugen Seiki MBX5
Xray T2 009
Aurora 9
Sanwa M11X
JR XR3i
#98
Postat 01 April 2010 - 07:02 PM
Va multumesc !
Raul
YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF
Heli
Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
#99
Postat 01 April 2010 - 08:59 PM
suprafata alara..........chiar nu inteleg.
Bafta
Aurel
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#100
Postat 01 April 2010 - 09:31 PM
Te rog sa ma scuzi, dar EU sunt cel care a initiat acest topic, am citit absulut TOT ce s-a scris (din considerentul aminit anterior) si nu cred ca s-au facut observatii AIUREA sau cel putin lipsite de substanta.
Referitor la unul din posturile anterioare, in care spuneam (faceam referiri sau comparatii) intre ASW 28 si Tulix 2.0, crede-ma ca nu vorbesc din carti. Le am pe amindoua si am facut masuratori de toate felurile (suprafete, greutati etc.) , inclusiv probe de zborÂ
Nu vreau sa spun mai mult, doarece, cand timpul imi va perimte, voi initia un alt topic in care sa ARGUMENTEZ PERTINENT si la obiect observatiile mele.
Daca Dumneata ai impresie ca vorbesc tampenii sau aberz cumva referitor la subiect TE ROG sa argumentezi temeinic, pentru ca EU in niciun post (inclusiv la ale topicuri) NU AM BATUT CAMPII (sa ma scuze moderatorii daca folosesc un limbaj neadecvat)
Stima,
A.S.
Aceasta postare a fost editata de tetea: 01 April 2010 - 09:45 PM
#101
Postat 03 April 2010 - 11:55 AM
Nu pot sa trec cu vederea afirmatiile tale referitor la videourile si postarile acestui topic, de aceea iti spn ca nu cred ca se pisa nimeni de ras la vederea filmuletelor.........doar unul care nu are ce face, se refugiaza in spatele tastaturii si incepe sa-si dea cu parerea doar asa sa vada lumea cat de bun e el...............crede-ma ca multi din cei ce au postat aici sigur nu au timp de moderat topicuri, pentru ca e mult mai placut sa zbori decat sa-ti dai cu parerea...Stima.
Aceasta postare a fost editata de tryll: 03 April 2010 - 12:02 PM
ASW 28 2m (pelikan)
Canary 40 1,6m (termic)
Minimag multiplex...
Planor (motoplanor) 2m...home made
Auto XSTAR PRO- electric brushless
#102
Postat 09 April 2010 - 10:03 PM
Deci...am descins la Practiker, am luat o tija (teava) de AL de 8 si una de 4, le-am introdus una in alta, am masurat jumatatea (la fata locului si am tras un semn cu pixul).... am plecat la zbor undeva departe unde sa nu am probleme cu CTR-ul aeroportului din Iasi, an facut asa la ochi un diedru (indoind tijele pe carligul de la masina), am montat aeroplanul si da-i zbor......
Dupa cca 45 de minute de zbor, pe vant in rafale moderate, perioada in care am avut parte si de termica pe masura (atunci cand cadea vantul), Â pot sa spun ca sunt foarte multumit.
Concluzii:
1. modelul zboara impecabil cu un mic diedru (nu l-am masurat inca), s-a schimbat cu totul comportamentul de zbor...in bine, cu o investitie modesta de numai 14 Ron
2. cu 3s si elicea de la ASW 15 (luata de la Botosani), modelul face looping, zbor inversat, tonouri, la fel ca inainte
3. a scazut putin eficienta eleroanelor, dar nu in masura foarte mare.....oricum compenseaza cu docilitatea in zbor
Urmatoarea modificare va fi un profundor cu suprafata marita (similara cu cea a Tulixu-lui)
Zilele urmatoare, sau cand voi avea timp, voi pune si poze (astazi nu am avut camera la mina)....sincer, imi pare rau ca nu am facut asta mai din timp.
#103
Postat 12 April 2010 - 09:54 PM
Bafta multa. Aaaaaaaa...intre timp am achizitionat si un trainer temic :)
ASW 28 2m (pelikan)
Canary 40 1,6m (termic)
Minimag multiplex...
Planor (motoplanor) 2m...home made
Auto XSTAR PRO- electric brushless
#104
Postat 13 April 2010 - 04:04 PM
Modelul pe automobil, dupa zborul de incercare....Si inca o poza cu tijele de AL cu diedru....Â
Fisiere atasate
-
FILE0076.jpg (208.48K)
Number of downloads: 125 -
FILE0075.jpg (288.78K)
Number of downloads: 140
Aceasta postare a fost editata de tetea: 13 April 2010 - 04:06 PM
#105
Postat 08 September 2010 - 10:14 AM
#106
Postat 08 September 2010 - 08:50 PM
Eu am recidivat si am luat si un Tulix 2.0 (aceeasi anvergura, profil subtire la aripa, ampenaj in T, dar motorul este cu pilon retractabil)
Daca nu ai experienta necesara la zbor...EG-pro este super reusit....
Bafta
#107
Postat 10 September 2010 - 12:49 PM
Motor BL A2217-8T Outrunner, KV 1110, 18A
Caracteristici
Diametru ax: 4 mm
Diametru adaptor elice: 6 mm
Lungime ax: 10 mm
Dimensiuni: 28 (D) x 35 (L) mm
Greutate: 71 g
Rmp/V(KV): 1110
Current de mers in gol (IO): 1.0 A @10V
Curent de eficienta maxima: 5-16 A
Curent maxim: 18 A/60s
Acumulatori: 3-4 celule Lipo
ESC recomandat: 25 A
Elice recomandata (fara reductor): APC 10X5/ 11X4.7
Regulator electronic Brushless Roxxy BL-Control 730
Specificatii:
Nr. Celule: 4-10 NiCd/NiMH; 2-3 LiPo
Curent sustinut: 30A (40A in scurt)
Functii: Inainte / Stop / Frana
Dimensiuni: 55 x 24 x 10 mm
BEC: 5V max. 2A
Masa: 20 g (cu cabluri)
ce parere aveti?
Aceasta postare a fost editata de jetix: 10 September 2010 - 12:58 PM
#108
Postat 10 September 2010 - 09:30 PM
Bafta