ASW 28 motoplanor din spuma de la ST MODEL
#31
Postat 04 February 2009 - 12:14 AM
Sau ma lasati sa fac interventia de capul meu..si dupa aia sa va dau idei?...este si asta o varianta...... ;)
#32
Postat 04 February 2009 - 12:15 AM
tetea, la Feb 2 2009, 11:43 PM, a spus:
La aterizare vine foarte frumos, cuminte si docil.....am constatat ca inca mai aveam suficient curent in acc
In concluzie consider ca am facut o achizitie buna in ideea de a ma antrena pentru VENTUS 2C, pe care il am de echipat in perioada urmatoare
In filmuletul facut de colegul meu se vede clar ca ampenajul vertical este stramb......urmeaza sa remediez si asta......deocamdata zboara asa......
Visit My Website
Zboara frumos desi cand il scuturi in film da din coada mai ceva ca si cainele meu :-) . Cu acumulator de 3 celule nu l-ai incercat ?
Sebi
#33
Postat 04 February 2009 - 12:21 AM
Daca vrei carbon, atunci 3 platbande de 4*1 la 120 grade as pune eu.
tetea, la Feb 4 2009, 12:14 AM, a spus:
Sau ma lasati sa fac interventia de capul meu..si dupa aia sa va dau idei?...este si asta o varianta...... ;)
#34
Postat 04 February 2009 - 09:22 AM
N-am incercat sa zbor cu acc cu trei celule, sa vad ce zice.....dar este posibil sa fac o proba cind se va mai inmuia vantul, ca tot am un acc se 1500 mA in trei celule....docamdata zboara frumos asa.....mai am de rezolvat problema de la fuselaj.....inca il mai invat, incerc sa-i prind naravul.....
Salut Renato,
Deocamdata nu am fibra de sticla in stoc (oricum trebuie sa cumpar pentru reparatiile la fuselajul Ventusului).
Ideea cu platbanda la 120 de grade m-i se pare excelenta.....am platbanda de 3x1 si 6x1, nu am gasit la noi la pravalie de 4mm.
Am sa pun prima data la partea de sus a fuselajului doua platbande de 3, sa vad cum se comprta si dupa acea voi vedea daca jos pun de 3 sau de 6. Inca odata multumesc pentru sfat
Toate bune,
Adrian
#35
Postat 10 February 2009 - 11:54 PM
Dupa efectuarea lucrarii mi-am dat seama ca torsiunea se putea rezolva mult mai repede, mai ieftin si mai elegant (asa cum m-au sfatuit de altfel colegii de zbor.......dar platbandele erau deja taiate) prin introducerea de clei in fuselaj....aveau dreptate...chinezu nu a lipit cum trebuie cele doua jumatati........
Imagini cu platbandele montate......rigidizarea partii din spate a fuselajului este foarte buna.....urmeaza vopsitul....cred ca-i cea mai grea problema.....
Fisiere atasate
-
SANY0113_resize.JPG (154.53K)
Number of downloads: 958 -
SANY0114_resize.JPG (141.37K)
Number of downloads: 974
#36
Postat 11 February 2009 - 09:09 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#37
Postat 11 February 2009 - 03:45 PM
#38
Postat 24 February 2009 - 01:51 PM
Cam de vre-o luna ma si eu un ASW 28 (de la firma de stioluri :-)) si se comporta foarte bine dupa cum arata in carte cu centru de greutate spre fata cel putin pentru experienta mea de incepator.
am sa postez si eu niste poze cu tuningul care i l-am facut.
i-am facut un rolbar din tija de otel de 2mm in cabina sa nu se mai rupa sau deformeze la caderi in bot,
am bagat o tija de carbon de 4mm in tija din coada lipita in teava lui de carbon de 6X5mm.
si la fel ca tine am dublat teava de carbon din aripi dar numai dupa ce am sparto intr-un accicent, dar se comporta foarte bine si fara chiar daca in luping la viteza mare avea tendinta sa te aplaude.
Eu mi-am cumparat niste oracover si am de gand sa-i infoliez aripile dar nu stiu daca se preteaza EPP-ul la asa ceva.
#39
Postat 24 February 2009 - 10:13 PM
Pune si tu niste poze cu al tau.
Si eu vreau sa-l decorez...dar inainte trebuie sa refac botul. L-am scapat de vre-o 4 ori pina acuma....direct in bot, de fiecare data ....acelasi lucru....de la inaltimea de 30...40 m la iesirea din viraj. Sigur a intrat in limita.....
Numai la ultima prabusire am reusit sa distrug botul, insa este reparabil 100%....Chiar am sa fac niste poze cu epava.....si dupa aia cu ce am reusit sa refac....ar fi interesant.
Concluzie......daca vezi ca scade viteza.....da-i motor ......
Deja m-am molipsit de modelul asta ca imi place prea mult cum zboara. Apropo pe vant puternic am lipit pe fuselaj 200 de grame de plumb....se comporta foarte bine. Fara plumb este ca un fulg de zapada purtat de vant
Daca ai vre-o idee de decorare spune-mi si mie....multumesc
Toate bune si aterizari usoare
Aceasta postare a fost editata de tetea: 24 February 2009 - 10:17 PM
#40
Postat 25 February 2009 - 09:27 PM
am pus un cadru de sarma de otel pe interior care inteapa spuma in bot si se sprijima pe batiul motorului care pana la urma a ajuns sa fie din dural pentru ca am incercat tot felul de plasticuri dar care pe frigurile astea s-au spart ca sticla la cazaturi in bot. Cadrul de sarma este lipit de interiorul fuselajului cu silicon care amortizeaza mult din cazatura.
De cand am montat cadrul nu am mai avut probleme cu botul.
Eu am respectat centrul de greutate cum scrie in carte iar pe vanturi puternice am mutat centrul de greutate cam la 8mm fata de linia de imbinare aceea specificata in manual si modelul sa comportat superb m-am distrat cu el de minune fara sa folosesc motorul.
Fisiere atasate
-
DSC08033.JPG (479.8K)
Number of downloads: 791
#41
Postat 25 February 2009 - 09:33 PM
Iar daca strang cabina cu elastic in zona celor doua ghidaje laterale atunci cabina participa si ea activ la siguranta modelului, nu mai sare si lasa modelul sa re rupa in zona cea mai sensibila.
Fisiere atasate
-
DSC08035.JPG (437.76K)
Number of downloads: 732
#42
Postat 25 February 2009 - 09:36 PM
Fisiere atasate
-
DSC08023.JPG (472.38K)
Number of downloads: 619
#43
Postat 25 February 2009 - 09:38 PM
Fisiere atasate
-
DSC08031.JPG (483.77K)
Number of downloads: 195
#44
Postat 25 February 2009 - 09:39 PM
Fisiere atasate
-
DSC08030.JPG (473.32K)
Number of downloads: 163
#45
Postat 25 February 2009 - 09:42 PM
Fisiere atasate
-
DSC08032.JPG (482.87K)
Number of downloads: 163
#46
Postat 25 February 2009 - 09:47 PM
De exemplu se poate introduce o tija de carbon in teava de carbon cu care este intarita coada doar facand o mica incizie in "calcaiul fuselajului" ca nu stiu caum sa-i spun.
Fisiere atasate
-
DSC08028.JPG (497.67K)
Number of downloads: 213
#47
Postat 25 February 2009 - 09:50 PM
Fisiere atasate
-
DSC08025.JPG (489.33K)
Number of downloads: 241
#48
Postat 25 February 2009 - 09:55 PM
APROPOS TETEA!
de unde ti-ai luat kitul si cu cat? ca eu l-am luat de la o firma cu nume de pasare cu 560 RTF
Fisiere atasate
-
DSC08027.JPG (486.87K)
Number of downloads: 198
#50
Postat 08 April 2009 - 08:30 PM
Eu astazi am zburat la termica cu urmatoarele modificari: 10 gr plumb pe ampenajul vertical, langa deriva......5 mm adaos sub profundor . La mine trebuia neaparat sa-l compensez pentru ca avea tendinta de a intra in picaj...
Aceasta postare a fost editata de tetea: 08 April 2009 - 08:32 PM
#51
Postat 15 April 2009 - 05:49 PM
tetea, la Apr 8 2009, 08:30 PM, a spus:
Eu astazi am zburat la termica cu urmatoarele modificari: 10 gr plumb pe ampenajul vertical, langa deriva......5 mm adaos sub profundor . La mine trebuia neaparat sa-l compensez pentru ca avea tendinta de a intra in picaj...
Centrul de greutate este cam la 8mm in fata liniei de imbinare a capacului tijei de carbon ca in manual (fata de bordul de atac trebuie sa masor si scriu data viitoare)
http://www.sheng-ten...w%20manual.html
pagina 9
#52
Postat 15 April 2009 - 09:57 PM
Etapa urmatoare a fost sa mut cg-ul la prima treime din aripa. Era super vitezoman si tot cerea corectie din profundor.
Etapa a treia a insemnat calaje voinice (3....5 mm) sub profundor.
Acuma i-am mai bagat si 10 gr plumb pe coada, ca tot m-i se parea greu de bot si, din vitezoman l-am cumintit. Atata ca acuma cind merge incet, este la limita de viteza si trebuie sa stau cu ochii geana pe el. Dar cind prinde termica este superb.
Poate modelele noastre sunt din generatii usor diferite de aia a trebuit sa modific la el. Oricum asa cum a venit in cutie si cum era cg-ul in carte, al meu n-a zburat deloc.
Toate bune,
Adrian
#53
Postat 27 September 2009 - 08:15 AM
http://www.youtube.c...h?v=oURoUQlwfBg
Daune: panoul de foc facut tandari,spuma din spatele lui dizlocata si axul motor putin indoit.Toate problemele au fost deja rezolvate.
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan - http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
#54
Postat 27 September 2009 - 08:26 AM
Un test de planare fara motor i-ai facut?
Dupa ce l-ai lansat, cand ai vazut ca ridica botul asa, nu ai putut sa ii domolesti putin urcarea din profundor sa il aduci la zbor mai orizontal?
Vad ca se considera criteriu de performanta la motoplanoarea ca "pleaca la 60 grade... ca o racheta..." Astea nu sunt planoare de F5B ! Trebuie sa plece usor, cu o panta de cel mult 30 grade.
Pacat... era frumos cand era nou... acum cred ca arata ca al meu :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 27 September 2009 - 08:29 AM
#55
Postat 27 September 2009 - 08:41 AM
Ca sa zboare, ASW-ul are nevoie de viteza.
Eu folosec foarte rar pack-ul original 2S, cu 3 celule am insa o rezerva mare de putere si imi place mai mult asa......
#56
Postat 27 September 2009 - 09:56 AM
Aceasta postare a fost editata de Huffy: 27 September 2009 - 09:57 AM
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan - http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
#57
Postat 27 September 2009 - 10:00 AM
Acuma folosesc fie un pack de 1500 fie unul de 2300, ambele de dimensiuni mici......
#58
Postat 27 September 2009 - 11:05 AM
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan - http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
#59
Postat 27 September 2009 - 10:04 PM
tetea, la Sep 27 2009, 08:00 AM, a spus:
Acuma folosesc fie un pack de 1500 fie unul de 2300, ambele de dimensiuni mici......
Azi,dupa micile reparatii necesare si echilibrare ,am iesit iar cu el.Lansat de pe deal,plecare frumoasa (am ramas chiar surprins dupa experienta de ieri),dupa care nu am mai avut nici un control asupra lui si acelasi picaj total necontrolat de data asta insotit de o mica dira de fum . Normal ca impactul cu pamintul a fost inevitabil.Din fericire am reusit sa parcurg aprox 60-70 m mai repede decit Carl Lewis,astfel incit am reusit sa salvez modelul(doar putin afumat pe interior).Concluzie.....un fir de la regulator,nu foarte bine lipit isi cam facea de cap.Acum am nevoie de alt regultor.Exact aceeasi problema a mai avut-o un amic.Probabil ca la regulatoarele de firma nu se intimpla asa ceva.
Aici e si fimara in care se vede totul de la decolare pina la impact.
http://www.youtube.c...h?v=xoo_OhuTlZI
Aceasta postare a fost editata de Huffy: 27 September 2009 - 10:08 PM
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan - http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
#60
Postat 28 September 2009 - 12:12 AM
Noroc mare din nou cu cele 3 betigase de frigarui folosite de mine la intarirea zonei din fata.Si unul din asta a cedat partial(crapat si deja inlocuit),dar nu am rupt fuselajul in apropierea locului unde sint fixate servourile cu am vazut la un altul care a luat o busitura asemanatoare.
Tetea,ce regulator ai pus in locul celui original?
Fisiere atasate
-
PICT0012.JPG (146.88K)
Number of downloads: 108
Aceasta postare a fost editata de Huffy: 28 September 2009 - 12:20 AM
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan - http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014