Modelism - RHC Forum: ASW 28 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

ASW 28 motoplanor din spuma de la ST MODEL

#31 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 04 February 2009 - 12:14 AM

Bag de seama ca nu vreti niciunul sa ma sfatuiti, dntre cei care v-ati lovit de aceasta problema........ ce dar mai ales cum sa pun la coada buclucasa si subtire (ati vazut in filmulet ce urat face.....si totusi ASW-ul zboara)....tub, tja sau doua platbande de carbon.......
Sau ma lasati sa fac interventia de capul meu..si dupa aia sa va dau idei?...este si asta o varianta...... ;)
0

#32 Useril este offline   sebi_p 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 18-June 08
  • Gender:Male

Postat 04 February 2009 - 12:15 AM

Vezi postareatetea, la Feb 2 2009, 11:43 PM, a spus:

Inca un filmulet la zbor......Cu un acc in doua celule 1300ma, 20C intr-o zi fara vant am zburat cca 40 de minute in reprize de tipul urcat-planat.
La aterizare vine foarte frumos, cuminte si docil.....am constatat ca inca mai aveam suficient curent in acc
In concluzie consider ca am facut o achizitie buna in ideea de a ma antrena pentru VENTUS 2C, pe care il am de echipat in perioada urmatoare
In filmuletul facut de colegul meu se vede clar ca ampenajul vertical este stramb......urmeaza sa remediez si asta......deocamdata zboara asa......
Visit My Website

Zboara frumos desi cand il scuturi in film da din coada mai ceva ca si cainele meu :-) . Cu acumulator de 3 celule nu l-ai incercat ?

Sebi
0

#33 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 February 2009 - 12:21 AM

Ce parere ai de un "bandaj" de fibra de sticla ? O spirala continua pe toata lungimea. Crezi ca o ingreuneaza prea mult ?
Daca vrei carbon, atunci 3 platbande de 4*1 la 120 grade as pune eu.

Vezi postareatetea, la Feb 4 2009, 12:14 AM, a spus:

Bag de seama ca nu vreti niciunul sa ma sfatuiti, dntre cei care v-ati lovit de aceasta problema........ ce dar mai ales cum sa pun la coada buclucasa si subtire (ati vazut in filmulet ce urat face.....si totusi ASW-ul zboara)....tub, tja sau doua platbande de carbon.......
Sau ma lasati sa fac interventia de capul meu..si dupa aia sa va dau idei?...este si asta o varianta...... ;)

... cu picioarele pe pamant ...
0

#34 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 04 February 2009 - 09:22 AM

Salut Sebi,
N-am incercat sa zbor cu acc cu trei celule, sa vad ce zice.....dar este posibil sa fac o proba cind se va mai inmuia vantul, ca tot am un acc se 1500 mA in trei celule....docamdata zboara frumos asa.....mai am de rezolvat problema de la fuselaj.....inca il mai invat, incerc sa-i prind naravul.....

Salut Renato,
Deocamdata nu am fibra de sticla in stoc (oricum trebuie sa cumpar pentru reparatiile la fuselajul Ventusului).
Ideea cu platbanda la 120 de grade m-i se pare excelenta.....am platbanda de 3x1 si 6x1, nu am gasit la noi la pravalie de 4mm.
Am sa pun prima data la partea de sus a fuselajului doua platbande de 3, sa vad cum se comprta si dupa acea voi vedea daca jos pun de 3 sau de 6. Inca odata multumesc pentru sfat

Toate bune,
Adrian
0

#35 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 10 February 2009 - 11:54 PM

Am rezolvat problema fuselajului fragil foarte fruos, repede si usor....zic eu.... prin introducerea unor tije de carbon de 3x1 la 120 de grade, asa cum m-a sfatuit Renato (maine daca ma ajuta vremea pot sa va impartasesc rezultatul.......pana acuma a stiut sa zboare si asa)
Dupa efectuarea lucrarii mi-am dat seama ca torsiunea se putea rezolva mult mai repede, mai ieftin si mai elegant (asa cum m-au sfatuit de altfel colegii de zbor.......dar platbandele erau deja taiate) prin introducerea de clei in fuselaj....aveau dreptate...chinezu nu a lipit cum trebuie cele doua jumatati........
Imagini cu platbandele montate......rigidizarea partii din spate a fuselajului este foarte buna.....urmeaza vopsitul....cred ca-i cea mai grea problema.....

Fisiere atasate


0

#36 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 11 February 2009 - 09:09 AM

Avind in vedere ca i-ai mai pus ceva greutate pe coada ,acum cred ca poti trece la 3S fara probleme chiar daca nu-i dai full la gaz cind lansezi.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#37 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 11 February 2009 - 03:45 PM

Tot ii mai trebuie ceva greutate pe coada. Tijele pe care le-am pus sunt nesemnificative din punct de vedere al greutatiiii......inca este greu de bot, iar astazi am zburat cu el pe un vant destul de puternic.......si nu m-a facut de ras
0

#38 Useril este offline   Marius HBK2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 24 February 2009 - 01:51 PM

salut Tetea.
Cam de vre-o luna ma si eu un ASW 28 (de la firma de stioluri :-)) si se comporta foarte bine dupa cum arata in carte cu centru de greutate spre fata cel putin pentru experienta mea de incepator.
am sa postez si eu niste poze cu tuningul care i l-am facut.
i-am facut un rolbar din tija de otel de 2mm in cabina sa nu se mai rupa sau deformeze la caderi in bot,
am bagat o tija de carbon de 4mm in tija din coada lipita in teava lui de carbon de 6X5mm.
si la fel ca tine am dublat teava de carbon din aripi dar numai dupa ce am sparto intr-un accicent, dar se comporta foarte bine si fara chiar daca in luping la viteza mare avea tendinta sa te aplaude.
Eu mi-am cumparat niste oracover si am de gand sa-i infoliez aripile dar nu stiu daca se preteaza EPP-ul la asa ceva.
Trex 450, CAP 232, Sharon, yak 54
0

#39 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 24 February 2009 - 10:13 PM

Felicitari pentru achizitie.
Pune si tu niste poze cu al tau.
Si eu vreau sa-l decorez...dar inainte trebuie sa refac botul. L-am scapat de vre-o 4 ori pina acuma....direct in bot, de fiecare data ....acelasi lucru....de la inaltimea de 30...40 m la iesirea din viraj. Sigur a intrat in limita.....
Numai la ultima prabusire am reusit sa distrug botul, insa este reparabil 100%....Chiar am sa fac niste poze cu epava.....si dupa aia cu ce am reusit sa refac....ar fi interesant.
Concluzie......daca vezi ca scade viteza.....da-i motor ......
Deja m-am molipsit de modelul asta ca imi place prea mult cum zboara. Apropo pe vant puternic am lipit pe fuselaj 200 de grame de plumb....se comporta foarte bine. Fara plumb este ca un fulg de zapada purtat de vant
Daca ai vre-o idee de decorare spune-mi si mie....multumesc
Toate bune si aterizari usoare

Aceasta postare a fost editata de tetea: 24 February 2009 - 10:17 PM

0

#40 Useril este offline   Marius HBK2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 February 2009 - 09:27 PM

Uite cum am reparat eu botul:
am pus un cadru de sarma de otel pe interior care inteapa spuma in bot si se sprijima pe batiul motorului care pana la urma a ajuns sa fie din dural pentru ca am incercat tot felul de plasticuri dar care pe frigurile astea s-au spart ca sticla la cazaturi in bot. Cadrul de sarma este lipit de interiorul fuselajului cu silicon care amortizeaza mult din cazatura.
De cand am montat cadrul nu am mai avut probleme cu botul.
Eu am respectat centrul de greutate cum scrie in carte iar pe vanturi puternice am mutat centrul de greutate cam la 8mm fata de linia de imbinare aceea specificata in manual si modelul sa comportat superb m-am distrat cu el de minune fara sa folosesc motorul.

Fisiere atasate


Trex 450, CAP 232, Sharon, yak 54
0

#41 Useril este offline   Marius HBK2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 February 2009 - 09:33 PM

La canopy i-am lipit tot cu silicon un gat de pet care are rolul de a prelua busitura ca sa nu re mai rupa carligul sau chiar spuma care acopera motorul.
Iar daca strang cabina cu elastic in zona celor doua ghidaje laterale atunci cabina participa si ea activ la siguranta modelului, nu mai sare si lasa modelul sa re rupa in zona cea mai sensibila.

Fisiere atasate


Trex 450, CAP 232, Sharon, yak 54
0

#42 Useril este offline   Marius HBK2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 February 2009 - 09:36 PM

asta este stabilizatorul orizontal nou la care se poate vedea ca profundorul se deformeaza din cauza rezistentei la indoire a "balamalei "

Fisiere atasate


Trex 450, CAP 232, Sharon, yak 54
0

#43 Useril este offline   Marius HBK2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 February 2009 - 09:38 PM

Iar aici am atasat in capatul profundorului o tija de carbon de 2mm lipita cu scoci si se comporta perfect

Fisiere atasate


Trex 450, CAP 232, Sharon, yak 54
0

#44 Useril este offline   Marius HBK2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 February 2009 - 09:39 PM

La fel am procedat si cu eleroanele si cu carma

Fisiere atasate


Trex 450, CAP 232, Sharon, yak 54
0

#45 Useril este offline   Marius HBK2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 February 2009 - 09:42 PM

iata si carma u tila de carbon de 2mm in capat si prin asta indirect i-am marit si suprafetele de comanda

Fisiere atasate


Trex 450, CAP 232, Sharon, yak 54
0

#46 Useril este offline   Marius HBK2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 February 2009 - 09:47 PM

Intre timp mi-am luat si piese de rezerva dar pe car le voi folosii in momentul in care voi sti sa zbor bine cu "scociul meu zburator" dar care v-ar prinde bine sa vedeti cum arata ca va mai vin idei de tuning:
De exemplu se poate introduce o tija de carbon in teava de carbon cu care este intarita coada doar facand o mica incizie in "calcaiul fuselajului" ca nu stiu caum sa-i spun.

Fisiere atasate


Trex 450, CAP 232, Sharon, yak 54
0

#47 Useril este offline   Marius HBK2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 February 2009 - 09:50 PM

asa arata balamaua speciala folosita la acest model se poate vedea ca se poate mari unghiul de functionare al eleronului mutind tija de comanda la gaura urmatoare spre punctul de articulatie.

Fisiere atasate


Trex 450, CAP 232, Sharon, yak 54
0

#48 Useril este offline   Marius HBK2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 February 2009 - 09:55 PM

aici este legatura dintre teava de carbon si prelungirea ei din tija de carbon de 4mm.
APROPOS TETEA!
de unde ti-ai luat kitul si cu cat? ca eu l-am luat de la o firma cu nume de pasare cu 560 RTF

Fisiere atasate


Trex 450, CAP 232, Sharon, yak 54
0

#49 Useril este offline   Marius HBK2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 08 April 2009 - 09:47 AM

Iata un filmulet cu planorul meu pe vant puternic la panta
http://www.youtube.c...h?v=8gklfBg7VtM
Trex 450, CAP 232, Sharon, yak 54
0

#50 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 08 April 2009 - 08:30 PM

Bravo...foarte frumos...pana la urma, unde ai pus CG-ul (raportat la bordul de atac)?
Eu astazi am zburat la termica cu urmatoarele modificari: 10 gr plumb pe ampenajul vertical, langa deriva......5 mm adaos sub profundor . La mine trebuia neaparat sa-l compensez pentru ca avea tendinta de a intra in picaj...

Aceasta postare a fost editata de tetea: 08 April 2009 - 08:32 PM

0

#51 Useril este offline   Marius HBK2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 15 April 2009 - 05:49 PM

Vezi postareatetea, la Apr 8 2009, 08:30 PM, a spus:

Bravo...foarte frumos...pana la urma, unde ai pus CG-ul (raportat la bordul de atac)?
Eu astazi am zburat la termica cu urmatoarele modificari: 10 gr plumb pe ampenajul vertical, langa deriva......5 mm adaos sub profundor . La mine trebuia neaparat sa-l compensez pentru ca avea tendinta de a intra in picaj...

Centrul de greutate este cam la 8mm in fata liniei de imbinare a capacului tijei de carbon ca in manual (fata de bordul de atac trebuie sa masor si scriu data viitoare)
http://www.sheng-ten...w%20manual.html
pagina 9
Trex 450, CAP 232, Sharon, yak 54
0

#52 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 15 April 2009 - 09:57 PM

Cand l-am facut pe al meu asa (dupa carte) o lua vertiginos spre mama terra de nici cu profundorul la maxim nu puteam sa-l scot.
Etapa urmatoare a fost sa mut cg-ul la prima treime din aripa. Era super vitezoman si tot cerea corectie din profundor.
Etapa a treia a insemnat calaje voinice (3....5 mm) sub profundor.
Acuma i-am mai bagat si 10 gr plumb pe coada, ca tot m-i se parea greu de bot si, din vitezoman l-am cumintit. Atata ca acuma cind merge incet, este la limita de viteza si trebuie sa stau cu ochii geana pe el. Dar cind prinde termica este superb.
Poate modelele noastre sunt din generatii usor diferite de aia a trebuit sa modific la el. Oricum asa cum a venit in cutie si cum era cg-ul in carte, al meu n-a zburat deloc.
Toate bune,
Adrian
0

#53 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 27 September 2009 - 08:15 AM

De vreo 3 zile sint si eu posesorul unui asw 28.Ieri am iesit cu el prima data si am avut o surpriza tare neplacuta.Se poate vedea in filmulet.Poate sa-mi spuna cineva de ce s-a comportat asa?Mentionez ca nu batea vintul nici cit sa imprastie fumul de tigare.La a doua lansare am incercat sa compensez mult dreapta,dar rezultatul a fost acelasi.
http://www.youtube.c...h?v=oURoUQlwfBg
Daune: panoul de foc facut tandari,spuma din spatele lui dizlocata si axul motor putin indoit.Toate problemele au fost deja rezolvate.
Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#54 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 September 2009 - 08:26 AM

CG-ul era corect? Pare greu de coada.
Un test de planare fara motor i-ai facut?
Dupa ce l-ai lansat, cand ai vazut ca ridica botul asa, nu ai putut sa ii domolesti putin urcarea din profundor sa il aduci la zbor mai orizontal?
Vad ca se considera criteriu de performanta la motoplanoarea ca "pleaca la 60 grade... ca o racheta..." Astea nu sunt planoare de F5B ! Trebuie sa plece usor, cu o panta de cel mult 30 grade.
Pacat... era frumos cand era nou... acum cred ca arata ca al meu :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 27 September 2009 - 08:29 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#55 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 27 September 2009 - 08:41 AM

Si eu cred ca nu era bine centrat. Modelul a luat-o prea vertiginos in sus, iar motorul nu a mai avut tractiunea necesara......
Ca sa zboare, ASW-ul are nevoie de viteza.
Eu folosec foarte rar pack-ul original 2S, cu 3 celule am insa o rezerva mare de putere si imi place mai mult asa......
0

#56 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 27 September 2009 - 09:56 AM

Am un pack de 3 celule de 2000 mAh,dar cind il conectez nu da bip-ul acela si nu actioneaza motorul.Servourile in schimb merg.Oare ce se intimpla acoloPack-ul e ok.L-am incercat pe Wing Dragon si merge.Cu cel original de 2 celule totul merge ok.

Aceasta postare a fost editata de Huffy: 27 September 2009 - 09:57 AM

Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#57 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 27 September 2009 - 10:00 AM

Am uitat sa spun, am schimbat si regulatorul original, datorita unei aterizari intr-o zona cu apa.......l-am prajit....., poate de aceea nu bipaie al tau.....???
Acuma folosesc fie un pack de 1500 fie unul de 2300, ambele de dimensiuni mici......
0

#58 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 27 September 2009 - 11:05 AM

Cu pack-ul de 2 celule bipaie......doar cu cel de 3 nu bipaie.
Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#59 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 27 September 2009 - 10:04 PM

Vezi postareatetea, la Sep 27 2009, 08:00 AM, a spus:

Am uitat sa spun, am schimbat si regulatorul original, datorita unei aterizari intr-o zona cu apa.......l-am prajit....., poate de aceea nu bipaie al tau.....???
Acuma folosesc fie un pack de 1500 fie unul de 2300, ambele de dimensiuni mici......


Azi,dupa micile reparatii necesare si echilibrare ,am iesit iar cu el.Lansat de pe deal,plecare frumoasa (am ramas chiar surprins dupa experienta de ieri),dupa care nu am mai avut nici un control asupra lui si acelasi picaj total necontrolat de data asta insotit de o mica dira de fum . Normal ca impactul cu pamintul a fost inevitabil.Din fericire am reusit sa parcurg aprox 60-70 m mai repede decit Carl Lewis,astfel incit am reusit sa salvez modelul(doar putin afumat pe interior).Concluzie.....un fir de la regulator,nu foarte bine lipit isi cam facea de cap.Acum am nevoie de alt regultor.Exact aceeasi problema a mai avut-o un amic.Probabil ca la regulatoarele de firma nu se intimpla asa ceva.
Aici e si fimara in care se vede totul de la decolare pina la impact.
http://www.youtube.c...h?v=xoo_OhuTlZI

Aceasta postare a fost editata de Huffy: 27 September 2009 - 10:08 PM

Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#60 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 28 September 2009 - 12:12 AM

Dupa buseala aceasta ma asteptam sa gasesc axul motorului strimb,dar nu a fost asa.Am fost inspirat sa fac panoul de foc dintr-un material mai putin solid decit placajul original si motorul a scapat teafar si nevatamat :(.Teava de carbon in schimb e surcele si panoul de foc la fel.Noroc ca am facut 2 bucati :rolleyes:.Deja e reparat si o sa fie apt de zbor....sau macar de o tentativa de zbor cind o sa iau alt regulator.Problema la el a fost la firele care ieseau spre motor.O lipitura slaba si a intrat in scurt.
Noroc mare din nou cu cele 3 betigase de frigarui folosite de mine la intarirea zonei din fata.Si unul din asta a cedat partial(crapat si deja inlocuit),dar nu am rupt fuselajul in apropierea locului unde sint fixate servourile cu am vazut la un altul care a luat o busitura asemanatoare.

Tetea,ce regulator ai pus in locul celui original?

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Huffy: 28 September 2009 - 12:20 AM

Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro