Modelism - RHC Forum: ASW 28 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

ASW 28 motoplanor din spuma de la ST MODEL

#1 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 26 January 2009 - 08:35 AM

Incep acest topic dupa ce am zburat modelul.....nu de alta dar am considerat ca este mai bine asa decat sa fiu subiectiv....
Modelul a fost achizitionat de la regele chinez si are urmatoarele caracteristici declarate:
Lungime 880 mm
Anvergura 2000 mm
Suprafata alara 21 dmp
greutate RTF 520 gr
Incarcarea alara 27,7 gr/dmp
Continutul Kit-ului cuprinde pe linga modelul propriuzis tija de carbon, manualul de asamblare, decalurile si 2 acc zippy de 1300 mA. Servomecanismle de pe eleroane, deriva si profundor sunt gata montate, la fel motorul brushless de tip clopot si regulatorul aferent. Elicea este 10 x6 si palele sunt identice cu cele de pe EG-ul clasic......teoretic incarci acc, pui receptia si pleci la zbor
Dupa cum se vede si din poza de mai jos, modelul a ajuns intr-o stare excelenta, fiind foarte bine impachetat.

Fisiere atasate


0

#2 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 26 January 2009 - 08:55 AM

Analizand avionul pe toate fetele trebuie sa remarc calitatea materialului din care este facut. Modelul este pe de-o parte foarte frumos dar pare foarte firav.
Aripile sunt inguste au latimea de 150 mm si subtiri, grosimea maxima fiind de 25 mm. Servomecanismele sunt montate la capatul aripilor miscarea fiind transmisa prin cabluri la eleroan
Tubul de carbon de 8x1 m-i s-a parut cam fragil, asa ca am introdus in interiorul lui un altul de 6x1, rigidizarea facand-o cu clei poliuretanic.
Ceea ce m-i s-a parut interesant este modalitatea de fixare a tubului de carbon in aripi. Undeva spre capetele fiecarui tub in interiorul aripii este o piesa din plastic de cca 40 mm lungime care preseaza pe tub fiind actipnata la montaj de un surub clasic......cel putin asa deduc pentru ca n am reusit sa vad nimic privind prin orificiul practicat in aripa. Oricum sistemul functioneaza bine si aripile stau la locul lor
La o prima vedere, cursa eleroanelor m-i se pare foarte mica +/- 10 grd

Fisiere atasate


0

#3 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 26 January 2009 - 09:09 AM

Un plus pe care l-as remarca este faptul ca ampenajul orizontal se poate demonta, fiind asigurat prin intermediul unui surub, iar modelul poate fi transportat in cutia lui.
Cel putin pe mine ma avantajeaza acest lucru, in conditiile in care portbagajul masinii nu este totdeauna gol. Acuma de fiecare data cind scot EG-ul din porbagaj ma uit sa nu se fi rupt ceva la el pentru ca este tare incomod la transport

Fisiere atasate


0

#4 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 26 January 2009 - 10:20 AM

Intradevar pare fragil ,dupa cum se vede din poze ,asa ca atentie la aterizari.
Pune-i si in fuselaj ceva tub de carbon chiar daca ii bagi ceva supliment pentru centrare in bot .Nu ai zis daca are si motor in kit.

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#5 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 26 January 2009 - 10:49 AM

Nu cred ca mai poate monta carbon in coada, ca vine deja montat cu servo si bowden trase. Cam prea rtf...
Si pe mine m-au trecut prisoanele cand am vazut coada aia filiforma... cred ca au bagat chinezii deja ceva inauntru.
Daca nu are, poate niste platbanda pe exterior.

A zis in introducere ca vine si cu motor:

"Servomecanismle de pe eleroane, deriva si profundor sunt gata montate, la fel motorul brushless de tip clopot si regulatorul aferent"

Chiar si acumulatoare !!! Doar RC ii trebuie.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#6 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 26 January 2009 - 11:05 AM

da si tu un pret... ca stiu pe cineva care ar vrea ceva de genu ... mai da si o gramada de poze si eventual un link ...
mersi mult:)


si inca ceva... eu iti propun sincer sa il lasi asa... nu mai baga carboane in el inutile prin coada... rar dai cu coada aia de pamant, si o sa ii strici CG ... daca doamne fereste se intampla ceva, vei putea pune carboane inauntru , unde oricum fac treaba mai buna decat pe exterior...deci aruncatul pe exterior , nu prea ii vad rostul :)

lasa-l asa:)

si cred ca ai gresit cu tija aia... nu mai trebuia si cea de 6 ... e o greutate in plus..norocul tau ca nu e mare :)

Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 26 January 2009 - 11:10 AM

KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#7 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 27 January 2009 - 12:38 AM

Acuma sa continuam cu fuselajul.....carlinga este relativ mica, datorita canopiei, asa ca toata electronica trebuie riguros inghesuita.... singura varianta pe care am gasit-o fost sa amplasez accumulatorul peste regulator. Constructorul a prevazut un elastic care se pune peste acc. Receptia trebuie sa fie de mici dimensiuni, pentru a nu fi lovit[ de serco-mecanismele care actioneaza deriva si profundorul. Analizand fizarea motorului am observat ca nu poate fi scos si inlocuit decat daca se desface fuselajul pe lungime si se scoate panoul de fixare. Noroc ca lipiciul folosit de chinez este un fel de aracet care se desprinde foarte usor. In concluzie cel putin pe burta si in fata carlingii trebuie de pus niste scoci cu fibra de sticla. Pe de alta parte acest clei folosit este un lucru bun...in caz de impact al modelulului cu mama terra, fuselajulse desprinde mai usor si ai sanse jmai mari de reparatie decat daca ar fi fost rigid (am experienta cu EZ-ul pe care l-am ranforsat excesiv si la impact s-a rupt de unde nu era intarit)

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de tetea: 27 January 2009 - 12:45 AM

0

#8 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 27 January 2009 - 08:18 AM

Trecand mai departe, se poate observa ca partea fuselajului dinspre coada, este filiforma si se torsioneaza foarte tare, in zona de sectiune minima.....cu ampenajul montat situatia devine mult mai grava miscarile la capatul ampenajului fiind de +/-40 mm si nu cred ca se auto echilibreaza in zbor. In schimb pare suficient de rigid in plan longitudinal, nu se incovoaie deloc. Parerea mea este ca totusi fuselajul trebuie intarit, chiar daca mai castig ceva greutate in plus.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de tetea: 27 January 2009 - 08:30 AM

0

#9 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 27 January 2009 - 08:28 AM

Singurul loc unde fuselajul este intarit (desi imi vine greu sa cred ca nu are bagata in coada aia filiforma ceva carbon) este ampenajul vertical unde se observa o teava subtire de carbon. Cand am trecut la observarea piesei de fixre a ampenajului orizontal....surpriza.... am ramas cu ea in mana....Cleiul folosit de chinez si aici foarte asemanator aracetului. In concluzie am smirgheluit putin piesa de plastic ;i am trecut la efectuarea unei lpituri cu Bison expandabil la partea din fata.....si cu aracet (sa-l pot desprinde usor) la partea dinspre spate, in caz ca trebuie modificat unghiul de inclinare al ampenajului orizontal

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de tetea: 27 January 2009 - 08:32 AM

0

#10 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 27 January 2009 - 10:55 PM

Astazi am stat si am studiat foarte atent fuselajul......privind prin locasul pe unde trebue sa iasa antena de la receptie..am descoperit o tija de carbon La ochi pare a fi de 6. Am mai descoprit , privind aripile (prin intermediul uni bec foarte puternic) ca inclusiv acestea au incastrat catre capete tije de carbon (tijele sunt situate intr-un plan anterior tijei principale, adica catre bordul de atac), la fel si profundorul are incastrata o tija.
Am facut un test de putere a motorului si am constatat ca la sarcina maxima, consumul de curent nu trece de 12,5 A ceea ce m-i se pare relativ putin.
In manualul producatorului sunt indicate valorile curselor eleroanelor, derivei si profundorului.
Dupa montarea receptiei si a acc, am facut testele functionale de rigoare si am constatat ca valorile indicate de producator sunt respectate. M-i se pare totusi ca valoarea cursei maxime a eleroanelor este prea mica, adica =/-10 grd.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  CURSE.jpg (81.56K)
    Number of downloads: 206

0

#11 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3621
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 28 January 2009 - 12:03 AM

Cu tractiunea cum sta motorul cu care a venit modelul?
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#12 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 28 January 2009 - 05:59 PM

Salut Casper,
Pntru ca sa ajug la etapa cu tractiunea mai avem ceva drum de parcurs in acest topic.......
Trecand peste rigiditatea scazuta a fuselajului, in plan orizontal (adica, ceea ce efectiv ma deranjeaza foarte tare, respectiv torsiunea ansamblului ampenaj orizontal si vertical)....am trecut la etapa urmatoare, respectiv centrajul aeromodelului......
Ce ma intereseaza, fapt pentru care am initiat acest Kit Review, este ca acest tip de aeromodel poate ajunge pe mana unui incepator, care nu are notiuni elementare de modelist (GENUL CELOR CARE CUMPARA PRIMUL LOR MODEL DE LA HIPERMARKETURI, reusesc sa-l zboare si dupa aceea au impresia ca sunt foarte priceputi in domeniu),iar daca ne uitam pe specificatiile producatorului, acesta afirma ca ASW 28 este un model RTF, caruia ii trebuie numai receptie si RC. Acelasi lucru se intampla si cu aceeeasi varianta comercializata de colegii din Cehia de la firma cu nume de stilou.
Consider ca deja am gasit niste elemente constructiv-functionale la acest aeromodel, care sunt incompatibile cu zborul.
Revenind la centraj, am constatat cu stupoare ca, in manualul producatorului, sunt indicate niste valori in totala necunostinta de cauza cu teoria zborului (am pus acest fapt fie pe o eroare de traducere, fie pe o eroare de tipar), drept pentru care am incercat, intr-o prima etapa, prin modificarea pozitiei acumulatorului sa aduc CG-ul la prima 1/3...1/4 din aripa.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  CG_1.jpg (244.67K)
    Number of downloads: 289

0

#13 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 28 January 2009 - 06:09 PM

Vezi postareatetea, la Jan 28 2009, 05:59 PM, a spus:

Consider ca deja am gasit niste elemente constructiv-functionale la acest aeromodel, care sunt incompatibile cu zborul.
Revenind la centraj, am constatat cu stupoare ca, in manualul producatorului, sunt indicate niste valori in totala necunostinta de cauza cu teoria zborului (am pus acest fapt fie pe o eroare de traducere, fie pe o eroare de tipar), drept pentru care am incercat, intr-o prima etapa, prin modificarea pozitiei acumulatorului sa aduc CG-ul la prima 1/3...1/4 din aripa.

Da-ne mai multe detalii. La ce te referi cand spui "incompatibilitate" ?
0

#14 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 28 January 2009 - 09:27 PM

Salut Mihai....
Am sa enumar aceste elemente de incompatibilitate pe care le-am depistat, desi este mult prea dur cuvantul folosit........practic am sa explic in detaliu ceva mai tarziu, dupa ce voi vorbi despre zbor, cind voi posta concluzile finale referitoare la model, unde voi incerca sa exprim, pertinent parerile pro si contra achizitionarii ASW-ului 28
0

#15 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 02 February 2009 - 08:46 AM

In urmatoarea etapa, am inceput cu mutarea acumulatorului cat mai in spate un sensul ajustarii CG-ului la prima treime din aripa, ceea ce s-a dovedit o manevra extrem de dificila, avand in vedere spatiul redus (am montat acc peste variator......)m de asemenea receptia tebuie sa fie una minuscula, altfel nu mai este loc de niciun fel pentru cursele servomecanismelor derivei si profundorului.
Nu am mai avut rabdare sa-l decorez cu decalurile aferente.........
Am iesit cu el vesel pe camp (terenul aeroclubului din Iasi), intr-o zi fara vant, numai buna pentru efectuat primele probe de zbor, i-am prins canopia si palele cu un elastic si i-am facut primul test cu motorul oprit..........si suprafetele de control trimate pe 0.
Lansare ca la carte........modelul parea insa ca nu are finete deloc si se indrepta vertiginos spre pamant, pastrand directia......pentru a nu-l distruge abia am apucat sa mut mana pe mansa si sa-l compensez din profundor.....Lansat de undeva de la inaltimea de 2,3...2,5 m (eu am 1,98) primul zbor a avut lungimea de vre-o 7 m....foarte putin...si ii dadusem ceva viteza.....
A urmat desfacerea ampenajului orizontal si modificarea ughiului acestuia, intai cu o scobitoare gasita prin cutia de scule(nu a fost suficient) ulterior am pus un capat de betisor de bambus (asta am gasit atunci la repezeala in cutia cu maimute)....situatia s-a imbunatatit, dar nu spectaculos tot trebuia sa trag de profundor pentru a-i compensa panta accentuata de coborare.
Ce nu am incercat a fost montarea de plumb spre coada (din motive tehnice, adica am uitat plumbii cu autodeziv acasa in alta cutie)

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de tetea: 02 February 2009 - 08:51 AM

0

#16 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 02 February 2009 - 12:23 PM

Nu l-ai zburat deloc cu motor ?
0

#17 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 02 February 2009 - 12:27 PM

in poza ampenajul < T > ...pare stramb ?..sau poate este o iluzie foto ..nu stiu ..
:)
ADOR VITEZA!!!
0

#18 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 02 February 2009 - 12:51 PM

Intr-adevar ampenajul este stramb.....diseara cand ajung acasa am sa pun niste filme cu primele zboruri de incercare (lansare din mana cu motor) si unul in care se poate obseva cat de fragil este fuselajul la partea dinspre coada.
0

#19 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 02 February 2009 - 07:56 PM

... cu alte cuvinte, isi merita banii sau nu?
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#20 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 02 February 2009 - 09:05 PM

daca ai cunostinte de modelism si mana de pilot.......merita toti banii......acuma dupa ce l-am invatat cat decat este o adevarata placere....si nu am apucat inca sa-i intaresc coada......zbor cu el asa......Nu l-am incercat pe vant....dar asta dupa ce apuc sa-i fac testul de tractiune......
Acusi urmeaza si filmuletele.....
0

#21 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 02 February 2009 - 11:03 PM

Coada este extraordinar de fragila, desi are un carbon introdus.... trebuie neaparat sa o intaresc cu ceva carbon......astep sugestii de la voi ...sa folosec tub, tija sau platbanda -eu optez ptr platbande una sus si una jos...voi ce ziceti?

aici este un filmuletVisit My Website

Aceasta postare a fost editata de tetea: 02 February 2009 - 11:07 PM

0

#22 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 02 February 2009 - 11:14 PM

Prima data m-am chinuit sa bag toate matele in locasul minuscul de sub canopie..........Visit My Website
0

#23 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 02 February 2009 - 11:19 PM

Dupa primul zbor, verificari de rutina...finete, viteza de raspuns la comenzi, etc., am incercat un loop-ing si aripile erau cat pe ci sa aplaude....am dublat tija de carbon de 8x1 cu inca una de 6x1, pe care am pus bison expandabil.....nu am mai avut probleme.....
Modelul a decolat fara sa-i dau un impuls prea mare....
Visit My Website

Aceasta postare a fost editata de tetea: 02 February 2009 - 11:21 PM

0

#24 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 02 February 2009 - 11:25 PM

zbor de proba 1......
Modelul este rapid, arata foarte frumos in aer, zboara la fel de frumos, chiar daca are coada subreda, si necesita oarece indemanare la zbor.
NU ESTE UN MODEL PENTRU INCEPATORI.......poate fi o varianta dupa ce esti stapan pe un EG
Visit My Website
0

#25 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 02 February 2009 - 11:37 PM

zbor de proba 2...filmele sunt facute de un coleg....scuzati calitatea...
CG-ul a ramas la prima treime din aripa, fara sa-i pun plumb in coada.
Comenzile nu le-am mixat, n-am pus nici expo nici diff.....
Toate zborurile au fost facute fara aceste tpuri de setari, ceea ce inseamna ca se poate folosi la zbor si un RC bun dar mai putin pretentios...desi ar fi pacat......
Am montat sub extremitatea ampenajului orizontal o cala de 3 mm pentru a compensa tendinta de picaj
Nu am reusit sa-l urc decat la o panta de 30...40 grd.
Stie sa faca zbor inversat, dar tonouri la anvergura asta .....imposibil
Daca il duci prea departe risti sa nu-l mai vezi......trebuie neaparat vopsit macar sa ai o idee despre pozitia lui in zbor...
Visit My Website
0

#26 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 02 February 2009 - 11:43 PM

Inca un filmulet la zbor......Cu un acc in doua celule 1300ma, 20C intr-o zi fara vant am zburat cca 40 de minute in reprize de tipul urcat-planat.
La aterizare vine foarte frumos, cuminte si docil.....am constatat ca inca mai aveam suficient curent in acc
In concluzie consider ca am facut o achizitie buna in ideea de a ma antrena pentru VENTUS 2C, pe care il am de echipat in perioada urmatoare
In filmuletul facut de colegul meu se vede clar ca ampenajul vertical este stramb......urmeaza sa remediez si asta......deocamdata zboara asa......
Visit My Website

Aceasta postare a fost editata de tetea: 02 February 2009 - 11:49 PM

0

#27 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3621
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 03 February 2009 - 12:00 AM

Arata super modelul, cred ca o sa imi iau si eu unul dar varianta din fibra de sticla.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#28 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 03 February 2009 - 07:52 AM

Eu l-am luat pe asta ca sa fac trecerea la fibra........fibra asteapta sa fie montata.......

Aceasta postare a fost editata de tetea: 03 February 2009 - 07:53 AM

0

#29 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 February 2009 - 12:23 PM

Ha, la prima citire am crezut ca erau 20 de grade Celsius si ma intrebam din ce tara calda emigrant faci tu review ;)

Vezi postareatetea, la Feb 2 2009, 11:43 PM, a spus:

....Cu un acc in doua celule 1300ma, 20C intr-o zi fara vant am zburat cca 40 de minute ...

... cu picioarele pe pamant ...
0

#30 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 03 February 2009 - 12:36 PM

NUUUUU....erau -2grade, umezeala......frig de-ti intra in oase..........cu manusi cu tot iti ingetau mainile pe manse.......dar am rezistat eroic vre-o trei ore......pana n-am mai putut........Am explicat mersul zilei.....pe jurnal de zbor
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro