Red Hawk - Robbe ---> termic conversie
#31
Postat 25 January 2009 - 09:20 AM
@Dan: Da, am vazut si puterea OS-ului .15. E deja stiut ca Magnum exagereaza puterea :D ... tocmai de aceea ziceam ca sunt comparabile. Acum, ar mai fi ceva.. faptul ca in varianta electrica am folosit o elice 12x6 iar in varianta termica am folosit 8x5 poate crea o falsa impresie a lipsei de putere.
@Gunman: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
#32
Postat 25 January 2009 - 09:25 AM
Eu pentru receptie am folosit un regulator infim cu un lipo 2s de 200mah, poti pune eventual si tu ceva similar si mai scazi 100g la gramaj.
Felicitari inca o data
#33
Postat 25 January 2009 - 09:34 AM
Kriminel, la Jan 25 2009, 09:25 AM, a spus:
Am si aceasta posibilitate, insa pentru echilibrarea statica am fost nevoit sa folosesc NiMh. Modelul asta este din categoria "tail heavy" :D. Ca sa fiu sincer imi convine mai mult asa datorita simplitatii.
#34
Postat 03 February 2009 - 10:30 PM
Rog un moderator sa lipeasca aceasta sursa si la postul anterior cu filmuletul. Cel fara sunet l-am sters de pe YT.
Multumesc.
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 03 February 2009 - 10:33 PM
#36
Postat 04 February 2009 - 11:16 AM
Ce am constatat insa:
1. Surubul de reglaj relanti era mult prea strans. In mod normal trebuie sa faca "contact" cu rampa de alimentare undeva la jumatate de cursa, ori el facea contact undeva la 15%. Ca sa mearga normal trebuia sa deschid gazul mai mult de 3 ture, ceea ce nu e deloc normal... insa pe moment nu mi-am dat seama. Practic fiind atat de apropiat nu lasa suficient combustibil sa ajunga in carburator.
2. Toba nu are nici un fel de garnitura de etansare. Voi face cumva sa etansez perfect prinderea ei astfel incat sa asigur presiunea necesara in rezervor.
Elicea pe care o voi folosi va fi 9x6.
Rezervorul din pacate nu prea am cum sa-l repozitionez.... eventual am sa pun o pompa perry :D) :rolleyes: -- glumesc bineinteles .. nu o luati de buna !
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 04 February 2009 - 11:31 AM
#37
Postat 04 February 2009 - 11:24 AM
Abburo, la Feb 4 2009, 11:16 AM, a spus:
silicon rosu de temperatura inalta.se gaseste la piese auto cam 8 lei un tub.
#38
Postat 04 February 2009 - 11:33 AM
Abburo, la Feb 4 2009, 11:16 AM, a spus:
Ce am constatat insa:
1. Surubul de reglaj relanti era mult prea strans. In mod normal trebuie sa faca "contact" cu rampa de alimentare undeva la jumatate de cursa, ori el facea contact undeva la 15%. Ca sa mearga normal trebuia sa deschid gazul mai mult de 3 ture, ceea ce nu e deloc normal... insa pe moment nu mi-am dat seama. Practic fiind atat de apropiat nu lasa suficient combustibil sa ajunga in carburator.
2. Toba nu are nici un fel de garnitura de etansare. Voi face cumva sa etansez perfect prinderea ei astfel incat sa asigur presiunea necesara in rezervor.
Elicea pe care o voi folosi va fi 9x6.
Rezervorul din pacate nu prea am cum sa-l repozitionez.... eventual am sa pun o pompa perry :rolleyes:) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif -- glumesc bineinteles .. nu o luati de buna !
Ce pot sa spun despre toba este ca se poate foarte usor etansa cu Silicon rosu care rezista si la temperaturi foarte mari. Iar despre reglaje , multa multa rabdare :D
#39
Postat 04 February 2009 - 01:37 PM
Multam mult de pont http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
#40
Postat 04 February 2009 - 02:12 PM
#44
Postat 07 February 2009 - 10:23 PM
Am incercat azi sa-i pun o elice 9x6 insa nu sarea de 8000 de ture. Asa ca am ramas la 8x5 pe care o invarte la 13500 de ture.
Desi am reusit sa stabilizez oarecum motorul la turatii mai mari de 40% am insa probleme la turatiile mici.
Alta chestie interesanta.. la cutitul pe stanga motorul are tendinta sa se opreasca... la cutitul pe dreapta merge bine :lol:)
Una intr-alta pentru a putea tine motorul pornit trebuie sa am grija la cum manevrez mansa de gaz. In full da cateodata sa moara.. si trebuie redus binisor pentru relansare...
In rest totul pare sa se prezinte onorabil. Nu exista deformari ale modelului sau alte semne de probleme.
#45
Postat 08 February 2009 - 06:52 AM
Oricum , idea unui acrobat termic de 1m, cu care sa te dai fara numar ( cum bine ziceai dupa primul zbor ) si care sa consume cate doua, trei lingurite de combusitibil pe zbor, merita urmarita si finalizata corespunzator !
Aceasta postare a fost editata de farm fly: 08 February 2009 - 06:53 AM
#47
Postat 08 February 2009 - 10:39 AM
Un tuning mic al orificiului intern de refulare... oare se poate face ceva de genul... a mai facut cineva?
#48
Postat 08 February 2009 - 10:46 AM
De asemenea vezi sa nu-ti scape pe undeva presiunea, eu testez fiecare rezervor intr-un lighean cu apa sa vad daca nu scapa aer pe la ventil, tevi sau pereti.. astupi 2 tevi si suflii pana te inverzesti in cea mai lunga :rolleyes:
#49
Postat 08 February 2009 - 11:29 AM
Tu ai marit diametrul mustiucului de presiune rezervor... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif, eu ma gandeam la micsorarea diametrului refularii intermediare. Insa da... e mult mai simplu de realizat propunerea ta. Mercic mult.
De fapt cred ca pur si simplu voi mari diametrul actualului mustiuc... :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 08 February 2009 - 11:37 AM
#50
Postat 08 February 2009 - 10:36 PM
Poate imi trebuie alta menghina. :rolleyes:
#51
Postat 09 February 2009 - 01:28 AM
Oricum, RH-ul este al naibii de simpatic asa mic si galagios :))...
Sunt convins ca si alte modele din clasa lui ar fi super ok. Cred, spre exemplu ca un Acro Master ar inghiti lejer un 4.5cc.
#53
Postat 14 February 2009 - 09:41 PM
Am marit gaura stutului de supraresiune pt rezervor. Desi celelalte reglaje nu prea seamana cu motoarele mai mari, in sensul ca deschid multe ture la jigler, motorasul s-a comportat aproape exemplar azi. Acum trebuie doar sa rezolv definitiv tigania pe ca am facut-o cu acel stut, care in urma maririi diametrului gaurii a cam ramas fara filet. Trebuie doar sa gasesc un stut mai mare si sa-l adaptez cumva.
Am inceput sa am probleme la sistemele de comanda, care sunt cele originale. Furca unui eleron a cedat in zbor, insa am reusit sa-l aduc jos in siguranta. Trebuie sa inlocuiesc in totalitate echele si tijele de comanda ale eleroanelor.
#56
Postat 15 February 2009 - 12:26 AM
Multumesc frumos. Am vazut ceva la magazine si le voi comanda... micute.
@FarmFly
Exemplar, inseamna ca a mers corect si mi-a ascultat comenzile. Nu a mai tusit la turatii mari, relantiul a fost stabil.
Daca vrei hover treci clar la 4cc. Al meu il tine de-o parere, dupa care cade!
#57
Postat 15 February 2009 - 05:48 AM
Abburo, la Feb 15 2009, 12:26 AM, a spus:
Exemplar, inseamna ca a mers corect si mi-a ascultat comenzile. Nu a mai tusit la turatii mari, relantiul a fost stabil.
Daca vrei hover treci clar la 4cc. Al meu il tine de-o parere, dupa care cade!
Uite o informatie care inseamna bani ! Multumesc !
Felicitari ca ai avut rabdare sa duci la bun sfarsit ce n-au facut altii in fabrica !
#58
Postat 26 April 2009 - 11:57 PM
Revin cu cateva noutati:
1. RH termic in schema coloristica a unui P51 nu mai exista. Din motive tehnice de exceptie (m-a lasat bateria la receptie :D ) modelul a venit jos brusc si dintr-o data.
2. RH termic V2 a aparut deja intr-o tema coloristica demna de un zmeu de plaja http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif.
Mai ziceam si cu alte ocazii, ca in cazul unui RH nou as face anumite operatiuni pentru ameliorarea slabiciunilor. Iata deci care au fost tuningurile noii versiuni:
1. Lonjeron dublu din carbon (profil patrat de 4mm) pe aripa. Din cauza vitezei foarte mari de care acest model e capabil, aripa poate prinde unghi diedru daca nu este sustiuntia in vreun fel.
2. Doua servouri pe profundor. Teoretic ar merge si unul, insa dupa impactul modelului vechi mi-au cedat angrenajele unui servo. Montajul l-am facut cu cablu Y si inversare comanda mecanica a tijelor.
3. Sistem pull-pull pe directie. Am mutat echea undeva la jumatatea inaltimii directiei.
4. Toate echele originale date jos si montate altele noi. De asemenea am pus niste patratele de balsa sub talpa echelor pentru o distributie cat mai uniforma a presiuni
4. "Balamaua" initiala directiei am anulat-o si am inlocuit cu balamale celulozice.
5. Toate lipiturile le-am facut cu CA
6. Acumulator receptie de 4.8V, packul cu sectiune patrata, se preteaza cel mai bine. Din motice EVIDENTE de aduagare de greutate pe fata, acest factor de forma a bateriei imi permite montarea ei fix in bot, sub motor.
Am zburat modelul azi... se comporta foarte bine insa se pare ca am lasat unghiul motor ceva mai jos decat trebuia.
Si iata si cateva poze: