Modelism - RHC Forum: Red Hawk - Robbe ---> termic - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Red Hawk - Robbe ---> termic conversie

#1 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 23 January 2009 - 01:06 AM

Asa cum zice si titlul, din prea mult timp disponibil si plictiseala crunta m-am apucat sa-mi convertesc Red Hawkul din electric in termic.

Pentru cine nu stie despre ce model vorbesc, il invit sa-si arunce un ochi la acest link pentru a vedea descrierea lui in varianta originala.

Bun!

Echipare:

Motor: Magnum 2.5 cc
Elice: 8x5 -- si voi incerca si 9x6
Servouri: Futaba S3114 - aceleasi din varianta electrica. Pt acceleratie voi folosi un SG50
Rezervor 50cc

Alimentare receptie: din motive de echilibrare voi folosi NiMh 4.8V.

Inainte de a ma apuca de treaba, am analizat foarte bine structura si zonele de rezistenta in special, pentru a monta cat mai optim motorul. Rezultatul, ca de obicei s-a dovedit de departe a fi cea mai simpla varianta. Motor montat "normal", adica cilindrul in sus.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: HPIM5960.JPG
  • Imagine atasata: HPIM5961.JPG

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#2 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 23 January 2009 - 01:19 AM

Dupa ce am desfacut "conserva" (vezi pozele de mai sus) am slefuit cu un dremel interiorul pentru a putea introduce batiul. Acesta este standard pentru motoare de 2.5-3.5 cc si are o greutate de aprox 30g.
M-am asigurat ca am o pozitie corecta, am montat motorul pe batiu si l-am lipit definit de fuselaj cu un glue gun. Am folosit plastic topit din plin pentru fixare si pare ca sta bine de tot.

Pentru locasul rezervorului am distrus o zona de rezistenta. Pentru a compensa acest lucru m-am hotarat sa lipesc definitiv aripa de fuselaj. Imbinarea celor doua am facut-o tot cu glue gun-ul si am pus si suruburile aripii cat am putut de repede. Recomand aceasta manevra cu ajutorul unei alte persoane.

De asemenea am mai facut o modificare de care pomeneam in varianta electrica, si anume am montat servourile pe fuselaj in spate. Cablurile prelungitoare le-am pus pe pozitie inainte de a "suda" deinitiv aripa.

Electronica va fi pozitionata in fostul locas al bateriei de mars.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: HPIM5965.JPG
  • Imagine atasata: HPIM5966.JPG

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#3 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 23 January 2009 - 01:20 AM

Decupare servo-uri:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: HPIM5963.JPG
  • Imagine atasata: HPIM5964.JPG

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#4 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 23 January 2009 - 01:26 AM

Desi calculele initiale imi demonstrau ca varianta termica ar fi ceva mai usoara, cu aproximativ 150 gr decat cea electrica, din motive de echilibrare statica greutatea finala (gata de zbor, alimentat) este cam aceeasi si anume undeva pe la 1200gr. Nu e rau, pentru ca zboara foarte cuminte chiar si la aceasta greutate.

Mai am de montat toba, ceea ce presupune inca un pic de slefuit din fuselaj.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: HPIM5972.JPG
  • Imagine atasata: HPIM5975.JPG

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#5 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 23 January 2009 - 01:30 AM

Pentru ca este invelit cu solar film, nu-mi fac probleme cu curatatul... ci doar cu dezlipitul. Asa ca, nu m-am hotarat inca , insa cred ca voi da un strat de lac subtire pe toata partea dreapta care este expusa evacuarii.

In varianta aproape finala arata cam asa:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: HPIM5977.JPG
  • Imagine atasata: HPIM5978.JPG

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#6 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 23 January 2009 - 01:32 AM

Voi reveni cu detalii si dupa zbor...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: HPIM5979.JPG
  • Imagine atasata: HPIM5984.JPG

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#7 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 23 January 2009 - 01:57 AM

aburitorule!!!

faina transformarea, abia astept sa-l vad la camp. am vazut parca pr rcgrups un acromaster termic, dar red howk nu.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#8 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 23 January 2009 - 02:01 AM

Alienule,

Ideea mi-a venit dupa ce am vazut la noi la bursa un multiplex Skycat :D restul e Can-Can

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 23 January 2009 - 02:10 AM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#9 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 January 2009 - 06:21 AM

Felicitari. Este foarte interesanta ideea. Stau si ma gandesc ca am vreo doua spume ce se prafuiesc degeaba....
Daca imi permiti o sugestie, tardiva ce-i drept, nu ar fi fost mai bine sa folosesti adeziv poliuretanic? Parca il "simt" mai bine in jurul batiului. Si, poate, si mai usor.
In privinta greutatii sa nu uitam ca un termic vine la aterizare cu rezervorul gol.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zburatorule.
0

#10 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 23 January 2009 - 08:27 AM

Totusi, mi se pare mie, sau nu e nici un panou rigid de care sa fixezi in suruburi batiul?

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 23 January 2009 - 08:27 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#11 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 23 January 2009 - 08:36 AM

Sunt prea incepator sa dau sfaturi si oricum deocamdata nu ma atrag termicele, dar am si eu o intrebare....de fapt o curiozitate :

Motorul ala termic nu se incinge binisor? Mie imi pare cam inghesuit acolo si ma gandesc ca polistirenul avionului si caldura nu prea se impaca.

Daca gresesc imi cer scuze...dar eram si eu curios daca un motor termic nu are nevoie de ceva mai multa aerisire ca unu electric.

ps. am vazut ca radiatorul (ala albastru) e "la aer"....dar restul motorului imi pare cam "impaturit".

Bafta!
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#12 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 23 January 2009 - 10:51 AM

Vezi postareaMarinaru, la Jan 23 2009, 08:27 AM, a spus:

Totusi, mi se pare mie, sau nu e nici un panou rigid de care sa fixezi in suruburi batiul?


Nu ti se pare, asa este. Initial vroiam sa-i fac un firewall, insa fixarea lui la decuparea facuta de mine ar fi fost mult mai slaba decat lipirea directa a batiului... Crede-ma ca am stat destul de mult inainte de a face prima decupare si m-am gandit ce si cum. Batiul este lipit atat pe spate cat si pe toata lungimea bratelor ce sustin motorul. Sper astfel ca suprafata de "descarcare" a tensiunilor sa fie suficienta.

Cat despre adeziv, niste teste facute la rece mi-au demonstrat ca rezistenta "plasticului topit" este mult mai buna decat adezivul poliuretanic. De altfel chiar si multiplex pt acel Skycat recomanda acest mod de lipire. Vom vedea in timp, sau chiar dupa primul zbor daca tine intr-adevar :D.
Greutatea adezivului nu e una din probleme, pentru ca oricum pare ca va avea nevoie de lest pe bot :D... asa e modelul :D)

Motorul este cam inghesuit, temperatura este si pentru mine una din temeri.



Oricum, ceea ce am facut aici este cu titlu de experiment si voi reveni cu detalii in timp despre comportamentul general. In acest moment mor de curiozitate vis-a-vis de capacitatile lui de zbor. In varianta electrica a atins 100km/h, masurat cu un tub Pitot :D... cum o fi termic? S-o ridica de jos?

Multumesc pentru recomandari ...

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 23 January 2009 - 11:01 AM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#13 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 23 January 2009 - 05:52 PM

Vezi postareaAbburo, la Jan 23 2009, 10:51 AM, a spus:

In acest moment mor de curiozitate vis-a-vis de capacitatile lui de zbor. Multumesc pentru recomandari ...


Ai grija sa nu se intample cand va pleca motorul din fuselaj.
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#14 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 23 January 2009 - 06:17 PM

Am sa trag un pic mai tare in seara asta la el, in asa fel incat maine sa-l scot la zbor... sa pot da si un verdict oarecare :)
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#15 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 23 January 2009 - 10:59 PM

Vezi postareaold-boy, la Jan 23 2009, 05:52 PM, a spus:

Ai grija sa nu se intample cand va pleca motorul din fuselaj.



La sol pare intepenit extrem de bine...
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#16 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 24 January 2009 - 05:48 PM

Ei... cum a fost ? Trage Magnum-ul ?
Asteptam cu interes detalii de la zbor ?
0

#17 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 24 January 2009 - 07:22 PM

hai mai Adi, ca-s curios cum zboara!!!
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#18 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 24 January 2009 - 08:27 PM

Asa cum am promis, revin cu impresii dupa primul zbor.

Deci ZBOARAAAAA :D .. :D)

Temerea mea cea mai mare era temperatura motorului. La acest capitol a stat foarte bine. La aterizare puteam tine mana pe el linistit. E adevarat ca e iarna.. iar pan' la vara mai e :D

Batiu - solid... nici cea mai mica urma de deteriorare a lipiturilor.

Echilibrare: a mai inghitit fo' 20g de Pb pe bot

Comportament general de zbor: bun - pentru ca e loc de imbunatatiri.

Greutate: 1130 grame fara cei 50ml de combustibil :)) -- electric avea 1180 grame

Probleme: o singura problema legata de stabilitate motorului in full. Suspectez doua posibile cauze. Una ar fi pozitia cam jos a conductei de alimentare si a doua ar fi modificarea pozitie jiglerului si a surubului de relanti. Simptomul era nesustinerea turatiei maxime dupa 3-4 secunde de full.


Ca si concluzie, astazi am avut la mine fo' 3 litri de baterii ce suportau curenti de descarcare de 10% :D si m-am dat... cum s-ar zice... "fara numar". Mi-a placut enorm de mult cum a iesit... si sunt convins ca-i mai pot imbunatati comportamentul de zbor.
Am avut parte si de o aterizare in "dead stick" ...s-a comportat cam ca un planor.

PE viitor voi mai scimba echele.

Voi actualiza acest topic pe masura ce ii voi face modificari, sau vor apare probleme.

Vine si un filmulet imediat.. atat doar ca fac upload extrem de greu pe YT...

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 24 January 2009 - 08:31 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#19 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 24 January 2009 - 08:44 PM

foarte tare man !! io sunt sigur ca nu o sa ai probleme cu temperatura nici la vara :)
vezi ca motoru e f sensibil...asa imi facea si mie daca nu aliniam corect furtunul de alimentare....ia baga o poza cu jigleoru ca nu prea imi dau seama ce i-ai putut face
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#20 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 24 January 2009 - 09:45 PM

Nu am cum sa fac o poza deocamdata din motive pur tehnice. Daca te uiti insa in pozele de mai sus iti vei da seama la ce m-am referit.
Practic rezervorul intra in "gaura batiului", loc care este din start destul de mult sub carburator. Din pozitia asta nu prea vad ce i-as putea face...
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#21 Useril este offline   lipitorul 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 29-December 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 24 January 2009 - 10:51 PM

Bravo Adi! Felicitari si sa-l zbori sanatos!
Acum cateva intrebari:
-cum ti se pare puterea motorului termic comparata cu cea a electricului original?
-viteza maxima atinsa a fost comparabila cu cea dinainte?
-cu care din cele 2 elici de mai sus a zburat mai bine?
-ce greutate are acumulatorul folosit, sau ce capacitate?
-inafara de cele 20g specificate mai sus ai mai adaugat si alt plumb pentru echilibrare?
-3D ai mai putut sa faci cu el? in special ma intereseaza howerul, daca motorul a fost in stare sa-l sustina.
-servoul de acceleratie unde l-ai montat?
-lipirea aripii de fuselaj a fost absolut necesara?
Multumesc,
Vali

Aceasta postare a fost editata de lipitorul: 24 January 2009 - 10:56 PM

0

#22 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 24 January 2009 - 11:48 PM

Bravo Adi! Felicitari si sa-l zbori sanatos!
Mercic frumos !

Acum cateva intrebari:
-cum ti se pare puterea motorului termic comparata cu cea a electricului original?

Termicul pare mai slab. Cu ceva tuninguri sper sa obtin macar 75% din puterea electricului.

-viteza maxima atinsa a fost comparabila cu cea dinainte?
Nu.. inca!

-cu care din cele 2 elici de mai sus a zburat mai bine?
Deocamdata am zburat doar cu 8x5. Data viitoare voi pune 9x6. Pare ca e mare nevoie ...


-ce greutate are acumulatorul folosit, sau ce capacitate?
E un NiMh 4.8V 1000mAh. L-am pus cat mai in fata posibil si tot a trebuit sa-i pun niste Pb pe bot


-inafara de cele 20g specificate mai sus ai mai adaugat si alt plumb pentru echilibrare?
Nu... nu i-am facut echilibrarea transversala inca.

-3D ai mai putut sa faci cu el? in special ma intereseaza howerul, daca motorul a fost in stare sa-l sustina.
Nu, cu motorul in full abia abia statea iintr-o stare de semihover http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif


-servoul de acceleratie unde l-ai montat?
Vezi in filmulet ...

-lipirea aripii de fuselaj a fost absolut necesara?
Da. Aici ar mai fi ceva de spus. Eu am avut probleme cu el in varianta electrica din cauza modificarii in zbor a unghiului de incidenta. Sistemul de prindere original trebuie lipit/intarit chiar inainte de primul zbor. Ma refer la pilonii de plastic din fuselaj in care se prind suruburile aripii.

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 24 January 2009 - 11:49 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#23 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 24 January 2009 - 11:50 PM

Si filmuletul cu cateva zboruri din prima zi:


URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#24 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 24 January 2009 - 11:52 PM

Ai draq... era Depeche mode in coloana sonora si mi-au taiat sunetul...
:D
Il voi reface si il voi reposta

Se pare daca va uitati la film in formatul embedeed din forum .. are si sunet... confirmati va rog http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 24 January 2009 - 11:54 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#25 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 25 January 2009 - 12:12 AM

se aude bine , se vede bine , excelenta treaba ai facut ! . http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
ADOR VITEZA!!!
0

#26 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 January 2009 - 12:19 AM

Foarte frumos. Felicitari. Ma mananca palmele....
Are muzica.
Nu am gasit nicaieri ce putere are Magnum-ul de .15. Oricum pare slab si greu. Cred ca un OS era mai potrivit. Cel LA este cam la acelasi pret si mai usor....zic si eu. Ce motor aveai in varianta termica?
Inca o data te felicit si-ti doresc numai zboruri reusite.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zburatorule.
0

#27 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 25 January 2009 - 12:32 AM

Ma bucur ca va place http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif

Capacitate: 2.49 cc
Putere: 0.69 KW / 0.94 CP
Turatie: 3.000 - 19.500 rpm
Masa: 165 g ---- > tot ansamblul motor+carburator+toba+elice+con = 240g
Elice recomandata: 8 x 6"

E comparabil cu OS-ul din toate punctele de vedere... zic eu. Ce ma deranjeaza deocamdata sunt reprizele.. dar il lamuresc io pana la urma.

In varianta electrica a fost:
Roxxy3536/06
Curent nominal: 33 A
Curent maxim (60 sec.): 38 A
Turatie (in gol): 1250 rpm/V
Elice: 10 x 6, 11 x 7 --> eu am folosit 12x6 --- urca fara limita
Putere maxima la ax: 280 W
Tractiune maxima: 1700 g
Masa: 109 g

Iar bateria era de 3200 mAh... aprox 300g

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 25 January 2009 - 12:34 AM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#28 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 January 2009 - 03:13 AM

Iti multumesc pentru raspuns. Citind cele de mai sus banuiesc ca ceva nu se potriveste. Eu suspectez ca puterea Magnum-ului este gresita. Daca OS-ul:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXXD72&P=0
are doar 0,5HP, nu-mi vine sa cred ca Magnum are aproape dublu. Dar chiar si la 0,5HP ai avea la ax 372W. Mai mult ca in varianta electrica.
Ar fi interesant de masurat cat trage la sol modelul.
Sunt sigur ca vei gasi rezolvarea si te rog sa ne tii (sunt convins ca sunt multi care urmaresc fenomenul) la curent si totodata sa ne desfeti in continuare cu zborul pasaroiului.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaa zburatorule.
0

#29 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 25 January 2009 - 05:53 AM

Bravas moncher !

Omul asta ce zice aia si face !

Succes la tunning in continuare !

Intrebare: Lipitorul spunea ca pe conversiile lui, mai ales Magisterul, vibratiile erau mult diminuate in masa de spuma ! Cum e la tine ? Batiul tau lipit de jur imprejur cred ca " disipa" foarte bine vibratiile catre fuselaj !

Aceasta postare a fost editata de farm fly: 25 January 2009 - 05:54 AM

0

#30 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 25 January 2009 - 08:23 AM

BravoooAdy ai vazut ca tot la spusele mele ai ajuns !! Va dau io pa brazda pa toti! :D
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro