Modelism - RHC Forum: MTA 4 si Thunder Tiger - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 13 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »

MTA 4 si Thunder Tiger Tips and Tricks si exploatare - intretinere !! Evaluare topic: -----

#121 Useril este offline   stefymaso 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 16-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti(dr.taberei)
  • Interests:...somnul...

Postat 06 March 2009 - 12:16 PM

Vezi postareaionut76, la Mar 6 2009, 12:06 PM, a spus:

Tot nu stiu de unde sunt cilindrii aia...ma rog... :rolleyes: Mi-am montat si celelalte 4 arcuri pe spate. Am obtinut o inaltare a caroseriei cu vreo 3-4 cm si o mai buna stabilitate (data si de barele anti-roll). Pe linie dreapta masina se accelereaza mai bine si e mai usor de controlat. La viraje cu viteza mare...hm...se rastoarna, dar asta facea si inainte, la viteza mica si medie este mai stabila desi centrul de greutate a urcat pe verticala. Inca nu am testat-o complet, abia ieri am pus celelalte 4 arcuri tari. Daca e vreme buna dau o tura cu ea prin Politehnica si mai scriu impresii.

Sal ma anunti si pe mn cand mergi in poly:D ... si eu mi`am schimbat 4 amortizoare la calut si a devenit mai tare pe gustul meu desi nu`s chiar perfecte amortizoarele noi ... si eu vreau sa o "testez" de cand am luat`o m`am jucat doar pe strada din fata blocului(onroad) si in gradina blocului(offroad) :)) ... stefy_maso id sau 0726231669 :) mersi

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC03438.JPG

E-MaXx Novak power
0

#122 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 06 March 2009 - 12:32 PM

Masina ta ce este ? Ca nu pare a fi MTA4. Nu stiu daca e ok sa ai arcuri diferite pe amortizoare vecine, sunt solicitate diferit si nu preiau in mod egal socurile (adica unele amortizoare sunt solicitate mai mult, celelalte mai putin).
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#123 Useril este offline   Zodrach 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 19-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau, Romania

Postat 08 March 2009 - 05:02 PM

O mica iesire pe un teren pe langa Buzau...... E super misto daca faci abstractie de pungile de plastic raspandite pe tot campul... Dar vedeti singuri. http://picasaweb.google.com/florin.hanganu...feat=directlink
I'm nobody..... nobody is perfect, and therefore I'm perfect
0

#124 Useril este offline   stefymaso 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 16-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti(dr.taberei)
  • Interests:...somnul...

Postat 08 March 2009 - 06:06 PM

Vezi postareaionut76, la Mar 6 2009, 12:32 PM, a spus:

Masina ta ce este ? Ca nu pare a fi MTA4. Nu stiu daca e ok sa ai arcuri diferite pe amortizoare vecine, sunt solicitate diferit si nu preiau in mod egal socurile (adica unele amortizoare sunt solicitate mai mult, celelalte mai putin).

este e-maxx de la traxxas ... am gandit si eu in legatura cu amortizoarele diferite insa ce sa fac daca cele standard sunt prea 'moi" si nu am avut bani decat de 4 buc. momentan ... sa le pun pe toate pe fata? ( tre sa demontez jumate de masina ca sa fac asta:|...)... scuze ca am postat aici dar postasem sa ma chemi si pe mn cand mai mergi in poly:) ... eu sunt din dr.taberei si ajung mai repede in poly decat la palat ...
E-MaXx Novak power
0

#125 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 08 March 2009 - 08:40 PM

Da, Zodrach, eu stiu locatia, mergeam la pescuit acolo acum 10 ani, NU era asa mizerie acolo...of...nu degeaba un comisar european, cind a ajuns in Romania a spus ca si-a gasit raspunsul la o intrebare care il framinta de ani buni: unde se fac ambalajele din plastic. Raspunsul: cresc pe cimpurile din Romania. Trist si adevarat !
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#126 Useril este offline   Zodrach 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 19-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau, Romania

Postat 08 March 2009 - 09:55 PM

Vezi postareaionut76, la Mar 8 2009, 08:40 PM, a spus:

Da, Zodrach, eu stiu locatia, mergeam la pescuit acolo acum 10 ani, NU era asa mizerie acolo...of...nu degeaba un comisar european, cind a ajuns in Romania a spus ca si-a gasit raspunsul la o intrebare care il framinta de ani buni: unde se fac ambalajele din plastic. Raspunsul: cresc pe cimpurile din Romania. Trist si adevarat !



Mda, pacat de zona, pentru off road este dementiala. Si nu sunt 10 ani.... Sunt 15, si trece repede timpul..

Aceasta postare a fost editata de Zodrach: 08 March 2009 - 10:04 PM

I'm nobody..... nobody is perfect, and therefore I'm perfect
0

#127 Useril este offline   Zodrach 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 19-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau, Romania

Postat 27 March 2009 - 10:36 PM

Intrebare:

Dupa ce pornesc masina, in primele cateva minute de functionare(dupa incalzire) am impresia ca patineaza.... adica pleaca greu de pe loc. Din ce mi-am dat seama pare sa fie de la spur. Este posibil ca odata sa fi strans destul de tare piulita aceea care preseaza pe arcul de pe spur? Dupa primul rezervor consumat isi revine si merge normal. Greseala mea este ca nu am studiat-o la rece ci doar dupa ce se incalzea... Iar atunci mergea bine.

E posibil sa fie de la ambreiajul spur-ului?
I'm nobody..... nobody is perfect, and therefore I'm perfect
0

#128 Useril este offline   Zodrach 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 19-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau, Romania

Postat 28 March 2009 - 02:25 PM

http://picasaweb.goo...ga...directlink

O mica iesire... de 3 rezervoare de astazi. Urmeaza partea a doua dar ceva mai incolo cand ajunge si Ionut la Buzau
I'm nobody..... nobody is perfect, and therefore I'm perfect
0

#129 Useril este offline   Bogdi 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:baschet, ciclism (dirt jump) si automodelism

Postat 28 March 2009 - 06:17 PM

Vezi postareaZodrach, la Mar 28 2009, 02:25 PM, a spus:

http://picasaweb.goo...ga...directlink

O mica iesire... de 3 rezervoare de astazi. Urmeaza partea a doua dar ceva mai incolo cand ajunge si Ionut la Buzau


Mie nu imi merge linku...
HPI Baja 5B SS:
-Futaba 3PKS 2.4GHZ
-filtru Redneck TGN
-3700mAH hump pack EDIT, 1400mAH hump pack intellect
-roti Tarmac Buster (on-road), jante Pro-line Desperado fata/spate (negre), cauciucuri Hostile Hobby MX Hard (spate), cauciucuri Dirt Buster (fata)
-geamuri atx (fumurii)
-servo Blue Bird pt. acceleratie
-servo Hitec 5755MG pt. directie
-caroserie Pro-line Desert Rat
-bascule RPM fata
-toba DDM Dominator V2 (neagra cu silentiator)
-billet gas cap (carbon/rosu)
-Dark Soul axle extenders V2
-Outwears combo kit (elemente negre)
-Ultimate Rear Brake Kit by TGN (carbon)

HPI Wheely King 4x4:
-rock crawler conversion kit
-motor 15t + gearbox
-radiator cu ventilator pentru motor
-ESC Jamara NO Limit
-servo tower pro MG996R
-baterie LRP 4000mah, HPI Plazma 4300mah
-anvelope Hot Bodies Rover Crawler + jante Rock 8 Bead Lock Wheel
- caroserie Ford F100
0

#130 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 28 March 2009 - 11:23 PM

Asta e link-ul corect: http://picasaweb.google.com/florin.hanganu...eat=directlink#
Cred ca a dat copy-paste gresit...Pina la urma, la a doua intilnire am ajuns si eu, ne-am dat pe un cimp de linga Buzau, padurea Frasinu. Foarte buna locatia, cimp drept, departe de ochii privitorilor nedoriti. :) O sa pun aici un link cu filmuletul facut. Dar sa il fac intii.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#131 Useril este offline   Zodrach 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 19-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau, Romania

Postat 29 March 2009 - 10:02 AM

Burn out & Top speed off road

http://www.youtube.c...h?v=j3ishOqUV6A

Iesire la padurea Frasinu, pe un teren demential. Nasol a fost insa drumul pana acolo. Am facut eu o parte din filmulet.

Aceasta postare a fost editata de Zodrach: 29 March 2009 - 10:04 AM

I'm nobody..... nobody is perfect, and therefore I'm perfect
0

#132 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 29 March 2009 - 03:08 PM

Filmuletul complet: http://www.youtube.c...h?v=lQk3N5IZ49o
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#133 Useril este offline   Zodrach 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 19-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau, Romania

Postat 21 April 2009 - 09:47 AM

Intrebare: cu ce sunt lipite cauciucurile pe jante? Am impresia ca unul din cauciucuri este lipit aiurea la mine pe una din roti si fuleaza la rotatie. Ma gandeam sa il desfac dar nu stiu cum il voi mai lipi la loc..
Astept raspuns..
I'm nobody..... nobody is perfect, and therefore I'm perfect
0

#134 Useril este offline   Zodrach 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 19-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau, Romania

Postat 27 April 2009 - 08:16 AM

Am rezolvat cu apa din roti... cu niste gaurele in cauciuc cu bormasina.. In schimb am avut o alta problema. De o perioada de timp nu imi mai lua marsarierul. Am crezut ca e din vina relanti-ului care mi se parea cam mare.... Dupa reglaje... nervi...etc am descoperit un arc rupt in clopot. Era cauza pentru care nu mai schimba. Fara arcul ala, unul din saboti era continuu cuplat si imi antrena spur-ul.... etc.

Voi? Nici o iesire, nici un filmulet... ceva rupt?
I'm nobody..... nobody is perfect, and therefore I'm perfect
0

#135 Useril este offline   sicario_777 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male

Postat 04 May 2009 - 07:43 PM

Salutare tuturor. Sunt un fericit detinator al unui MT jumate Losi Raminator jumate Losi LST XXL. Stiu ca voi sunteti cu MTA4....da putina concurenta nu strica iar ideile noi sunt binevenite oricand. O sa postez in continuare cateva caracteristice ale acetui Frankenstein.
0

#136 Useril este offline   sicario_777 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male

Postat 04 May 2009 - 07:44 PM

Salutare tuturor. Sunt un fericit detinator al unui MT jumate Losi Raminator jumate Losi LST XXL. Stiu ca voi sunteti cu MTA4....da putina concurenta nu strica iar ideile noi sunt binevenite oricand. O sa postez in continuare cateva caracteristice ale acetui Frankenstein.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN0367.jpg

0

#137 Useril este offline   sicario_777 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male

Postat 04 May 2009 - 07:49 PM

Losi Raminator
Specificatii:
Scale:1/8
Length:22 in (558.8mm)
Width:18.5 in (469.9mm)
Wheelbase:14.2 in (360.68mm)
Weight:13 lb (5897.7 g)
Chassis:Dual-deck aluminum
Drive Train:F/R diffs, 2-speed with slipper clutch
Radio:Losi Radio System with Spektrum 2.4GHz DSM Technology
Servos:(2) 819 Digital Hi-Torque (steering), (1) 818 Digital (throttle/brake)
Ball Bearings:Complete
Fuel Tank Capacity:171cc
0

#138 Useril este offline   sicario_777 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male

Postat 04 May 2009 - 07:51 PM

Cateva upgrade-uri :
1. Motor Losi 454,Spec 3,8-Port design
Specificatii:
BORE: 18.50mm
Stroke: 17.00mm
RPM: 36,000
Weight: 390 g
Piston /Sleeve: Silicone aluminum/brass with chrome plating (ABC)
Connecting rod: Knife edged, lightened, I-beamed, 7075 T-6 alloy with oil hole and bushing
Crankshaft: High-carbon steel, precision ground and polished with turbo grooves
Ball bearings: Front and rear of crankshaft
Carburetor: Two needle slide aluminum/steel
Cooling: Extra large anodized cool head with easy access mounting reliefs
Over 3.5 horsepower

2.Toba Sport HT,
3.Bascule inferioare Integy(4)
4.Bascule superioare reglabile Integy doar spate(2)
5.Fuzete Integy(4)
6.Amortizoare corp aluminiu si arcuri silver,tarie 7lbs,spate(2)
7.Willy bar Integy
8.Filtru combustibil
9.Silicon oil in diferentiale 30/50WT
10.Silicon oil in amortizoare 50WT
11.Pinioane de cutie schimbate(top end mai mare)
0

#139 Useril este offline   sicario_777 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male

Postat 04 May 2009 - 08:21 PM

Cateva poze cu idei simple si utile
Prima poza - sistem prindere cleme (elastic/ata dupa preferinta si o bucata de furtunas)
- sistem de ventilatie (taiat parbriz si lipit o bucata de tabla perforata, ii confera si un aspect de destruction derby)
A doua - protectie amortizoare (din material de egari cusut home made)

end of part one

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC03007.JPG
  • Imagine atasata: DSC02983.JPG

Aceasta postare a fost editata de sicario_777: 04 May 2009 - 08:30 PM

0

#140 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 04 May 2009 - 08:32 PM

Salut,
Arata bine masina, multa bafta cu ea, sa ai parte de cit mai mult fun, fara probleme majore. Totusi, asta e thread de MTA 4, puteai pune pozele si detaliile masinii tale aici: http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...&start=1280
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#141 Useril este offline   sicario_777 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male

Postat 04 May 2009 - 08:37 PM

A treia - nu funtioneaza la toate mt-urile dar este un sistem ingenios pentru a turna combustibil (se ridica si se prinde de caroserie sau motor si torni linistit) iar furtunasul de jos este pentru a elimina excesul de combustibil in caz ca dai pe afara si sa nu se scurge pe sasiu (asta e ingeniozitatea fabricantilor, respectiv americanii) A patra - un mod practic de a-ti tine caroseria intreaga dupa lovitori zdravene (este plasa de rigips lipita cu Bison pentru materiale elastice, in caz k se sparge nu aduni bucati de caroserie de pe jos) si isi pastreaza elasticitatea

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC02999.JPG
  • Imagine atasata: DSCN0246.JPG

0

#142 Useril este offline   sicario_777 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male

Postat 04 May 2009 - 08:39 PM

stiu si imi cer scuze da cineva era nerabdator sa vada poze :lol: si in plus sunt si idei general valabile pentru orice masina
0

#143 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 04 May 2009 - 08:56 PM

Cu plasa aia chiar e o solutie, arata ok si sper ca e prinsa bine de carcasa. Oricum, ai facut treaba buna cu masina, acum ai grija sa nu o lovesti/rupi piese din ea ca transportul de la modelsport ajunge destul de greu si o data pe luna :lol:
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#144 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 May 2009 - 09:23 PM

Vezi postareaionut76, la May 4 2009, 09:56 PM, a spus:

...... acum ai grija sa nu o lovesti/rupi piese din ea ca transportul de la modelsport ajunge destul de greu si o data pe luna :lol:

Parca ziceai ca ajunge in 3 zile?!?!?!?!
Hormonu' bate neuronu'
0

#145 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 04 May 2009 - 09:42 PM

Eh, acum si tu... :lol:
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#146 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 04 May 2009 - 10:06 PM

Sa stii ca e super tare combustibilul ala Hyper 25%, am reusit sa fac wheelie cu ea de citeva ori, insa doar pe asfalt. Mi-am reglat frina, de fapt am strins niste suruburi, am pierdut un surub de la rotostarter si am bagat altul gasit prin trusa veche de la Dacie. Cam astea-s noutatile. Aaa....mai avem un posesor de MTA4 printre noi, Forbidden27, am discutat azi putin la telefon de pornire si reglaje, astept sa il vad pe forum cu impresii. Are un MTA4 cu carcasa portocalie, ca a lui Zodrach.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#147 Useril este offline   sicario_777 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male

Postat 04 May 2009 - 11:43 PM

ionut cand facem un drag race? cu zodrach nu am apucat sa ma intrec. mai am ceva reglaje la masina si e gata. astept o provocare:)
0

#148 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 04 May 2009 - 11:56 PM

Pai cu prima ocazie in care ies in Politehnica, de obicei simbata pe la 11, pe dealul de la Automatica. Vezi ca e un topic dedicat pe la Intilniri/Concursuri.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#149 Useril este offline   Parosenie 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 155
  • Inregistrat: 26-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 May 2009 - 10:26 AM

Salutare!Sunt fericitul posesor al unui Thunder Tiger ST-1.Vreau sa-l pregatesc(cat de cat)pentru concursul de pe 23-24 mai din Constanta.Am inceput prin ai monta un eleron si un filtru de combustibil dupa cum se vede in poze.Am 2 servouri de la Bluebird(BMS-620 MG si 621 MG si cu tijele metalice), o telecomanda Spektrum DX3R.In poza apare cu cauciucuri onroad dar cele pt. concurs sunt stock cu care vine.Cateva idei despre ce as putea sa-i mai cumpar pentru ai imbunatati performantele?Multumesc!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC00459.JPG

0

#150 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 05 May 2009 - 11:05 AM

Vorbeste cu BogdanLuben, are si el unul la fel si iti poate da unele idei, numai sa nu fiti concurenti..
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

Arata acest topic


  • 13 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

26 useri citesc topicul
0 membri, 26 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro