MTA 4 si Thunder Tiger Tips and Tricks si exploatare - intretinere !!
#3
Postat 17 January 2009 - 12:06 AM
#5
Postat 17 January 2009 - 03:29 AM
#6
Postat 17 January 2009 - 10:10 AM
Verifica si discul original, e posibil sa ai ulei pe el, este poros si retine cu usurinta uleiul.
Dar atentie, o frana ferma la MT duce inevitabil la rasturnari mai dese.
#10
Postat 18 January 2009 - 11:46 PM
Am deschis topicul pentru faptul ca totusi TT este o marca remarcabila zic eu , si de asemeni tipurile de monstere MTA4 sunt mai putin cunoscute (in acesta idee am creat TOPICUL ).
Am sustinut ca este rezistent dar are limitele lui - ca orice off road -
Daca nu vom fi mai multi sa discutam si nu va fi interesant cei in drept sa stearga topicul !
Revenind la subiect : daca sunteti interesati de lumini si alte birbriz-uri sa imi cereti info despre micul "tuning" pe care l-am facut eu (faruri LUXEON , stopuri frana cu deplasare si lumini marsarier )
Acum ca si slabiciuni al modelului pot sa mentionez cateva :
-suruburile care fixeaza motorul de batiul sau mi-au cedat pe rand (au sarit capetele lor ) si m-am trezit la un moment dat ca mai aveam doar un surub care tinea motorul la locul lui . CAUZA : am exagerat cu strangerea lor la montarea motorului si din cauza vibratiilor si a stresului s-au rupt partile superioare unde intra profilul IMBUS '.
-pornirea greoaie la rece desi motorul este de 4,6
-bratele suspensie fata nu rezista la greseli de pilotaj ( contact cu corpuri fixe - adica " BORDURI ) - CAUZE : Rotile supradimensionate si grele !
In rest nu am avut problemele mentionate de voi (rezervor spart), transmisie , sau cum se plang toti ca modulul de marsarier nu merge .
In ansamblu sunt foarte multumit de el si vreau sa va spun ca consumul de metanol este intradevar mic, indiferent ce se spune si ce critici are la dresa lui !
Stima
Scuze !
Era sa uit ....sistemul de franare al meu este super eficace - atentie la franarea sub viraj - asa cum a-ti mentionat si voi - il rastorni repede daca frana este eficace .
Sitemul de parghii l-am modificat de cand era nou - prin eliminarea tuburilor de silicon de pe tije -si inlocuirea lor cu arculete pretensionate care sunt eterne si tolereaza tot timpul actiunile SERVO-urilor .
Bineinteles curatenie maxima la discul de frana ...ca altfel ...
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 18 January 2009 - 11:54 PM
#12
Postat 19 January 2009 - 10:50 PM
#13
Postat 19 January 2009 - 11:12 PM
Aceasta postare a fost editata de Zodrach: 19 January 2009 - 11:13 PM
#14
Postat 19 January 2009 - 11:14 PM
Aceasta postare a fost editata de ionut76: 19 January 2009 - 11:15 PM
#18
Postat 20 January 2009 - 10:51 PM
Piese de schimb , brate ..etc sunt la Buc . cate vrei si ce vrei .
S-a deschis un magazin care se ocupa si de Thunder Tiger asa ca ....nu sunt probleme
LED-Urile de la stopurile aratate de voi sunt cle care le-am folosit si eu pentru frana spate (registru de deplasare dreapta stanga ).
In curand o s apun mai multe filmulete facute acum trei zile cu MTA4 pe gheata si zapada !!
Stima
prima parte
http://www.youtube.com/watch?v=3LokP7h1j5U...re=channel_page
#19
Postat 20 January 2009 - 10:55 PM
Fisiere atasate
-
ASSOCIATED_MONSTER_GT_TRUCK.pdf (344.09K)
Number of downloads: 450
#20
Postat 20 January 2009 - 11:21 PM
#21
Postat 21 January 2009 - 07:31 PM
Am pus si poza cu cele doua piese, originala (neagra, plastic) si cea de tunning (argintie, aluminiu). Merci Bogdane.. :)
Pentru protectia rezervorului am gasit si montat doua capace din plastic, cele albastre.
Solutia cu lampile de bicicleta de care ziceam mai sus. Asta pina cind finalizez montarea unor led-uri, cel putin in fata.
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 21 January 2009 - 08:12 PM
#23
Postat 21 January 2009 - 10:11 PM
Multumesc Bogdan pentru piese (brate) !!!!!!!!!!!!!!
Te rog sa mi le pastrezi doua trei zile pana ma organizez cu ridicarea lor ...
(cam schimba lumea bratele astea .....haaaaaa)
Nu vine nimeni la Fagaras zilele astea ...la un munte ...ceva cumva ...???
Referitor la masina IONUTE tre sa vezi ce solutie dragutza am gasit eu pentru evacuarea gazelor fara sa mai murdaresti suspensia , roata , sasiul ...ETC .(SE ARATA DOAR CU DREPTURILE DE COPYRIGHT DE RIGOARE )!!! HAAAAA HAAA !!
Sasiul si eu l-am izolat dedesupt pentru a apara articulatiile de la cardane de miserie si praf - solutia este excelenta -
Stima
#26
Postat 22 January 2009 - 02:58 PM
Aceasta postare a fost editata de Zodrach: 22 January 2009 - 02:58 PM
#28
Postat 22 January 2009 - 10:04 PM
Tubul de silicon l-am schimbat pentru ca daca este mai lung decat cel dat in dotare se aranjeaza mai bine in spatele masinii si deci efectiv nu mai gasesti nici o picatura de ulei pe roata , sasiu sau brat suspensie .
Asa ca puteti sa faceti si voi modificarea prin simpla rasucire a tobei iar tubul de presurizare rezervor va veni in linie dreapta pe langa clopotul de la ambreiaj .
Tubul de silicon l-am luat de la noi din BUC . costa 3 lei daca nu ma insel iar site-ul este cunoscut de voi sigur...
In foto apare si modul de aparare a carterului superior la zgarieturi sau lovituri prin folosirea unor coliere de plastic (daca aveti colorate mai fain pentru voi )
Stima