MTA 4 si Thunder Tiger Tips and Tricks si exploatare - intretinere !!
#63
Postat 26 January 2009 - 05:57 PM
#64
Postat 26 January 2009 - 07:37 PM
#65
Postat 26 January 2009 - 09:20 PM
#68
Postat 27 January 2009 - 12:43 PM
ionut76, la Jan 26 2009, 11:10 PM, a spus:
In apa am testat-o si merge... pe nisip urmeaza, dar sa fie uscat pe afara.... Uzura la componente tot apare indiferent de conditiile in care o exploatezi. E posibil sa apara mai repede, dar asta e, imi asum riscul. Conditii foarte bune(ideale) as vrea si eu... M-as da cu ea in sufragerie....... dar face nevasta-mea scandal..... asa ca tot e off-road... s-o lasam in mediul ei..
#76
Postat 30 January 2009 - 10:57 PM
Cam atat deocamdata. Speram sa putem organiza ceva in Buzau daca sunt mai multi interesati. Ne oferim sa facem organizarea, eventual si cu concursul primariei daca s-o putea... Voi prezenta oricum si alte locatii din jurul orasului unde se poate organiza ceva. Si avem si obiective turistice!!... Va tin la curent
Aceasta postare a fost editata de Zodrach: 30 January 2009 - 11:07 PM
#77
Postat 30 January 2009 - 11:13 PM
#78
Postat 30 January 2009 - 11:23 PM
Mult succes maine si sa postati cat mai repede ce a-ti facut ca mor de curiozitate, ma manca'n talpi.
Vb maine.
#79
Postat 01 February 2009 - 11:49 PM
bogdan luben, la Jan 28 2009, 08:07 PM, a spus:
Poate o sa vedeti maine ceva imagini.
Mda, dupa cateva zile, abia acu am avut timp sa ma inscriu... am reusit si eu sa apar. " Bobocul" cu SLEDGE HAMMER S50. Sunt total strain dar incerc sa ma adaptez usor. Salutare la toata lumea!
Sledge HAMMER S50
40.695 Mhz
#80
Postat 01 February 2009 - 11:56 PM
http://www.youtube.c...h?v=B85zGccuPco
http://www.youtube.c...h?v=gRf85jipL1E
#84
Postat 08 February 2009 - 11:52 AM
Frumos video al lui Ionut , observ aceasi tendinta si la monsterul vostru de a ramane accelerat la regimuri maxime de deschidere al carburatorului , mai trebuie deschic putin jiclorul de "MAXIM " (un mm...nu mai mult in dreapta ) .
Foarte fain si tinuta de drum excelenta .
Eu am rupt un bratz fata si am trecut cu ajutorul lui Bogdan pe brate de AL ...meserie ce mai ....doar ca acum ATENTIE MARE !!!!!!! ...nu se mai rup bratele ci se vor rupe urechile de pe carcasa diferentialului .
ASA CA ....ATENTIONE MARE !!!!
STIMA
P.S
Ieri am facut niste curse puternice si noi la Fagaras dar pacat ca nu am filmat cand doua monstere s-au incalecat din nimereala si au mers mai mult de 15 metri unul peste altul PERFECT in echilibrul fara sa cada in aplauzele spectatorilor . A fost cea mai tare SCENA vazuta si realizata de noi pana acum ..asa-.ceva nu s-a mai intamplat . Pacat ca nu am facut un video ....
#86
Postat 08 February 2009 - 04:58 PM
P.S.
Am facut si un filmulet cu Ionut cu demontarea carburatorului. O sa il posteze el eventual, daca e cineva interesat.........
Aceasta postare a fost editata de Zodrach: 08 February 2009 - 05:01 PM
#88
Postat 09 February 2009 - 08:58 AM
Inca o problema.. Am si un elicopter electric care lucreaza cu cristale de 35 Mhz. Am incercat sa le pun la masina(cristalele) dar nu a mers cu ele. Aveti idee de ce? Singura explicatie ar fi ca pe modulul de receptie de pe masina scrie de frecvente pe 40 Mhz, cristalul probabil trebuind sa fie si el corespunzator. Sper sa imi dea Bogdan o explicatie.
Incercam sa fac asta deoarece la intalnirea cu Ionut, se mai incurcau comenzile intre cele doua masini in anumite pozitii ale telecomenzilor. Eu aveam cristale tip 50 iar Ionut tip 51, destul de apropiate totusi ca frecventa. Asa cum am zis cred ca doar Bogdan ma poate descurca. Astept un raspuns..
Si tot pentru Bogdan.. Ai idee cum se monteaza chestiile alea de plastic rotunde primite odata cu masina(inaltatoare de arcuri sau de amortizoare) sau ce rol au mai exact?
Aceasta postare a fost editata de Zodrach: 09 February 2009 - 09:08 AM
#89
Postat 09 February 2009 - 10:18 AM
Aceasta postare a fost editata de ionut76: 09 February 2009 - 10:20 AM
#90
Postat 10 February 2009 - 08:55 AM