Aceasta postare a fost editata de Zodrach: 23 January 2009 - 08:51 AM
MTA 4 si Thunder Tiger Tips and Tricks si exploatare - intretinere !!
#31
Postat 23 January 2009 - 08:45 AM
#32
Postat 23 January 2009 - 09:10 AM
Sper in curand sa fiu si eu unul din fericitii detinatori de MTA4. Momentan "colaborez" cu Zodrach la realizarea proiectului (sunt colegul de birou :D ) pe care incercam sa il ducem la bun sfarsit in cat mai scurt timp.
Automodelismul inseamna sa relizezi proiecte la scara cat mai aproape de realitate, si de accea nu sunt de acord cu solutiile propuse de ionut76 in ceea ce priveste realizarea instalatiei electrice pe automodelul detinut, supradimensionate si inestetice in primul rand. Ca idee masuram stopul de bicicleta il inmultim cu scara la care este realizat automodelul si incercam sa ne imaginam cum ar arata un reflector de iluminare stradala pus pe o Toyota Hilux (de exemplu) doua in spate si una in fata (facem abstractie de stalp). Dar daca isi ating scopul... Este o parere strict proprie si personala.
Doar realizarea farurilor la MTA4 lui zodrach a durat o zi intreaga 2 persoane, fara sa mai punem la socoteala orele pierdute prin magazinele de profil auto, nervii vanzatorilor intinsi la maxim etc. Din punctul meu de vedere piesele de tuning chiar daca nu sunt ele originale macar sa fie asemanatoare (si scalate) fie ele si homemade. Sper sa terminam cat de curand semnalizarea (cu lumini de avarie daca frana este actionata mai mult de 2 sec.), stop pe frana, si era o idee cu undercar neon lights, dar nu cred ca s-ar preta la un monster truck, dar mai vedem. Revenim cu imagini si filmulete in diferitele stadii de executie.
Maine sedinta foto profesionala.
Aceasta postare a fost editata de edulescu: 23 January 2009 - 09:23 AM
#34
Postat 23 January 2009 - 11:16 AM
Pentru Zodrach si Edulescu: Frumosilor, artistilor, voi uitati cu inocenta cine v-a pus prima oara un MTA in brate...Plus ca voi le aveti cu montajele electronice (deh, lucrati in service si reprezentanta auto..), aveti si timp. Ce au farurile mele ? Macar ale mele la impact sar cit colo si le gasesc in iarba, ale voastre sar din suruburi si apoi stati cu sar'm'na pe la mine (si eu la altcineva) dupa piese. Glumesc...astept sedinta foto profesionala. Asa cum voi sa asteptati farurile pe care le voi pune eu pe masina mea. Faruri englezesti...ehee...
Aceasta postare a fost editata de ionut76: 23 January 2009 - 11:27 AM
#36
Postat 23 January 2009 - 11:28 AM
ionut76, la Jan 23 2009, 11:16 AM, a spus:
Pentru Zodrach si Edulescu: Frumosilor, artistilor, voi uitati cu inocenta cine v-a pus prima oara un MTA in brate...Plus ca voi le aveti cu montajele electronice (deh, lucrati in service si reprezentanta auto..), aveti si timp. Ce au farurile mele ? Macar ale mele la impact sar cit colo si le gasesc in iarba, ale voastre sar din suruburi si apoi stati cu sar'm'na pe la mine (si au la altcineva) dupa piese. Glumesc...astept sedinta foto profesionala. Asa cum voi sa asteptati farurile pe care le voi pune eu pe masina mea. Faruri englezesti...ehee...
Nu sar din suruburi... Am explicat mai sus daca te uiti cum sunt fixate. Mai curand se rupe bara de protectie decat "sa le caut prin iarba". Si intr-adevar, lucram intr-o reprezentanta auto, iar eu personal am lucrat cativa ani buni ca electrician auto(si nu pe masini romanesti).
#38
Postat 23 January 2009 - 12:28 PM
#39
Postat 23 January 2009 - 10:43 PM
Ma bucur ca va place ideea cu toba ....initial tot timpul gaseam bratul de la suspensie plin de ulei si reziduri inclusiv roata pe partea interioara dar cu modificarea facuta am rezolvat aceasta problema .
Colierele de pe CARTER nu se topesc si nici nu am observat vreo modificare a culorii - deci sunt OK -
Cat despre faruri am decupat reflectorul intern (cel cromat )de la modelul mare pe care il aveti si voi pentru bicicleta (MADE IN CHINA ) si l-am redus la dimensiunile cadrului cromat de la MTA4 . L-am aplicat in spate cu multa ARTA (o sa va arat foto ), dupa care am pus 2 LED-uri LUXEON ultraluminoase (cele de 6 V) si am alimentat totul la doua baterii LI-IO usoare si mici . Farurile consuma deosebit de putin 24 de mA, iar bateriile sunt de 750 mA.
O sa va arat si foto !
#42
Postat 24 January 2009 - 10:17 AM
marius11, la Jan 22 2009, 10:04 PM, a spus:
Tubul de silicon l-am schimbat pentru ca daca este mai lung decat cel dat in dotare se aranjeaza mai bine in spatele masinii si deci efectiv nu mai gasesti nici o picatura de ulei pe roata , sasiu sau brat suspensie .
Asa ca puteti sa faceti si voi modificarea prin simpla rasucire a tobei iar tubul de presurizare rezervor va veni in linie dreapta pe langa clopotul de la ambreiaj .
Tubul de silicon l-am luat de la noi din BUC . costa 3 lei daca nu ma insel iar site-ul este cunoscut de voi sigur...
In foto apare si modul de aparare a carterului superior la zgarieturi sau lovituri prin folosirea unor coliere de plastic (daca aveti colorate mai fain pentru voi )
Stima
Intrebare pentru Marius..... Nu cumva in situatia actuala, toba de evacuare se umple de lichid? In pozitia initiala avea gura de evacuare in jos si inclinata ceea ce ajuta la scurgerea lichidului din toba. Acum din ceea ce vad, jumatatea inferioara retine lichidul si cred ca exista posibilitatea ca in miscare lichidul sa ajunga inapoi in motor. Nu am demontat inca partea respectiva(evacuarea) ca sa imi dau seama ce e acolo. Si cred ca e posibil sa ajunga si in rezervor datorita pozitiei furtunasului.
Aceasta postare a fost editata de Zodrach: 24 January 2009 - 10:19 AM
#44
Postat 24 January 2009 - 09:17 PM
Aceasta postare a fost editata de Zodrach: 24 January 2009 - 09:24 PM
#45
Postat 24 January 2009 - 09:38 PM
#46
Postat 24 January 2009 - 11:49 PM
#47
Postat 25 January 2009 - 12:13 AM
Zodrach, la Jan 24 2009, 11:17 AM, a spus:
Si eu m-am gandit la lucru acesta dar pana acum nu s-a verificat depunerea aceea de care ziceai tu , in cazul transportului cand il tii de bot daca este ceva depus in toba sigur picura ....la vedere .Ce sa zic ...acum si depinde de carburatie desi eu sunt f. precaut si merg cu carburatie grasa pana acum nu s-a depozitat nimic acolo . Am si notat ca de altfel la rece mai arunca si in pozitia asta uleiul nears sau cel in exces . Faceti si voi proba si o sa vedeti ca nu comporta nici o complicatie " smecheria "
FELICITARI PENTRU FARURI ....IONUT !!!
Ne-ai luat " fata " si a mele is faine dar a tale sunt de scandal !!
Meserie !
Stima
#49
Postat 25 January 2009 - 03:48 PM
#50
Postat 25 January 2009 - 07:27 PM
Dupa ce se indreapta putin vremea ce ziceti sa mergem sa cautam un "teren de joaca" undeva mai izolat si sa amenajam acolo un mini traseu off-road (Zodrach doar avem experienta in trasee off-road) delimitat frumos cu banda ... si sa ne dam acolo cu ele si cine stie poate corupem si proprietarii de Savage-uri :D. Am eu cateva idei...dar sa vedem daca sunt si realizabile.
Aceasta postare a fost editata de edulescu: 25 January 2009 - 07:31 PM
#51
Postat 26 January 2009 - 12:42 AM
#52
Postat 26 January 2009 - 09:09 AM
http://picasaweb.google.com/florin.hanganu...feat=directlink
Dupa cum v-am zis, sunt wall-paper. Bogdane, poti pune din ele si pe site la prezentarea MTA4.
#54
Postat 26 January 2009 - 10:04 AM
bogdan luben, la Jan 26 2009, 09:13 AM, a spus:
Trimite-mi te rog pe email acordul de folosire a pozelor.
Daca imi dai si un model... cu placere. Adresa mea este zodrach@yahoo.com
#57
Postat 26 January 2009 - 04:38 PM
#58
Postat 26 January 2009 - 04:53 PM
Aceasta postare a fost editata de edulescu: 26 January 2009 - 04:54 PM
#59
Postat 26 January 2009 - 04:55 PM
ionut76, la Jan 26 2009, 04:38 PM, a spus:
hehehehe... Simplu vad ca e....da` nu vad efectu`..... :lol:
#60
Postat 26 January 2009 - 04:58 PM