HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#6001
Postat 01 December 2017 - 06:47 PM
Exista varianta simpla comanda pe net la Alza racing si am rezolvat problema dar eu am vrut sa gasesc o varianta simpla si ieftina.
Am avut pe mana un roler de Absima Torch din care i-am luat diferentialul central cu tot cu suport si cardane.
Fara mare dificultate am reusit sa le montez.
O sa schimb toate suruburile sa fie toate la fel( acum trebuie sa folosesc trei surubelnite diferite sa pot demonta masinuta)
Mai am de pozitional esc-ul,servo si bateriile. (trebuie sa fac niste suporti)
Am sa va tin la curent cu restul modificarilor.
#6005
Postat 29 December 2017 - 04:01 PM
Am gasit in tara un hobbywing si am reusit in sfarsit sa termin masinuta.
Mi se pare prea puternica acum. Spurul este de 47 si pinionul de 17.
O sa caut un pinion mai mic pe la baieti din ct sa testez cat sunt zilele acestea libere.
O scurta filmare cu masinuta in actiune.
https://www.youtube....eature=youtu.be
#6006
Postat 29 December 2017 - 05:39 PM
Am cantarit masinutele fara baterii si fara roti. Cea cu upgraturile de la alza are 4200 iar cea facuta de mine 3500.
Cea cu upgraturile de la alza racind chiar este facuta cu simt de raspundere pana si cardanele sunt foarte groase.
#6007
Postat 29 December 2017 - 05:51 PM
jymmy05, la 29 December 2017 - 04:01 PM, a spus:
O sa caut un pinion mai mic
Sau o poti lasa asa si o imblanzesti din esc si/sau radiocomanda. Cu un pinion mai mic se poate rupe si mai rau
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 29 December 2017 - 05:52 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#6010
Postat 30 December 2017 - 01:55 PM
- bateriile acelea soft case te vor lasa fara instrumentul muncii daca abuzezi de ele (orice lovitura si gaura in ele) nu sunt protejate deloc la momentul actual!
- coroanele si pinioanele de pe diferentialele fata spate vor crapa rapid daca au ramas cele de pe termic deoarece cuplul este mult mai mare si iti lipseste ambreiajul de pe termic sau flux.
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#6011
Postat 30 December 2017 - 02:01 PM
Vin cu parerile astea din experientele traite cu savage lungit, latit, electric, nitro, flux, esc flux ars, fuzete rupte, cvd uri rupte, motoare incinse ... 4 masini am avut care au trecut prin multe experimente traznite, de la tobe bukku, compresoare pentru motoare nitro, metanol pentru elicoptere, si in principiu cam orice iti trece prin cap legat de modificari nitro sau electrice.
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#6012
Postat 30 December 2017 - 02:43 PM
Nu stiu inca daca diferentialele sunt de termic sau de flux( am sa vad la revizie)
Bateriile sunt luate imprumut. Nu am montat inca suporti pt baterii nu stiu ce baterii am sa cumpar inca.
Masinuta are cupele normale dar am reusit sa montez hexuri de 17 de la Trophy Buggy.
Nu rezista de multe ori piesele de fabrica gandite pt asa ceva.
Masinuta am construito sa pot sa o trag pe fiimea cu sania.
O sa vedem pe parcurs cat de bine rezista.
#6015
Postat 02 January 2018 - 10:31 PM
Nu stiu de un asemenea dispozitiv, dar spune-ne si noua pentru ce am dori sa atasam o remorca la Savage?
[Vreau sa nu car in brate de la parcare pana la pista, incarcatoarele, conbustibilul, trusa cu scule etc.
#6017
Postat 12 January 2018 - 11:07 AM
Se pare ca in ultimul timp a '' inviat'' acest topic.
Am gasit un savage XL termic abandonat pe care l-am facut electric.
Momentan am spur de 44 si pinion de 13.
Maxim pot sa pun pe el unul de 17, atât permite modificarea facuta de mine.
team durango desc410
savage flux
vorza flux
Tel. 0748382727
#6021
Postat 28 June 2018 - 07:03 PM
Steca, la 17 June 2018 - 03:30 PM, a spus:
E greu de dat sfatuyri pe forum.Cel mai bine urmareste manualul masinutei si youtube.Vei invata mai multe.Un motor se regleaza cu surubelnita in mana,altfel e destul de greu sa te ajutam.Conteaza temperatura de afara,bujia si neaparat un termometru
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#6022
Postat 03 August 2018 - 02:07 PM
#6026
Postat 12 September 2018 - 03:58 PM
Noob alert!
Sunt proaspat posesor de Savage 21 (motor Go.25) si am o nelamurire. Am mai avut automodeltermic, dar sunt la primul Savage si la primul automodel cu mai multe trepte de viteza.
Am masina de la un coleg de forum, deci e sh. Am comandat unele piese pe care am vrut sa le schimb, printre care si clutch holder (asa cred ca ii spune), gheara aia din cutia de viteze, care schimba treapta a 2 a. Initial am schimbat singur piesa, si a schimbat vitezele de vreo 2-3 ori, apoi nimic. Am crezut ca s-a stricat, am desfacut-o inca o data cu cel de la care am luat-o (totul era ok) si el a ajuns la concluzia ca am montat gheara invers. Tot nu schimba.. Ma puteti lamuri si pe mine daca piesa asta are vreun mod in care se monteaza? Din manual nu imi dau seama foarte bine daca am montat-o bine. Pe youtube la gearbox settings, spune sa ajustez surubul de la a 2 a gaura, dar acum la mine e prima. Este o amumita orientare in care se monteaza? E montata invers acum? O desfac iar sa o intorc? Daca da, de ce nu a mai schimbat initial vitezele, doar de 2-3 ori? E posibil sa fie altceva? Ce sa mai verific?
Sergiu
Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6
Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
#6028
Postat 17 September 2018 - 08:53 PM
Sergiu SF, la 12 September 2018 - 03:58 PM, a spus:
Noob alert!
Sunt proaspat posesor de Savage 21 (motor Go.25) si am o nelamurire. Am mai avut automodeltermic, dar sunt la primul Savage si la primul automodel cu mai multe trepte de viteza.
Am masina de la un coleg de forum, deci e sh. Am comandat unele piese pe care am vrut sa le schimb, printre care si clutch holder (asa cred ca ii spune), gheara aia din cutia de viteze, care schimba treapta a 2 a. Initial am schimbat singur piesa, si a schimbat vitezele de vreo 2-3 ori, apoi nimic. Am crezut ca s-a stricat, am desfacut-o inca o data cu cel de la care am luat-o (totul era ok) si el a ajuns la concluzia ca am montat gheara invers. Tot nu schimba.. Ma puteti lamuri si pe mine daca piesa asta are vreun mod in care se monteaza? Din manual nu imi dau seama foarte bine daca am montat-o bine. Pe youtube la gearbox settings, spune sa ajustez surubul de la a 2 a gaura, dar acum la mine e prima. Este o amumita orientare in care se monteaza? E montata invers acum? O desfac iar sa o intorc? Daca da, de ce nu a mai schimbat initial vitezele, doar de 2-3 ori? E posibil sa fie altceva? Ce sa mai verific?
Sergiu
De unde sa stim cum e montata daca nu pui cateva poze?
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp