Modelism - RHC Forum: HPI Savage Monster Truck - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Ultima »

HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks Evaluare topic: -----

#1081 Useril este offline   vice_12_85 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 532
  • Inregistrat: 24-January 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti==bucurestii noi

Postat 04 June 2010 - 12:21 PM

HAIDE MA BAIETI!!!!
NU VA MAI CERTATI CA DE LA SAVAGE PANA LA COLECTIA OMULUI DE AUTOMODELE E DRUM LUNG
HAI SA LASAM ACEST TOPIC DOAR PENTRU INTREBARI,RASPUNSURI SI ALTE "INGINERII"FACUTE DE FIECARE LA SAVAGE-UL LUI
O ZI CAT MAI FRUMOASA SI FARA NERVI :)
~~~~~~AM REVENIT LA PRIMA IUBIRE ~~~~~~~


ADRIAN 074xxxx281
0

#1082 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 June 2010 - 06:38 PM

Mda ...revenind la topic si la intrebari. Cam ce temperaturi sunt normale la rularea pe iarba inalta, praf...mai pe scurt pe camp...eu aveam cam 120-130...dar la un moment dat am masurat si peste 160 (si asta sigur nu e bine) moment in care am mai imbogatit amestecul. Eram curios daca e la fel ca la electrice...ca la mini revou meu se conoaste cand rulez pin iarba in sensul ca temperaturile escaladeaza. In privinta setarilor inca mai experimentez...oricum astea la inveti in timp...dar temperaturile chiar as vrea sa stiu cum sunt la voi...in carte am vazut ca iti recomanda sa nu sari de 130. Astept sfaturi
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#1083 Useril este offline   Prepe 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 17-November 08
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 06 June 2010 - 11:41 PM

Salut , am si eu cateva intrebari ...

Am si eu un savage de aproximativ un an merge foarte bine , pana acum nu am desfacut aproape nimic la el (diferentiale , amortizoare motor ... etc ) ce lucrari de mentenanta ar trebui sa fac la ea . Adica ce ar trebui verificat ?
Hpi Savage X 4.6 RTR

0

#1084 Useril este offline   vice_12_85 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 532
  • Inregistrat: 24-January 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti==bucurestii noi

Postat 07 June 2010 - 11:23 AM

Vezi postareaPrepe, la Jun 7 2010, 12:41 AM, a spus:

Salut , am si eu cateva intrebari ...

Am si eu un savage de aproximativ un an merge foarte bine , pana acum nu am desfacut aproape nimic la el (diferentiale , amortizoare motor ... etc ) ce lucrari de mentenanta ar trebui sa fac la ea . Adica ce ar trebui verificat ?

pai sa inteleg ca intr-un an de zile tu nu ai schimbat nimic la el??
asta ar insemna ca nu prea il folosesti sau il folosesti foarte rar
dupa parerea mea ar trebui sa verifici diferentialele(rulmenti,pinion,coroana),rulmenti clopot, sabotii de ambreiaj,
eu sincer l-as desface pe tot dar asta este doar parerea mea!!!
o zii buna si spor la treaba.
~~~~~~AM REVENIT LA PRIMA IUBIRE ~~~~~~~


ADRIAN 074xxxx281
0

#1085 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 June 2010 - 07:54 PM

Intr-adevar remarcabil ca intr-un an n-ai umblat deloc in ea. Curios as fi sa aflu cam cat ai consumat cu ea.
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#1086 Useril este offline   Prepe 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 17-November 08
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 08 June 2010 - 12:21 AM

Aproximativ 10 litri , modelul a fost curatat aproape dupa fiecare iesire apoi uns pe la "incheieturi" cu wd ... cam atat

Multumesc de ajutor
Hpi Savage X 4.6 RTR

0

#1087 Useril este offline   Prepe 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 17-November 08
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 08 June 2010 - 12:22 AM

Vezi postareavice_12_85, la Jun 7 2010, 12:23 PM, a spus:

pai sa inteleg ca intr-un an de zile tu nu ai schimbat nimic la el??
asta ar insemna ca nu prea il folosesti sau il folosesti foarte rar
dupa parerea mea ar trebui sa verifici diferentialele(rulmenti,pinion,coroana),rulmenti clopot, sabotii de ambreiaj,
eu sincer l-as desface pe tot dar asta este doar parerea mea!!!
o zii buna si spor la treaba.

Inafara de diferentiale , la ce ar mai trebui sa fiu atent ?
Hpi Savage X 4.6 RTR

0

#1088 Useril este offline   nuclearul-vio 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 08 June 2010 - 01:55 PM

Daca in 10 litri nu ai stricat nimic esti tare .
In afara de diferentiale nu umbla la nimic parerea mea.

Daca nu te doare nimic eu zic sa nu te duci la doctor .
Pornesc cu premiza ca ai masina de noua si ai reglat o odata si asa a mers 10 litri bineinteles cu mici ajustari.

Cine zicea ca HPI nu face masini bune .....10 litri fara reparatii .

Aceasta postare a fost editata de nuclearul-vio: 08 June 2010 - 01:55 PM

0

#1089 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 08 June 2010 - 03:31 PM

Vezi postareanuclearul-vio, la Jun 8 2010, 02:55 PM, a spus:

Daca in 10 litri nu ai stricat nimic esti tare .
In afara de diferentiale nu umbla la nimic parerea mea.

Daca nu te doare nimic eu zic sa nu te duci la doctor .
Pornesc cu premiza ca ai masina de noua si ai reglat o odata si asa a mers 10 litri bineinteles cu mici ajustari.

Cine zicea ca HPI nu face masini bune .....10 litri fara reparatii .


Daca a mers fara sa traga de el, normal ca a mers 10 litri fara reparatii.. Daca a facut bashing, sau l-a utilizat in regim de cursa... intr-adevar e bine!

@Prepe, ce servo ai pe directie? cel original?
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#1090 Useril este offline   X-tra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 533
  • Inregistrat: 27-February 07

Postat 08 June 2010 - 06:14 PM

Eu ziceam, si-mi mentin parerea, din aia 10 L 2 sunt rodaj, natural cu rotile suspendate :wacko:


Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
0

#1091 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 June 2010 - 09:58 PM

Azi am reusit sa stric spurul. Ideea e ca in afara de cateva ture la viteza maxima n-am facut nimic impresionant...n-am sarit ...n-am lovit. Am fost destul de mirat ca s-a dus asa de repede si fara sa fac nimic iesit din comun. Intrebarea mea este...e normal ca astea de plastic sa cedeze asa de repede, sau pur si simplu ori a fost ghinion ori nu a fost setat cum trebuie din fabrica. Acum nu am bani oricum de unu metalic....dar voi cei vechi si experimentati...va dati cu din alea metalice sau sunt si care folosesc cu succes plastic. Eu la mini revo nu am reusit sa stric intr-un an spuru si am dat cu ea de toti peretii.
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#1092 Useril este offline   vice_12_85 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 532
  • Inregistrat: 24-January 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti==bucurestii noi

Postat 08 June 2010 - 10:13 PM

Vezi postareajustbart2002, la Jun 8 2010, 10:58 PM, a spus:

Azi am reusit sa stric spurul. Ideea e ca in afara de cateva ture la viteza maxima n-am facut nimic impresionant...n-am sarit ...n-am lovit. Am fost destul de mirat ca s-a dus asa de repede si fara sa fac nimic iesit din comun. Intrebarea mea este...e normal ca astea de plastic sa cedeze asa de repede, sau pur si simplu ori a fost ghinion ori nu a fost setat cum trebuie din fabrica. Acum nu am bani oricum de unu metalic....dar voi cei vechi si experimentati...va dati cu din alea metalice sau sunt si care folosesc cu succes plastic. Eu la mini revo nu am reusit sa stric intr-un an spuru si am dat cu ea de toti peretii.

spurul de plastic de cele mai multe ori se toceste din cauza distantei neadegvate intre spur si clopot
dar daca tu zici ca nu ai umblat la el se poate ca aceasta distanta sa se fi marit si "gata spurul"
acum sa ai mare grija cand il montezi pe cel nou!!
sa ii faci acel joc intre spur si clopot in proportie de 70%
eu asa merc cu ale mele si am distrus doar un spur in 5 luni de zile
multa bafta
~~~~~~AM REVENIT LA PRIMA IUBIRE ~~~~~~~


ADRIAN 074xxxx281
0

#1093 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 June 2010 - 10:25 PM

jocul banuiesc ca il reglez cu o fasie de hartie. Cand spui 70% nu stiu la ce te referi. Am vazut in carte ca jocul se regleaza din suruburile de prindere ale motorului. Tre sa mai am grija si la cat de tare strang piulita aia de la sliper c.
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#1094 Useril este offline   vice_12_85 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 532
  • Inregistrat: 24-January 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti==bucurestii noi

Postat 09 June 2010 - 10:47 AM

Vezi postareajustbart2002, la Jun 8 2010, 11:25 PM, a spus:

jocul banuiesc ca il reglez cu o fasie de hartie. Cand spui 70% nu stiu la ce te referi. Am vazut in carte ca jocul se regleaza din suruburile de prindere ale motorului. Tre sa mai am grija si la cat de tare strang piulita aia de la sliper c.

da trebuie sa ai grija si la piulita dar nu mai stiu cate ture trebuie stransa(te uiti tu in carte mai bine)
~~~~~~AM REVENIT LA PRIMA IUBIRE ~~~~~~~


ADRIAN 074xxxx281
0

#1095 Useril este offline   nuclearul-vio 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 09 June 2010 - 03:06 PM

Spurul se mai strica si din cauza de cox, daca ii dai in gura si se incalzeste ambreiajul si daca mai ai si motorul uscat se incinde bine iar rezistenta lui scade.
Eu am schimbat vreo 3-4 in 1 an , numai plastic , unele uzate la dinti rasi de tot , altele patineaza si se topeste plasticul la ax acolo .
Dar asta numai daca pui masina la treaba , sa urci pante , sa sari cu ea, etc stiti voi .
Oricum un spur e ieftin merita sa ai de rezerva 1-2 .

Asta cu distanta daca folosesti acelasi numar de dinti parerea mea sa nu umbli la distanta , probabil ca a mers destul de bine si ala dinainte , pana la urma orice lucru are o durata de viata .

stima
0

#1096 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 June 2010 - 06:42 PM

Am rezolvat cu spuru...am umblat un pic la distanta din suruburile de la motor si dupa 2 rezervoare totul pare ok....cu exceptia faptului ca...
1. Dupa 3-4 ture am observat ca nu a mai vrut sa cupleze treapta 2. Ce ar trebui sa fac sa incerc sa o setez sa intre mai repede...sau sa desfac mai intai si sa vad daca e totul ok in cutie
2. Parca nu mai am demaraj la fel de bun...nu am reusit sa o mai ridic in 2 roti nicicum. Ideea e ca m-am dat la prnaz pe caldura infernala si nu am umblat prea mult la HN
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#1097 Useril este offline   gaza07 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 04-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Caransebes

Postat 09 June 2010 - 07:04 PM

Astazu m-am dus la o plimbare cu savage-ul meu 25.Am mers cu el 1/2 dintr-un rezervor apoi am lasat-o sa se raceasa(era foarte cald) ,apoi am pornit-o .Am accelerat-o tare pe nisip si am facut multe derapaje.Brusc apare o problema.

Daca o accelerez incet merge si schimba in treapta a 2-a dar daca o accelerez tare merge doar cu prima treapta.

Iar daca incercam sa fac un derapaj nu mai mergea la fel.Parca se accelera motorul si nu mai derapau rotile ca inainte.
0

#1098 Useril este offline   laur.xxl 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 72
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 June 2010 - 07:38 PM

Probabil iti patineaza spurul .Strange-l mai bine sau schimba-i garnitura aia din interior
0

#1099 Useril este offline   Prepe 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 17-November 08
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 09 June 2010 - 11:20 PM

Vezi postareadiesel1.4, la Jun 8 2010, 04:31 PM, a spus:

Daca a mers fara sa traga de el, normal ca a mers 10 litri fara reparatii.. Daca a facut bashing, sau l-a utilizat in regim de cursa... intr-adevar e bine!

@Prepe, ce servo ai pe directie? cel original?


Nu l-am schimbat destul de mult cu unul blue bird , masina nu pot sa zic ca a fost foarte "bashuita" dar nici in puf nu a fost tinuta

Vezi postareaX-tra, la Jun 8 2010, 07:14, a spus:

@Eu ziceam, si-mi mentin parerea, din aia 10 L 2 sunt rodaj, natural cu rotile suspendate

Am folosit 6 rezervoare in regim de rodaj din care 3 cu rotile suspendate iar 3 pe roti
nu pot sa zic ca nu am avut probleme de loc cu ea , pana am invatat eu cum sta treaba cu motoarele termice
Hpi Savage X 4.6 RTR

0

#1100 Useril este offline   nuclearul-vio 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 10 June 2010 - 07:21 AM

Vezi postareajustbart2002, la Jun 9 2010, 07:42 PM, a spus:

Am rezolvat cu spuru...am umblat un pic la distanta din suruburile de la motor si dupa 2 rezervoare totul pare ok....cu exceptia faptului ca...
1. Dupa 3-4 ture am observat ca nu a mai vrut sa cupleze treapta 2. Ce ar trebui sa fac sa incerc sa o setez sa intre mai repede...sau sa desfac mai intai si sa vad daca e totul ok in cutie
2. Parca nu mai am demaraj la fel de bun...nu am reusit sa o mai ridic in 2 roti nicicum. Ideea e ca m-am dat la prnaz pe caldura infernala si nu am umblat prea mult la HN



Mai strange spurul ca o sa fie bine , vei rezolva ambele probleme.
0

#1101 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 June 2010 - 06:55 PM

Am o mica nelamurire ...la Savage X 4.6 pe site scrie "Large 17mm metal alloy hex hubs hold the wheels securely and prevent the hex stripping in the wheels under heavy load applications." deci are hex de 17.
Dar daca ma uit pe site la accesorii vad o gramada de hex hub adapter si nu inteleg la ce folosesc. am pus cateva linkuri sa vedeti la ce ma refer

http://www.hpieurope...en&partNo=86387
http://www.hpieurope...en&partNo=87229
http://www.hpieurope...en&partNo=87230
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#1102 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 11 June 2010 - 08:18 PM

Vezi postareajustbart2002, la Jun 11 2010, 07:55 PM, a spus:

Am o mica nelamurire ...la Savage X 4.6 pe site scrie "Large 17mm metal alloy hex hubs hold the wheels securely and prevent the hex stripping in the wheels under heavy load applications." deci are hex de 17.
Dar daca ma uit pe site la accesorii vad o gramada de hex hub adapter si nu inteleg la ce folosesc. am pus cateva linkuri sa vedeti la ce ma refer

http://www.hpieurope...en&partNo=86387
http://www.hpieurope...en&partNo=87229
http://www.hpieurope...en&partNo=87230

Vine cu hex-uri de 17 dinacelea pastila.Link-urile reprezinta upgrade-uri pt planetare cvd sau pt planetare normale.
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#1103 Useril este offline   mihai_mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 21-June 09

Postat 12 June 2010 - 11:41 AM

Salut!

A reusit cineva sa "sparga" pinioane in cutia cu 3 trepte? Eu am patit-o de doua ori: prima oara s-a intamplat la al doi-lea rezervor (in rodaj). Am schimbat vre-o 4 pinioane in cutie - cred ca este vba de cele ale primei viteze. A doua oara s-a intampat la al 6-lea rezervor (terminasem rodajul si incepusem reglajele). Nu i-am dat tare pentru ca nicu nu terminasem bine rodajul - de-abia a apucat sa schimbe de cateva ori a doua...

Daca ati patit asa ceva; care este problema? Cum se rezolva?

Multumesc!

Aceasta postare a fost editata de mihai_mag: 12 June 2010 - 11:43 AM

Respect the forum staff
0

#1104 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 June 2010 - 10:58 AM

Vezi postareamihai_mag, la Jun 12 2010, 12:41 PM, a spus:

Salut!

A reusit cineva sa "sparga" pinioane in cutia cu 3 trepte? Eu am patit-o de doua ori: prima oara s-a intamplat la al doi-lea rezervor (in rodaj). Am schimbat vre-o 4 pinioane in cutie - cred ca este vba de cele ale primei viteze. A doua oara s-a intampat la al 6-lea rezervor (terminasem rodajul si incepusem reglajele). Nu i-am dat tare pentru ca nicu nu terminasem bine rodajul - de-abia a apucat sa schimbe de cateva ori a doua...

Daca ati patit asa ceva; care este problema? Cum se rezolva?

Multumesc!


cum ai strans ambreiajul de la spur?
0

#1105 Useril este offline   mihai_mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 21-June 09

Postat 14 June 2010 - 11:06 AM

Prima data spur-ul a fost strans din fabrica - nu am facut modificari. A doua oara (dupa ce am inlocuit pinioanele sparte) am strans la maxim dupa care am slabit 1 tura.
NU am apucat sa ii dau nici un fel de forja pentru ca, dupa cum am mai spus, prima cuite mi s-a spart la al doilea rezervor si cea de-a doua la al saselea.
Respect the forum staff
0

#1106 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 14 June 2010 - 10:27 PM

In primul rand mai ia la citit odata cartea aia de gramatica a limbii romane.
in al doilea rand pune ceva poze sa vedem ce s-a intamplat.
sincer nu am inteles nimic din ce ai scris.
If it is to be it is up to me
0

#1107 Useril este offline   mihai_mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 21-June 09

Postat 15 June 2010 - 03:31 PM

Vezi postareaprisi, la Jun 14 2010, 11:27 PM, a spus:

In primul rand mai ia la citit odata cartea aia de gramatica a limbii romane.


Off topic:
Prisi, cand am citit randurile tale, am vrut sa vad cine este eruditul care imi spune sa mai iau o data cartea de gramatica. Citez din ce am gasit prin postarile tale:
1: “poate ca sunt poate ca nu....lasa-ti-l in pace.el cu ale lui,noi cu ale noastre.”
Varianta corecta: “poate ca sunt poate ca nu....lasati-l in pace. El cu ale lui, noi cu ale noastre.”
2: “Eu unu abia astept concursul.”
Varianta corecta: “Eu unul abia astept concursul.”
3:”eu nu am jicnit pe nimeni,dar vad ca tu o faci.frumos.”
Varianta corecta : “Eu nu am jignit pe nimeni,dar vad ca tu o faci. Frumos.”
4: “Eu unu nu vreau sa mai stric topicu lu andrei”
Varianta corecta: Eu unul nu vreau sa mai stric topicul lui Andrei”
La inceput am crezut ca nu articulezi cuvintele din graba...dar 3 greseli in aceeasi propozitie? Sigur este vorba de typo?....
5:” E sau nu sanatos sa tii automodelul in camera?”
Varianta corecta: “E sanatos sau nu, sa tii automodelul in camera?”
6:” E sau nu legal sa detinem combustibil pentru termice?”
Varianta corecta: “E legal sau nu, sa detinem combustibil pentru termice?”
A dracu’ topica... Imi aduci aminte de bancul ala cu “Avansati inainte ca sta unu’ prost pe scara!...”

Draga Prisi.

Exemplele pot continua… Daca doresti iti dau lista intreaga pe MP
Pe vremea mea se facea gramatica. Dadeam lucrari de control. Aveam vocabulare in care ne scriam cuvinte noi, conjugari s.a.m.d. Din cauza VOASTRA a ajuns limba noasta sa fie pocita in asemenea hal incat acum trebuie sa ne obisnuim sa scriem “dintro prostie” in loc de “dintr-o prostie” sau “intrun cuvant” in loc de “intr-un cuvant”.

E o vorba care ti se aplica si tie: “Daca taceai, filozof ramaneai”…

PS: In halul asta am ajuns oameni buni?! Sa ne sfatuiasca agramatii sa luam cartea de gramatica?! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/blink.gif
Respect the forum staff
0

#1108 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 16 June 2010 - 08:23 PM

pun pariu ca ai avea si tu o lista destul de lunga cu greseli,dar sincer sa fiu nu stiu cine ar sta sa caute atata doar dintr-un orgoliu.in fine.
imi cer scuze si retrag cuvintele daca te-au atins pe undeva.
si daca tot mai ai necazuri cu pinioanele pune totusi o poza sa vedem si noi ce s-a intamplat.

Aceasta postare a fost editata de prisi: 16 June 2010 - 08:28 PM

If it is to be it is up to me
0

#1109 Useril este offline   mihai_mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 21-June 09

Postat 16 June 2010 - 08:51 PM

off topic: Se accepta scuzele.

on topic: O sa incerc sa pun pozele de indata ce o sa am masina inapoi. Deocamdata este la un prieten care incearca sa-i dea de cap la randul lui.
Respect the forum staff
0

#1110 Useril este offline   nuclearul-vio 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 17 June 2010 - 02:40 PM

Vezi postareamihai_mag, la Jun 16 2010, 09:51 PM, a spus:

off topic: Se accepta scuzele.

on topic: O sa incerc sa pun pozele de indata ce o sa am masina inapoi. Deocamdata este la un prieten care incearca sa-i dea de cap la randul lui.



La viteza 1 daca ai zis ca doar la viteza 1 ai patit o , ai 1 pinion de plastic si unu metalic .
Amandoua le ai distruse?

Eu vad cateva cauze posibile :
1. iti joaca pe ax unul din pinioane ( de la prima viteza) , adika are joc lateral si inseamna ca se deplaseaza dintre dintii ceiluilalt . daca e asa verifica rulmentii pe capetele axelor si sa stii ca exista niste saibe distantoare ca sa elimini jocurile intre pinioane
2. daca nu e cauza de sus verifica diferentialele poate o fi ceva si se blocheaza si apoi iti blocheaza cutia cumva
3. poate nu ai spalat cutia in interior dupa ce s a stricat prima data si au ramas parti din pinioane in cutie , faramite de plastic metal.

ce ar putea sa fie pe traseul asta motor - spur - cutie de viteze - diferentiale- planetare - roti ???

Ma da informatii. ( poate ai schimbat ceva pe acolo etc nu stiu).

stima

Aceasta postare a fost editata de nuclearul-vio: 17 June 2010 - 02:42 PM

0

Arata acest topic


  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

19 useri citesc topicul
0 membri, 19 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro