Modelism - RHC Forum: HPI Savage Monster Truck - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • Ultima »

HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks Evaluare topic: -----

#841 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 23 December 2009 - 11:08 AM

A venit mosu mai devreme pe la Savi cu niste roti asa ca am facut o sedinta foto inainte de al baga in zapada.
Pentru a se simtii bine i-am pus si carapacea noua :) .
Vede el ce pateste acum afara... :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.JPG
  • Imagine atasata: 2.JPG


You can go faster... I can go anywhere !

0

#842 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 27 December 2009 - 11:29 PM

Azi am demontat savi asa ca pentru o revizie: diferentiale, cutie viteze si pentru a monta discurile de frina de metal.
Upgradeurile instalate pe masina sunt urmatoarele:

1.INTEGY HD Engine Headsink Plate http://www.integy.com/st_prod.html?p_prodid=6269&p_catid=147
2.ALUMINUM TUNED PIPE http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=86138
3.MACHINED HEAVY DUTY BEVEL GEAR 43T/13T SET http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=86922
4.RACING CLUTCH BELL 19 TOOTH
5.Heavy-Duty Spur Gear
6.Rulmenti ceramici la diferentiale si
7.Cardane heavy duty

Toate bune si frumoase pina la planetare care sunt cele stoc:
Cele de pe fata erau torsionate cu 90 grade si indoite. Le-am indreptat dar cu torsionarea nu am avut ce face.
Pe spate erau doar torsionate dar mai putin cca.45-50 grade.
Astea in conditiile in care motorul este reglat mai innecat si masina este " de viteza" clopot de 19 si spur de 47.
Sunt curios cum ar fi aratat planetarele cu clopotul stoc de 17 sau unul mai mic. ;)
Este clar ca am nevoie si de planetare heavy duty ;)


Aceasta postare a fost editata de Dan71: 27 December 2009 - 11:30 PM


You can go faster... I can go anywhere !

0

#843 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 27 December 2009 - 11:57 PM

eu am si cardane si planetare stock,numai cupele heavy duty si nu-s torsionate deloc,in acelasi regim de mers cu motorul mai inecat.am schimbat la cardanul pe spate doar stifturile ca se uzasera dar in rest nu am probleme.is chiar curios cum au ajuns sa se torsioneze planetarele tale.
If it is to be it is up to me
0

#844 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 28 December 2009 - 12:46 AM

Ce combustibili folositi? Prisi...tu parca ziceai ceva de meccamo sau ceva de genul asta? (sau ceva 5%)?

Sa vedeti cum aratau planetarele heavy duty dupa tornado 25% si toba buku (cornel si roland stiu, pacat ca nu le-am facut poza).
In combinatia de mai sus, am reusit ca in 5-10 min maxim sa rup o plantara heavy-duty (ca naiba, tot cu ei eram :) ) iar o alta a mai rezitat inca vreo 20 de minute......

Acum ma gandesc.... poate e vina lor ca sunt piaza-rea pt mine ;) ;) ;)
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#845 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 28 December 2009 - 12:46 AM

Vezi postareaprisi, la Dec 28 2009, 12:57 AM, a spus:

eu am si cardane si planetare stock,numai cupele heavy duty si nu-s torsionate deloc,in acelasi regim de mers cu motorul mai inecat.am schimbat la cardanul pe spate doar stifturile ca se uzasera dar in rest nu am probleme.is chiar curios cum au ajuns sa se torsioneze planetarele tale.



A da, am si cupele tot heavy duty dar asta nu este important.
Si eu am fost mirat cind le-am vazut.Vecinii pot sa confirme cind le-am indreptat ;)
Stifturile in schimb erau perfecte chiar daca pina sa montez cupele astea apucasera sa manince un pic din cupele stoc.
Am ramas in schimb uimit cind le-am vazut si indoite pe cele de pe fata.
Probabil o fi savi asta al meu mai naravas :) dar asta tot nu explica indoirea celor de pe fata, torsionarea poate da.
Combustibilul folosit este Tornado 20% of road dar de unde indoirea ;)

diesel cred ca este o conspiratie a planetarelor de savage ;)

Aceasta postare a fost editata de Dan71: 28 December 2009 - 12:50 AM


You can go faster... I can go anywhere !

0

#846 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 28 December 2009 - 12:49 AM

eu folosesc acum tornado 5%.inainte am folosit roktan dar tot 5%.
planetarele pe fata se pot torsiona=>indoirea,de la frane prea bruste sau sarituri si aterizari in bot cred,ca din cauza motorului fata nu cred ca are de suferit.
If it is to be it is up to me
0

#847 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 28 December 2009 - 12:55 AM

Vezi postareaprisi, la Dec 28 2009, 01:49 AM, a spus:

eu folosesc acum tornado 5%.inainte am folosit roktan dar tot 5%.
planetarele pe fata se pot torsiona=>indoirea,de la frane prea bruste sau sarituri si aterizari in bot cred,ca din cauza motorului fata nu cred ca are de suferit.



Sa vezi ce a suferit dupa o ora de sarituri....am ramas fara diferentialul fata stoc si coroana si pinionul varza.
Asta in aceasi zi in care am spart si batiu motorului., dar planetarele erau intacte dupa acea zii de chin pentru savi.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#848 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 December 2009 - 01:15 AM

Vezi postareadiesel1.4, la Dec 28 2009, 12:46 AM, a spus:

Ce combustibili folositi? Prisi...tu parca ziceai ceva de meccamo sau ceva de genul asta? (sau ceva 5%)?

Sa vedeti cum aratau planetarele heavy duty dupa tornado 25% si toba buku (cornel si roland stiu, pacat ca nu le-am facut poza).
In combinatia de mai sus, am reusit ca in 5-10 min maxim sa rup o plantara heavy-duty (ca naiba, tot cu ei eram :) ) iar o alta a mai rezitat inca vreo 20 de minute......

Acum ma gandesc.... poate e vina lor ca sunt piaza-rea pt mine :) ;) :)

....;) ;) ;)

Vezi postareaDan71, la Dec 28 2009, 12:55 AM, a spus:

Sa vezi ce a suferit dupa o ora de sarituri....am ramas fara diferentialul fata stoc si coroana si pinionul varza.
Asta in aceasi zi in care am spart si batiu motorului., dar planetarele erau intacte dupa acea zii de chin pentru savi.

la asa chin tu speri sa mai ai planetarele intregi?......planetarele heavy duty sunt cea mai proasta investitie in cazul in care tu o folosesti numai la joaca...in 3-4 iesiri nu o sa mai fie una intreaga

o investitie buna pentru portofelul tau ar fi sa nu o mai chinui la fiecare iesire......

Aceasta postare a fost editata de cornel-b: 28 December 2009 - 01:18 AM

0

#849 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 28 December 2009 - 01:32 AM

Vezi postareacornel-b, la Dec 28 2009, 02:15 AM, a spus:

.... ;) ;) :)


la asa chin tu speri sa mai ai planetarele intregi?......planetarele heavy duty sunt cea mai proasta investitie in cazul in care tu o folosesti numai la joaca...in 3-4 iesiri nu o sa mai fie una intreaga

o investitie buna pentru portofelul tau ar fi sa nu o mai chinui la fiecare iesire......


o sa fiu mai milos cu ea.....poate sau...
pai ce am luat-o sa o tin in vitrina? deci sa luam planetare stoc la Kg ;)

You can go faster... I can go anywhere !

0

#850 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 28 December 2009 - 11:31 AM

ori mai milos ori planetare la kg ;)
If it is to be it is up to me
0

#851 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 28 December 2009 - 12:13 PM

Mmm.... cred ca la Kg ;) .
Din cauza ca nu folosesti combustibil cu continut mai mare de NM nu ai probleme.
Curios ce combustibil folosesti ca auto, la tornado exista cu minim 10%NM. Din spusele tale reiese ca folosesti ori combustibil pentru Flight or pentru Heli, doar ale au 5%.
E drept ca au 16.5 respectiv 18% ulei dar totusi de ce crezi ca exista de auto, de avioane de elicoptere si de barci.

http://www.tornado-p...ad/compare.html

Crezi ca degeaba recomanda HPI-ul la F4.6 sa folosesti 20-25% NM?
Macar auto sa folosesti daca nu cu asa cifra ridicata cauta macar auto de 10 sau 16%

Bafta si sarbatori fericite.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#852 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 28 December 2009 - 12:27 PM

intradevar folosesc tornado flyght 5%.
dupa 17-18 L consumati numai la mine (ca masina am luat-o second) motorul se prezinta in stare foarte buna.ce am observat e doar un mic joc care e vizibil doar cand spal motorul de ulei,si anume la bucsa bielei pe ambielaj(arbore),cred ca sub 0,01 mm.oricum ideal ar fi sa o inlocuiesc.

Aceasta postare a fost editata de prisi: 28 December 2009 - 12:30 PM

If it is to be it is up to me
0

#853 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 28 December 2009 - 03:59 PM

Ia baga tu un rezervor de 25% si vezi cat de mare e diferenta....
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#854 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 28 December 2009 - 04:19 PM

si 20% of road e suficient sa-i faca ceva "pagube", oricum si cu 16 % ar zbura fata de 5% folosit

Aceasta postare a fost editata de Dan71: 28 December 2009 - 04:20 PM


You can go faster... I can go anywhere !

0

#855 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 28 December 2009 - 11:16 PM

eu is foarte multumit de performantele motorului si cu 5%.chiar nu am nevoie de mai mult.se ridica pe 2 roti si asa daca setez motorul pe performante optime,dar eu prefer sa mearga ceva mai inecat,tot cu ideea care nu ma lasa de a-i face pe plac motorului pentru viata mai lunga.si a doua idee e si ca bugetul meu de student ma "forteaza" sa cumpar si sa ma orientez spre ce e mai ieftin=>ca cel de 5% e cam singurul care se incadreaza.
m-am "jucat"cu un savage x cu comb de 25% si intradevar e diferenta,trage mult mai bine.
If it is to be it is up to me
0

#856 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 28 December 2009 - 11:23 PM

Vezi postareaprisi, la Dec 29 2009, 12:16 AM, a spus:

eu is foarte multumit de performantele motorului si cu 5%.chiar nu am nevoie de mai mult.se ridica pe 2 roti si asa daca setez motorul pe performante optime,dar eu prefer sa mearga ceva mai inecat,tot cu ideea care nu ma lasa de a-i face pe plac motorului pentru viata mai lunga.si a doua idee e si ca bugetul meu de student ma "forteaza" sa cumpar si sa ma orientez spre ce e mai ieftin=>ca cel de 5% e cam singurul care se incadreaza.
m-am "jucat"cu un savage x cu comb de 25% si intradevar e diferenta,trage mult mai bine.



Pe tine bugetul de student pe mine sotia :lol: ,noi sa fim sanatosi si sa le forjam cu placere.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#857 Useril este offline   Ralex 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 222
  • Inregistrat: 31-March 08

Postat 29 December 2009 - 04:04 AM

sunt tare nedumerit intr-o privinta: care este diferenta intre un motor cu pullstart si unu care porneste de la rotorstart la savage X 4.6. aici ma refer la intretinerea motorului...am citit undeva ca atunci cand termini de jucat trebuie sa lasi pistonul in PMI... exista diferenta care fac intretinerea mai grea sau mai usoara? multumesc

Aceasta postare a fost editata de Ralex: 29 December 2009 - 04:05 AM

0

#858 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 29 December 2009 - 08:59 AM

Vezi postareaRalex, la Dec 29 2009, 05:04 AM, a spus:

sunt tare nedumerit intr-o privinta: care este diferenta intre un motor cu pullstart si unu care porneste de la rotorstart la savage X 4.6. aici ma refer la intretinerea motorului...am citit undeva ca atunci cand termini de jucat trebuie sa lasi pistonul in PMI... exista diferenta care fac intretinerea mai grea sau mai usoara? multumesc



In primul rand sunt diferente de comoditate, cel cu backplate pentru rotostart se porneste mai usor.
Dar sunt si dezavantajele rotoului:
Nu-ti dai seama la fel de usor ca la pullstart cind e innecat motorul.
Unisensul din backplate se strica mai repede.
Ingrijirea a inca unui acumulator care trebuie sa fie incarcat si in buna stare.
La toate motoarele , indiferent de ce sistem de pornire au, trebuie sa lasi pistonul in punctul de jos al cursei.

PS
Se vede ca te macina intrebarea daca nu dormi la 6 dimineata :lol:

Aceasta postare a fost editata de Dan71: 29 December 2009 - 09:01 AM


You can go faster... I can go anywhere !

0

#859 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 29 December 2009 - 09:09 AM

Le-am avut pe ambele, si clar pull-start-ul este mai comod din toate punctele de vedere... Daca motorul este in buna stare porneste la fel de suor si cu pull ca si cu roto, iar restul dezavantajelor roto le-a mentionat dan mai sus
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#860 Useril este offline   Ralex 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 222
  • Inregistrat: 31-March 08

Postat 29 December 2009 - 11:58 AM

si eu tot pentru pullstart inclin... din motive de comoditate... treaba este ca vreau sa il iau nou, si nu mai stiu daca aici sau pe alt forum am citit ca este bine sa desfaci mai intai motorul de tot, inainte sa pornesti masina prima data, sa il cureti sa nu aiba span sau alte mizerii, si dupaia sa il faci la loc si abea dupa sa ii dai drumu. si inca o chestie, sa mergi prima data pe un nitro care are mai mult ulei, desi nu am vazut decat diferente de nitro in combustibili.... voi cum ati facut brake-in`u la motoare ?
0

#861 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 29 December 2009 - 12:05 PM

Vezi postareaRalex, la Dec 29 2009, 12:58 PM, a spus:

si eu tot pentru pullstart inclin... din motive de comoditate... treaba este ca vreau sa il iau nou, si nu mai stiu daca aici sau pe alt forum am citit ca este bine sa desfaci mai intai motorul de tot, inainte sa pornesti masina prima data, sa il cureti sa nu aiba span sau alte mizerii, si dupaia sa il faci la loc si abea dupa sa ii dai drumu. si inca o chestie, sa mergi prima data pe un nitro care are mai mult ulei, desi nu am vazut decat diferente de nitro in combustibili.... voi cum ati facut brake-in`u la motoare ?



Daca o sa-l cumperi nou o sa ai si manualul in cutie. Ai in instructiuni si cum se face rodajul.
Savage X4.6 RTR vezi ca vine cu roto.
Ai grije la rodaj ca este cam frig pentru rodajul motoarelor.
Dacal iei second hand fara manual intri la HPI pe site si-ti iei manualul.
Poti sa schimbi concentratie de NM din combultibil (cumparind alt combustibil) si reglezi motorul din nou.
Reglajul unui motor se face in functie de combustibil, bujia folosita,temperatura si umiditatea de afara.

Aceasta postare a fost editata de Dan71: 29 December 2009 - 12:09 PM


You can go faster... I can go anywhere !

0

#862 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 29 December 2009 - 02:13 PM

Ralex. ca idee, daca te tenteaza unul second. pe mine ma bate gandul sa il vand pe al meu. Daca nu vrei neaparat nou, si crezi ca te-ar interesa, da-mi PM si vorbim mai multe
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#863 Useril este offline   Ralex 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 222
  • Inregistrat: 31-March 08

Postat 29 December 2009 - 05:50 PM

Vezi postareaDan71, la Dec 29 2009, 12:05 PM, a spus:

Daca o sa-l cumperi nou o sa ai si manualul in cutie. Ai in instructiuni si cum se face rodajul.
Savage X4.6 RTR vezi ca vine cu roto.
Ai grije la rodaj ca este cam frig pentru rodajul motoarelor.


am vb cu un tip de la firma de la care vreau sa cumpar, l-am intrebat de treaba cu roto sau pull si mi-a zis ca e cu pull start... o sa mai vb cu el sa ii cer detalii, despre masina sa fiu sigur ca dau banii pe ce vreau ... mai dureaza un pik ... sper nu prea mult pana atunci am luat manualele de la motor si masina complete de la HPI si le citesc linistit
0

#864 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 29 December 2009 - 08:59 PM

Am incercat sa iti raspund la PM dar ai mailbox-ul full. Daca e cu pullstart, sau e Savage X SS (nu stiu sa aduca cineva in RO) sau are montat pullstart-ul de el. Oricum daca e X SS vezi ca iti mai trebuiesc niste bani (statie + receptor etc.)

Aceasta postare a fost editata de diesel1.4: 29 December 2009 - 09:00 PM

MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#865 Useril este offline   ansman 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 544
  • Inregistrat: 07-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani
  • Interests:modelism

Postat 29 December 2009 - 10:07 PM

O recomandare la statie e urmatoarea http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXXRL8&P=7
0

#866 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 29 December 2009 - 11:14 PM

Vezi postareaRalex, la Dec 29 2009, 05:50 PM, a spus:

am vb cu un tip de la firma de la care vreau sa cumpar, l-am intrebat de treaba cu roto sau pull si mi-a zis ca e cu pull start... o sa mai vb cu el sa ii cer detalii, despre masina sa fiu sigur ca dau banii pe ce vreau ... mai dureaza un pik ... sper nu prea mult pana atunci am luat manualele de la motor si masina complete de la HPI si le citesc linistit


sa nu faci prostia sa-ti iei cu pullstart , o sa-ti blestemi zilele.
Ori sare arcul, ori rupi sfoara, ori ineci motorul fiind incepator si o sa faci basici la degete... asculta bine sfatul asta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif ;)
Masina trebuie sa vina cu Rotostart !

Aceasta postare a fost editata de Dani: 29 December 2009 - 11:15 PM

HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#867 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 30 December 2009 - 11:21 AM

cel mai bine pentru motor este pullstart.cel mai bine pentru tine este rotostart.alegerea depinde de tine.
pana la urma poti sa-ti iei masina cu roto si mai investesti dupa intr-un pullstart care e 80 de lei si vezi care iti convine mai mult.
If it is to be it is up to me
0

#868 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 30 December 2009 - 01:52 PM

Vezi postareaprisi, la Dec 30 2009, 11:21 AM, a spus:

cel mai bine pentru motor este pullstart.cel mai bine pentru tine este rotostart.alegerea depinde de tine.
pana la urma poti sa-ti iei masina cu roto si mai investesti dupa intr-un pullstart care e 80 de lei si vezi care iti convine mai mult.


nu inteleg de ce este mai bine pt motor cu pullstart ?? stie el ca are in spate pullstart... e mai fericit ? :rolleyes: :D
nu este o masina de competitie, trebuie sa fie comod la pornire pt distractie.
HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#869 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 30 December 2009 - 02:24 PM

1.simti cand este inecat.roto se decupleaza cand e deja inundat cu combustibil.
2.rulmentul unisens se uzeaza mult mai repede cu roto.
3.arborele si biela sunt fortate mult mai mult cu roto.
si ar mai fi cateva detalii care nu prea conteaza daca nu te gandesti la fiabilitatea in timp a motorului.
eu al pullstartul meu nu am mai umblat de jumatate de an sau mai bine,deci daca e bine pus la punct nu sare arcul sau se rupe sfoara.
acum fiecare e liber sa aleaga ce vrea si ce ii place mai mult.

Aceasta postare a fost editata de prisi: 30 December 2009 - 02:26 PM

If it is to be it is up to me
0

#870 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 30 December 2009 - 02:28 PM

La toate motoarele , indiferent de ce sistem de pornire au, trebuie sa lasi pistonul in punctul de jos al cursei.




eu unul nu am avut in vedere niciodata acest aspect.dar care e ideea de baza a acestei operatiuni?
If it is to be it is up to me
0

Arata acest topic


  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

50 useri citesc topicul
0 membri, 50 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro