HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#781
Postat 04 November 2009 - 09:57 PM
daca nu e asta ma tem ca e din cutie (parerea mea) adica o alta rotita zimtata.
ma indoiesc ca e din diferentiale (ca daca e dus unul ar trebui sa mearga celalalt)
nu pare asa mare problema. o roata zimtata sau mai multe.
poate e din rotitele de la treptele de viteza. care cupleaza sau nu, si ar trebui sa cupleze in functie de turatie. nu stiu cum este la XL ( o treapta - inseamna ca nu e asta, 2 trepte - e o posibilitate)
"That's sooo oshemmm !!!!!"
#782
Postat 04 November 2009 - 10:18 PM
#783
Postat 04 November 2009 - 10:37 PM
Am si eu o intrebare. Mi-am luat de curand skid-uri de la integy (http://www.integy.co...2875&p_catid=59) si va intreb daca merge sa pun acest willy(http://www.integy.co...5584&p_catid=59) sau ce sa fac ca sa pastrez skidu dar sa am si willy
Aceasta postare a fost editata de ansman: 04 November 2009 - 10:42 PM
#784
Postat 04 November 2009 - 11:44 PM
ansman, la Nov 4 2009, 10:37 PM, a spus:
Am si eu o intrebare. Mi-am luat de curand skid-uri de la integy (http://www.integy.co...2875&p_catid=59) si va intreb daca merge sa pun acest willy(http://www.integy.co...5584&p_catid=59) sau ce sa fac ca sa pastrez skidu dar sa am si willy
ai grija ca skidurile de la integy se vor indoi mereu la un contact mai puternic,wheely bar este tot de la integy care este destul de bun mai putin rotitele care sunt de plastic si se crapa instant
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#786
Postat 05 November 2009 - 09:42 AM
ansman, la Nov 5 2009, 10:10 AM, a spus:
Ce a vrut sa spuna Kitty este faptul ca aluminiul se deformeaza si asa ramine. Plasticul are o oarecare elasticitate.
Aceasta postare a fost editata de Dan71: 05 November 2009 - 09:42 AM
You can go faster... I can go anywhere !
#787
Postat 05 November 2009 - 11:35 AM
Dan71, la Nov 5 2009, 09:42 AM, a spus:
eu am vazut la un prieten din cluj care si-a pus pe savage skid plate de la integy,ca si look e foarte tare,dar practic nu e deloc,sunt unele lucruri bune produse de integy si unele doar de blingbling(majoritatea) iar skid plateurile pt savage nu is bune deloc daca vrei sa faci bashing,cel mai recomandat este plasticul fiind flexibil,iar pretul de inlocuire a pieselor de plastic e destul de mic comparativ cu cel de aluminiu.acuma depinde ce vrei sa faci cu el
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#789
Postat 06 November 2009 - 10:14 PM
am sa desfac sa ma uit
iar referitor la pornire de motor problema de rulment unisens si acolo e o buba , intradevar daca e rege motoru sare adica scapa , daca am pornit odata si sa incalzit e totul ok
cind ai zis ca incalzesti in prealabil , cum faci asta
si multumesc pina acum de sfaturi
#790
Postat 06 November 2009 - 10:18 PM
andriu, la Nov 4 2009, 09:57 PM, a spus:
daca nu e asta ma tem ca e din cutie (parerea mea) adica o alta rotita zimtata.
ma indoiesc ca e din diferentiale (ca daca e dus unul ar trebui sa mearga celalalt)
nu pare asa mare problema. o roata zimtata sau mai multe.
poate e din rotitele de la treptele de viteza. care cupleaza sau nu, si ar trebui sa cupleze in functie de turatie. nu stiu cum este la XL ( o treapta - inseamna ca nu e asta, 2 trepte - e o posibilitate)
andriu la spur nu am probleme acolo e totul ok sau roti zimtate in cutie distruse nici vorba , ramine sa mai desfac totul incaodata si sa ma uit cu atentie , am sa revin cu raspunsuri multumesc si mai astept pareri
#791
Postat 07 November 2009 - 08:45 AM
filaman, la Nov 6 2009, 10:18 PM, a spus:
Masina are reverse montat?
daca da atunci ajusteaza pozitia echiei de la reverse.
#792
Postat 07 November 2009 - 10:53 AM
filaman, la Nov 6 2009, 10:14 PM, a spus:
am sa desfac sa ma uit
iar referitor la pornire de motor problema de rulment unisens si acolo e o buba , intradevar daca e rege motoru sare adica scapa , daca am pornit odata si sa incalzit e totul ok
cind ai zis ca incalzesti in prealabil , cum faci asta
si multumesc pina acum de sfaturi
Salut.Asta vara era simplu ca lasam masina 30 min fara carcasa in soare si apoi pornea fara probleme,dar acum pt iarna am schimbat rulmentul uni-sens si ma ghindesc sa renunt la rotostart si sa pun un pullstart .Daca nu, ma gandeam la ceva asemanator unui feon cu care sa incalzesc motorul dar deocamdata rulmentul e nou si sper sa nu mai am probleme o perioada.
#793
Postat 07 November 2009 - 11:12 PM
MIEZ, la Nov 7 2009, 08:45 AM, a spus:
daca da atunci ajusteaza pozitia echiei de la reverse.
masinuta nu are revers pe ea in momentul de fata
am avut unul montat si am rupt niste pinioane din revers
dar am dat jos modulul si pare totul ok
sunt cam slabute modulele de revers la aceste masinute
si mai mentionez ca masinuta din fabrica nu pune revers pe savage xl
eu am cumparat si am montat dar :lol:( nu a tinut
daca mai stiti ceva rezolvari inca le astept
toata stima
#794
Postat 07 November 2009 - 11:18 PM
vallybc, la Nov 7 2009, 10:53 AM, a spus:
buna ideie vallybc cu ceva asemanator unui feon
azi tocmai am iesit la o tura cu savageul si culmea fara probleme de rulment unisens sau mai stiu eu ce
a pornit din citeva ture de rotostart si goooo
cea mai mare problema care ma roade este cutia de viteze care iese din viteza
nu am apucat sa o deschid sa vad ce si cum
dar am sa o fac si pe asta
oricum daca rezolv ceva revin cu mesaje si indicatii :lol:
daca mai aflii ceva hellllllp my
in momentul de fata am o cutie de viteze cu doua trepte de viteza
pe cea de 3 urmeaza sa o desfac sa vad care e buba
toata stima
#795
Postat 08 November 2009 - 11:19 PM
desi am deschis un nou topic va rog sa ma ajutati care poate sau stie
detin un savage xl cu 3 viteze
buba cea mare este ca il pornesc si cind sa ai dau in gura iese din viteza
iar cind ai scad turatiile intra dinou in viteza , se si vede cind intra deoarece musca din (asfalt sau pamint)
daca stie cineva care ar fi cauza si cum as putea sa o rezolv
stima tuturor
daca am gresit ceva va rog sa ma corectati
#796
Postat 11 November 2009 - 07:18 PM
am desfacut si curatat bine de tot cu ceva solutie degresanta (WD-40), o solutie foarte buna
bineinteles am scos din rulment multa grasime , mizga ,jeg mai exact
acum merge fara probleme desi am comandat un rulment unisens nou cu tot cu ax
deci totul ok
MULTUMESC MUL :rolleyes:
#799
Postat 12 November 2009 - 12:05 AM
#801
Postat 13 November 2009 - 07:01 AM
#803
#804
Postat 14 November 2009 - 07:59 PM
ca sa nu va mai certati sau asa mi-se pare mie am sa scriu dinou cum a vost rezolvata cutia mea de viteze de la savage xl
in primul rind secretul a fost vallybc , de ce zic asta pt ca el ma ajutat cu aceste informatii
am deschis cutia de viteze , bucatele ,si am bagat fiecare piesa in solutie de curatat ( wd 40 )
problema a fost la rulmentul unisens care a fost plin de mizerie , mizga , mai pe intelesul tuturor acele lamele din rulment ramineau lipite de peretii rulmentului
dupa aceasta curatare am asamblat totul si gata acum functioneaza
am bagat in cutie o vaselina mai moale mai lichida dar nu in cantitate mare
doar ungere
totul e ok
cam astea au fost cele spuse
preventiv am comandat un rulment de cutie (asta ar fi cel mai mare secret)
:lol:)))
hai va las acum , astept pareri si critici
multumesc pt ajutor tuturor
:lol:)
#808
Postat 19 November 2009 - 10:52 PM
ansman, la Nov 19 2009, 12:59 PM, a spus:
Clopotul de ambreiaj este de 17T si rotita dintata este de 47T. Intrebarea este in felul urmator: Ce combinatie sa folosesc ca sa ii maresc puterea savage-ului?
vezi ca ala este un motor extrem de suparat pe transmisii....mai bine ai folosi raportul ei "din fabrica"..asta daca nu vrei sa schimbi la piese prea mult
Aceasta postare a fost editata de cornel-b: 19 November 2009 - 10:52 PM
#809
Postat 19 November 2009 - 11:03 PM
Eu pe a mea am tot 47 si pinion (clopot) de 19 si tot am investit in diferentiale heavi duty si rulmenti ceramici la diferentiale.
You can go faster... I can go anywhere !
#810
Postat 23 November 2009 - 03:08 AM
Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 23 November 2009 - 03:09 AM
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!