Modelism - RHC Forum: HPI Savage Monster Truck - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Ultima »

HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks Evaluare topic: -----

#751 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

Postat 13 September 2009 - 04:07 PM

Ce diferenta este intre un motor axial 4,6 si unul de savage 4,6 . Pe spagina lor oficiala apare o poza si cam atat fara prea multe detalii.
0

#752 Useril este offline   nuclearul-vio 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 17 September 2009 - 10:51 AM

Salut
Am reusit si eu sa stric 2 spururi in 1 sapt.
primul acela stock de pe masina , cred ca din cauza uzurii ambreaiajului de pe el a inceput sa se invarta in gol si apoi so raschetat tot ferodoul de acolo.Am incercat si am pus alt ferodou acolo ca aveam , l am lipit ca este autoadeziv , m am dat cu el 1 tura de pista si la fel distrus din nou.
Al doilea aveam un spur nou mai mare de 54 56 nu stiu exact , asta distrus in 100 de metrii cred ca l am strans prea rau si pur si simplu sa rupt.
Cred ca arcul ala de acolo nu mai este bun sau nu am idee. Mi am comandat arc nou si spur nou si ferodouri noi .Acum cand or veni sa le montez.
Va rog sa mi confirmati daca zic bine : strang piulita maxim si apoi dau inapoi 1 tura jumate .
Asa am facut si cu celelalte ce am gresit oare?? Ca fapt dupa ce strangeam la maxim piulita la arcul acela incercam sa misc de spur sa vedem daca patineaza si chiar strans la maxim tot patina putin .

O zi placuta tuturor
0

#753 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 17 September 2009 - 10:56 AM

Vezi postareanuclearul-vio, la Sep 17 2009, 11:51 AM, a spus:

Salut
Am reusit si eu sa stric 2 spururi in 1 sapt.
primul acela stock de pe masina , cred ca din cauza uzurii ambreaiajului de pe el a inceput sa se invarta in gol si apoi so raschetat tot ferodoul de acolo.Am incercat si am pus alt ferodou acolo ca aveam , l am lipit ca este autoadeziv , m am dat cu el 1 tura de pista si la fel distrus din nou.
Al doilea aveam un spur nou mai mare de 54 56 nu stiu exact , asta distrus in 100 de metrii cred ca l am strans prea rau si pur si simplu sa rupt.
Cred ca arcul ala de acolo nu mai este bun sau nu am idee. Mi am comandat arc nou si spur nou si ferodouri noi .Acum cand or veni sa le montez.
Va rog sa mi confirmati daca zic bine : strang piulita maxim si apoi dau inapoi 1 tura jumate .
Asa am facut si cu celelalte ce am gresit oare?? Ca fapt dupa ce strangeam la maxim piulita la arcul acela incercam sa misc de spur sa vedem daca patineaza si chiar strans la maxim tot patina putin .

O zi placuta tuturor



daca tin eu bine minte se desface 2 ture jumate,cel mai bine e sa verifici manualul,cred ca acolo iti zice sigur cum trebuie facut.eu la savagele meu asa am facut,am strans piulita la maxim si dupa aceea am desfacut piulita 2 ture jumate si nu am avut probleme deloc.e drept ca si motorul trebuie sa fie reglat cum trebuie daca l-ai demontata altfel iti manca spuru

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#754 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 17 September 2009 - 11:12 AM

In manualul de X4.6 RTR, la pagina 22, scrie ca doar juma de tura se desface dupa ce-l stringi maxim:
"The spur gear should slip when firm pressure is applied.If the slipper clutch is too tight it may damage the drive

train. After running, if slipper clutch is too lose, tighten1/4 turn. Tighten locknut all the way. Loosen (1/2) turn."


You can go faster... I can go anywhere !

0

#755 Useril este offline   Isti 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 339
  • Inregistrat: 12-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 17 September 2009 - 11:31 AM

Acuma depinde si ce inseamna strans la maxim la voi ca nu prea poti bloca cutia de viteza sa il strangi calumea...deci inseamna ca il ti cu mana sau cum reusesti si il strangi pana nu mai poti. Eu personal asa am facut ca l-am strans pana nu reuseam sa strang mai mult si l-am slabit pana puteam sa misc masina forte foarte greu si sa tin de spur. Cam o tura -lam desfacut pana sa mearga asa. Acuma poate depinde si de arcul acela cat de tare este. Dar in ori ce caz daca ii strans la maxim nu ar trebui sa se miste deloc. Dar ai grija ca sa pui si saiba acea mica acolo la arc ca altfel lucrii degeaba. Bafta.
Experience is a wonderful thing. It enables you to recognize a mistake when you make it again.
0

#756 Useril este offline   gabrielmarius 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 27-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 17 September 2009 - 09:33 PM

Vezi postareaIsti, la Sep 17 2009, 12:31 PM, a spus:

Acuma depinde si ce inseamna strans la maxim la voi ca nu prea poti bloca cutia de viteza sa il strangi calumea...deci inseamna ca il ti cu mana sau cum reusesti si il strangi pana nu mai poti. Eu personal asa am facut ca l-am strans pana nu reuseam sa strang mai mult si l-am slabit pana puteam sa misc masina forte foarte greu si sa tin de spur. Cam o tura -lam desfacut pana sa mearga asa. Acuma poate depinde si de arcul acela cat de tare este. Dar in ori ce caz daca ii strans la maxim nu ar trebui sa se miste deloc. Dar ai grija ca sa pui si saiba acea mica acolo la arc ca altfel lucrii degeaba. Bafta.


E  simplu strans la maxim nu se refera sa strangi tu piulita ca inecatu' ci sa fie spirele arcului comprimate, apoi dai juma de tura inapoi. Eu asa fac si nu am distrus nimic pana acum.La savage e si cheia facuta de asa natura sa nu poti strange mult.

http://www.hpieurope...=en&partNo=Z950

Aceasta postare a fost editata de gabrielmarius: 17 September 2009 - 09:34 PM

Ansmannn Virus

HPI Savage X f 4.6




0

#757 Useril este offline   gabrielmarius 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 27-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 17 September 2009 - 09:36 PM

Vezi postareaKitty, la Sep 17 2009, 11:56 AM, a spus:

daca tin eu bine minte se desface 2 ture jumate,cel mai bine e sa verifici manualul,cred ca acolo iti zice sigur cum trebuie facut.eu la savagele meu asa am facut,am strans piulita la maxim si dupa aceea am desfacut piulita 2 ture jumate si nu am avut probleme deloc.e drept ca si motorul trebuie sa fie reglat cum trebuie daca l-ai demontata altfel iti manca spuru


Daca il desfaci 2 ture jumate sa fi sanatos nici nu mai pleaca  :)) tot surubul are 3-4 ture :D)
Ansmannn Virus

HPI Savage X f 4.6




0

#758 Useril este offline   nuclearul-vio 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 17 September 2009 - 11:02 PM

da o sa vad cum fac am citit si eu jumate de tura inapoi . schimb si arcul deoarece cand am strans odata am strans in asa fel incat spirele nu numai ca s au tasat dar s au si deformat distructiv :))
O sa i pun si acea saiba cum trebuie oricum mi am luat 2 bucati ca fiu sigur ca am cu ce sa ma dau ..ca daca oi strica un spur pun altul.
Concret nu spurul de strica cu ferodoul acela se face franjuri .
0

#759 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 September 2009 - 11:19 PM

pana la urma ai reusit sa strici 2 spururi sau 2 "ferodouri"? :)

Aceasta postare a fost editata de cornel-b: 17 September 2009 - 11:22 PM

0

#760 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 20 September 2009 - 11:02 AM

Savage Flux body armor.
Necesar : Tabla inox 0.5mm, foarfece de tabla, banda dublu adeziva, ciocan, banda de izolat ... si ceva rabdare.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: S7003598.JPG
  • Imagine atasata: S7003599.JPG

HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#761 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 20 September 2009 - 05:01 PM

Vezi postareaelbutchos, la Sep 20 2009, 12:02 PM, a spus:

Savage Flux body armor.
Necesar : Tabla inox 0.5mm, foarfece de tabla, banda dublu adeziva, ciocan, banda de izolat ... si ceva rabdare.


ideea nu stiu daca e buna sau rea,am incercat cu un prieten sa facem anumite chestii din metal(aluminiu,inox etc) si problema e ca in momentul in care se loveste de ceva sau se rastoarna mai violent,tabla se deformeaza si ramane asa tensionat ceea ce nu e cred ca e prea bine pt caroserie,banuiesc ca de aceea se fac cojile din lexan,ca sa fie flexibile.acuma ma rog tu faci cujm crezi,eu doar am exprimat o opinie,cel mai bine observi in momentul in care te dai cu el si vezi ce se intampla

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#762 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 20 September 2009 - 09:37 PM

Salut.

Problema cea mai mare nu o am la sarituri .... ci cand ma rastorn cu ea pe asfalt sau pietris. Se taraie si se roade lexanul.
Sper din toata inima la sarituri sa nu aterizez taman pe caroserie cu ea. Tabla e lipita de caroserie cu banda dublu adeziva. Daca se indoaie tare ... se va desprinde. Multumesc de avertizare.

Kitty, ai vreun filmulet cu crawler King-ul tau in actiune ?
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#763 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 22 September 2009 - 09:33 AM

Vezi postareanuclearul-vio, la Sep 18 2009, 12:02 AM, a spus:

da o sa vad cum fac am citit si eu jumate de tura inapoi . schimb si arcul deoarece cand am strans odata am strans in asa fel incat spirele nu numai ca s au tasat dar s au si deformat distructiv ;))
O sa i pun si acea saiba cum trebuie oricum mi am luat 2 bucati ca fiu sigur ca am cu ce sa ma dau ..ca daca oi strica un spur pun altul.
Concret nu spurul de strica cu ferodoul acela se face franjuri .

Acel arc se slabeste in timp,deci trebuie schimbat si el neaparat dupa o vreme fiindca nu mai lucreaza dupa carte si evident va duce la distrugerea spurului!
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#764 Useril este offline   nuclearul-vio 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 23 September 2009 - 12:51 PM

Vezi postareasandrei, la Sep 22 2009, 10:33 AM, a spus:

Acel arc se slabeste in timp,deci trebuie schimbat si el neaparat dupa o vreme fiindca nu mai lucreaza dupa carte si evident va duce la distrugerea spurului!


sincer am observat ca arcul acela se inmoaie dupa o vreme si eu nu am umblat la el niciodata de cand am cumparat masina .
drept dovada mi am cumparat si setul acela cu arc . Acum totul e nou acolo , inca nu am probat .
Ms Andrei
0

#765 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 25 September 2009 - 10:31 AM

are careva pe acasa un set de bumper fata-spate de savage,noi sau second dar sa fie intregi,imi trebuie pt un proiect la crawler

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#766 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 25 September 2009 - 10:09 PM

Kitty, cred ca am eu. Ma uit si iti dau maine un raspuns sigur.
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#767 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 30 September 2009 - 09:19 PM

In urma distractiei de duminica cind dupa ce a iesit din rodaj am trecut la sarituri am constatat ca s-a spart batiu motorului(hpi 86060).
E drept ca nu am facut altceva decit sa sarim in draci dar nici nu vreu sa iau un batiu dupa fiecare iesire.Ce batiu mai rezistent recomandati, cele de la HPI:
http://www.hpiracing...ducts/en/86399/ sunt mai rezistente ?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.jpg


You can go faster... I can go anywhere !

0

#768 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2009 - 10:09 PM

ideal ar fi sa inveti sa sari bine si sa nu o mai dai cu motorul de pamant , eu nu am reusit sa vad un batiu de motor rupt pana acum
0

#769 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 01 October 2009 - 08:04 AM

Si ce inseamna "sa sar bine"? Daca nu ai vazut fac o poza la al meu :rolleyes:
Aterizarile le faceam pe toate rotile, sa aterizez doar pe rotile spate?
In cazul acesta nu ar mai da cu burtica de pamint.
Oricum batiu e spart in spate dreapta.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#770 Useril este offline   Isti 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 339
  • Inregistrat: 12-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 02 October 2009 - 09:34 AM

Si eu am vazut suportul ala sa se rupa la aterizari mai zdravene. Eu am schimbat cu ala de la hpi si pare mai tare si mai de calitate. Pana acuma eu nu am avut asemenea probleme eu l-am schimbat pentru racirea mai bune a motorului dar am avut prieteni carora so rupt, si de cand am schimbat pe suportul acela de heavy duty nu am mai avut probleme.

Chiar din cand in cand trebuie verificat deoarece se misca si cu el se misca si motorul cu clopot ducand la distrugerea spurului.

Aceasta postare a fost editata de Isti: 02 October 2009 - 09:36 AM

Experience is a wonderful thing. It enables you to recognize a mistake when you make it again.
0

#771 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 02 October 2009 - 10:01 AM

Eu unul curat, ung,verific masinile dupa fiecare iesire, cu atit mai mult Savi care l-am luat doar pentru sarituri.
Nu mai am incredere in HPI cu motto-ul lor "TOUGHER STRONGER FASTER" decit la faptul ca sunt rapide pentru un MT in rest... :)

You can go faster... I can go anywhere !

0

#772 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 03 October 2009 - 07:54 PM

Vezi postareaDan71, la Oct 2 2009, 11:01 AM, a spus:

Eu unul curat, ung,verific masinile dupa fiecare iesire, cu atit mai mult Savi care l-am luat doar pentru sarituri.
Nu mai am incredere in HPI cu motto-ul lor "TOUGHER STRONGER FASTER" decit la faptul ca sunt rapide pentru un MT in rest... :rolleyes:



stai linistit ca in acel motto e jumate marketing,jumate adevar in sensul in care motorul e foarte rapid,dar foarte pretentios,e drept ca e puternic insa nu indistructibil,e clar ca vine din fabrica cu multe minusuri,insa de aceea cred eu e frumos modelismul,pe langa ce vine din fabrica,ai posibilitatea sa mai faci tu una alta,incat sa il aduci la un nivel multumitor pretentiilor fiecaruia

Aceasta postare a fost editata de Kitty: 03 October 2009 - 07:55 PM


Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#773 Useril este offline   jak 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 22-August 07

Postat 05 October 2009 - 08:13 AM

http://www.maximummt.com/forum/hpi-savage-...-t48811-20.html
Bafta si minuni
0

#774 Useril este offline   bassbooster 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 33
  • Inregistrat: 29-September 09

Postat 06 October 2009 - 09:58 PM

buna sunt si eu de curand un posesor de un savage 25 si nu am caroserie as vrea si eu o oferta de la cineva de preferat la second pt ca stau rau cu banii :rolleyes:
0

#775 Useril este offline   d4nu17 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 359
  • Inregistrat: 08-August 09
  • Gender:Male

Postat 15 October 2009 - 02:16 PM

http://www.hpieurope...n&partNo=102246 am reusit sa rup 4 dinti la rotita cea mica si imi trebuie pt concursul de sambata ! Imi poate face cineva rost de ea ? Chiar si amandoua.Sau poate are cineva nevoie de bani, imi face un bine si o da jos de pe masina lui. Astept sa ma sunati :
0

#776 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 22 October 2009 - 04:40 PM

Vezi postaread4nu17, la Oct 15 2009, 03:16 PM, a spus:

http://www.hpieurope...n&partNo=102246 am reusit sa rup 4 dinti la rotita cea mica si imi trebuie pt concursul de sambata ! Imi poate face cineva rost de ea ? Chiar si amandoua.Sau poate are cineva nevoie de bani, imi face un bine si o da jos de pe masina lui. Astept sa ma sunati : 5555555555


Iti recomand sa-ti cumperi doua , trei de rezerva... din experienta iti zic ;) si pinionul BEVEL GEAR 13 TOOTH si coroana de la diferential BEVEL GEAR 43 TOOTH.
Sau iti montezi direct setul SUPER HEAVY DUTY BEVEL GEAR 43T/13T SET , cam costa dar merita.

Atentie atunci cand faci jump-uri mai mari, in momentul cand aterizezi nu tine automodelul infranat. Asta mai poate fi o posibila cauza sa rupi dintii pinionului.

Aceasta postare a fost editata de navigator: 15 April 2021 - 08:07 AM

HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#777 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 23 October 2009 - 08:23 AM

SUPER HEAVY DUTY BEVEL GEAR 43T/13T - nu se mai produce din cate am citit.
Acum au scos MACHINED BULLETPROOF DIFF BEVEL GEAR 29T/9T SET .
http://www.hpieurope...n&partNo=102692

Cei cu Flux-uri au confirmat ca intr-adevar sunt bulletproof.
Din pacate trebuie schimbate si pe fata si pe spate din cauza raportului putin diferit fata de cele vechi.
Si sunt scumpeee :)

Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 23 October 2009 - 08:26 AM

HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#778 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 23 October 2009 - 08:32 AM

Eu am astea vechi http://www.hpieurope...en&partNo=86922 si sunt multumit de ele.
Cele stoc au cedat dupa o ora de jumpuri :) , astea vad ca inca rezista.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#779 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 23 October 2009 - 09:45 AM

Vezi postareaelbutchos, la Oct 23 2009, 09:23 AM, a spus:

SUPER HEAVY DUTY BEVEL GEAR 43T/13T - nu se mai produce din cate am citit.
Acum au scos MACHINED BULLETPROOF DIFF BEVEL GEAR 29T/9T SET .
http://www.hpieurope...n&partNo=102692

Cei cu Flux-uri au confirmat ca intr-adevar sunt bulletproof.
Din pacate trebuie schimbate si pe fata si pe spate din cauza raportului putin diferit fata de cele vechi.
Si sunt scumpeee :)



e drept ca sunt scumpe dar sunt indestructibile.nu stiu ce material poate fi,insa nu am auzit pe nimeni sa se planga si cred ca isi merita banii

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#780 Useril este offline   filaman 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 04-November 09
  • Gender:Male
  • Location:timisoara

Postat 04 November 2009 - 08:16 PM

salutare la toata lumea
sunt si eu nou pe aici asa ca daca gresesc cu ceva va rog sa ma corectati
sunt detinatorul unui savage xl de 4 luni si am o mare problema
o pornesc si cind sa plec cu ea de pe loc sare din viteza
cind scad turatiile la motor intra in viteza, se vede ca si cum ar musca
apoi pleaca frumos iar cind dau putin in gura iar iese
ajutorrrrrrrr pls cine stie de ce si cum se poate rezolva

multumesc
0

Arata acest topic


  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

73 useri citesc topicul
0 membri, 73 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro