Aceasta postare a fost editata de cornel-b: 13 July 2009 - 06:03 PM
HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#691
Postat 13 July 2009 - 06:02 PM
#692
Postat 13 July 2009 - 09:23 PM
Am pilit 3 ore la 2 bucati de plexiglass si am ajuns la asta :rolleyes:
Cred ca cu trei leduri rosii de 3 mm bagate in plexiglass va arata desul de bine.
Voi ce ziceti ?
Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 13 July 2009 - 09:23 PM
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#693
Postat 13 July 2009 - 10:10 PM
cornel-b, la Jul 13 2009, 07:02 PM, a spus:
as veni insa singur din cluj pina in bucuresti,ma usca de bani,plus ca pt moment am renuntat la savage :) ,insa nu asta ar fi problema pt ca a ramas pe maini bune ale unui prieten si daca l-as cere mi l-ar da,insa singur pina in bucuresti iese foarte scump.la anul insa incerc sa formez o gasca de 3-4 oameni sa ajungem si la concursuri
Aceasta postare a fost editata de Kitty: 13 July 2009 - 10:10 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#694
Postat 13 July 2009 - 10:12 PM
elbutchos, la Jul 13 2009, 10:23 PM, a spus:
Am pilit 3 ore la 2 bucati de plexiglass si am ajuns la asta :)
Cred ca cu trei leduri rosii de 3 mm bagate in plexiglass va arata desul de bine.
Voi ce ziceti ?
a iesit foarte frumos,insa eu cred ca sunt doar pt show,iar daca vrei sa mergi la bash cu modelul sau la curse,vor pica instant de acolo chiar daca le lipesti foarte bine,nu vor rezista foarte mult.pe asfalt si de "look" arata foarte bine
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#697
Postat 20 July 2009 - 03:25 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#698
Postat 20 July 2009 - 10:31 PM
#699
Postat 20 July 2009 - 10:46 PM
mad_max_f_z_m, la Jul 20 2009, 11:31 PM, a spus:
Daca ai sti cam cat te-am injurat pentru toba aia cazuta.... Tot restul zilei o am avut-o in urechi :rolleyes:
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#700
Postat 24 July 2009 - 11:49 AM
#701
Postat 25 July 2009 - 08:32 PM
Ma gandesc insa destul de serios la un set de LiPo de 5000Mah, insa am vazut ca sunt destul de piperati la pret. Ajung cam la 125 euro/buc, insa cei ce suporta curenti de descarcare de 40C. Cei de 28C i-am gasit cam la 90 euroi. Partea proasta e ca ar trebui sa iau 2 incarcatoare( ies mai ieftin cu 2 incarcatoare decat unul dual...). Ce parere aveti? Merita investitia asta? Totusi sunt 400 euro in joc.
Asta ar fi o prima chestiune. Cea mai importanta: vanzatorul mi-a recomandat o solutie semiblocanta pentru tot ce inseamna surub pe masinutza. Fiind ieftina am cumparat-o, insa nu sunt decis daca sa o folosesc sau ba. Nu ma dau cu masinutza in concursuri, ci de distractie in timpul liber, in weekenduri, mai fugaresc un caine, o matza...:D
Si eventual la capitolul intretinere, la ce ar trebui sa am grija? Trebuie curatat ceva anume dupa ce ma dau cu ea? Trebuie uns ceva cu ulei? :D
Daca spun prostii va rog sa nu radeti de mine, dar efectiv e prima jucarie de genul asta...
Am sa revin si cu ceva poze in zilele urmatoare.Multumesc de ajutor.
Art-tech Cessna 182
#702
Postat 27 July 2009 - 10:45 AM
Felicitari de achizitie ; presupun ca ti-ai luat un HPI E-savage.
E faina masina si daca ai grija de ea ... va avea si ea grija de tine :)
1. Poate ai observat ca amortizoarele, curg de numa numa. Trebuie sa iti cumperi ulei de amortizoare 30wt, un hranitor de cauciuc si garnituri de silicon P-3 ( cele originale de cauciuc lasa sa iasa tot uleiul din ele ). Sunt foarte usor de inlocuit garniturile ( sunt 2 la fiecare amortizor )
2. Chestia cu solutia de blocat suruburi e relativa la e-savage, eu n-am folosit niciodata pana acum si nu am pierdut nici un surub. Poate acolo la surubul care strange arcul de servo-saver.
3. Motoarele originale - sunt cam nefiabile - sufla cat poti de des in ele cu aer comprimat sa scoti praful de carbon care ramane de la perii.
4. Despre baterii. Nu arunca cu bani in Maxamps daca nu iti iei si un incarcator destept.
5. Ambreiajul - ai grija sa nu fie prea strans sau prea lejer. Daca e prea strans masina va face wheely la plecare de pe loc dar vei rupe planetare si vei sparge satelitii din diferential. Daca e prea lejer vei topi roata principala care este antrenata de motoare.
Daca stii engleza iti recomand calduros forumul www.e-savage.com . Gasesti acolo raspuns la absolut orice intrebare despre E-savage.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#703
Postat 27 July 2009 - 01:40 PM
1.Ulei, hranitor de cauciuc si garnituri de silicon........ai idee de unde le pot cumpara?
2.Am pus pe cateva surubele(in special cele care fixeaza motoarele)
3.Sa inteleg ca nu vor rezista prea mult? Pe viitor ma gandeam sa il trec pe brushless, insa nu prea sunt documentat( adik stiu ce este un brushless, ce avantaje are, etc..) in sensul ca nu stiu daca sunt necesare tot 2 motoare...daca e nevoie doar de unul ce fac cu al doilea acumulator....(desi cred ca se pot lega in paralele sa dublez amperajul...). Nu stiu nici cat ar costa toata afacerea cu motorase brushless, si regulatorul de turatii. Mai trbuie sa schimb si altceva? Eventual ce motoare se preteaza bine pentru e-savage?
4.Pai intentionez sa iau si o statie de incarcare/descarcare care sa stie si LiPo, in caz ca voi trece pe LiPo.
5. Wheely banuiesc ca inseamna ridicatul masinii pe rotile din spate. A mea nu face asa, decat stiu eu prea putin si rar. Dar nu stiu cum imi dau seama daca e prea lejer ambreiajul...:D Demaraj are masinuta, un ambreiaj larg banui ca patineaza la accelerare brusca, nu?
Art-tech Cessna 182
#704
Postat 30 July 2009 - 06:32 AM
M-am dat cu masinutza de vreo maxim 10 ori, in special pe asfalt, si deja curge ulei din amortizoare...Ce-i drept si pe asfalt le-am cam solicitat, curbe stranse, franari puternice, acceleratii....
Cred ca am sa le schimb complet, ca nici arcurile nu sunt foarte grozave. Ce model de amortizoare recomandati, si cate bucati? Tot 8 sau ajung doar 4?
Din ce am mai citit pe net am inteles ca cele din aluminiu ar fi mai bune....Asa e?
Art-tech Cessna 182
#705
Postat 30 July 2009 - 09:23 AM
Pe fata cate 1 amortizor cu arc negru de savage si un spacer (chestia aia care comprima arcul putin ).
Pe spate cate 2 amortizoare - unul cu arc negru si unul cu arc rosu.
Depinde acum si de greutatea bateriilor. Cand am trecut pe lipo au trebuit din nou reglate.
Bineinteles garniturile au fost schimbate cu cele P-3 silicon O-rings de care am scris mai sus.
Garniturile le-am tratat cu Associated Factory Team Green Slime http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=LXSF70&P=7
Ca ulei am folosit o combinatie de ulei hidraulic amestecat cu valvolina. Atat am amestecat si am probat pana am obtinut vascozitatea dorita.
Pot spune ca de cateva luni nu au mai curs aproape deloc.
Daca vrei amortizoare noi baietii de pe e-savage.com le recomanda pe cele de la Kershaw. www.kershawdesigns.com .
Daca vrei ceva mai "heavy-duty" gasesti tot pe e-savage.com cum sa adaptezi amortizoare de LOSI LST2. Arata oarecum .... disproportionat dar isi fac treaba BINE de tot.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#707
Postat 30 July 2009 - 01:06 PM
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#709
Postat 01 August 2009 - 04:09 PM
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#710
#711
Postat 01 August 2009 - 07:32 PM
Inca o diferenta ar fi ca acum face wheely foarte usor, fata de inainte cand trebuia sa ma chinui putin....e logic acest aspect avamd in vedere ca suspensia pe spate e mai dura acum. Insa ma cam deranjeaza cand face wheely, ca trebuie sa fiu atent sa nu se intoarca cu rotile in sus.
Am o grija insa cu suportii pentru amortizoare.Atat inferior , pe bratele de la roti, cat si superior. In ambele locuri sunt din plastic si nu par foarte grosi. Amortizoarele de termic, fiind mai lungi deja stau tensionate putin. (cele de electric sunt 95-148 mm, iar cele de termic sunt 104-162 mm)
Ma tem ca la o saritura mai mare sa nu crape.
Art-tech Cessna 182
#712
Postat 03 August 2009 - 03:08 PM
de 1 sapt sunt posesor de savage x 4.6...
sunt incepator in domeniu.... mai exact e prima jucarie de acest gen....
impresii pana acum:
per total ... e ff tare... ma rog... fiind si prima nu o pot compara...
dupa aprox 2l de nitro au cam inceput amortizoarele sa curga... deci hpi bb.. si nu prea sunt multumit de suspensie desi i-am scos spacerele de la amortizoare.... se rastoarna usor pe viraje si frane bruste...
dupa rodaj ma tot chinui sa ii reglez carburatorul... s-a mai chinuit si cineva de la pista din parc cam 1 ora insa fara prea mare succesc... am tot citit, google, youtube, etc... acum am gasit un reglaj relativ ok.... se manifesta cam asa: porneste usor insa pana se incalzeste motorul trebuie sa o tin un pic accelerata din trimerul de pe statie... altfel moare la relanti.... dupa ce s-a incalzit e totul ok.... daca nu o accelerez si o las la relanti, dupa aprox 80 grade C cred ca incepe sa cupleze ambreiajul destul de puternic... suspendata, se invart rotile intr-o veselie... nu gasesc raglajul potrivit sa nu se mai invarta... poate o fi normal pt ca daca o pun pe o suprafata dreapta nu pleaca de pe loc... ma gandesc ca o fi de la ambreiaj.. sab oti si arcuri sau de la spur.... o fi prea strans?
m-am mai jucat si la high speed needle si voiam sa stiu daca e normal ca dupa 5 min de forjat pe camp/iarba temp sa ajunga la 150 grade C. acum am mai imbogatit amestecul si in celeasi conditii nu a mai depasit 110C.
ca upgrade ... i-am prins pe dedesubt intre punti o bucata de plexic de 0.5.. am vazut ca multi au facut asta... i-am pus un UBEC pe receptie si mi-am facut 2 pakuri de Lipo din celule bune recuperate din acumulatori de laptop...
ma gandesc sa schimb in viitorul apropiat servourile, statie pe 2.4 GHz si spurul + clopot....
insa voiam sa stiu ce altceva mai recomandati....
masina o voi folosi atat pe pista (in parc la palat in cursul saptamanii cand e timp ) cat si pt bashing in week-end la tara... :)
apropo de intrebuintari multiple... care ar fi alegerea cea mai buna pt roti (jante + bureti+gume) ?
si inca ceva ... pe langa spurul metalic si clopotul aferent, sabotii si arcurile trebuiesc inlocuite? saboti standard sau aluminiu? arcuri mai moi sau mai tari?
multumesc tuturor care au postat pana acum... fff util...
#713
Postat 03 August 2009 - 06:45 PM
Muggified Savage
http://www.youtube.c...h?v=E0D6SzQsDEU
P.S
Nu dati cu pietre ca am fost sincer :lol:
FOREVER YOUNG.......
#714
Postat 03 August 2009 - 07:20 PM
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#715
#716
Postat 07 August 2009 - 09:40 AM
A pus cineva motor brushless pe E-Savage? Ce motor? Cum se comporta transmisia cu un motor mai puternic? Ce costuri a implicat operatiunea, avand in vedere ca trebuie schimbat si variatorul de turatii...
Ma gandesc sa fac un up-grade. Initial ma gandisem la varianta cu motor+variator de la HPI, cele care vin stock pe Flux, insa ma tem ca sunt mult prea puternicepentru transmisia stock. Iar daca ajung sa schimb si transmisia, mai bine vand E-savage-ul si cumpar drect Flux, ca e posibilsa ies mai ieftin:D
Voi ce parere aveti?
Art-tech Cessna 182
#720
Postat 27 August 2009 - 06:38 PM
joint, la Aug 27 2009, 05:56 PM, a spus:
o mica problema un mare sfat !!!
rulment uni-sens nou (2 rezervoare) , acum nu mi mai invarte motorul , invarte in gol
ce pot sa fac ???
savage X 4.6
esti sigur ca e rulmentul??ai dat jos motorul ai desfacut pull-startul si ai invartit cu mana si nu invarte motorul??
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp