Modelism - RHC Forum: HPI Savage Monster Truck - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »

HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks Evaluare topic: -----

#391 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 20 March 2009 - 12:42 AM

sincer nu inteleg ironiile facute pe seama unor intrebari puse de incapatori?voi nu ati fost tot asa la inceput?nu aveati tot felul de intrebari?
scuzati daca am suparat cu ceva dar nu mi se pare normal.daca stii si esti invatat si experimentat nu inteleg de ce nu puteti sa dati un raspuns la obiect?multi dintre astia mai ''batrani'' spun ca venim si cersim raspunsuri...decat sa invatam din greseli,greseli pe care le-au facut si astia mai ''experimentati'' nu e mai bine sa intrebam?aaa...sau daca au stricat si ei in procedeul de invatare de ce sa nu strice si altu sa vada ce si cum?
sincer nu inteleg acest comportament plin de ironie si sarcasm
If it is to be it is up to me
0

#392 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 20 March 2009 - 12:46 AM

Nu cred ca Roland era ironic, ci substratul raspunsului lui (parerea mea) este ca multor intrebari li se raspunde degeaba, pentru ca omul care are acea problema tot nu asculta si tot cum il taie capul face. Daca intrebi sau cer sfaturi....incearca pe cat posibil sa le si respecti......
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#393 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 20 March 2009 - 12:51 AM

iti dau 100% dreptate.daca ceri sfaturi ar trebui sa tii cont de ele.dar sincer am vazut acest comportament ''ironic'' de foarte multe ori folosit de membrii mai vechi ai forumului.
imi cer scuze daca am exagerat sau am suparat dar mi-am cam iesit din fire vazand ca cineva pune o intrebare iar ''veteranii'' discuta intre ei ironic ceva gen....lasa ba ca stie el,sau ce stii tu?
If it is to be it is up to me
0

#394 Useril este offline   roland_fzj 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 903
  • Inregistrat: 07-November 06

Postat 20 March 2009 - 01:38 AM

Vezi postareaprisi, la Mar 20 2009, 12:51 AM, a spus:

iti dau 100% dreptate.daca ceri sfaturi ar trebui sa tii cont de ele.dar sincer am vazut acest comportament ''ironic'' de foarte multe ori folosit de membrii mai vechi ai forumului.
imi cer scuze daca am exagerat sau am suparat dar mi-am cam iesit din fire vazand ca cineva pune o intrebare iar ''veteranii'' discuta intre ei ironic ceva gen....lasa ba ca stie el,sau ce stii tu?


nu mai zic nimic ca nu are rost... am renuntat de mult sa mai dau sfaturi atat timp cat nu rezolv decat sa-mi tocesc tastatura.
se foloseste ulei pt diferentiale care este un ulei special vascos care este facut pt DIFERENTIALE si nu se scurge asa greu, se scurge mai greu la savage pt ca nu este chiar o masina de top, dar se scurge si din diferentiale de xray revo :) etc...

p.s. vaselina nu se scurge? :rolleyes:) sau sta teapana acolo

Aceasta postare a fost editata de roland_fzj: 20 March 2009 - 01:46 AM

0

#395 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 20 March 2009 - 01:41 AM

Din ce am inteles eu,schema este ca: nu a fost nici o intrebare(de fapt a fost dar...s-a denaturat un pic)...cineva care nu a desfacut un diff in viata lui, si-a dat cu parerea...... :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de ghost rider: 20 March 2009 - 01:44 AM

nevoia te invata...:)
0

#396 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 397
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 20 March 2009 - 08:47 AM

Nu am Savage termic dar la electricul meu am bagat vaselina grafitata in diferentiale.
Merge de jumatate de an asa.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#397 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 20 March 2009 - 10:23 AM

am mers pe un principiu in general daca ceva vine de fabrica asa il voi intretine si eu, uleiul mi se pare mai mizerabil curge etc este doar parerea mea.

sincer daca e sa o luam la cunostinte mecanica auto sa vedem..
renault 5 gt turbo facut bucati si reconditionat din bara in bara caroserie , motor, modifcat turbo etc. http://www.cardomain.com/ride/2578640
opel calibra 2.0 16v reconditionat motorul cota 0 complet acum 4 ani era cam cea mai frumoasa.
ford fiesta xr 2 o masina foarte foarte rara model sport se poate vedea pe site-ul cu 5 gtt
sunt pasionat de masinile mai vechi dar editie speciala sport.
toate au fost propietate personala, acum am masina de pensionar ca nu mai am timp.
plus inca 3 ani de stat prin service-ul prietenilor
acum sunt it admin nu prea mai am timp de asa ceva

hai ca m-am enervat rau sunteti cunoscatori toti scuze ca m-am bagat in seama cu meseriasi.
numa bine !
HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#398 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 20 March 2009 - 10:29 AM

si in plus din moment ce nu este gandita cutia diferentialului cu semeringuri si garnituri bagi ulei si curge e prea subtire normal
ce legatura are ca e savage ??? e vezi.
HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#399 Useril este offline   roland_fzj 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 903
  • Inregistrat: 07-November 06

Postat 20 March 2009 - 11:04 AM

Vezi postareaDani, la Mar 20 2009, 10:29 AM, a spus:

si in plus din moment ce nu este gandita cutia diferentialului cu semeringuri si garnituri bagi ulei si curge e prea subtire normal
ce legatura are ca e savage ??? e vezi.

vb fara sa stii despre ce este vb adica vb aiurea, nu compara masinile 1/1 cu rc-urile pt ca este o diferenta mare, nu cred ca ai vazut vrun ulei de diferential pana acum.nu vreau sa te jignesc dar inaite sa spui prostii mai documenteazate. nici un diferential nu are semering, suferi de sindromul incepatorului adica crezi ca tu stii mai bine

Aceasta postare a fost editata de roland_fzj: 20 March 2009 - 11:05 AM

0

#400 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 20 March 2009 - 11:30 AM

logic ca este diferenta dar principiul este la fel!
nu am zis ca nu exista uleiuri speciale pt diferential si nici ca nu se poate pune unul mai gros din moment ce curge, cred ca am pe acasa o sticluta...

S-a plecat de la discutia ca, curge pt ca este Savage ceea ce nu era corect.
Deci nu m-am dat mare nicaieri. da sunt incepator.

Cand vine unul nou astia mai vechi incep cu caterinca nu domne nu mai scriu pe forum scriu degeaba eu sunt prea destept pt ei ca tot asta fac.
exact asta s-a intamplat mai sus

ok numa bine.

Aceasta postare a fost editata de Dani: 20 March 2009 - 11:36 AM

HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#401 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 March 2009 - 12:43 PM

iar incepe razboiul pe aici, mare lucru...fiecare isi baga ce vrea in diferentialul lui ...iti bagi vaselina ? perfect! o sa ai lubrefiere si cam atat, e solutia ideala pentru bashing

vrei sa il alergi pe o pista ?...perfect! ii bagi ulei....datorita vascozitatii vei putea controla intr-o oarecare masura vitezele unghiulare ale rotilor dintate din diferential , astfel vei putea obtine o masina care sa iti supravireze sau subvireze mai mult

ramane la alegerea fiecaruia

imi cer scuze ca nu am fost mai explicit la primul post, dar credeam ca se cunoaste ca vaselina nu este ulei , mai ales ca sunt atatia mecanici pe aici

Aceasta postare a fost editata de cornel-b: 20 March 2009 - 12:44 PM

0

#402 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 20 March 2009 - 12:50 PM

Dani, nu sari asa de tare in sus, si nu mai compara RC cu auto 1/1 ;)
De ce la masina din fata blocului nu se pune nici after-run, nu se pune nici ulei de filtru de aer etc.
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#403 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 20 March 2009 - 03:50 PM

Nu o compar in totalitate... micile detalii difera mult este adevarat.

Hai sa auzim de bine cred ca merita sters off topicul
HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#404 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 20 March 2009 - 08:37 PM

gata flo am citi.bun pai atunci ma intreb si eu...de ce producatorul nu a bagat din fabrica ulei???

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#405 Useril este offline   roland_fzj 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 903
  • Inregistrat: 07-November 06

Postat 20 March 2009 - 09:22 PM

Vezi postareaKitty, la Mar 20 2009, 08:37 PM, a spus:

gata flo am citi.bun pai atunci ma intreb si eu...de ce producatorul nu a bagat din fabrica ulei???


pt ca era o cheltuiala in plus si ca orice producator incearca sa-si reduca costurile ( cel putin asa cred eu) plus ca savageu nu vine chiar ca o masina de race. revo vine cu ulei din fabrica dar dupa parerea mea difu de savage este mai k ca cel de revo si ca rezistenta si ca etansare, dar daca producatorul nu a pus ulei in dif sa nu puneti ca nu trebuie, le stricati
0

#406 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 March 2009 - 09:39 PM

cum a zis si roland costuri si chestia cu uleiul de diferentiale este de finete ,si hpi are alt target
0

#407 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 20 March 2009 - 09:47 PM

Vezi postareadiesel1.4, la Mar 20 2009, 12:50 PM, a spus:

Dani, nu sari asa de tare in sus, si nu mai compara RC cu auto 1/1 :rolleyes:
De ce la masina din fata blocului nu se pune nici after-run, nu se pune nici ulei de filtru de aer etc.



pt ca la masina filtru e de hartie,dar se pune la motociclete ulei de filtru pt ca e tot din burete

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#408 Useril este offline   gabrielmarius 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 27-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 20 March 2009 - 11:04 PM

http://www.hpieurope...p?lang=en&id=16

este destul de clar aici
Ansmannn Virus

HPI Savage X f 4.6




0

#409 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 20 March 2009 - 11:47 PM

Vezi postareaKitty, la Mar 20 2009, 08:37 PM, a spus:

gata flo am citi.bun pai atunci ma intreb si eu...de ce producatorul nu a bagat din fabrica ulei???


intreabarea ta suna la fel cu a mea: "De ce nu echipeaza Logan-ul de fabrica cu anvelope TOYO"

Vezi postareagabrielmarius, la Mar 20 2009, 11:04 PM, a spus:



este foarte util am studiat cam toate tutorialele de la hpi http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
astept sa mai consum cateva rezervoare bune sa ii fac intretinerea.
HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#410 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 21 March 2009 - 12:01 AM

Vezi postareaKitty, la Mar 20 2009, 09:47 PM, a spus:

pt ca la masina filtru e de hartie,dar se pune la motociclete ulei de filtru pt ca e tot din burete


Pai eu cu dani, vorbeam de auto 1/1 nu motociclete.
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#411 Useril este offline   Prepe 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 17-November 08
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 21 March 2009 - 11:18 AM

Se merita sa pun la masina reverse ?

daca da , cam cat ma poate costa ?

Multumesc.
Hpi Savage X 4.6 RTR

0

#412 Useril este offline   Isti 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 339
  • Inregistrat: 12-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 21 March 2009 - 02:03 PM

Cu marsalieru pai tu stii eu pe cati ii stiu toti cam lau desfiintat deoarece necesita reglaje foarte fine ca sa nu ai probleme cu el ca daca nu ii reglat calumea atuncea tot iti sare din viteza si nu merge ori in fata ori in spate asa ca mutli care au le blocheaza in inainte si gata. Acuma costurile exact nu stiu cam cat is. Trebuie sa iei un modul de reverse inca un servo si ceva tije care imping pe acolo lucruile. dar alea poate sunt incluse in pachet. Nu stiu exact. Dar intradevar ii o chestie misto cand dai in ceva nu mai trebuie sa mergi pana acolo ii dai reverse si ai iesit din situatie... dar iti zic inca odata ii o chestie gingasa si necesita reglaje multe. Acuma tu te decizi. Mai intereseazate cam cat ar fi un modul de acea si vezi daca iti convine investitia.
Experience is a wonderful thing. It enables you to recognize a mistake when you make it again.
0

#413 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 21 March 2009 - 02:13 PM

Am zis si mai spre inceputul topicului, eu l-am vandut pe al meu, asa ca parerea mea e ca nu merita
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#414 Useril este offline   nelu bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 19-May 07

Postat 21 March 2009 - 06:28 PM

Vezi postareaIsti, la Mar 21 2009, 02:03 PM, a spus:

Cu marsalieru pai tu stii eu pe cati ii stiu toti cam lau desfiintat deoarece necesita reglaje foarte fine ca sa nu ai probleme cu el ca daca nu ii reglat calumea atuncea tot iti sare din viteza si nu merge ori in fata ori in spate asa ca mutli care au le blocheaza in inainte si gata. Acuma costurile exact nu stiu cam cat is. Trebuie sa iei un modul de reverse inca un servo si ceva tije care imping pe acolo lucruile. dar alea poate sunt incluse in pachet. Nu stiu exact. Dar intradevar ii o chestie misto cand dai in ceva nu mai trebuie sa mergi pana acolo ii dai reverse si ai iesit din situatie... dar iti zic inca odata ii o chestie gingasa si necesita reglaje multe. Acuma tu te decizi. Mai intereseazate cam cat ar fi un modul de acea si vezi daca iti convine investitia.


da cine a zis ca e o chestie de finete si reglaje deosebite?
tu nu sti nici macar ce include kitul de marsarier deci nu inteleg de ce dai sfaturi.
din cauza unor sfaturi aiurea se ajunge la discutii inutile.
eu am montat 2 pe 2 masini diferite desigur si ambele functioneaza perfect.
singura problema a fost la mine ca dupa vo 5-6 litri de nitro consumati s-a stricat mixerul.deci marsarierul functioneaza in continuare. rezolvarea a fost simpla. am luat o statie in 3 canale si gata.
parerea mea e ca meritamontat.

bafta
Decat sa bei si sa conduci mai bine fumezi si zbori !!!!!!!
0

#415 Useril este offline   SAM 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 21 March 2009 - 10:46 PM

Vezi postareaPrepe, la Mar 21 2009, 11:18 AM, a spus:

Se merita sa pun la masina reverse ?

daca da , cam cat ma poate costa ?

Multumesc.



daca vrei sa-ti satisfaci curioziatea si sa cheltui vreo 250 ron monteaza-l
dar nu cred ca o sa te dai mai mult de 5 rezervoare in cazul in care o sa-l folosesti prea des
spun din experienta
0

#416 Useril este offline   nelu bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 19-May 07

Postat 22 March 2009 - 10:56 AM

Vezi postareaSAM, la Mar 21 2009, 10:46 PM, a spus:

daca vrei sa-ti satisfaci curioziatea si sa cheltui vreo 250 ron monteaza-l
dar nu cred ca o sa te dai mai mult de 5 rezervoare in cazul in care o sa-l folosesti prea des
spun din experienta


ce ai patit la marsarier de zici ca se duce dupa maxim 5 rezervoare?
aveai si mixer sau era comandat direct cu statie cu 3 canale?
Decat sa bei si sa conduci mai bine fumezi si zbori !!!!!!!
0

#417 Useril este offline   Dani 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 308
  • Inregistrat: 20-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti Dr.Taberei
  • Interests:RC, IT , AUTO

Postat 22 March 2009 - 07:34 PM

Pt cei care aveau nelamuriri legate de rezistenta Savage XL, sasiu prea lung, motor prea slab sa priveasca bashing-ul am avut de data asta si camera pt filmat.
Eu vorbesc doar in urma la ce fac eu nu din ce vad pe Youtube, mai nasol decat la ce-mi trebuie mie nu vad decat sa-l arunc de la geam :) :D
Am postat aici pt ca apar doar Savage il filmare conform cu numele topicului.



HPI Sprint 2 Sport DRIFT
0

#418 Useril este offline   SAM 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 23 March 2009 - 09:32 AM

Vezi postareanelu bv, la Mar 22 2009, 10:56 AM, a spus:

ce ai patit la marsarier de zici ca se duce dupa maxim 5 rezervoare?
aveai si mixer sau era comandat direct cu statie cu 3 canale?


aveam 3 canale
eu l-am avut montat pe xl.....si nu l-am f....t cine stie ce
in scurt timp s-a spart un pinion in acel modul
bucati s-a facut
si nu cred ca a fost montat gresit deoarece cat timp a functionat nu mi-a facut nicio problema, mergea f misto
0

#419 Useril este offline   SwatKat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 23 March 2009 - 01:11 PM

Vin si eu cu o intrebare de incepator.. legata de diferentiale la un x4.6. Il am de 1 an insa, din cauza timpului m-am dat cu el maxim 10 rezervoare, asta inclusiv cu cele 2 de rodaj pe stand... Nu curse, ci doar joaca...

Asta e, asta e timpul...

Intrebarea e: trebuie sa desfac diferentialele sa le verific sau inca nu? Voi cam la ce perioada verificati? Multumesc.
0

#420 Useril este offline   nelu bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 19-May 07

Postat 23 March 2009 - 08:23 PM

Vezi postareaSAM, la Mar 23 2009, 09:32 AM, a spus:

aveam 3 canale
eu l-am avut montat pe xl.....si nu l-am f....t cine stie ce
in scurt timp s-a spart un pinion in acel modul
bucati s-a facut
si nu cred ca a fost montat gresit deoarece cat timp a functionat nu mi-a facut nicio problema, mergea f misto


si nu ai bagat din greseala marsarier in timp ce masina mergea inainte?
de asta e bun mixerul. nu poti sa bagi reversu decat daca ti mai mult timp frana actionata, timp in care se opreste masina.
la mine e ok. sa vedem acum cu statia in 3 canale. ca daca scapa degetul pe buton in mers pa revers.

bafta
Decat sa bei si sa conduci mai bine fumezi si zbori !!!!!!!
0

Arata acest topic


  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro